Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

körbejártam néhány szervizt

mindenki megállapította hogy kopog.......

de hogy mi azt senki sem tudja

de nem a hidrotőke (szinte mind szerint)

egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog

volt is ez ügyben régen valami visszahívás

amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban

ilyen dugótörésről hallott már valaki?

alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot?

nemkell kivenni, alul felül bontás viszont

Link to comment
Megosztás:

körbejártam néhány szervizt

mindenki megállapította hogy kopog.......

de hogy mi azt senki sem tudja

de nem a hidrotőke (szinte mind szerint)

egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog

volt is ez ügyben régen valami visszahívás

amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban

ilyen dugótörésről hallott már valaki?

alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot?

Nem szabad azonnal bontani. Diagnosztika.

ez lenne a nyomás szabályzó? mert nekem 4 torx fogja.

http://kepfeltoltes.hu/090915/DSC00018_www...ltoltes.hu_.jpg

Ne bonts szét reflexből mindent. Nem LEGO ez. Az a Dacia volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag

Link to comment
Megosztás:

Na befecsit cseréltem, nyomás szabit szintén. A tünet ugyan az a 44 kód. Nem lehet, hogy a régi tulajná a felujitás helyett inkáb megpiszkáták a programot és most furás után meg zavarodott tőle? Na honap szerviz asszem diag-ra. Mácsak a kiváncsiság kedvé ért,hogy mit mondanak. Bittos azt kö bele még 100pizmag

Majd írd meg, mi is kiváncsiak vagyunk, mit sütnek ki. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy 97-es F Astram 1.4 16V, 388000 km-el. 325000-nél volt motor generál és azota a henger fejnél folyik az olaj. Ezt próbálták orvosolni a tömítés cseréjével de sajnos sikertelenül. Az lenne a kérdésem , hogy jelentkezett-e valakinek hasonló jelenség és hogyan lehetett megoldani a problémát. Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm.

Mit takar a motor generál kifejezés? Hengerek fúrása, hónolása, főtengely köszörülése, hengerfej síkolása, stb megvolt????

Link to comment
Megosztás:

Aha. Ott voltál? Nem lehet, hogy csak lepapírozták a dolgot? Vagy mondjuk a gépmunka megvolt, de hanyag volt az összerakás???

Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik.

Link to comment
Megosztás:

Azért írtam hogy elviekben :lol: mivel nem voltam ott, generálozás előtt nem folyt az olaj. Nekem úgy mondták hogy a Fortuna jól dolgozik.

Az nem garancia semmire, hogy azt mondták. Attól függetlenül lehet jó persze. Viszont akkor miért folyik az olaj? De maradjunk az autónál! Pontosan hol is folyik? A hf alól, a vezteng ház alól?

ui. Most olvastam vissza, ezen nincs is vezteng ház. Szóval a hf alól?

Link to comment
Megosztás:

szerinted elég a henger fejet újra csiszolni vagy vannak még más költségek is ?

Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb.

Link to comment
Megosztás:

Először is be kell vizsgáltatni, hogy van-e rajta akkora vetemedés, ami miatt síkoltatni kell. Persze ilyenkor előjönnek a járulékos költségek, új hf töm, szelepfedél töm, munkadíj (nem kis tétel), stb.

akkor szerintem így hagyom, mert nem vagyok benne biztos hogy utána is jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Még annyi, hogy biztosan a hf alól folyik? Nem "csak" a szelepdekli alól? Meg ne sértődj, csak sokan még ezt sem tudják megkülönböztetni. :lol:

Á de hogy sértődök meg én sem tudom megkülönböztetni :lol: , ezt a szelepdekli-t majd megkérdezem ..., azt tudom hogy amikor tömítést cserélték még a gyertyáknál is volt olaj ha jól emlékszem...

Link to comment
Megosztás:

Nah kiderült miért kalapált egy hidrotőke a gokartpályás 5 köröm után.

Selejt. :lol: Valamint nagyon úgy tűnik, hogy egy olajjárat el van tömődve és a 3-4-5,5 ezer RPM-es 5 körön át nem tudta már kellően szállítani az olajpumpa. :lol:

Most újra kussolnak. :lol: Viszont elég durván fogyott az olaj a 402 km alatt. Előtte nap néztem, kicsi hiányzott a nívó tetejéből, két nap múlva néztem, most középen van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.