astrásgyerek Elküldve Szeptember13, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2009 igen ki, és érzésre van annyi bent mint az én felujitott motoromba 2600 km után. mostmég azt kell ki tudakolnom , hogy ha kiveszem a hengerfej csavarokat, de nem emelem le az egész hengerfejet csak azt a részét amibe a vezértengej van mert azt törtem el. Akkor is kell-e hf tömitést cserélnem, vagy visza huzhatom a régivel ujra. Szerintem ha biztosra akarsz menni, és úgyis szét van kapva, inkább cseréld ki, én legalábbis kicserélném inkább most, mintsem később újra bontani kelljen :lol: De lesznek majd itt hozzáértőbb szakemberek mint én :lol: majd azok adnak tanácsot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2009 hát ha muszáj akor bontok teljesen,de ha nem muszáj akor nemszivesen. Reggel felhivok pár szerelőt talán mondanak valami jót rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2009 Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol: Meghallgatnám a véleményed azután is,amikor egy corsaban vagy tigraban kellene takarítanod elég sűrűn vagy a legnagyobb forgalomban áll le miatta a géped. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember13, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2009 Azért volt feltételes módban a mondatom. Holnap erre is fényderül és arra is, hogy melyik hidrotőkém adta meg magát a gokart pályán ökörködéskor. Valamelyik nem bírta a 3-4-5 ezer rpm-t kettesben, csak a célegyenesben raktam harmadikat. :lol: Ehhőőő köllött a jó Falken? :lol: Ezer bocsi, ha nem te voltál!!!! Asszem spzoli volt az.... Mosmán nem törlöm ki azérse! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Gyárilag kellett volna lezárni. El tudom képzelni a szalonban mikor rendeli a tulaj: ABS, indításgátló, magasságállítós ülés, lezárt AGR, ... Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol: Hmm....nős vagy? :lol: :lol: igen ki, és érzésre van annyi bent mint az én felujitott motoromba 2600 km után. mostmég azt kell ki tudakolnom , hogy ha kiveszem a hengerfej csavarokat, de nem emelem le az egész hengerfejet csak azt a részét amibe a vezértengej van mert azt törtem el. Akkor is kell-e hf tömitést cserélnem, vagy visza huzhatom a régivel ujra. Szerintem elméletileg kell, mert ha nem is veszed le, akkor is "fellazul". Amúgy szerintem jó ár volt érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Szép Jó Napot Mindenkinek! Na újra megjelentem... A szelep, hidrotőke, szelepszárszimering, és egyéb rakat tömítés csere megvolt...csendesebb lett sokkal...ja és a kompresszió mérés is jó eredményeket hozott;) Ez a része meg is oldódott. De van az a gond, hogy ahogy melegszik a kocsi, egyre egyenletlenebbül jár, fulladozik...pl szombaton mindenegyes megálláskor a motor leállt...aztán pöccre újra indult...szóval egyre gyakrabban csinálja ezt, mert eddig néha néha csak (kezdetleges stop and go rendszer :lol: na de a viccet félre téve) Lehet ez döglődő lambdaszonda? Bár van hogy ráteszem a ventilátort és akkor is dobja le a fordulatot.... Egyszerűen nem értem a dolgot... Ja és kiderült hogy van valami ismerős az egyik Opel szervízben...csak nem tudom megbízzak-e bennük, mert elég sok furcsaságot lehet hallani :lol: Lehet csak adnék a sz.rnak újabb pofont :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Meghallgatnám a véleményed azután is,amikor egy corsaban vagy tigraban kellene takarítanod elég sűrűn vagy a legnagyobb forgalomban áll le miatta a géped. Túlvagyok már egy pár ilyenen. Van ettől rosszabb is. Gondold végig, hogy mi az agr szerepe. Miért szerelték ezt bele. Sajnálatos tény, hogy sokaknak az agr-ről a lezárás jut eszébe. Környezettudatos gondolkodás ez a javából! :lol: :lol: :lol: Nem az a baj, ha valakinek sokat rosszalkodik és lezárja, hanem az, hogy fűnek-fának ezt ajánlják és akinek meg sem fordult a fejében az is le fogja záratni. Azt hiszem az agr környezetvédelmi szerepe vitán felül áll. Sok szempont van tudom! Ez is egy szempont a sok közül, csak valahogy a környezeté lesz mindig az utolsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Szép Jó Napot Mindenkinek! Na újra megjelentem... A szelep, hidrotőke, szelepszárszimering, és egyéb rakat tömítés csere megvolt...csendesebb lett sokkal...ja és a kompresszió mérés is jó eredményeket hozott;) Ez a része meg is oldódott. De van az a gond, hogy ahogy melegszik a kocsi, egyre egyenletlenebbül jár, fulladozik...pl szombaton mindenegyes megálláskor a motor leállt...aztán pöccre újra indult...szóval egyre gyakrabban csinálja ezt, mert eddig néha néha csak (kezdetleges stop and go rendszer :lol: na de a viccet félre téve) Lehet ez döglődő lambdaszonda? Bár van hogy ráteszem a ventilátort és akkor is dobja le a fordulatot.... Egyszerűen nem értem a dolgot... Ja és kiderült hogy van valami ismerős az egyik Opel szervízben...csak nem tudom megbízzak-e bennük, mert elég sok furcsaságot lehet hallani :lol: Lehet csak adnék a sz.rnak újabb pofont :lol: Igem, sztem lehet lambda, de megnézheted a kétvezetékes hőmérsékletjeladót is (a generátor mögött benézve találod, kicsit lejjebb). Mérd meg az ellenállását hidegen és üzemmelegen, és írd meg itt. Az, hogy a venti bekapcsolásától lelassul kicsit, nem csoda, elég sok áramot vesz fel a venti. Esetleg mérhetsz töltést alapjáraton és emelt fordulaton is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 üdv! kicseréltem az astra mind a 16 hidrotőkéjét és mégis ugyanúgy kopog mint előtte mi lehet az oka?? a hidrotőke oldalán a lyuk vonalán lent-fent egy fél centinyi részen elég jól össze van karcolászva mind lehet a hengerfejnél is kopott picikét és elengedi az olajat?? mondjuk elég sokat mászkáltunk kopogó tőkékkel (kb 20e km) előzménye annyi a dolognak hogy pár hónapja szétszedtem kitakarítani (tőkéket, olajteknőt stbstb) vastagon volt az olajsár mindenhol megkeményedve a tőkék is teli voltak, de a takarítás nem hozta meg a várt eredményt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Igem, sztem lehet lambda, de megnézheted a kétvezetékes hőmérsékletjeladót is (a generátor mögött benézve találod, kicsit lejjebb). Mérd meg az ellenállását hidegen és üzemmelegen, és írd meg itt. Az, hogy a venti bekapcsolásától lelassul kicsit, nem csoda, elég sok áramot vesz fel a venti. Esetleg mérhetsz töltést alapjáraton és emelt fordulaton is. A jeladó az új...a töltés az rendben, nem rég volt villamosságisnál... Na ma voltam Opelnél...4000 Ft motordiagnosztika...állítólag ECU, amit már többen is mondtak...holnapra lesz egy elvileg...majd kiderül hogy csere után mit produkál... A lambda elvileg jó, mert nézték az értékeit. A megállás meg azért van mert több benzint kap mint kéne...sokkal többet... Na majd kiderül...már csak reménykedhetek h tényleg az a baj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Azt hiszem az agr környezetvédelmi szerepe vitán felül áll. Annyira azért nem kell nagy szerepet nyilvánítani neki. néhány környezetvédelmi értéken javít, néhányon pont ront. De egy használt autóban csak a nyűg van vele, és ha azt nézzük, mennyi környezetterhelést okozott a gyártása is, nem biztos hogy jó irányba lendül a mérleg nyelve :lol: kicseréltem az astra mind a 16 hidrotőkéjét és mégis ugyanúgy kopog mint előtte mi lehet az oka?? az a motor eléggé szar állapotban lehet, ha jól tévedek :lol: valszeg a hf is szanaszét van kopva, az olajjáratok is tele vannak olajsárral, és az olajpumpa se lehet már mai gyerek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 12 bar körüli a kompresszió mindben nemrég mértem olajfuratokra én is gyanakodtam de minden tőkében van olaj (aztán lehet keveset nyom bele???) olajszivattyú is takarítva van, olajnyomás lámpa már önindítózás közben is kialszik olyan 150-200ezer körüli lehet a megtett km a gépben Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 12 bar körüli a kompresszió mindben nemrég mértem olajfuratokra én is gyanakodtam de minden tőkében van olaj (aztán lehet keveset nyom bele???) olajszivattyú is takarítva van, olajnyomás lámpa már önindítózás közben is kialszik olyan 150-200ezer körüli lehet a megtett km a gépben sajna az még nem jelent semmi, hogy mindegyik tőkéig jut el olaj. a lámpa kialvása pedig csak annyit jelent, hogy megvan 1bar a nyomás. milyen olajjal használod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 sajna az még nem jelent semmi, hogy mindegyik tőkéig jut el olaj. a lámpa kialvása pedig csak annyit jelent, hogy megvan 1bar a nyomás. milyen olajjal használod? Q8 excel 5w-40 ha mondjuk tennék bele shell helix 10(??)w60 at akkor esetleg jobb lenne? van ilyen elfekvőben egyik ismerősnél egy hengerfej takarítás mennyire macerás? már házilag gondolom..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Na neki feküdtem a rettenetesnek és ki cseréltem a törött cuccost. Nem kellett ledobnom hf tömitést mert még nem volt odasülve vagyis szakik szerint 2600km alatt még nem keményedett meg csak vigyázni kellett ne emeljem meg a hf-et matatás közbe. Ugynézki mükszik minden. Kérdésem az,hogy az ECU nézi e azt ,hogy szegény a keverék. Mivel adott 3db lambdám egy olcsó bolti, egy drága hologramos bolti (2hetes), és a vett motoré ami ugynézki valami drágáb lehet mert kinézetreis olyan mint a boti hologramos csomagos vot. Namármost a 2hetessel simán ment a motor de azért ottvolt azakis nemfülbántó nemsimaság ha nagyon oda sasot az ember. Ma betettem a vett motorét és teljesen sima egyenletesen ment szinte zenevot füleimnek és döntés hogy marad ez bent. Igenám vagy 5-10perc járás után sárga lámpa egy kicsit majd elalszik. Leálitás ujra röff lámpa nincs kis gázfröccs semmi sárgaság. Alapjárat - gáz, jött a sárga majd ahogy jött ugy távozott kis idő mulva megint ugyanez a műsor. Hid be a stekkerbe gyujtás oszt 44 kód rám vigyorog. Táblázatom szerint Lambda/ befuvásjel-keverék tul szegény. Lambda nem lehet rossz mert ahhoz tul simán megy a motor és a sárga lámpa elötti pillanatba meg emeli a fordulatot majd elalszik mikor simán megy ujra. Lehet bent valami mert a gyertyáim mindig fehérek mintha ujak lennének akármenyit megyek. Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 egy hengerfej takarítás mennyire macerás? már házilag gondolom..... Amikor síkoltattuk simán csak benzinnel mosogattuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Na neki feküdtem a rettenetesnek és ki cseréltem a törött cuccost. Nem kellett ledobnom hf tömitést mert még nem volt odasülve vagyis szakik szerint 2600km alatt még nem keményedett meg csak vigyázni kellett ne emeljem meg a hf-et matatás közbe. Ugynézki mükszik minden. Kérdésem az,hogy az ECU nézi e azt ,hogy szegény a keverék. Mivel adott 3db lambdám egy olcsó bolti, egy drága hologramos bolti (2hetes), és a vett motoré ami ugynézki valami drágáb lehet mert kinézetreis olyan mint a boti hologramos csomagos vot. Namármost a 2hetessel simán ment a motor de azért ottvolt azakis nemfülbántó nemsimaság ha nagyon oda sasot az ember. Ma betettem a vett motorét és teljesen sima egyenletesen ment szinte zenevot füleimnek és döntés hogy marad ez bent. Igenám vagy 5-10perc járás után sárga lámpa egy kicsit majd elalszik. Leálitás ujra röff lámpa nincs kis gázfröccs semmi sárgaság. Alapjárat - gáz, jött a sárga majd ahogy jött ugy távozott kis idő mulva megint ugyanez a műsor. Hid be a stekkerbe gyujtás oszt 44 kód rám vigyorog. Táblázatom szerint Lambda/ befuvásjel-keverék tul szegény. Lambda nem lehet rossz mert ahhoz tul simán megy a motor és a sárga lámpa elötti pillanatba meg emeli a fordulatot majd elalszik mikor simán megy ujra. Lehet bent valami mert a gyertyáim mindig fehérek mintha ujak lennének akármenyit megyek. Vélemények? Gyanús, hogy gázfröccsnél csinálja, kap rendesen üzemanyagot a motor? Benzinszűrő volt cserélve mostanában? Próbáld meg, hogy leveszed az akkusarut 1-2 órára, lehet csak meg kell tanulnia az ECU-nak az "új" lambdát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 szürű csere nemrég volt, és alaponis csinálja de alap és gáz után előb kidobja a sárgát. Épp ezt kéne még megfejtenem,hogy kap-e anyagot rendesen de ott mit nézzek inyektor és ac ? gözöm nincs. Végülis inyektor van másik motoron (azaz mostmá mellette) de ac-t keritenem kell probára (asszem mék bontozni). Az a gyertya fehérség nem tetszik nekem mert a másik motorba szép világosbarnásak,az enyémbe meg tök fehérek. A saru elötte lentvolt egész nap Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 szürű csere nemrég volt, és alaponis csinálja de alap és gáz után előb kidobja a sárgát. Épp ezt kéne még megfejtenem,hogy kap-e anyagot rendesen de ott mit nézzek inyektor és ac ? gözöm nincs. Végülis inyektor van másik motoron (azaz mostmá mellette) de ac-t keritenem kell probára (asszem mék bontozni). Az a gyertya fehérség nem tetszik nekem mert a másik motorba szép világosbarnásak,az enyémbe meg tök fehérek. A saru elötte lentvolt egész nap Ez a gyertyafehérség is szegény keverékre utal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 ugylátszik ez a szonda mond igazat, ha tudom előre hogy hozzájutok , akkor nem vettemvolna ujat sok pénzért ami ráadásul mégsem mükszik tökéletesen mert nem dob sárgát és nagyon minimális egyenetlenséget is produkált. na honap kidobom a benyomoját oszt meglátom lépek-e továb. Lehet még valami üzemanyagkörbe fecsi és ac -n kivül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 ugylátszik ez a szonda mond igazat, ha tudom előre hogy hozzájutok , akkor nem vettemvolna ujat sok pénzért ami ráadásul mégsem mükszik tökéletesen mert nem dob sárgát és nagyon minimális egyenetlenséget is produkált. na honap kidobom a benyomoját oszt meglátom lépek-e továb. Lehet még valami üzemanyagkörbe fecsi és ac -n kivül? Nyomásszabályzó az injektorház elején, két torx csavar fogja. Legalábbis a c14nz-n. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 esetleg valami agresszívabb mosófolyadékot kellene beletölteni?? attól nem kell félni hogy a teknőből felszedi a dolgokat mert tükörfényre kitakarítottam nemrég hátha pucolná a járatokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 Nyomásszabályzó az injektorház elején, két torx csavar fogja. Legalábbis a c14nz-n. olyan van arra emlékszem (két torx fog valamit ) át rakom az egész cumot a torok kivételével ugy ahogy van oszt meglátjuk apropó: meik a nyomás szabi , ami a léptető mellett van mindjárt vagy amihez hogy hozzáférjek lekell vennem a legtetejéröl azt a fekete műanyagot mert alattais van valami amit két torx fog abba van valami membrán szerü Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember14, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2009 olyan van arra emlékszem (két torx fog valamit ) át rakom az egész cumot a torok kivételével ugy ahogy van oszt meglátjuk apropó: meik a nyomás szabi , ami a léptető mellett van mindjárt vagy amihez hogy hozzáférjek lekell vennem a legtetejéröl azt a fekete műanyagot mert alattais van valami amit két torx fog abba van valami membrán szerü Az utóbbi. A műa. alatti az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Szeptember15, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2009 körbejártam néhány szervizt mindenki megállapította hogy kopog....... de hogy mi azt senki sem tudja de nem a hidrotőke (szinte mind szerint) egyesek arra gondolnak a dugó van elrepedve azért kopog volt is ez ügyben régen valami visszahívás amikor elkezdte a kopogást akkor eleinte csak egy bizonyos fordulaton (2és 2,5 ezer között) kopogott majd minden tartományban ilyen dugótörésről hallott már valaki? alulról ki tudom cserélni a dugókat? vagy ki kell venni váltóstul a blokkot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts