zotya975 Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 A főtengelynél nem az ékszíjtárcsa jelét kell nézni, hanem a vezérműszíjkeréken levő nyilat, és a blokkon levő kiöntött jelet. De az ékszíjtárcsán is van jel nem? Amikor termosztátot cseréltem, én ezt le se vettem, és úgy rémlik ott is van használható jel.
hening Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 De az ékszíjtárcsán is van jel nem? Amikor termosztátot cseréltem, én ezt le se vettem, és úgy rémlik ott is van használható jel. Egészségedre. :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Egészségedre. :lol: Kösz, csak kávét ittam. :lol: Igazad van , ezt benéztem, én is levettem a szíjtárcsát, és a vezérműszíjkereket raktam jelre. :lol:
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na megnéztem. a dugó még jön felfele vagy 05-1mm ha a müanyag burkolat jelét és a szijtárcsa jelét rakom egybe. Na Hening főnök leirása és képei alapján tényleg el b....tam. És asszem velem együt sokan akik hozzányutak a vezérléshez termo csere stb. okbol és oda rakták a szijat. És itt lehet a kutya elásva az alap hullámzás és a néha bele-bele pöfögésbe a hátso dobba. Nagyon köszi a megerösitést Hening maistronak!
hening Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na megnéztem. a dugó még jön felfele vagy 05-1mm ha a müanyag burkolat jelét és a szijtárcsa jelét rakom egybe. Na Hening főnök leirása és képei alapján tényleg el b....tam. És asszem velem együt sokan akik hozzányutak a vezérléshez termo csere stb. okbol és oda rakták a szijat. És itt lehet a kutya elásva az alap hullámzás és a néha bele-bele pöfögésbe a hátso dobba. Nagyon köszi a megerösitést Hening maistronak! Megkérnélek, hogy írd le mi nem volt világos a leírásomban! Mi volt, ami miatt nem sikerült helyesen végrehajtani?
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam. Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam. De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol. http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg
FPepe Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam. Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam. De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol. http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg Ez hogy sikerült? :lol:
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 háááttt jo gyorsan, hogy szakattvona le a kezem mielött megprobátam mégegyszer utánhuzni a tárcsánál a csavarnak,ugy hogy bevolt téve egy 13as crovafej a vezérkeréknél
FPepe Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam. Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam. De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol. http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg Pl. innen vehetsz, vagy akár ezt.
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 sajna ez nem olyan mint az enyém. a gyujtáselosztó helye nem olyan ez 98-as nekem 92-es van. De azért köszi
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na a második kép az viszont az. Azt viszont nem tudom van-e külömbség a vectra és az F astra között
FPepe Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na a második kép az viszont az. Azt viszont nem tudom van-e külömbség a vectra és az F astra között Ha mindkettő C16NZ, akkor nincs.
spzoli Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Azért volt feltételes módban a mondatom. Holnap erre is fényderül és arra is, hogy melyik hidrotőkém adta meg magát a gokart pályán ökörködéskor. Valamelyik nem bírta a 3-4-5 ezer rpm-t kettesben, csak a célegyenesben raktam harmadikat. :lol: 5ezer? volt ott 6is :lol:
daykiller Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 5ezer? volt ott 6is :lol: Áhh, 5500-nál tilt az ECU. :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Áhh, 5500-nál tilt az ECU. :lol: Óra szerint? :lol:
daykiller Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Óra szerint? :lol: A fordulatszámmérő nem téved 8-10kmh. :lol: :lol:
a_lajos Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Hali!! Van egy ilyen kütyü a motoronn, (c16nz). Meg tudja valaki mondani, hogy mi ez és, hogy mi a szerepe.?? Köszönet!! http://kepfeltoltes.hu/view/090913/Graphic...ltoltes.hu_.jpg
invictus Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Hali!! Van egy ilyen kütyü a motoronn, (c16nz). Meg tudja valaki mondani, hogy mi ez és, hogy mi a szerepe.?? Köszönet!! http://kepfeltoltes.hu/view/090913/Graphic...ltoltes.hu_.jpg Vákumvezérelt kipufogógázvisszavezető-szelep, röviden AGR szele.
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Vákumvezérelt kipufogógázvisszavezető-szelep, röviden AGR szele. És ha már meg lett találva akár le is lehet zárni. :lol:
Guest gorbi Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Gyárilag kellett volna lezárni. El tudom képzelni a szalonban mikor rendeli a tulaj: ABS, indításgátló, magasságállítós ülés, lezárt AGR, ... Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol:
daykiller Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Gyárilag kellett volna lezárni. El tudom képzelni a szalonban mikor rendeli a tulaj: ABS, indításgátló, magasságállítós ülés, lezárt AGR, ... Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol: Amióta lezártam, nem volt gondom vele. Egyszer csak, de szerintem az csak kontakthiba miatt volt. Mondták, hogy majd az ECU anyázni fog érte, de eddig nem pofázott egyszer se. :lol:
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na sikerült vennem egy komplett c16nz motort, generátor kivételével minden rajt van. Vajon megért 45rugót?
astrásgyerek Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 na sikerült vennem egy komplett c16nz motort, generátor kivételével minden rajt van. Vajon megért 45rugót? Ha azt nézed, egy hengerfej önmagában is kb 10-es körül van... és ez meg egy komplett motor! :lol: Apropó: kipróbáltátok? :lol:
Skorpijo Elküldve Szeptember13, 2009 Elküldve Szeptember13, 2009 Ha azt nézed, egy hengerfej önmagában is kb 10-es körül van... és ez meg egy komplett motor! :lol: Apropó: kipróbáltátok? :lol: igen ki, és érzésre van annyi bent mint az én felujitott motoromba 2600 km után. mostmég azt kell ki tudakolnom , hogy ha kiveszem a hengerfej csavarokat, de nem emelem le az egész hengerfejet csak azt a részét amibe a vezértengej van mert azt törtem el. Akkor is kell-e hf tömitést cserélnem, vagy visza huzhatom a régivel ujra.
Recommended Posts