FPepe Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt <_< : Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ; + még amit nem tok kiolvasni : 1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140 ====== 80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett :D ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT És íg az egész : 164000magyar forintocska Szóval én ennyiből úsztam meg!! -_- SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? B) A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D ;) :D De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes:
conquistador Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes: Nekem se volt sokkal több a vezérlésem ára, anno leírtam és a pumpa meg a feszítő SKF darabja 9e valamennyi volt, a szíj padig Gates, de arra már nem emlékszem, hogy mennyi. Szerintem ez bolt függő is nagyban.
Skorpijo Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Szépet mindenkinek. Na megen meghot a csühös kicsit. Megát két hidrotőke,pedig nemrég lettek cserélve, talán 200km van bennük. 2500FT/db amik most belekerültek. Az árat nézve nem josolok sokat nekik. Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor. Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele.
daykiller Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Szépet mindenkinek. Na megen meghot a csühös kicsit. Megát két hidrotőke,pedig nemrég lettek cserélve, talán 200km van bennük. 2500FT/db amik most belekerültek. Az árat nézve nem josolok sokat nekik. Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor. Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele. Nekem csak egy halt meg, szintúgy 200km után. A pályanapos nagy igénybevételt nem bírta az egyik ( 6-7 percen keresztül kettesben 4-5-6 ezer rpm-es fordulat).
Skorpijo Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Nekem csak egy halt meg, szintúgy 200km után. A pályanapos nagy igénybevételt nem bírta az egyik ( 6-7 percen keresztül kettesben 4-5-6 ezer rpm-es fordulat). na akkor lövik nekünk a selejteket tisztességel :rolleyes:
Losee Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes: Ne idegesíts, nekem még ennyi se volt most pénteken :D Gates a szíj, Ruville a feszítő, vízpampa, azok nem jók <_<
daykiller Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 Ne idegesíts, nekem még ennyi se volt most pénteken <_< Gates a szíj, Ruville a feszítő, vízpampa, azok nem jók :rolleyes: Nekem 2008 elején volt 33 ropi a művelet. Ebben volt olajcsere is, de az olajszűrőt, légszűrőt és az olajat én adtam (vagyis előző tulaj adta a kocsival együtt). Continental szíj, SKF feszítőgörgő és nem tudom milyen vízpumpa, valamint a kettő szimering.
FPepe Elküldve Október1, 2009 Elküldve Október1, 2009 ... Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor. Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele. C16NZ-be a következő ECU-k jók: - AHXL, 16077709 - ANDT, 16124189 - BBBD, 16132789 - APZT, 1237345 - AZFP, 16156179 Nézd meg a mostani ECU-d (esetleg ha megvan a régi azt is) betű- ill. számjelét, és utánanézek mihez való.
erh75 Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Sziasztok ! Lenne valakinek ötlete arra hogy mitől van furcsa "csörgő" hangja a motornak alapjárat és 2000 fordulat között ? a motor x14xe. Köszönöm előre is.
opel16v Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 kipufogó hővédő lemez... esetleg szét van hullva a katalizátor, vagy valemelyik dob belseje... első körben erre gondolnék :rolleyes:
FPepe Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Sziasztok ! Lenne valakinek ötlete arra hogy mitől van furcsa "csörgő" hangja a motornak alapjárat és 2000 fordulat között ? a motor x14xe. Köszönöm előre is. Vagy esetleg valami occsó kúton tankoltál, és közelebb van a benzin oktánszáma a 86-oshoz, mint a 95-höz :rolleyes:
Skorpijo Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 C16NZ-be a következő ECU-k jók: - AHXL, 16077709 - ANDT, 16124189 - BBBD, 16132789 - APZT, 1237345 - AZFP, 16156179 Nézd meg a mostani ECU-d (esetleg ha megvan a régi azt is) betű- ill. számjelét, és utánanézek mihez való. Köszönömszépen. Hát az eredetit nemtudom mert régi gazdinál cserélödött. De ami nálam hot el :16164369 Eprom AYCM a betüje QQ és ami most van helyette: 16199338 GM Eprom AHXU8627
ZsöPö Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Szia! ECUval kapcsoltaban: http://www.aet-tendahl.de/motorsteuergerae...eraete-opel.php Klikk ide! Itt a mostanit megtalálod (Ascona c cc 1.6), illetve azt is ami c16nz astrába kellene. Hát sok sikert a kereséshez! Üdv
FPepe Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Szia! ECUval kapcsoltaban: http://www.aet-tendahl.de/motorsteuergerae...eraete-opel.php Klikk ide! Itt a mostanit megtalálod (Ascona c cc 1.6), illetve azt is ami c16nz astrába kellene. Hát sok sikert a kereséshez! Üdv Én is innen szoktam nézni. :rolleyes: A régid egyébként, ami elhalt egy Kadett E-hez való vezérlő volt.
Skorpijo Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Köszönöm mindenkinek! Ezekszerint igazavolt szakbarbinak, és ez megmagyaráz néhány furcsaságot a gépen
daykiller Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Én is innen szoktam nézni. :D A régid egyébként, ami elhalt egy Kadett E-hez való vezérlő volt. Az enyém bent sincs. <_< EPC szerint X16SZ vezérlőm van. :rolleyes: 16234275 | 62 37 562 6323
FPepe Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Az enyém bent sincs. <_< EPC szerint X16SZ vezérlőm van. :rolleyes: 16234275 | 62 37 562 6323 Ilyen? Itt is lehet nézelődni ez ügyben.
daykiller Elküldve Október2, 2009 Elküldve Október2, 2009 Ilyen? Itt is lehet nézelődni ez ügyben. A GM és a cikkszám passzol, csak az a négykarakteres nem. :rolleyes: Ilyen. Szerintem nem vették figyelembe, hogy a klímáshoz más ECU kell... vagy passz. <_< Mindegy, működik a gépsas... :D
Skorpijo Elküldve Október3, 2009 Elküldve Október3, 2009 ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni. holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján.
daykiller Elküldve Október3, 2009 Elküldve Október3, 2009 ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni. holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján. Na olyan nekem is kéne, leginkább alulra. Enyhén könnyezik a benzin.
Guest gorbi Elküldve Október4, 2009 Elküldve Október4, 2009 ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni. holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=806467538...&aid=167351 1, Alkatrész szám: 90412407 Katalógus szám: 817576 A középsőét sajnos nem tudom.
FPepe Elküldve Október4, 2009 Elküldve Október4, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=806467538...&aid=167351 1, Alkatrész szám: 90412407 Katalógus szám: 8 17 576 A középsőét sajnos nem tudom. A középsőé: Alkatrész szám: 17087373 Katalógus szám: 8 17 574
3cpo Elküldve Október4, 2009 Elküldve Október4, 2009 hi! szeretnek segetseget kerni egy 1996 astra 1.6 16v gls automata kocsimhoz a problemam a kovetkezo check engine lampa kigyulad es elalszik de a az auto mukodik hiba nelkul.Amikor a vizhofok kozeliti a 90 fokott (87tol 95 fokig a motor bedadog es befullad) ha sokszori ujrainditas utan mikor feltornasztam a viz hofokott 95 fole az auto tokeletesen mukodik de amikor menetkozben a viz elkezd lehulni 95 fok ala a motor ismet lefullad, es nem mukodik kezdek mindent elorol a mig a viz hofok elnem eri a min 95 fokott.az elmult 6 honapban 4szer volt szamitogepes vizsgalaton es semmit hibat nem talaltak,erre a problemara kicsereltek a vezermuszijat :rolleyes: (vicces) ha van valami otletek mi okozhatja ezt/mert az itteni autoszerelok hozza se tudnak szagolni!kosszi
Guest gorbi Elküldve Október4, 2009 Elküldve Október4, 2009 hi! szeretnek segetseget kerni egy 1996 astra 1.6 16v gls automata kocsimhoz a problemam a kovetkezo check engine lampa kigyulad es elalszik de a az auto mukodik hiba nelkul.Amikor a vizhofok kozeliti a 90 fokott (87tol 95 fokig a motor bedadog es befullad) ha sokszori ujrainditas utan mikor feltornasztam a viz hofokott 95 fole az auto tokeletesen mukodik de amikor menetkozben a viz elkezd lehulni 95 fok ala a motor ismet lefullad, es nem mukodik kezdek mindent elorol a mig a viz hofok elnem eri a min 95 fokott.az elmult 6 honapban 4szer volt szamitogepes vizsgalaton es semmit hibat nem talaltak,erre a problemara kicsereltek a vezermuszijat :rolleyes: (vicces) ha van valami otletek mi okozhatja ezt/mert az itteni autoszerelok hozza se tudnak szagolni!kosszi Ezt a vizsgálatot olyan embernek kellene elvégeznie, aki ért is hozzá (az adatok kielemzéséhez). Könnyen diagnosztizálható számítógéppel, hiszen ahogyan leírtad a hibajelenség előre kiszámíthatóan fog jelentkezni. A leggyakoribb okok: hőmérséklet jeladó, ECU. De hosszú még a sor.
3cpo Elküldve Október4, 2009 Elküldve Október4, 2009 Ezt a vizsgálatot olyan embernek kellene elvégeznie, aki ért is hozzá (az adatok kielemzéséhez). Könnyen diagnosztizálható számítógéppel, hiszen ahogyan leírtad a hibajelenség előre kiszámíthatóan fog jelentkezni. A leggyakoribb okok: hőmérséklet jeladó, ECU. De hosszú még a sor. akor legyszi ezt a hosszu sorbol letudnad irni azokat amik szennyezodestol okozhatnak ilyen problemat?Csak 1 problemam van meg ezzel kapcsolatban h honnan tudom meg mennyik szerelo kepes ezt megcsinalni mert mint emlitettem 4 szer volt szamitogepes vizsgalaton 4 szerelonel es csak ez kerult 80.000 forintba. Lehet-e olyat csinalni h megnezettem meg1szer szamitogepen es ki8nyomtatni az eredmenyt es 1 szaktudasu kielemezne a problemat?hogy ne a szerelot keresem hanem hibat! thx
Recommended Posts