Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
körbejártam néhány szervizt

mindenki megállapította hogy kopog.......

de hogy mi azt senki sem tudja

de nem a hidrotőke (szinte mind szerint)

egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog

volt is ez ügyben régen valami visszahívás

amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban

ilyen dugótörésről hallott már valaki?

alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot?

nemkell kivenni, alul felül bontás viszont

Elküldve
körbejártam néhány szervizt

mindenki megállapította hogy kopog.......

de hogy mi azt senki sem tudja

de nem a hidrotőke (szinte mind szerint)

egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog

volt is ez ügyben régen valami visszahívás

amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban

ilyen dugótörésről hallott már valaki?

alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot?

Nem szabad azonnal bontani. Diagnosztika.

ez lenne a nyomás szabályzó? mert nekem 4 torx fogja.

http://kepfeltoltes.hu/090915/DSC00018_www...ltoltes.hu_.jpg

Ne bonts szét reflexből mindent. Nem LEGO ez. Az a Dacia volt. :lol:

Elküldve

Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag

Elküldve
Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag

Majd írd meg, mi is kiváncsiak vagyunk, mit sütnek ki. :lol:

Elküldve
Végeztem egy kis átalakítást a verda mociján!!!

Ez az!

Így már EcoTec motoros? :lol: :lol: :lol:

Te hülye vagy :P :D :D

Itt mindenki bajlódik AGR-el s minden a rabok férfinemiszervával s ez nem jutott volna eszébe egyiknek sem...:lol: :D :D ;)

Elküldve

Sziasztok !

Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok !

Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm.

Mit takar a motor generál kifejezés? Hengerek fúrása, hónolása, főtengely köszörülése, hengerfej síkolása, stb megvolt????

Elküldve
Mit takar a motor generál kifejezés? Hengerek fúrása, hónolása, főtengely köszörülése, hengerfej síkolása, stb megvolt????

Elviekben megvolt, a Fortuna Bt. csinálta

Elküldve
Elviekben megvolt, a Fortuna Bt. csinálta

Aha. Ott voltál? Nem lehet, hogy csak lepapírozták a dolgot? Vagy mondjuk a gépmunka megvolt, de hanyag volt az összerakás???

Elküldve
Aha. Ott voltál? Nem lehet, hogy csak lepapírozták a dolgot? Vagy mondjuk a gépmunka megvolt, de hanyag volt az összerakás???

Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik.

Elküldve
Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik.

Az nem garancia semmire, hogy azt mondták. Attól függetlenül lehet jó persze. Viszont akkor miért folyik az olaj? De maradjunk az autónál! Pontosan hol is folyik? A hf alól, a vezteng ház alól?

ui. Most olvastam vissza, ezen nincs is vezteng ház. Szóval a hf alól?

Elküldve

Igen , onnan. Egyébként most már tudom mindjárt reklamálni kellett volna, de akkor azt hittem a szerelő hibája és nem akik újították a motrot.

Elküldve
Akkor vmit elbaxtak. Én visszavinném, hogy csinálják meg rendesen. :lol:

Tavaly márciusban volt, ráadásul kiszerelve lett a motor elvíve hozzájuk.

Elküldve
Akkor gebasz. Sztem így is, úgy is hf le lesz belőle.

szerinted elég a henger fejet újra csiszolni vagy vannak még más költségek is ?

Elküldve
szerinted elég a henger fejet újra csiszolni vagy vannak még más költségek is ?

Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb.

Elküldve
Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb.

akkor szerintem így hagyom, mert nem vagyok benne biztos hogy utána is jó lesz.

Elküldve
akkor szerintem így hagyom, mert nem vagyok benne biztos hogy utána is jó lesz.

Még annyi, hogy biztosan a hf alól folyik? Nem "csak" a szelepdekli alól? Meg ne sértődj, csak sokan még ezt sem tudják megkülönböztetni. :lol:

Elküldve
Még annyi, hogy biztosan a hf alól folyik? Nem "csak" a szelepdekli alól? Meg ne sértődj, csak sokan még ezt sem tudják megkülönböztetni. :lol:

Á de hogy sértődök meg én sem tudom megkülönböztetni :lol: , ezt a szelepdekli-t majd megkérdezem ..., azt tudom hogy amikor tömítést cserélték még a gyertyáknál is volt olaj ha jól emlékszem...

Elküldve
Á de hogy sértődök meg én sem tudom megkülönböztetni :lol: , ezt a szelepdekli-t majd megkérdezem ..., azt tudom hogy amikor tömítést cserélték még a gyertyáknál is volt olaj ha jól emlékszem...

Akkor az szelepfedél lesz, hacsak nem a hf-ed van eltörve

Elküldve

Nah kiderült miért kalapált egy hidrotőke a gokartpályás 5 köröm után.

Selejt. :lol: Valamint nagyon úgy tűnik, hogy egy olajjárat el van tömődve és a 3-4-5,5 ezer RPM-es 5 körön át nem tudta már kellően szállítani az olajpumpa. :lol:

Most újra kussolnak. :lol: Viszont elég durván fogyott az olaj a 402 km alatt. Előtte nap néztem, kicsi hiányzott a nívó tetejéből, két nap múlva néztem, most középen van. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.