Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt <_< :

Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ;

+ még amit nem tok kiolvasni :

1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140

======

80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett :D ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT

És íg az egész : 164000magyar forintocska

Szóval én ennyiből úsztam meg!! -_-

SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? B)

A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D ;) :D

De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes:

Elküldve
De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes:

Nekem se volt sokkal több a vezérlésem ára, anno leírtam és a pumpa meg a feszítő SKF darabja 9e valamennyi volt, a szíj padig Gates, de arra már nem emlékszem, hogy mennyi. Szerintem ez bolt függő is nagyban.

Elküldve

Szépet mindenkinek.

Na megen meghot a csühös kicsit. Megát két hidrotőke,pedig nemrég lettek cserélve, talán 200km van bennük. 2500FT/db amik most belekerültek. Az árat nézve nem josolok sokat nekik.

Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor.

Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele.

Elküldve
Szépet mindenkinek.

Na megen meghot a csühös kicsit. Megát két hidrotőke,pedig nemrég lettek cserélve, talán 200km van bennük. 2500FT/db amik most belekerültek. Az árat nézve nem josolok sokat nekik.

Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor.

Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele.

Nekem csak egy halt meg, szintúgy 200km után. A pályanapos nagy igénybevételt nem bírta az egyik ( 6-7 percen keresztül kettesben 4-5-6 ezer rpm-es fordulat).

Elküldve
Nekem csak egy halt meg, szintúgy 200km után. A pályanapos nagy igénybevételt nem bírta az egyik ( 6-7 percen keresztül kettesben 4-5-6 ezer rpm-es fordulat).

na akkor lövik nekünk a selejteket tisztességel :rolleyes:

Elküldve
De látom nem tanultál az esetből, a legolcsóbb cuccok kerültek a vezérlésbe... :rolleyes:

Ne idegesíts, nekem még ennyi se volt most pénteken :D Gates a szíj, Ruville a feszítő, vízpampa, azok nem jók <_<

Elküldve
Ne idegesíts, nekem még ennyi se volt most pénteken <_< Gates a szíj, Ruville a feszítő, vízpampa, azok nem jók :rolleyes:

Nekem 2008 elején volt 33 ropi a művelet. Ebben volt olajcsere is, de az olajszűrőt, légszűrőt és az olajat én adtam (vagyis előző tulaj adta a kocsival együtt). Continental szíj, SKF feszítőgörgő és nem tudom milyen vízpumpa, valamint a kettő szimering.

Elküldve
...

Apropo: A szakbarbár szerint nem belevaló az ecu-m amit vettem bele,és a régisem az vot. Pedig most jol muzsikál a motor.

Nincs valaki akinek 92es Astra-F CC GL-je van C16NZ mocival,és megtudná nézni az ECU számát és betü jelét esetleg? mert mostmár énis kiváncsi vagyok mi is való bele.

C16NZ-be a következő ECU-k jók:

- AHXL, 16077709

- ANDT, 16124189

- BBBD, 16132789

- APZT, 1237345

- AZFP, 16156179

Nézd meg a mostani ECU-d (esetleg ha megvan a régi azt is) betű- ill. számjelét, és utánanézek mihez való.

Elküldve

Sziasztok !

Lenne valakinek ötlete arra hogy mitől van furcsa "csörgő" hangja a motornak alapjárat és 2000 fordulat között ? a motor x14xe.

Köszönöm előre is.

Elküldve
Sziasztok !

Lenne valakinek ötlete arra hogy mitől van furcsa "csörgő" hangja a motornak alapjárat és 2000 fordulat között ? a motor x14xe.

Köszönöm előre is.

Vagy esetleg valami occsó kúton tankoltál, és közelebb van a benzin oktánszáma a 86-oshoz, mint a 95-höz :rolleyes:

Elküldve
C16NZ-be a következő ECU-k jók:

- AHXL, 16077709

- ANDT, 16124189

- BBBD, 16132789

- APZT, 1237345

- AZFP, 16156179

Nézd meg a mostani ECU-d (esetleg ha megvan a régi azt is) betű- ill. számjelét, és utánanézek mihez való.

Köszönömszépen.

Hát az eredetit nemtudom mert régi gazdinál cserélödött. De ami nálam hot el :16164369 Eprom AYCM a betüje QQ

és ami most van helyette: 16199338 GM Eprom AHXU8627

Elküldve
Én is innen szoktam nézni. :D

A régid egyébként, ami elhalt egy Kadett E-hez való vezérlő volt.

Az enyém bent sincs. <_< EPC szerint X16SZ vezérlőm van. :rolleyes:

16234275 | 62 37 562

6323

Elküldve
Ilyen?

Itt is lehet nézelődni ez ügyben.

A GM és a cikkszám passzol, csak az a négykarakteres nem. :rolleyes:

Ilyen.

Szerintem nem vették figyelembe, hogy a klímáshoz más ECU kell... vagy passz. <_<

Mindegy, működik a gépsas... :D

Elküldve

ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni.

holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján.

Elküldve
ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni.

holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján.

Na olyan nekem is kéne, leginkább alulra. Enyhén könnyezik a benzin.

Elküldve
ha rosszhelyre irom a kérdésem billentsetek hátsón :rolleyes: de gözömnincs ezt holkéne feltenni.

holtalálok olyan oldalt, ahol az f astra teljes injektor házárol és alkatrészeiről van robantott rajz és GM cikkszám is. Mert má ez az "elmaradott" botos az őrületbe kerget nameg a webáruházakis. Kellene vennem 2 tömitést az inyektorházhoz alulra és középre ahogy rávanrakva a szivósorra. De képtelenek megtalálni a tömitésen lévő szám alapján.

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=806467538...&aid=167351

1,

Alkatrész szám: 90412407

Katalógus szám: 817576

A középsőét sajnos nem tudom.

Elküldve

hi! szeretnek segetseget kerni egy 1996 astra 1.6 16v gls automata kocsimhoz a problemam a kovetkezo check engine lampa kigyulad es elalszik de a az auto mukodik hiba nelkul.Amikor a vizhofok kozeliti a 90 fokott (87tol 95 fokig a motor bedadog es befullad) ha sokszori ujrainditas utan mikor feltornasztam a viz hofokott 95 fole az auto tokeletesen mukodik de amikor menetkozben a viz elkezd lehulni 95 fok ala a motor ismet lefullad, es nem mukodik kezdek mindent elorol a mig a viz hofok elnem eri a min 95 fokott.az elmult 6 honapban 4szer volt szamitogepes vizsgalaton es semmit hibat nem talaltak,erre a problemara kicsereltek a vezermuszijat :rolleyes: (vicces) ha van valami otletek mi okozhatja ezt/mert az itteni autoszerelok hozza se tudnak szagolni!kosszi

Elküldve
hi! szeretnek segetseget kerni egy 1996 astra 1.6 16v gls automata kocsimhoz a problemam a kovetkezo check engine lampa kigyulad es elalszik de a az auto mukodik hiba nelkul.Amikor a vizhofok kozeliti a 90 fokott (87tol 95 fokig a motor bedadog es befullad) ha sokszori ujrainditas utan mikor feltornasztam a viz hofokott 95 fole az auto tokeletesen mukodik de amikor menetkozben a viz elkezd lehulni 95 fok ala a motor ismet lefullad, es nem mukodik kezdek mindent elorol a mig a viz hofok elnem eri a min 95 fokott.az elmult 6 honapban 4szer volt szamitogepes vizsgalaton es semmit hibat nem talaltak,erre a problemara kicsereltek a vezermuszijat :rolleyes: (vicces) ha van valami otletek mi okozhatja ezt/mert az itteni autoszerelok hozza se tudnak szagolni!kosszi

Ezt a vizsgálatot olyan embernek kellene elvégeznie, aki ért is hozzá (az adatok kielemzéséhez). Könnyen diagnosztizálható számítógéppel, hiszen ahogyan leírtad a hibajelenség előre kiszámíthatóan fog jelentkezni. A leggyakoribb okok: hőmérséklet jeladó, ECU. De hosszú még a sor.

Elküldve
Ezt a vizsgálatot olyan embernek kellene elvégeznie, aki ért is hozzá (az adatok kielemzéséhez). Könnyen diagnosztizálható számítógéppel, hiszen ahogyan leírtad a hibajelenség előre kiszámíthatóan fog jelentkezni. A leggyakoribb okok: hőmérséklet jeladó, ECU. De hosszú még a sor.

akor legyszi ezt a hosszu sorbol letudnad irni azokat amik szennyezodestol okozhatnak ilyen problemat?Csak 1 problemam van meg ezzel kapcsolatban h honnan tudom meg mennyik szerelo kepes ezt megcsinalni mert mint emlitettem 4 szer volt szamitogepes vizsgalaton 4 szerelonel es csak ez kerult 80.000 forintba. Lehet-e olyat csinalni h megnezettem meg1szer szamitogepen es ki8nyomtatni az eredmenyt es 1 szaktudasu kielemezne a problemat?hogy ne a szerelot keresem hanem hibat! thx

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.