astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Én valamit betyárul rosszul csinálhattam, :lol: kicsit jobban kellett volna bántsam? ^_^ De sajnálom, nem akarom agyonhajtani.... csak gondoltam mégis megnézem mit tud... még a sima szívódiesel is jobbat megy nállam : http://www.opel-magazin.hu/magazin/tesztek...van-17-gld.html Asszem kicsit keményebben kell megnézzem mit is tud..... De nmég nem most, túlságosan sajnálom B) Most szépen ketyeg, mint egy svájci óra :huh: :P
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 itt ezt találtam: X17DTL írta: van ismimnek ilyen gyorsulás lassulás mérője biggrin.gif bemértem a kicsikét. 0-100 23.42mp max nyomaték 136nm max kilowatt 36.6 1714/percnél biggrin.gif na ezek lehet nem pontosak 1/4 mérföld 24.21 max sebesség 100.6 biggrin.gif Ugyhogy nem unatkoztam vasárnap. smile.gif Csak gondoltam megosztom veletek mire képes egy uj szűrő laugh.gif holnap fékbetét csere. ja korom jelentéktelen gyorsulás a duplája a korábinak smile.gif máshol meg ezt írják, igaz a G astráról: 1,7 liter, turbódízel 75LE vége:170 km/h gyors.:14,5 s fogy.:4,8 l Hát nem tudom... Mennyi kéne legyen igazság szerint??? :huh:
egyhapsi Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Szerintem nézd meg a tágulási tartály beöntő sapkájának a tömítését, egy gumikarika csere nem árt. Filléres dolog, és van rá esélyed, hogy megoldódik a gondod. Az a bizonyos gumikarika hol kapható? Csergő?
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Nem tudom ide tartozik-e..... De megnéztem a szervókormánynál az olajszintet a tartályában, és pont félig van... Az jó úgy, vagy fontos utántölteni? és ha kell, milyen olaj megy bele??? :huh:
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Nem tudom ide tartozik-e..... De megnéztem a szervókormánynál az olajszintet a tartályában, és pont félig van... Az jó úgy, vagy fontos utántölteni? és ha kell, milyen olaj megy bele??? :huh: Szerintem ha nem veszel észre változást, akkor nem olyan égetően fontos, a céges Boxeren kattogott, meg nyikorgott amikor kevesebb volt benne az olaj. Elméletileg ogyanolyan olyajjal kell utántölteni ami van benne, ha meg nem tudod akkor amit adnak a boltban. Szerintem.
mélykék76 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Szerintem ha nem veszel észre változást, akkor nem olyan égetően fontos, a céges Boxeren kattogott, meg nyikorgott amikor kevesebb volt benne az olaj. Elméletileg ogyanolyan olyajjal kell utántölteni ami van benne, ha meg nem tudod akkor amit adnak a boltban. Szerintem. Szerintem meg ennek az olajnak is van egy szintezője, talán nem véletlen :lol: Szerintem avtómataváltóolajkellbeledextron2es :huh:
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Leszereltük a hővédőlemezt, amiből az átvezetés is van a légszűrőházba... Szanaszét van rohadva, egy csavar bele is tört. Akinek esetleg van egy ép állapotú és jön a kecsói pályanapra, elhozhatná és megveszem tőle... :lol: Ha meg nem, akkor a mostanit oda pöttyintjük CO-val oszt úgy rohad meg. :huh:
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Szerintem meg ennek az olajnak is van egy szintezője, talán nem véletlen :P Szerintem avtómataváltóolajkellbeledextron2es ^_^ Ja, lehet nem is modtam , amikor levettem az olajteknőt megvártam amíg lecsöpög, aztán aláveküdtem megnézni allulról, nézelődtem, aztán megláttam egy vékony lemezcsíkot ami belógott lentre B) először megdermedtem, mi a pic@a???? aztán rájöttem a nívópálcát látom. :huh: :lol:
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Szerintem meg ennek az olajnak is van egy szintezője, talán nem véletlen :lol: Szerintem avtómataváltóolajkellbeledextron2es :huh: Igen van. Három rublika, ha a felső fölé ér, akkor még bőven jó és Detrox 2-es kell bele...
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 Igen van. Három rublika, ha a felső fölé ér, akkor még bőven jó és Detrox 2-es kell bele... nekem csak két vonal van, és kb pont közte van, gondolom nem olyan nagy a baj, mert most nem tudok olajat szerezni, és kb 3-4 körül indulok hajnalba, akkor megint nem, lehet majd megállok valahol Romániába, és veszek.... Jobb félni mint megíjjedni :huh:
daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 nekem csak két vonal van, és kb pont közte van, gondolom nem olyan nagy a baj, mert most nem tudok olajat szerezni, és kb 3-4 körül indulok hajnalba, akkor megint nem, lehet majd megállok valahol Romániába, és veszek.... Jobb félni mint megíjjedni B) Ennek már utántöltenék. :P Amúgy úgy értettem a három rovátkát, hogy három széles jelzéspont van. Én ma néztem és a felsőben van félúton, legutóbbi (egy éve) töltésnél 3/4-ig volt. Hja, mértünk kompressziót is, ha már nyitva volt a géptető. 9,7 9,7 9,7 9,8 :huh: 9,5:1 10,0:1 közötti érték a gyári megadás szerint. :lol: Szerintünk jó állapotban van a motor, viszont akkor nem értem, hogy ha egy szelep sz*rakodna, akkor annál alacsonyabb értéknek kéne lennie, nem? ^_^ Tudom, ez nem olyan kompresszió, ez csak végsűrítési és veszteségmérésnél jönne elő a hiba, ha van. A 90e km-s gyertyák gyönyörű szépek, bár az egyiken már kezd kevés lenni az elektróda. :lol:
mélykék76 Elküldve Augusztus19, 2009 Elküldve Augusztus19, 2009 nekem csak két vonal van, és kb pont közte van, gondolom nem olyan nagy a baj, mert most nem tudok olajat szerezni, és kb 3-4 körül indulok hajnalba, akkor megint nem, lehet majd megállok valahol Romániába, és veszek.... Jobb félni mint megíjjedni :huh: Azt lenne érdekes megtudni, miért illan el. Én korábban a kék kombilval mentem olaj nélkül, nem volt egy álom, mert nem arra van tervezve az áttételezés, hogy csak bioenergiával legyen hajtva :lol: ^_^ B) :P
epk947 Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Az a bizonyos gumikarika hol kapható? Csergő? Szerintem Bárdi Csergő, Unix és stb, stb.....
epk947 Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Ennek már utántöltenék. :P Amúgy úgy értettem a három rovátkát, hogy három széles jelzéspont van. Én ma néztem és a felsőben van félúton, legutóbbi (egy éve) töltésnél 3/4-ig volt. Hja, mértünk kompressziót is, ha már nyitva volt a géptető. 9,7 9,7 9,7 9,8 :huh: 9,5:1 10,0:1 közötti érték a gyári megadás szerint. :lol: Szerintünk jó állapotban van a motor, viszont akkor nem értem, hogy ha egy szelep sz*rakodna, akkor annál alacsonyabb értéknek kéne lennie, nem? B) Tudom, ez nem olyan kompresszió, ez csak végsűrítési és veszteségmérésnél jönne elő a hiba, ha van. A 90e km-s gyertyák gyönyörű szépek, bár az egyiken már kezd kevés lenni az elektróda. :lol: Nem dicsőség! ^_^
zotya975 Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Nem dicsőség! :lol: Mikor is kell cserélni, 30ezrenként? :huh:
Kzotya Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Hello ZsöPö! Nem rég alakítottam át egy c14nz (gyújtáselosztós)motoros corsát SE-re, ha gondolod tudok segíteni alkatrészekben: gyújtásmodul, kábelköteg, vezérlő elektronika (16204749 GK a cikkszáma) stb. Árban megegyezünk! Üdv.
FPepe Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Hello ZsöPö! Nem rég alakítottam át egy c14nz (gyújtáselosztós)motoros corsát SE-re, ha gondolod tudok segíteni alkatrészekben: gyújtásmodul, kábelköteg, vezérlő elektronika (16204749 GK a cikkszáma) stb. Árban megegyezünk! Üdv. A száma alapján ez C12NZ-é :huh:
Kzotya Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 A száma alapján ez C12NZ-é :huh: Valahol olvastam, hogy a kettőé egyforma! Ez biztos, hogy C14NZ-nek dolgozott!
Kzotya Elküldve Augusztus20, 2009 Elküldve Augusztus20, 2009 Valahol olvastam, hogy a kettőé egyforma! Ez biztos, hogy C14NZ-nek dolgozott! Ja, és biztos, hogy eredeti, mert még csak 123000 van a szekérben!
deuxopel Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 Hello ZsöPö! Nem rég alakítottam át egy c14nz (gyújtáselosztós)motoros corsát SE-re, ha gondolod tudok segíteni alkatrészekben: gyújtásmodul, kábelköteg, vezérlő elektronika (16204749 GK a cikkszáma) stb. Árban megegyezünk! Üdv. ez mit eredmenyez? ad valami tobbet a motornak, fogyasztas, teljesitmeny, dinamika, zaj?
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 ez mit eredmenyez? ad valami tobbet a motornak, fogyasztas, teljesitmeny, dinamika, zaj? Nem egészen, Zsöpönek elektromos gondjai vannak, a motorvezérlőle gyanakszik, simán csak megjavulhat a kocsija. :huh: Bár én nem nagyon hallottam róla, hogy a vezérlő elromlik, de előfordul.
Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 Nem egészen, Zsöpönek elektromos gondjai vannak, a motorvezérlőle gyanakszik, simán csak megjavulhat a kocsija. :huh: Bár én nem nagyon hallottam róla, hogy a vezérlő elromlik, de előfordul. pedig előfordultmár Eprom hiba ilyesmik
FPepe Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 ez mit eredmenyez? ad valami tobbet a motornak, fogyasztas, teljesitmeny, dinamika, zaj? Teljesítményben ad neki kb. 20LE-t, a motorszám változása nélkül.
deuxopel Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 Teljesítményben ad neki kb. 20LE-t, a motorszám változása nélkül. biztosan bamba vagyok, de nem talalom az elozo irasokban mit is kell elkovetni, hogy az a bizonyos +20LE emeleseert csupan elektronika, vagy egyeb szervi beavatkozast is igenyel? ha jol olvastam a C14SE mar hengerenkenti befecskendezessel, es 8 szeleppel rendelkezik
conquistador Elküldve Augusztus21, 2009 Elküldve Augusztus21, 2009 Sziasztok! Ha az injektort ki szeretném főzni ultrahangos ketyerében, milyen löttybe áztassam? Ha jól emlékszem valaki már csinált itt ilyen dolgot. Köszi
Recommended Posts