Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

mindig MOL-nál 95-öst tankolok. sokszor megyek vele hosszú utat van ideje felmelegedni, ugyan félgáznál tovább sosem nyomom neki. akkor ezen már szeleptisztitó adalék sem segít. x14nz a motor tipusa.

Meg lehet próbálni a szeleptisztító adalékot, de nem garantált, hogy megoldja.

Hali,

Ha megnézetem a gyertyakábelt hogy jó-e, és kiderül hogy jó, mivel 5.-ben már egyáltalán nem rángat bármiyen gázpedál állás van, akkor lehet hogy a légtömegmérő szenzorom rossz? esetleg őt megmérni, kimérni lehetséges? vagy cserés?

Lehetni lehet, kéne próbára egy másik, hogy feleslegesen ne dobj ki annyi pénzt. Nincs véletlenül ugyanilyen motorú Astra ismeretségi körödben? Esetleg bontós ismerős?

Link to comment
Megosztás:

Felmerült bennem egy kérdés:

Az X14XE-t kétféle szívósorral gyárotta az opel.

p1038150.jpg

másik változat:

229_1_big.jpg

Vajon a két szívósor egymással csereszabatos?

Jelentene valamit a cseréje az egyikről a másikra?

Elvileg mindkét motor 90Le,pedig az utóbbi megoldásnál jóval rövidebb utat jár be a levegő.

Pepe!

EPC-ben utána néznél nekem...

Link to comment
Megosztás:

Felmerült bennem egy kérdés:

Az X14XE-t kétféle szívósorral gyárotta az opel.

http://img17.imageshack.us/img17/5443/p1038150.jpg

másik változat:

http://img.vatera.hu/photos/21/31/229_1_big.jpg

Vajon a két szívósor egymással csereszabatos?

Jelentene valamit a cseréje az egyikről a másikra?

Elvileg mindkét motor 90Le,pedig az utóbbi megoldásnál jóval rövidebb utat jár be a levegő.

Pepe!

EPC-ben utána néznél nekem...

Alvázszámtól függően kétfélét használtak ehhez a motorhoz Corsában:

- -20D04639 (90470230), (8 49 034)

- 20D04640- 90573796, 8 49 099

Hogy mi a különbség közöttük, azt nem tudom, külön kép nincs róluk.

Astrában pedig szintén kétfélét:

- (90528606), (8 49 074)

- 90543642, 8 49 093

A két képed közül az alsó az Astráé.

Link to comment
Megosztás:

Alvázszámtól függően kétfélét használtak ehhez a motorhoz Corsában:

- -20D04639 (90470230), (8 49 034)

- 20D04640- 90573796, 8 49 099

Hogy mi a különbség közöttük, azt nem tudom, külön kép nincs róluk.

Astrában pedig szintén kétfélét:

- (90528606), (8 49 074)

- 90543642, 8 49 093

A két képed közül az alsó az Astráé.

Tudom melyik,melyiké,csak mi lenne ha rászurnám az astráét egy powercup szerűséggel? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Alapjárati motor? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az autó a szokásos(és már megszokott rángatás mellet) most a következőt produkálja:

inditáskor meg akkar fulladni gázadás nélkül, alapjárat egyeletlen és kuplung gáz megállásnál kicsit felpörög a motor.

az autóban a mutató szerint 175e Km van.

mivel astrakban 170e km környékén szokásos AC pumpát és Lambdaszondát cserélni azt akarom megkérdezni hogy ez okozhatja e a problémát. (tudom hogy sok minden lehet, de sajnos nincs pénzem most mindent egyesével kicseréltetni)

Bármilyen ötletet szivesen várok!

Elsősorban alapjárati motor takarítása javasolt, ha mostanság nem történt ez meg. Elképzelhető még a vákuumrendszer probléma is. Nálam ez a kettő együtt okozott a tiedéhez hasonló hibákat: indításkor alig kapta el a fordulatot, mintha 3 henger ment volna, egy kövér gázadásra észhez tért, valamint véletlenszerűen kuplungolás után felpörgött a motor, olykor menetközben is tartott legtöbbször egy 3000-s fordulatot, aztán lement, amint megállt az autó. A vákuumrendszer javításával az utóbbi hiba megszűnt azonnal, az előbbi hiba az alapjárati motor takarításával szűnt meg nálam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A következő kérdésem lenne: Ha olajszivárgás miatt cserélek hengerfej tömítést, akkor kell a hengerfejet síkoltatnom? <_<

Segítségeteket köszönöm.

üdv

Ha a képen lévő motorról van szó akkor félő, hogy nem csak tömítést kell cserélni. :rolleyes:

A sikoltatást csak akkor érdemes elvégezni ha nagyon kaka állapotban van. Mikor leveszitek a szelepfedelet akkor bele tudtok jobban nézni mi is van ott.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! kérdésem. az isuzu motornál hol kell,vagy érdemes legegyszerűbben a hűtőfolyadékot leengedni? és a feltöltés után kell-e valamit még csinálni? légtelenítés.stb. köszi.

A légtelenítést megoldja használat alatt. Ha megtöltöd normális szintig, és mész vele egy kicsit, estére lelötyög annyira hogy ha feltöltöd a normál szintre, akkor már ott is marad. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt :rolleyes: :

Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ;

+ még amit nem tok kiolvasni :

1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140

======

80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett <_< ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT

És íg az egész : 164000magyar forintocska

Szóval én ennyiből úsztam meg!! :D

SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? -_-

A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D :D B)

Link to comment
Megosztás:

Elszakadt vezérműszíj esetén, mikor minden mindennel összeakadt :rolleyes: :

Vezérműszíj 5900FT ; Szíjfeszítő 9800FT ; Vízszivattyú 7700FT ; Hf tömítés 5600 ; szelep f tömítés 2200 ;pipacső 930 ; szelepek 5240 ; E.főt.szimering 1200 ; Ve. szim. 1400 ;gyertya 4400 ; talpas 6540 ; fékbetét 5200 ; féktárcsa szinterezés vagy mi 1500 ; fagyálló 1050 ; fékolaj 1500 ; akksi 11345 ;

+ még amit nem tok kiolvasni :

1050FT ; 1500 ; 2140 ;valami a lengőkarokhoz valami gumi 3960 ; 2140

======

80195FT + vizsga (milyen jó hogy azt is most kellett <_< ) 23880FT + munkadíj : 20*3000=60000FT

És íg az egész : 164000magyar forintocska

Szóval én ennyiből úsztam meg!! :D

SZerintetek valamit kelletvolna még cserélni??? -_-

A kocsi 1.4 145000km-el (Remélem legalább ennyit menni fog még ) :D :D B)

Ezekután illik neki legalább annyi kilométer mennie, mint amennyit ráköltöttél most. ;) Szerintem meg is lesz, ha a kopó alkatrészeket rendszeresen cseréled. :lol: Lehet írtad, de nem rémlik, hogy miért szakadt el a vezérműszíjad?

Link to comment
Megosztás:

Ezekután illik neki legalább annyi kilométer mennie, mint amennyit ráköltöttél most. <_< Szerintem meg is lesz, ha a kopó alkatrészeket rendszeresen cseréled. -_- Lehet írtad, de nem rémlik, hogy miért szakadt el a vezérműszíjad?

Talán mert nem cserélték időben a pár ezer forintos szíjat? :D Micsoda emberek vannak! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.