Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
kis infó kéne..

Nem tudjátok, x17DTL motornál a hűtő venillátorjának kapcsoló gombája pontosan milyen hőfokoknál nyit, és hogy milyen a menetjén a menetemelkedés? :huh:

Az egyik hawer akarna tenni ezt a fajtát a passatjába, me az övé egy halom F*s .... állandóan főzi azaccot a gép, s nem kapcsol be a ventije se, csak 100 fok körül....

csak kérdés, h passzol-e a menet??

Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás.

Elküldve
Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás.

hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh:

engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?)

Elküldve
hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh:

engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?)

Nem biztos, hogy az a hibája.

Kérdésedre a válasz: M22x1,5, hőfokra több fajta is létezik, gyakori a 90-95/100-105 fokC (3pólusú), de létezik olyan is, ahol a 2. fokozat magasabb hőfokon kapcsol.

Elküldve
hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh:

engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?)

Túlnyomás megvan a rendszerben? Pl. a kiegyenlítő tartály kupakja rendesen zár?

Elküldve
Tegnap lezártam az AGR szelepet..

eléggé koxos volt... :

egy ilyen kis akármit vágtam alá:

Akkor ugye azt mondjátok, mehetek nyúgodtan hosszú útra, nem befolyásolja károsan a motor működését :huh:

most lesz egy hosszabb útam a hegyekbe, 500 km + ott még 200-300, és utánna vissza 500 Ez lesz a nagy teszt, ilyen hosszú úton még sosem voltam vele... remélem nem jön közbe semmi, és simán kibírja :lol:

Észre sem fogod venni a különbséget,nyúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgodtan mehetsz vele! ^_^

Grécsi László forog a sírjában...

Elküldve
Túlnyomás megvan a rendszerben? Pl. a kiegyenlítő tartály kupakja rendesen zár?

:huh: (Vágólapon biztos rajta van már.) :lol:

Elküldve
Van olyan motorral szerelt Passat, ahol normális a 100 fok körüli venti bekapcsolás.

hát igen, mi is ezt mondtuk, de ő ki akarja próbálni ezt a megoldást, mert az övé főzi rendesen a vizet, már másodjára hengerfejes a verdája :huh:

engem főképp az érdekelne, hogy mikor indítja egyes fokozatban a ventit, és mikor kettesben ( hány foknál?)

Nem biztos, hogy az a hibája.

Kérdésedre a válasz: M22x1,5, hőfokra több fajta is létezik, gyakori a 90-95/100-105 fokC (3pólusú), de létezik olyan is, ahol a 2. fokozat magasabb hőfokon kapcsol.

Tessék csemegézni:

K0756_33.JPG

S0756_03.JPG

FT7.5639.JPG

XEFS239.JPG

Rendesen zárodó és nyomás alatt lévő rendszerben nem téma a 110°C sem,persze nem tartósan.

Elküldve
Észre sem fogod venni a különbséget,nyúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgodtan mehetsz vele! :huh:

Grécsi László forog a sírjában...

Grétsy László

Elküldve
Köszönöm, mindennek utánnajárunk!!! :lol:

Csak nehogy Te legyél az új Columbo! :huh:

Elküldve

Sziasztok!

Hát mégsem lett meg a probléma :huh: Nagyon gyanús, hogy motorvezérlőm szarakodik. Ez viszont elkeserít. C14NZről van szó, nem tudtok vmi értelmes árat mondani ilyen alkatrészre. Mi az amit még érdemes kifizetni érte? Hol érdemes venni? Lassan már fel lesz újítva az egész elektronikám happy.gif

Köszi a segítséget!

Elküldve
Sziasztok!

Hát mégsem lett meg a probléma :huh: Nagyon gyanús, hogy motorvezérlőm szarakodik. Ez viszont elkeserít. C14NZről van szó, nem tudtok vmi értelmes árat mondani ilyen alkatrészre. Mi az amit még érdemes kifizetni érte? Hol érdemes venni? Lassan már fel lesz újítva az egész elektronikám happy.gif

Köszi a segítséget!

15ezerért láttam már.

Elküldve

Ma mértem egy gyorsulást a Bivalyon, nem tudom jó-e az érték,

0-100 Km/h 24,6 sec :huh: nem fullig kiforgatva, de azért kapott :lol: (és csak 2 személlyel természetesen!!)

valaki mért már ilyesmit dieselnél?

Elküldve
Ma mértem egy gyorsulást a Bivalyon, nem tudom jó-e az érték,

0-100 Km/h 24,6 sec :huh: nem fullig kiforgatva, de azért kapott ^_^ (és csak 2 személlyel természetesen!!)

valaki mért már ilyesmit dieselnél?

benyáson vmi 16mp-t írnak, a 60lovasra

én ugyan még nem mértem, de érzésre hamarabb ott van :lol:

Elküldve
15ezerért láttam már.

Van itt is bár nem írja milyenhez, azt viszont igen, hogy több is van neki. És csak 8 ropi.

benyáson vmi 16mp-t írnak, a 60lovasra

én ugyan még nem mértem, de érzésre hamarabb ott van :lol:

16??? ^_^ Én 10 körül saccoltam. B) :huh:

Elküldve
Van itt is bár nem írja milyenhez, azt viszont igen, hogy több is van neki. És csak 8 ropi.

16??? :lol: Én 10 körül saccoltam. B) :huh:

ja mikor egy Viper 9,6 alatt van 100on? ^_^

jó vicc

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.