Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  hening írta:
A főtengelynél nem az ékszíjtárcsa jelét kell nézni, hanem a vezérműszíjkeréken levő nyilat, és a blokkon levő kiöntött jelet.

De az ékszíjtárcsán is van jel nem? Amikor termosztátot cseréltem, én ezt le se vettem, és úgy rémlik ott is van használható jel.

Elküldve
  zotya975 írta:
De az ékszíjtárcsán is van jel nem? Amikor termosztátot cseréltem, én ezt le se vettem, és úgy rémlik ott is van használható jel.

Egészségedre. :lol:

vez_rl_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

na megnéztem. a dugó még jön felfele vagy 05-1mm ha a müanyag burkolat jelét és a szijtárcsa jelét rakom egybe.

Na Hening főnök leirása és képei alapján tényleg el b....tam. És asszem velem együt sokan akik hozzányutak a vezérléshez termo csere stb. okbol és oda rakták a szijat.

És itt lehet a kutya elásva az alap hullámzás és a néha bele-bele pöfögésbe a hátso dobba.

Nagyon köszi a megerösitést Hening maistronak!

Elküldve
  Skorpijo írta:
na megnéztem. a dugó még jön felfele vagy 05-1mm ha a müanyag burkolat jelét és a szijtárcsa jelét rakom egybe.

Na Hening főnök leirása és képei alapján tényleg el b....tam. És asszem velem együt sokan akik hozzányutak a vezérléshez termo csere stb. okbol és oda rakták a szijat.

És itt lehet a kutya elásva az alap hullámzás és a néha bele-bele pöfögésbe a hátso dobba.

Nagyon köszi a megerösitést Hening maistronak!

Megkérnélek, hogy írd le mi nem volt világos a leírásomban! Mi volt, ami miatt nem sikerült helyesen végrehajtani?

Elküldve

A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam.

Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam.

De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol.

http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve
  Skorpijo írta:
A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam.

Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam.

De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol.

http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg

Ez hogy sikerült? :lol:

Elküldve

háááttt jo gyorsan, hogy szakattvona le a kezem mielött megprobátam mégegyszer utánhuzni a tárcsánál a csavarnak,ugy hogy bevolt téve egy 13as crovafej a vezérkeréknél

Elküldve
  Skorpijo írta:
A leirásodban világos volt minden csak én már össze raktam még mielött rátaláltam a leirásodra és igy rájöttem hogy rosszul csináltam.

Mostmár át raktam, és koderült ,hogy vagy más tárcsám van, vagy el teték rajt a jelet,mert 1 bordányi eltérés van nálam.

De most kivégeztem a gápezetet. Vehetek egy hengerfejet asszem, csak tudnám hol.

http://kepfeltoltes.hu/090913/441248494DSC...ltoltes.hu_.jpg

Pl. innen vehetsz, vagy akár ezt.

Elküldve
  Skorpijo írta:
na a második kép az viszont az.

Azt viszont nem tudom van-e külömbség a vectra és az F astra között

Ha mindkettő C16NZ, akkor nincs.

Elküldve
  daykiller írta:
Azért volt feltételes módban a mondatom. Holnap erre is fényderül és arra is, hogy melyik hidrotőkém adta meg magát a gokart pályán ökörködéskor. Valamelyik nem bírta a 3-4-5 ezer rpm-t kettesben, csak a célegyenesben raktam harmadikat. :lol:

5ezer? volt ott 6is :lol:

Elküldve

Gyárilag kellett volna lezárni. El tudom képzelni a szalonban mikor rendeli a tulaj: ABS, indításgátló, magasságállítós ülés, lezárt AGR, ...

Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol:

Elküldve
  gorbi írta:
Gyárilag kellett volna lezárni. El tudom képzelni a szalonban mikor rendeli a tulaj: ABS, indításgátló, magasságállítós ülés, lezárt AGR, ...

Nem vagyok egy greenpeace aktivista, de nem véletlenül van az ott. :lol: Néha nyűg, de ez olyan mint az asszony, együtt kell élni vele... :lol:

Amióta lezártam, nem volt gondom vele. Egyszer csak, de szerintem az csak kontakthiba miatt volt. Mondták, hogy majd az ECU anyázni fog érte, de eddig nem pofázott egyszer se. :lol:

Elküldve
  Skorpijo írta:
na sikerült vennem egy komplett c16nz motort, generátor kivételével minden rajt van.

Vajon megért 45rugót?

Ha azt nézed, egy hengerfej önmagában is kb 10-es körül van... és ez meg egy komplett motor! :lol:

Apropó: kipróbáltátok? :lol:

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Ha azt nézed, egy hengerfej önmagában is kb 10-es körül van... és ez meg egy komplett motor! :lol:

Apropó: kipróbáltátok? :lol:

igen ki, és érzésre van annyi bent mint az én felujitott motoromba 2600 km után.

mostmég azt kell ki tudakolnom , hogy ha kiveszem a hengerfej csavarokat, de nem emelem le az egész hengerfejet csak azt a részét amibe a vezértengej van mert azt törtem el. Akkor is kell-e hf tömitést cserélnem, vagy visza huzhatom a régivel ujra.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.