Alex75 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Akkor a c20se-nél nem éri meg variálni az injektorokkal... Teljesítmény szempontjábol totálosan mindegy, h hengerenkénti, vagy kőzpontis. Ez elég meglepő... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Mi lehet az oka annak, hogy az 1.4 ill. az 1.6 se közel 30%kal nagyobb teljesítményű, mint az nz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Akkor a c20se-nél nem éri meg variálni az injektorokkal... Teljesítmény szempontjábol totálosan mindegy, h hengerenkénti, vagy kőzpontis. Ez elég meglepő... :huh: szerintem ez mind hengerenkénti volt, vagy nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Mi lehet az oka annak, hogy az 1.4 ill. az 1.6 se közel 30%kal nagyobb teljesítményű, mint az nz? hát pont az injektor, szívósor, más a veztengely... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Hogy mekkora b@rom vagyok... Most esett le, hogy mindkettő hengerenkénti befecskendezéses, a sűrítési arány tér el... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 szerintem ez mind hengerenkénti volt, vagy nem? :huh: Igen, bocs... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 hát pont az injektor, szívósor, más a veztengely... Karcsi azt mondta, hogy a vez tengely nem más a c14nz, és se között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 Karcsi azt mondta, hogy a vez tengely nem más a c14nz, és se között. Az nekem nagyon faca lenne, mert akkor nem adom el a cuccokat az Nz-ből! De az a gond, hogy ezt még soha nem láttam, pedig kerestem, táblázattal a gyár álltal alátámasztva. Na de eszembe ötlött valami, mindjárt meg is lépem a dolgot a tudakozódás iránt! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 Ma voltam szervizben kiolvastatni a hibát, és kidobta hogy lambda szonda Mj. (szórványos). Zöldkártyán össze-vissza ugrált a lambda értéke.. egyébként bakkecske üzemmódban rángat az autó stb... Ha már a ő maga is kidobta a hibát akkor bizonyára tényleg a lambda lehet a ludas? Rámértünk és semmi feszt. nem ad ki a szonda, épp hogy csak annyi jelet hogy az ECU érzékeli hogy ott van. Remélem ha kicserélem a szondát akkor jó lesz mert ha utána is rángatni fog meg lefulladni akkor.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 Ma voltam szervizben kiolvastatni a hibát, és kidobta hogy lambda szonda Mj. (szórványos). Zöldkártyán össze-vissza ugrált a lambda értéke.. egyébként bakkecske üzemmódban rángat az autó stb... Ha már a ő maga is kidobta a hibát akkor bizonyára tényleg a lambda lehet a ludas? Rámértünk és semmi feszt. nem ad ki a szonda, épp hogy csak annyi jelet hogy az ECU érzékeli hogy ott van. Remélem ha kicserélem a szondát akkor jó lesz mert ha utána is rángatni fog meg lefulladni akkor.. :huh: De csak eredeti gyárit vegyél hozzá!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 De csak eredeti gyárit vegyél hozzá!!! Szerelő ismerősömmel beszéltem, ő a Hans-Pries szondát mondta.. Igazából 6 hónap garit ad rá a gyártó, és kb. jövő júliusig van tervbe, hogy megtartom a kocsit. Kicsit sokallom a 30 valahány ezres szondát :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus15, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2009 Szerelő ismerősömmel beszéltem, ő a Hans-Pries szondát mondta.. Igazából 6 hónap garit ad rá a gyártó, és kb. jövő júliusig van tervbe, hogy megtartom a kocsit. Kicsit sokallom a 30 valahány ezres szondát :huh: és egyszer 16 ezer, utána 30ezer jó lesz? :lol: esetek 80%ában nem válik be a nem gyári szonda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Észrevettem, ha megállok dugóban fölmegy a a vizem 95 fokra, és természetesen elkezd menni a ventillátorom.. De ez szép és jó:-) De sok "dugózás" után fogy a hűtővizem.. Kb. 1 hét után a tágulásiból lemegy 2 ujjnyi. Ha normálisan autózok, nem megy föl 95-96 körülire akkor úgy vettem észre nincs vízfogyásom. Mi lehet a baj ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 az X14XE motor kicserelheto-e X16XE motorra? csak a motorcsere utan beindul-e, figyelmen kivul hagyva a "tokeletlen" mukodest Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 az X14XE motor kicserelheto-e X16XE motorra? csak a motorcsere utan beindul-e, figyelmen kivul hagyva a "tokeletlen" mukodest Kicserélhető, de hivatalosan nem tudod lepapírozni a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Szerelő ismerősömmel beszéltem, ő a Hans-Pries szondát mondta.. Igazából 6 hónap garit ad rá a gyártó, és kb. jövő júliusig van tervbe, hogy megtartom a kocsit. Kicsit sokallom a 30 valahány ezres szondát :huh: Én tavaly 26 ért vettem az egy vezetékest Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Én tavaly 26 ért vettem az egy vezetékest en tavaly a C14NZ motorhoz vettem angliabol (wauxhall) egy vezetekes szondat, postakoltseggel kevesebb, mint 10ezerert Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 en tavaly a C14NZ motorhoz vettem angliabol (wauxhall) egy vezetekes szondat, postakoltseggel kevesebb, mint 10ezerert ...és gyári GM volt? Vagy vmi ugy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 en tavaly a C14NZ motorhoz vettem angliabol (wauxhall) egy vezetekes szondat, postakoltseggel kevesebb, mint 10ezerert vauxhall Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Ha már nem gyári,akkor ugy Bosch 12E-ért! Udinak bevált,pedig ő asztán b4ssza neki mindig! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 ma rábéztem az olajszintre, és eléggé szomorú lettem. nemrég még fentről a második egységbe is belefolyt... most meg már fentről 3 üreslett... ráöntöttem kb fél litert, most a fentről legelső őrublika üres. 5ezer km van benne csere óta. ugyebár cseepg a főteng szimeringem... meg ha a másik 5ezer alatt is így fogyasztja,a kkor kb egy litert eszik mg 10ezr alatt... ez nem épp kevés... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Ha már nem gyári,akkor ugy Bosch 12E-ért! Udinak bevált,pedig ő asztán b4ssza neki mindig! :lol: Húúú... Unixnál találtam 16.250ért Bosch szondát. De ez a 12E-s érdekelne :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Húúú... Unixnál találtam 16.250ért Bosch szondát. De ez a 12E-s érdekelne :huh: kell vmi ismerős, és az annyi lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 kell vmi ismerős, és az annyi lesz :lol: Legjobb esetbe is 10%-ot tudok lejjebb vakarni, még ismerős által is. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus16, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2009 Legjobb esetbe is 10%-ot tudok lejjebb vakarni, még ismerős által is. :huh: 30-40% :lol: nekünk legalábbis ennyi volt rajta az engedményünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts