Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A modulcseresem oldotta meg a dödörgését alapjáraton sajna. Ugynézki ez tartozéka az f astrának

Pedig ez is valami gyujtásgond lehet, a döglödő AC, vagy relé, nem szokott sebességfűggő lenni. Illetve ha nagyon szar már az AC-akkor lehet, hogy padlózásnál vagy full gázon nem tudja már hozni a kívánt mennyiséget.

Link to comment
Megosztás:

Pedig ez is valami gyujtásgond lehet, a döglödő AC, vagy relé, nem szokott sebességfűggő lenni. Illetve ha nagyon szar már az AC-akkor lehet, hogy padlózásnál vagy full gázon nem tudja már hozni a kívánt mennyiséget.

Engem a benzinszűrő viccelt meg, mikor mentem Győrbe, de főleg hazafele. Alig akart menni, főleg ötödikben. Kicseréltem a szűrőt és csoda történt, megy. :lol: 13 évig húzta, ami érdekes számomra... ennyire tuti nem tiszták a benzinek a hazánk táján. :lol:

Link to comment
Megosztás:

benzinszürő cseréig nem csinálta. pénteken cseréltem azóta megháborodott. ugyanaz a tipus, ugyanaz az átfolyás irány, ugyanugy van felrakva, és mégis.

épp az a gond, hogy padlón jó mig huzatom a motort de ha nem huzatom akkor olyan mintha leállna a motor egy pillanatra.

Enyi bajom nemvolt még a többi autómmal mint az Opellel, pedig azokat gyilkoltam tisztességgel.

Link to comment
Megosztás:

benzinszürő cseréig nem csinálta. pénteken cseréltem azóta megháborodott. ugyanaz a tipus, ugyanaz az átfolyás irány, ugyanugy van felrakva, és mégis.

épp az a gond, hogy padlón jó mig huzatom a motort de ha nem huzatom akkor olyan mintha leállna a motor egy pillanatra.

Enyi bajom nemvolt még a többi autómmal mint az Opellel, pedig azokat gyilkoltam tisztességgel.

Meg van még a régi szűrő? Rakd vissza! :lol: Előbb-utóbb minden elromlik. Én is amióta megvettem a kocsit azóta szerelem. Már úgy értve, hogy javitom. :lol: Attól is függ, a régi tulaj mennyit foglalkozott vele. Ha szerencséd van karbantartotta, ha nem akkor meg csak járt vele. Most már pont azért nem adom el, mert kiismertem, meg szinte minden baja volt már és meg lett csinálva. Na jó a főtengely még nem állt be. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A felújítást is belekalkulálták a motor hengertömbjének kialakításakor. Feltéve, hogy javító méretlépcsőket nem lépik túl senki.

Elsőre két dolog jutott eszembe, de lehet hogy nem ez lesz a gond...

- Gyári hibás volt az új szűrő. (Nem egy bonyolult alkatrész, de minimális esély van rá.)

- Kikopott fojtószelep poti.

Link to comment
Megosztás:

A hétvégén meg lett csinálva a sas. Lekerült a szelepfedél és dobtunk egy hátast. Gyakolrlatilag a 3. és a 4. hengernél nem volt kenés és a vezérműtengelyből hiányzott egy falat. Bótoltam egy gyári vez. tengelyt kellett még 4 himba meg egy hidrotőke... Jó kör volt... :lol: De mostmár motorikusan fullon rendbe van, olaj olajszűrő levegőszűrő vezérműszíj feszítőgörgő szelep fedél tömítés... Csak úgy peregnek a 0-ák előttem... A nyári melóm fizetését gyorsan befektettem... :lol: + kezd hangja lenni a hajtókar csapágyoknak...

Link to comment
Megosztás:

A hétvégén meg lett csinálva a sas. Lekerült a szelepfedél és dobtunk egy hátast. Gyakolrlatilag a 3. és a 4. hengernél nem volt kenés és a vezérműtengelyből hiányzott egy falat. Bótoltam egy gyári vez. tengelyt kellett még 4 himba meg egy hidrotőke... Jó kör volt... :lol: De mostmár motorikusan fullon rendbe van, olaj olajszűrő levegőszűrő vezérműszíj feszítőgörgő szelep fedél tömítés... Csak úgy peregnek a 0-ák előttem... A nyári melóm fizetését gyorsan befektettem... :lol: + kezd hangja lenni a hajtókar csapágyoknak...

Mindíg is mondtam addíg jó amíg az ember nem nyúl hozzá. Olyan mint a drog, egyszer elkezded szerelni aztán nem bírod abbahagyni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A felújítást is belekalkulálták a motor hengertömbjének kialakításakor. Feltéve, hogy javító méretlépcsőket nem lépik túl senki.

Elsőre két dolog jutott eszembe, de lehet hogy nem ez lesz a gond...

- Gyári hibás volt az új szűrő. (Nem egy bonyolult alkatrész, de minimális esély van rá.)

- Kikopott fojtószelep poti.

Én még tippelnék egy EGR-re is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A felújítást is belekalkulálták a motor hengertömbjének kialakításakor. Feltéve, hogy javító méretlépcsőket nem lépik túl senki.

Elsőre két dolog jutott eszembe, de lehet hogy nem ez lesz a gond...

- Gyári hibás volt az új szűrő. (Nem egy bonyolult alkatrész, de minimális esély van rá.)

- Kikopott fojtószelep poti.

Az EGR levan zárva lemezzel. Holnap melo után visszateszem a régi szürőt.

Hát nekem a teljes felujitás gyári dugokkal 200pénzbe fájt ismeretség utján..És ez csak anyag, + 25 a ki-be szerelés

Poti uj rajt. XX.50-re lett furva, elsőre a második lépcsőt kapta olyan kopott volt

Link to comment
Megosztás:

A benzinszűrő cserénél minden a helyére lett téve?

A lambda tuti gyári?

minden hején és ugyanugy mint volt. a Lambda 18e felett volt és hologramos csomiba ,de másik mociba tuti müküdik ahogy a nagykönyv irja mert megprobátuk

Szürőcsere elött csak olajfojás a tárcsafelőli szimeringnél és pufogás volt a hátso dobbnál mintha utógyujtása lenne,ésegykis hullámzás alapjáraton de ez megoldodott mert a pollenszürőnél egy vékony gumicső repedt volt ami a zsilipet mozgatja a külső vagy belső lég áramoltatásnál

Link to comment
Megosztás:

Meg van még a régi szűrő? Rakd vissza! :lol: Előbb-utóbb minden elromlik. Én is amióta megvettem a kocsit azóta szerelem. Már úgy értve, hogy javitom. :lol: Attól is függ, a régi tulaj mennyit foglalkozott vele. Ha szerencséd van karbantartotta, ha nem akkor meg csak járt vele. Most már pont azért nem adom el, mert kiismertem, meg szinte minden baja volt már és meg lett csinálva. Na jó a főtengely még nem állt be. :lol:

Szerelem reggel, ...

Szerelem délben, ...

Szerelem este, ...

Szerelem egész álló nap... ezt az átkozott Opelt! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az EGR levan zárva lemezzel. Holnap melo után visszateszem a régi szürőt.

Hát nekem a teljes felujitás gyári dugokkal 200pénzbe fájt ismeretség utján..És ez csak anyag, + 25 a ki-be szerelés

Poti uj rajt. XX.50-re lett furva, elsőre a második lépcsőt kapta olyan kopott volt

Azt írtad, hogy a szűrő csere után jött a gond. Akkor semmi mást nem cseréltél csak szűrőt vagy más is volt? Rőgtön csere után jelentkezett a gond vagy csak később?

Link to comment
Megosztás:

Szerelem reggel, ...

Szerelem délben, ...

Szerelem este, ...

Szerelem egész álló nap... ezt az átkozott Opelt! :lol:

De én vajon miért nem? :lol:

Két olajcsere között a szintet sem kell megnéznem, csak azért nézek be néha a motortérbe, hogy megnézzem nem poros e tulságosan? :lol:

Lehet hogy ez nem is Opel? :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

De én vajon miért nem? :lol:

Két olajcsere között a szintet sem kell megnéznem, csak azért nézek be néha a motortérbe, hogy megnézzem nem poros e tulságosan? :lol:

Lehet hogy ez nem is Opel? :lol: :lol:

Ha megnézem, hogy szegény apósom mennyit sz.pik a Tigrájával... Szinte nem is merem mondani neki, hogy én csak az olajat, szűrőket és gyertyákat cserélem az Astrán. Az övé a legbonyolultabb 1,4-es, az enyém a legprimitívebb 1,4-es.

Még jó, hogy Neked nincs motorvezérlő elektronikád.

Link to comment
Megosztás:

Ha megnézem, hogy szegény apósom mennyit sz.pik a Tigrájával... Szinte nem is merem mondani neki, hogy én csak az olajat, szűrőket és gyertyákat cserélem az Astrán. Az övé a legbonyolultabb 1,4-es, az enyém a legprimitívebb 1,4-es.

Még jó, hogy Neked nincs motorvezérlő elektronikád.

Öszintén? Nem is hiányzik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.