Guest gorbi Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 kis infó kéne.. Nem tudjátok, x17DTL motornál a hűtő venillátorjának kapcsoló gombája pontosan milyen hőfokoknál nyit, és hogy milyen a menetjén a menetemelkedés? :huh: Az egyik hawer akarna tenni ezt a fajtát a passatjába, me az övé egy halom F*s .... állandóan főzi azaccot a gép, s nem kapcsol be a ventije se, csak 100 fok körül.... csak kérdés, h passzol-e a menet?? Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás.
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás. hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh: engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?)
Guest gorbi Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh: engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?) Nem biztos, hogy az a hibája. Kérdésedre a válasz: M22x1,5, hőfokra több fajta is létezik, gyakori a 90-95/100-105 fokC (3pólusú), de létezik olyan is, ahol a 2. fokozat magasabb hőfokon kapcsol.
FPepe Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh: engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?) Túlnyomás megvan a rendszerben? Pl. a kiegyenlítő tartály kupakja rendesen zár?
Novy Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Túlnyomás megvan a rendszerben? Pl. a kiegyenlítő tartály kupakja rendesen zár? :huh: tuti befutó mi? :lol:
J0hnny Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Tegnap lezártam az AGR szelepet.. eléggé koxos volt... : egy ilyen kis akármit vágtam alá: Akkor ugye azt mondjátok, mehetek nyúgodtan hosszú útra, nem befolyásolja károsan a motor működését :huh: most lesz egy hosszabb útam a hegyekbe, 500 km + ott még 200-300, és utánna vissza 500 Ez lesz a nagy teszt, ilyen hosszú úton még sosem voltam vele... remélem nem jön közbe semmi, és simán kibírja :lol: Észre sem fogod venni a különbséget,nyúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgodtan mehetsz vele! ^_^ Grécsi László forog a sírjában...
Guest gorbi Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Túlnyomás megvan a rendszerben? Pl. a kiegyenlítő tartály kupakja rendesen zár? :huh: (Vágólapon biztos rajta van már.) :lol:
J0hnny Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás. hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh: engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?) Nem biztos, hogy az a hibája. Kérdésedre a válasz: M22x1,5, hőfokra több fajta is létezik, gyakori a 90-95/100-105 fokC (3pólusú), de létezik olyan is, ahol a 2. fokozat magasabb hőfokon kapcsol. Tessék csemegézni: Rendesen zárodó és nyomás alatt lévő rendszerben nem téma a 110°C sem,persze nem tartósan.
Guest gorbi Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Észre sem fogod venni a különbséget,nyúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgodtan mehetsz vele! :huh: Grécsi László forog a sírjában... Grétsy László
J0hnny Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Grétsy László Hehe ez igaz,bár utánanéztem és sok helyen Grécsinek írják,de attól még nem írom le nyúúúúúgodtan! :huh:
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Köszönöm, mindennek utánnajárunk!!! :huh:
Guest gorbi Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Köszönöm, mindennek utánnajárunk!!! :lol: Csak nehogy Te legyél az új Columbo! :huh:
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Csak nehogy Te legyél az új Columbo! :lol: :huh: most lelőtted a poént !!! ^_^ B) :P
FPepe Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 :lol: tuti befutó mi? ^_^ Jajjjmááá, segíteni sem lehet? :huh: Egyszer csak bejön B)
Novy Elküldve Augusztus17, 2009 Elküldve Augusztus17, 2009 Jajjjmááá, segíteni sem lehet? :huh: Egyszer csak bejön ^_^ :lol:
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 :huh: tuti befutó mi? ^_^ Az hát, vagy ez a baja, vagy a gyujtásmodul. B) :lol:
ZsöPö Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Sziasztok! Hát mégsem lett meg a probléma :huh: Nagyon gyanús, hogy motorvezérlőm szarakodik. Ez viszont elkeserít. C14NZről van szó, nem tudtok vmi értelmes árat mondani ilyen alkatrészre. Mi az amit még érdemes kifizetni érte? Hol érdemes venni? Lassan már fel lesz újítva az egész elektronikám happy.gif Köszi a segítséget!
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Sziasztok! Hát mégsem lett meg a probléma :huh: Nagyon gyanús, hogy motorvezérlőm szarakodik. Ez viszont elkeserít. C14NZről van szó, nem tudtok vmi értelmes árat mondani ilyen alkatrészre. Mi az amit még érdemes kifizetni érte? Hol érdemes venni? Lassan már fel lesz újítva az egész elektronikám happy.gif Köszi a segítséget! 15ezerért láttam már.
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Ma mértem egy gyorsulást a Bivalyon, nem tudom jó-e az érték, 0-100 Km/h 24,6 sec :huh: nem fullig kiforgatva, de azért kapott :lol: (és csak 2 személlyel természetesen!!) valaki mért már ilyesmit dieselnél?
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Ma mértem egy gyorsulást a Bivalyon, nem tudom jó-e az érték, 0-100 Km/h 24,6 sec :huh: nem fullig kiforgatva, de azért kapott ^_^ (és csak 2 személlyel természetesen!!) valaki mért már ilyesmit dieselnél? benyáson vmi 16mp-t írnak, a 60lovasra én ugyan még nem mértem, de érzésre hamarabb ott van :lol:
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 15ezerért láttam már. Van itt is bár nem írja milyenhez, azt viszont igen, hogy több is van neki. És csak 8 ropi. benyáson vmi 16mp-t írnak, a 60lovasra én ugyan még nem mértem, de érzésre hamarabb ott van :lol: 16??? ^_^ Én 10 körül saccoltam. B) :huh:
daykiller Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Van itt is bár nem írja milyenhez, azt viszont igen, hogy több is van neki. És csak 8 ropi. 16??? ^_^ Én 10 körül saccoltam. B) :huh: Igaz 200kmh-val. :lol:
Novy Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 Van itt is bár nem írja milyenhez, azt viszont igen, hogy több is van neki. És csak 8 ropi. 16??? :lol: Én 10 körül saccoltam. B) :huh: ja mikor egy Viper 9,6 alatt van 100on? ^_^ jó vicc
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 ja mikor egy Viper 9,6 alatt van 100on? :huh: jó vicc Jóvanna, akkor úgy repül az idő. :lol:
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2009 Elküldve Augusztus18, 2009 16??? B) Én 10 körül saccoltam. :P :lol: Nah bakker kezdketek gyűjteni NITRÓRA :huh: ^_^
Recommended Posts