Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

ez az olajfogyi nem hagy nyugodni...

mindig is megvolt az egy liter 10ezren.

bár csepegésem is volt mindig...

Ha ez megnyugtat, lecseréltem a kartertömítést, körbepasztáztam, előtte lepucoltam rendesen a felfekvő felületeket, de már most látom az olajszivárgást a tömítésnél. Erről ennyit. :huh:

Link to comment
Megosztás:

De én látom végig az első részén, hogy olajos amit most ragasztottam. :huh:

azért vagy béna

:lol:

am lassan beteríti a féloldalát a teknőnek nekem is...

így én se vagyok tuti benne, hogy ott engedi e annyira.

de vez cserénél, megnézem azt az oldalsó deknit, mert olajsár ott is van bőven.

Link to comment
Megosztás:

azért vagy béna

:huh:

am lassan beteríti a féloldalát a teknőnek nekem is...

így én se vagyok tuti benne, hogy ott engedi e annyira.

de vez cserénél, megnézem azt az oldalsó deknit, mert olajsár ott is van bőven.

De most mit tehettem volna? Levettem a régit, rendesen lepucoltam, bekentem pasztával, rá a tömítést, megint paszta aztán fel a helyére. De holnap lemosom rendesen allulról, lehet nem is folyik, csak megszívta magát a parafa. :lol:

Link to comment
Megosztás:

De most mit tehettem volna? Levettem a régit, rendesen lepucoltam, bekentem pasztával, rá a tömítést, megint paszta aztán fel a helyére. De holnap lemosom rendesen allulról, lehet nem is folyik, csak megszívta magát a parafa. ^_^

mást nem is tudsz, de ennyi idő alatt nem lenne szabad megjeelnnie az olajnak ott

Nekem is tiszta dzsuva a motor alja... a klímagáztól... :huh:

meg mástól is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Klímagáz... az nem párolog el? :huh:

Ez már folyadékká alakult. Majd egyszer megmutatom, szépen látni a foltot a kompresszornál.

meg mástól is :lol:

Máshol nem. B) De azért majd következő vezérlés cserénél (cca. 30e km) minden szimmering cserélve lesz, még a 4. dimenzióban létezők is. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Nemrég cseréltem olajteknőnél tömítést....lekopogom jó lett! Csavarokat is el kell mosni rendesen és csavarrögzítővel kell összerakni, szilót el lehet felejteni nem ér semmit csak a "piros" paszta vált be nálam. :lol: Most a változatosság kedvéért a klíma kompresszorból szivárog az olaj amiben UV fényre érzékeny festék is van....csodálatos zölden villágít az Fx alja. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nemrég cseréltem olajteknőnél tömítést....lekopogom jó lett! Csavarokat is el kell mosni rendesen és csavarrögzítővel kell összerakni, szilót el lehet felejteni nem ér semmit csak a "piros" paszta vált be nálam. ^_^ Most a változatosság kedvéért a klíma kompresszorból szivárog az olaj amiben UV fényre érzékeny festék is van....csodálatos zölden villágít az Fx alja. :lol:

Hát most már mindegy, mégegyszer szét nem szedem, majd jövőre. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Észrevettem, ha megállok dugóban fölmegy a a vizem 95 fokra, és természetesen elkezd menni a ventillátorom..

De ez szép és jó:-)

De sok "dugózás" után fogy a hűtővizem..

Kb. 1 hét után a tágulásiból lemegy 2 ujjnyi.

Ha normálisan autózok, nem megy föl 95-96 körülire akkor úgy vettem észre nincs vízfogyásom.

Mi lehet a baj ?

Szerintem nézd meg a tágulási tartály beöntő sapkájának a tömítését, egy gumikarika csere nem árt. Filléres dolog, és van rá esélyed, hogy megoldódik a gondod.

Link to comment
Megosztás:

De most mit tehettem volna? Levettem a régit, rendesen lepucoltam, bekentem pasztával, rá a tömítést, megint paszta aztán fel a helyére. De holnap lemosom rendesen allulról, lehet nem is folyik, csak megszívta magát a parafa. :huh:

Na és megvártad amíg a tömítőpaszta megszilárdul? (Tipusa válogatja az idejét....) És csak azután szabad feltölteni olajjal! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nemrég cseréltem olajteknőnél tömítést....lekopogom jó lett! Csavarokat is el kell mosni rendesen és csavarrögzítővel kell összerakni, szilót el lehet felejteni nem ér semmit csak a "piros" paszta vált be nálam. ^_^ Most a változatosság kedvéért a klíma kompresszorból szivárog az olaj amiben UV fényre érzékeny festék is van....csodálatos zölden villágít az Fx alja. :huh:

Nekem meg már UV fény se kell, szabad szemmel látni a blokkon. :lol:

Link to comment
Megosztás:

kis infó kéne..

Nem tudjátok, x17DTL motornál a hűtő venillátorjának kapcsoló gombája pontosan milyen hőfokoknál nyit, és hogy milyen a menetjén a menetemelkedés? :huh:

Az egyik hawer akarna tenni ezt a fajtát a passatjába, me az övé egy halom F*s .... állandóan főzi azaccot a gép, s nem kapcsol be a ventije se, csak 100 fok körül....

csak kérdés, h passzol-e a menet??

Link to comment
Megosztás:

Tegnap lezártam az AGR szelepet..

eléggé koxos volt... :

agr4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg agr1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg agr3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg egy ilyen kis akármit vágtam alá: agr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Akkor ugye azt mondjátok, mehetek nyúgodtan hosszú útra, nem befolyásolja károsan a motor működését :huh:

most lesz egy hosszabb útam a hegyekbe, 500 km + ott még 200-300, és utánna vissza 500 Ez lesz a nagy teszt, ilyen hosszú úton még sosem voltam vele... remélem nem jön közbe semmi, és simán kibírja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.