Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hali,

Ha megnézetem a gyertyakábelt hogy jó-e, és kiderül hogy jó, mivel 5.-ben már egyáltalán nem rángat bármiyen gázpedál állás van, akkor lehet hogy a légtömegmérő szenzorom rossz? esetleg őt megmérni, kimérni lehetséges? vagy cserés?

Elküldve
mindig MOL-nál 95-öst tankolok. sokszor megyek vele hosszú utat van ideje felmelegedni, ugyan félgáznál tovább sosem nyomom neki. akkor ezen már szeleptisztitó adalék sem segít. x14nz a motor tipusa.

Meg lehet próbálni a szeleptisztító adalékot, de nem garantált, hogy megoldja.

Hali,

Ha megnézetem a gyertyakábelt hogy jó-e, és kiderül hogy jó, mivel 5.-ben már egyáltalán nem rángat bármiyen gázpedál állás van, akkor lehet hogy a légtömegmérő szenzorom rossz? esetleg őt megmérni, kimérni lehetséges? vagy cserés?

Lehetni lehet, kéne próbára egy másik, hogy feleslegesen ne dobj ki annyi pénzt. Nincs véletlenül ugyanilyen motorú Astra ismeretségi körödben? Esetleg bontós ismerős?

Elküldve
Lehetni lehet, kéne próbára egy másik, hogy feleslegesen ne dobj ki annyi pénzt. Nincs véletlenül ugyanilyen motorú Astra ismeretségi körödben? Esetleg bontós ismerős?

Fúú sajnos nincs ismerős akinek lenne ilyen X16XEL-es Astrája.... :S

Elküldve

Felmerült bennem egy kérdés:

Az X14XE-t kétféle szívósorral gyárotta az opel.

p1038150.jpg

másik változat:

229_1_big.jpg

Vajon a két szívósor egymással csereszabatos?

Jelentene valamit a cseréje az egyikről a másikra?

Elvileg mindkét motor 90Le,pedig az utóbbi megoldásnál jóval rövidebb utat jár be a levegő.

Pepe!

EPC-ben utána néznél nekem...

Elküldve
Felmerült bennem egy kérdés:

Az X14XE-t kétféle szívósorral gyárotta az opel.

http://img17.imageshack.us/img17/5443/p1038150.jpg

másik változat:

http://img.vatera.hu/photos/21/31/229_1_big.jpg

Vajon a két szívósor egymással csereszabatos?

Jelentene valamit a cseréje az egyikről a másikra?

Elvileg mindkét motor 90Le,pedig az utóbbi megoldásnál jóval rövidebb utat jár be a levegő.

Pepe!

EPC-ben utána néznél nekem...

Alvázszámtól függően kétfélét használtak ehhez a motorhoz Corsában:

- -20D04639 (90470230), (8 49 034)

- 20D04640- 90573796, 8 49 099

Hogy mi a különbség közöttük, azt nem tudom, külön kép nincs róluk.

Astrában pedig szintén kétfélét:

- (90528606), (8 49 074)

- 90543642, 8 49 093

A két képed közül az alsó az Astráé.

Elküldve
Nemtudja valaki, hogy hova dugták a 97-es évjáratu Vectra B 1.6 16V-be az OBDII csatit?

Ezt miért az F astra topikban? :rolleyes:

Egyébként a kézifékkar környékén keresd,a kis "tálka" alatt.

Elküldve
Alvázszámtól függően kétfélét használtak ehhez a motorhoz Corsában:

- -20D04639 (90470230), (8 49 034)

- 20D04640- 90573796, 8 49 099

Hogy mi a különbség közöttük, azt nem tudom, külön kép nincs róluk.

Astrában pedig szintén kétfélét:

- (90528606), (8 49 074)

- 90543642, 8 49 093

A két képed közül az alsó az Astráé.

Tudom melyik,melyiké,csak mi lenne ha rászurnám az astráét egy powercup szerűséggel? :rolleyes:

Elküldve
Tudom melyik,melyiké,csak mi lenne ha rászurnám az astráét egy powercup szerűséggel? :rolleyes:

Nem lehet, hogy a hely miatt van kétféle kialakítás?

Elküldve

Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Elküldve
Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Alapjárati motor? :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Elsősorban alapjárati motor takarítása javasolt, ha mostanság nem történt ez meg. Elképzelhető még a vákuumrendszer probléma is. Nálam ez a kettő együtt okozott a tiedéhez hasonló hibákat: indításkor alig kapta el a fordulatot, mintha 3 henger ment volna, egy kövér gázadásra észhez tért, valamint véletlenszerűen kuplungolás után felpörgött a motor, olykor menetközben is tartott legtöbbször egy 3000-s fordulatot, aztán lement, amint megállt az autó. A vákuumrendszer javításával az utóbbi hiba megszűnt azonnal, az előbbi hiba az alapjárati motor takarításával szűnt meg nálam.

Elküldve

Heló,

kérdésem az lenne hogy ha valós a km állás (18800km) gond e az hogy a motor alapjáraton enged némi kartergázt, de az olajbeöntőt ha leveszem nem ott nem szusszan nagyon.

Másnak is ilyen vagy megvan hajtva a motor?

Üdv Dani

Elküldve
Heló,

kérdésem az lenne hogy ha valós a km állás (18800km) gond e az hogy a motor alapjáraton enged némi kartergázt, de az olajbeöntőt ha leveszem nem ott nem szusszan nagyon.

Másnak is ilyen vagy megvan hajtva a motor?

Üdv Dani

Megnézem én azt a motort amely 18000-ben kartert nyom.... :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok

A következő kérdésem lenne: Ha olajszivárgás miatt cserélek hengerfej tömítést, akkor kell a hengerfejet síkoltatnom? <_<

Segítségeteket köszönöm.

üdv

Ha a képen lévő motorról van szó akkor félő, hogy nem csak tömítést kell cserélni. :rolleyes:

A sikoltatást csak akkor érdemes elvégezni ha nagyon kaka állapotban van. Mikor leveszitek a szelepfedelet akkor bele tudtok jobban nézni mi is van ott.

Elküldve
Legyél már egy kicsit rugalmas, tegyél hozzá még egy 0-s helyiértéket a végére. :D <_<

jójó úgylátom itt nem lehet csalni :rolleyes: valóban 188.000km-en van túl valamivel.

Így téve újra a kérdést?

Elküldve

sziasztok! kérdésem. az isuzu motornál hol kell,vagy érdemes legegyszerűbben a hűtőfolyadékot leengedni? és a feltöltés után kell-e valamit még csinálni? légtelenítés.stb. köszi.

Elküldve
sziasztok! kérdésem. az isuzu motornál hol kell,vagy érdemes legegyszerűbben a hűtőfolyadékot leengedni? és a feltöltés után kell-e valamit még csinálni? légtelenítés.stb. köszi.

A rendszer legalsó pontjánál (hűtő).

Feltöltés után max utántölteni kellhet de azt is minimálisat.

Elküldve
sziasztok! kérdésem. az isuzu motornál hol kell,vagy érdemes legegyszerűbben a hűtőfolyadékot leengedni? és a feltöltés után kell-e valamit még csinálni? légtelenítés.stb. köszi.

A légtelenítést megoldja használat alatt. Ha megtöltöd normális szintig, és mész vele egy kicsit, estére lelötyög annyira hogy ha feltöltöd a normál szintre, akkor már ott is marad. :rolleyes:

Elküldve

Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt :rolleyes: :

Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ;

+ még amit nem tok kiolvasni :

1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140

======

80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett <_< ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT

És íg az egész : 164000magyar forintocska

Szóval én ennyiből úsztam meg!! :D

SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? -_-

A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D :D B)

Elküldve
Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt :rolleyes: :

Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ;

+ még amit nem tok kiolvasni :

1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140

======

80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett <_< ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT

És íg az egész : 164000magyar forintocska

Szóval én ennyiből úsztam meg!! :D

SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? -_-

A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D :D B)

Ezekután illik neki legalább annyi kilométer mennie, mint amennyit ráköltöttél most. ;) Szerintem meg is lesz, ha a kopó alkatrészeket rendszeresen cseréled. :lol: Lehet írtad, de nem rémlik, hogy miért szakadt el a vezérműszíjad?

Elküldve
Ezekután illik neki legalább annyi kilométer mennie, mint amennyit ráköltöttél most. <_< Szerintem meg is lesz, ha a kopó alkatrészeket rendszeresen cseréled. -_- Lehet írtad, de nem rémlik, hogy miért szakadt el a vezérműszíjad?

Talán mert nem cserélték időben a pár ezer forintos szíjat? :D Micsoda emberek vannak! :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.