Skorpijo Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 ez lenne a nyomás szabályzó? mert nekem 4 torx fogja. http://kepfeltoltes.hu/090915/DSC00018_www...ltoltes.hu_.jpg
Skorpijo Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 körbejártam néhány szervizt mindenki megállapította hogy kopog....... de hogy mi azt senki sem tudja de nem a hidrotőke (szinte mind szerint) egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog volt is ez ügyben régen valami visszahívás amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban ilyen dugótörésről hallott már valaki? alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot? nemkell kivenni, alul felül bontás viszont
Guest gorbi Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 körbejártam néhány szervizt mindenki megállapította hogy kopog....... de hogy mi azt senki sem tudja de nem a hidrotőke (szinte mind szerint) egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog volt is ez ügyben régen valami visszahívás amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban ilyen dugótörésről hallott már valaki? alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot? Nem szabad azonnal bontani. Diagnosztika. ez lenne a nyomás szabályzó? mert nekem 4 torx fogja. http://kepfeltoltes.hu/090915/DSC00018_www...ltoltes.hu_.jpg Ne bonts szét reflexből mindent. Nem LEGO ez. Az a Dacia volt. :lol:
Skorpijo Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag
zotya975 Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag Majd írd meg, mi is kiváncsiak vagyunk, mit sütnek ki. :lol:
astrásgyerek Elküldve Szeptember15, 2009 Elküldve Szeptember15, 2009 Végeztem egy kis átalakítást a verda mociján!!! Ez az! Így már EcoTec motoros? :lol: :lol: :lol:
Reeckatee Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Végeztem egy kis átalakítást a verda mociján!!! Ez az! Így már EcoTec motoros? :lol: :lol: :lol: Te hülye vagy :P :D :D Itt mindenki bajlódik AGR-el s minden a rabok férfinemiszervával s ez nem jutott volna eszébe egyiknek sem...:lol: :D :D ;)
astrásgyerek Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Te hülye vagy :lol: :lol: :lol: Itt mindenki bajlódik AGR-el s minden a rabok férfinemiszervával s ez nem jutott volna eszébe egyiknek sem...:lol: :P :D :D Ugye-ugye? :D :D ;)
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Sziasztok ! Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm.
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Sziasztok ! Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm. Mit takar a motor generál kifejezés? Hengerek fúrása, hónolása, főtengely köszörülése, hengerfej síkolása, stb megvolt????
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Mit takar a motor generál kifejezés? Hengerek fúrása, hónolása, főtengely köszörülése, hengerfej síkolása, stb megvolt???? Elviekben megvolt, a Fortuna Bt. csinálta
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Elviekben megvolt, a Fortuna Bt. csinálta Aha. Ott voltál? Nem lehet, hogy csak lepapírozták a dolgot? Vagy mondjuk a gépmunka megvolt, de hanyag volt az összerakás???
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Aha. Ott voltál? Nem lehet, hogy csak lepapírozták a dolgot? Vagy mondjuk a gépmunka megvolt, de hanyag volt az összerakás??? Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik.
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik. Az nem garancia semmire, hogy azt mondták. Attól függetlenül lehet jó persze. Viszont akkor miért folyik az olaj? De maradjunk az autónál! Pontosan hol is folyik? A hf alól, a vezteng ház alól? ui. Most olvastam vissza, ezen nincs is vezteng ház. Szóval a hf alól?
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Igen , onnan. Egyébként most már tudom mindjárt reklamálni kellett volna, de akkor azt hittem a szerelő hibája és nem akik újították a motrot.
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Igen , onnan. Akkor vmit elbaxtak. Én visszavinném, hogy csinálják meg rendesen. :lol:
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Akkor vmit elbaxtak. Én visszavinném, hogy csinálják meg rendesen. :lol: Tavaly márciusban volt, ráadásul kiszerelve lett a motor elvíve hozzájuk.
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Tavaly márciusban volt, ráadásul kiszerelve lett a motor elvíve hozzájuk. Akkor gebasz. Sztem így is, úgy is hf le lesz belőle.
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Akkor gebasz. Sztem így is, úgy is hf le lesz belőle. szerinted elég a henger fejet újra csiszolni vagy vannak még más költségek is ?
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 szerinted elég a henger fejet újra csiszolni vagy vannak még más költségek is ? Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb.
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb. akkor szerintem így hagyom, mert nem vagyok benne biztos hogy utána is jó lesz.
hening Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 akkor szerintem így hagyom, mert nem vagyok benne biztos hogy utána is jó lesz. Még annyi, hogy biztosan a hf alól folyik? Nem "csak" a szelepdekli alól? Meg ne sértődj, csak sokan még ezt sem tudják megkülönböztetni. :lol:
erh75 Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Még annyi, hogy biztosan a hf alól folyik? Nem "csak" a szelepdekli alól? Meg ne sértődj, csak sokan még ezt sem tudják megkülönböztetni. :lol: Á de hogy sértődök meg én sem tudom megkülönböztetni :lol: , ezt a szelepdekli-t majd megkérdezem ..., azt tudom hogy amikor tömítést cserélték még a gyertyáknál is volt olaj ha jól emlékszem...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Á de hogy sértődök meg én sem tudom megkülönböztetni :lol: , ezt a szelepdekli-t majd megkérdezem ..., azt tudom hogy amikor tömítést cserélték még a gyertyáknál is volt olaj ha jól emlékszem... Akkor az szelepfedél lesz, hacsak nem a hf-ed van eltörve
daykiller Elküldve Szeptember16, 2009 Elküldve Szeptember16, 2009 Nah kiderült miért kalapált egy hidrotőke a gokartpályás 5 köröm után. Selejt. :lol: Valamint nagyon úgy tűnik, hogy egy olajjárat el van tömődve és a 3-4-5,5 ezer RPM-es 5 körön át nem tudta már kellően szállítani az olajpumpa. :lol: Most újra kussolnak. :lol: Viszont elég durván fogyott az olaj a 402 km alatt. Előtte nap néztem, kicsi hiányzott a nívó tetejéből, két nap múlva néztem, most középen van. :lol:
Recommended Posts