Breki Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 az enyémben is így lehet a váltóban, mert mindegy, hogy be van e rakva a spirál, vagy nem, ugyanúgy működik.... semmi különbség.... :lol: persze, hogy nincs különbség, nálunk nincs ECU ami belepofázzon a motor működésébe :lol: jeladó viszont ugyanúgy van az órában KATT IDE egyetlen szépséghibája, hogy ennél többet nem mér, még 130-nál is ennyit mutat csak tesz egy "+" jelet a számok elé:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 persze, hogy nincs különbség, nálunk nincs ECU ami belepofázzon a motor működésébe :lol: jeladó viszont ugyanúgy van az órában KATT IDE egyetlen szépséghibája, hogy ennél többet nem mér, még 130-nál is ennyit mutat csak tesz egy "+" jelet a számok elé:lol: Nekem amióta raktam be a fordultaszámérős műszeregységet állandóan 26-ot mutat. Csak ennnyi lehet a bibi, vagy akkor beleszól az ECU-n keresztül a motor működésébe? Mintha többet enne azóta. :lol: Megpróbálom kicserélni a régivel, csak az egyik VDO a másik meg mittoduménmilyen, nem tudom átmegy-e a jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Nekem amióta raktam be a fordultaszámérős műszeregységet állandóan 26-ot mutat. Csak ennnyi lehet a bibi, vagy akkor beleszól az ECU-n keresztül a motor működésébe? Mintha többet enne azóta. :lol: Megpróbálom kicserélni a régivel, csak az egyik VDO a másik meg mittoduménmilyen, nem tudom átmegy-e a jeladó. nem tudom, én még csak VDO-val találkoztam eddig, de mintha Novy írta volna mostanában, hogy nem csereszabatos a belseje Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 nem tudom, én még csak VDO-val találkoztam eddig, de mintha Novy írta volna mostanában, hogy nem csereszabatos a belseje Fizikailag nem is de a száma passzol, viszont azóta nem műkszik a sebességmérő funkciója a középkijelzőnek. De akkor beleszólhat másba is nem? Lehet hétvégén kiborítom, hátha bele tudom rakni a régi óra jeladóját. Meg kimérem, van-e köztük különbség adott sebességnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 persze, hogy nincs különbség, nálunk nincs ECU ami belepofázzon a motor működésébe :lol: jeladó viszont ugyanúgy van az órában KATT IDE egyetlen szépséghibája, hogy ennél többet nem mér, még 130-nál is ennyit mutat csak tesz egy "+" jelet a számok elé:P de ez mi ez? BC ??? nekem ilyet nem mutat sosem.... :lol: :lol: csak üres hely van ott..... (kiszedtem a gyári magnót, s tettem mást, de addig sem mutatta.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 de ez mi ez? BC ??? nekem ilyet nem mutat sosem.... :lol: :lol: csak üres hely van ott..... (kiszedtem a gyári magnót, s tettem mást, de addig sem mutatta.... :lol: Ez egy sima TID. Ha a két gombot együtt nyomva tartod akkor neked is kiírja ezt, aztán elveszi. Ha pedig két lábat összekötsz akkor nem üres hely lesz ott, hanem kiírja a dátumot középre :P Majd Hening, vagy Pepe megmondja melyik két lábat csináld össze. (vagy olvass vissza, mert valahol már volt :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Ez egy sima TID. Ha a két gombot együtt nyomva tartod akkor neked is kiírja ezt, aztán elveszi. Ha pedig két lábat összekötsz akkor nem üres hely lesz ott, hanem kiírja a dátumot középre :lol: Majd Hening, vagy Pepe megmondja melyik két lábat csináld össze. (vagy olvass vissza, mert valahol már volt :lol: ) úgy ahogy tetszik mondani BC-je pl. day-nek van, :lol: a GYIK-ben képek is vannak róla Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Ez egy sima TID. Ha a két gombot együtt nyomva tartod akkor neked is kiírja ezt, aztán elveszi. Ha pedig két lábat összekötsz akkor nem üres hely lesz ott, hanem kiírja a dátumot középre :D Majd Hening, vagy Pepe megmondja melyik két lábat csináld össze. (vagy olvass vissza, mert valahol már volt :lol: ) Köszi, ez nekem nagyon új még, erről még sosem hallottam :lol: úgy ahogy tetszik mondani BC-je pl. day-nek van, :D a GYIK-ben képek is vannak róla köszike! És melyik szálat kell összekötni, hogy mutassa állandóan a dátumot :lol: Ha valaki tudja lécci szánjon meg! :lol: Köszönöm előre is!!!! ;) Kipróbáltam a 2 gombnyomós trükköt, és igazatok van, nekem is műxik :D TECCIK EZ NEKEM :P :D Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Köszi, ez nekem nagyon új még, erről még sosem hallottam :lol: köszike! És melyik szálat kell összekötni, hogy mutassa állandóan a dátumot :lol: Ha valaki tudja lécci szánjon meg! :lol: Köszönöm előre is!!!! :D Kipróbáltam a 2 gombnyomós trükköt, és igazatok van, nekem is műxik :D TECCIK EZ NEKEM :P :D Köszi! Lehet hogy nem is összekötni kell, hanem elvágni egy drótot. Tán a piros szürkét, de ne nyesd el amíg Hening rá nem bólint :D Ezt úgyrémlik ő vágta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Lehet hogy nem is összekötni kell, hanem elvágni egy drótot. Tán a piros szürkét, de ne nyesd el amíg Hening rá nem bólint :lol: Ezt úgyrémlik ő vágta :lol: OK, megvárom :lol: olyan xarul néz ki ott kopaszon a kijelző közepe..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 OK, megvárom :P olyan xarul néz ki ott kopaszon a kijelző közepe..... :lol: Viszont essünk át vele elektronyik topicba, mert pont attól vársz választ, aki erről a topicösszemosásról próbálja leszoktatni a népet :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Viszont essünk át vele elektronyik topicba, mert pont attól vársz választ, aki erről a topicösszemosásról próbálja leszoktatni a népet :lol: :P :lol: Ezer bocs, igazad van! :lol: :lol: irány az elektromos topic! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Szóval lukas kipufogó okozhat alapjárati gondot? igen. ha a lambda közelében lyukas a kipuff, az okozhat alapjárat hullámzást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Sziasztok! Megint rakoncátlankodik az autó. Zotya kolléga már említette, hogy köze lehet a rángatásoknak, megtorpanásoknak, leállásoknak az alacsony üzemanyag szinthez. Ma próbáltam volna a tankszintjelzős kivenni és a már említett üzemanyag visszafolyó csövet megnézni és rádugni a helyére de elbizonytalanodtam.. Lefényképeztem a tankot és segítséget kérnék, hogy x16xel caravan astránál a tankszintjelző ez lenne? Itt egy másik kép az AC-ról. Az 1.képen látható fekete kör alakú "fedelet" hogyan lehet szétszedni? egyáltalán mögötte van a visszafolyó csőnek a helye? Mert elég érdekesen lehet hozzáférni.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Sziasztok! Megint rakoncátlankodik az autó. Zotya kolléga már említette, hogy köze lehet a rángatásoknak, megtorpanásoknak, leállásoknak az alacsony üzemanyag szinthez. Ma próbáltam volna a tankszintjelzős kivenni és a már említett üzemanyag visszafolyó csövet megnézni és rádugni a helyére de elbizonytalanodtam.. Lefényképeztem a tankot és segítséget kérnék, hogy x16xel caravan astránál a tankszintjelző ez lenne? http://kepfeltoltes.hu/thumb/090904/K_p085...ltoltes.hu_.jpg Itt egy másik kép az AC-ról. http://kepfeltoltes.hu/thumb/090904/K_p086...ltoltes.hu_.jpg Az 1.képen látható fekete kör alakú "fedelet" hogyan lehet szétszedni? egyáltalán mögötte van a visszafolyó csőnek a helye? Mert elég érdekesen lehet hozzáférni.. :lol: Az első képen látható "tárgy" a szintjelző. A müanyag fedéllel viszont megfogtál, pedig már szedtem le héhányszor a sajátomról, de már nem emlékszem a mikéntjére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Na ha már itten vagyok. Adott egy C14SE astra, ('93-'94) a motorja fogjuk rá szépen ketyeg alapjáraton, de gázadásra egy eddig pontosan nem behatárolt (Kb. 3000) fordulat felett letilt. Ilyenkor megszűnik a gyújtás, kattog az AC relé, kigyullad a motor kontrol lámpa, és persze esik a fordulat kb. 100 - 150 -et, majd újra éled a dolog és ezt jétsza amig a gázt nyonvatartjuk. Mééééér? Próbáltunk egy új gyújtás elektronikát, mértük a benzinnyomást, ellenőríztük a nyomástartó szelepet, a benzin visszafolyó csövet, az AC relét, a fordulatszám jeladót, a lambda szondát, (ez esetben Udi mester onlájn tanácsát követtük, melyet J0hny közvetített) az eredményen csak annyi változás történt, hogy alacsonyabb lett az elérhető fordulatszám. Hátra van még, és ez a mai nap része lehet, a pillangószelep poti kimérése. Hátha. Ezúton is köszönöm az edigi segítséget mindenkinek, J0hnynak, Udinak, és még sokan másoknak. Legvégső elkeseredésben megy a helyi opelservice illetékeséhez, hogy kézrátétellel orvosolja, vagy legalább mondja meg mi okozza az egészet, mert nekünk már itt megált a tudományunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Na ha már itten vagyok. kigyullad a motor kontrol lámpa, Ha kigyullad a kontrollámpa akkor csak tárol valami hibát. Ki kellene a hibakódot villogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Ha kigyullad a kontrollámpa akkor csak tárol valami hibát. Ki kellene a hibakódot villogtatni. Na itten vannak az éredkességek, ugyanis nem jelez semmi hibakódot. Csak a 12 12 12t villogja. Érzésem szerint nem azért világit a lámpa mert hiba van hanem mert leált a motor és csak "gyújtáson maradt". Amikor ráteszed a gyújtás akkor is világit mégsincsen hibakód. Ez is ilyen lehet. Szerintem. Vagy maga alá csinált a kompjúter. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Na ha már itten vagyok. Adott egy C14SE astra, ('93-'94) a motorja fogjuk rá szépen ketyeg alapjáraton, de gázadásra egy eddig pontosan nem behatárolt (Kb. 3000) fordulat felett letilt. Ilyenkor megszűnik a gyújtás, kattog az AC relé, kigyullad a motor kontrol lámpa, és persze esik a fordulat kb. 100 - 150 -et, majd újra éled a dolog és ezt jétsza amig a gázt nyonvatartjuk. Mééééér? Próbáltunk egy új gyújtás elektronikát, mértük a benzinnyomást, ellenőríztük a nyomástartó szelepet, a benzin visszafolyó csövet, az AC relét, a fordulatszám jeladót, a lambda szondát, (ez esetben Udi mester onlájn tanácsát követtük, melyet J0hny közvetített) az eredményen csak annyi változás történt, hogy alacsonyabb lett az elérhető fordulatszám. Hátra van még, és ez a mai nap része lehet, a pillangószelep poti kimérése. Hátha. Ezúton is köszönöm az edigi segítséget mindenkinek, J0hnynak, Udinak, és még sokan másoknak. Legvégső elkeseredésben megy a helyi opelservice illetékeséhez, hogy kézrátétellel orvosolja, vagy legalább mondja meg mi okozza az egészet, mert nekünk már itt megált a tudományunk. Az ECU gond lesz egyértelműen... vagy tápbeli gondja van, vagy kontaktos benne némelyik forrasztás, vagy kimozdult az eeprom, vagy egyszerűen szar valamelyik alkatrész benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Az ECU gond lesz egyértelműen... vagy tápbeli gondja van, vagy kontaktos benne némelyik forrasztás, vagy kimozdult az eeprom, vagy egyszerűen szar valamelyik alkatrész benne. Most jól megvigasztaltál. Ha tényleg feladta a compi, akkor honnan lehet egy ilyet szerezni, és leginkább mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Most jól megvigasztaltál. Ha tényleg feladta a compi, akkor honnan lehet egy ilyet szerezni, és leginkább mennyiért? Vatera, racing bazar, duen...10 körül szoktak lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Na ha már itten vagyok. Ha esetleg a végén mégis az Opel szervízben köt ki majd írd meg, hogy mit néztek, és mit találtak, érdekelne a hozzáálásuk, szakértelmük. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Szakértelem.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Sziasztok! Na kimértünk mindent, ami létezett. Minden rendben, semmi eltérés az autodatától. Ebből az alapjárati léptető szorulására gondolunk. Kérdés: egy ilyen csak az alapjáratba szólhat bele, vagy esetleg okozhatja e menet közben a motor leállását? Lehet ezeket tisztítani? Ha igen mivel és hogyan? Esetleg valakinek elfekvőben? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Sziasztok! Na kimértünk mindent, ami létezett. Minden rendben, semmi eltérés az autodatától. Ebből az alapjárati léptető szorulására gondolunk. Kérdés: egy ilyen csak az alapjáratba szólhat bele, vagy esetleg okozhatja e menet közben a motor leállását? Lehet ezeket tisztítani? Ha igen mivel és hogyan? Esetleg valakinek elfekvőben? Köszi Szerintem azért alapjárati léptető motor, hogy az alapjárati fordulatszámot szabályozza. :lol: Kiveszed, pölö féktisztítóval , vagy akár benzines rongyal letakarítod a kúpot csavargatás nélkül, és kitakarítod a fészkét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts