GABBE Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Igen 4 és fél éve vettem egy édesapámmal egykorú ismerősünktől 12400 km-rel.Rermészetesen sérülésmentes.
Tom Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Az alpjárat gondra az alapjárati motor tisztítását javasolnám, az házilag is megoldható és valószínűleg eredményes is. :roll:
GABBE Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Az alpjárat gondra az alapjárati motor tisztítását javasolnám, az házilag is megoldható és valószínűleg eredményes is. :roll: Nagyon lelkes amatőr vagyok de azt sem tudom hogy ez hol van és hogy mivel és hogyan kéne kitakarítani. Biztos meg tudom csinálni csak egy kis rávazető leírást ha kaphatnék... Köszi
aztec Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Az alpjárat gondra az alapjárati motor tisztítását javasolnám, az házilag is megoldható és valószínűleg eredményes is. :roll: vmiokr gyí át nekem is kellen ezt azt csinázni :wink: :idea:
leslie Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Délután próbáltam leszedni a szelepfedelem, tömítés csere végett. Nem jött be. Próbáltam gumikalapáccsal, majd egy fadarabon keresztül rendes kalapáccsal, de csak nem jött. Egyik végén elkezdett mocorogni, majd fél óra kalapálás után visszacsavartam a csavarokat. Annyira nem jön az olaj, h gond legyen, épp csak pár csepp jött ki.. :D Veszegetni, ill. durvább módszereket nem akartam alkalmazni, ugyebár a kocsim kell melóba járni. :P
Ádám Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Sziasztok Nekem egy 1.6i (75le)-ős Astrám van,és ennek van egy nagyobb testvére a 1.6Si amely 100le -ős. Mi a két motor közötti külömbség??? És ezeket a külömbségeket hogyan lehet orvosolni??? A válaszokat előre is köszönöm.
Szabyka Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Sziasztok Nekem egy 1.6i (75le)-ős Astrám van,és ennek van egy nagyobb testvére a 1.6Si amely 100le -ős. Mi a két motor közötti külömbség??? És ezeket a külömbségeket hogyan lehet orvosolni??? A válaszokat előre is köszönöm. A tied központi, az si hengerenkénti befecskendezős ...
opel16v Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Hengerfej, szívósor, kipufogósor, kábelköteg és egyéb hengerfejen és szívórészen levő sallangok, injektor, AC-pumpa, komputer...
aztec Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Sziasztok Nekem egy 1.6i (75le)vs 1.6Si (101le)Mi a két motor közötti különbség??? érzésre nagyon sok :D 8)
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Adott az aláírásomban szereplő moci. Ugye ezzel az a baj, hogy 60LE, ami nagyon hurka, és erőst alulmotorizált a járgány. Nem versenyre szeretném használni az autót, de ugyebár pl a 4-esen elég húzós ezzel előzni, szóval ezért szeretnék beletenni egy kis plusz kraftot. Nem sokat, olyan 80-90LE körül már elégedett lennék. A fogyasztás elvileg a C16NZ-s géppel ugyanakkora, vagy még kisebb, mert nem kell neki tiporni, h menjen. Tudom, az csak 75LE, de már az is előrelépés lenne. Szóval, ha mocicsere ne legyen, akkor miből/mennyiből állna átalakítani az eredeti mocit erősebbre? Gondolom, a blokk ugyanaz, mint a nagyobb, 1,6-os verzió. Elsősorban nagyob ccm érdekelne, de akár az 1,6 is megfelelne nekem. :D Mégegyszer, nem vagyok verseny szellemű ember, tehát nem cél a 2500ccm +turbó megoldás. :P
knight Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Adott az aláírásomban szereplő moci. Ugye ezzel az a baj, hogy 60LE, ami nagyon hurka, és erőst alulmotorizált a járgány. Nem versenyre szeretném használni az autót, de ugyebár pl a 4-esen elég húzós ezzel előzni, szóval ezért szeretnék beletenni egy kis plusz kraftot. Nem sokat, olyan 80-90LE körül már elégedett lennék. A fogyasztás elvileg a C16NZ-s géppel ugyanakkora, vagy még kisebb, mert nem kell neki tiporni, h menjen. Tudom, az csak 75LE, de már az is előrelépés lenne. Szóval, ha mocicsere ne legyen, akkor miből/mennyiből állna átalakítani az eredeti mocit erősebbre? Gondolom, a blokk ugyanaz, mint a nagyobb, 1,6-os verzió. Elsősorban nagyob ccm érdekelne, de akár az 1,6 is megfelelne nekem. :D Mégegyszer, nem vagyok verseny szellemű ember, tehát nem cél a 2500ccm +turbó megoldás. :P Valszeg olcsóbban jössz ki ha eladod és veszel egy erősebbet. Az egyeten ésszerű tuning szerintem (ami komoly eredményt hoz és nem vágja gallyra a gépet) hogy Si-re alakítod át azaz 82 pacisra de nem olcsó mulatság... fentebb Opel16V hozzászólásában le is van mi minden lenne cserés....
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Valszeg olcsóbban jössz ki ha eladod és veszel egy erősebbet. Az egyeten ésszerű tuning szerintem (ami komoly eredményt hoz és nem vágja gallyra a gépet) hogy Si-re alakítod át azaz 82 pacisra de nem olcsó mulatság... fentebb Opel16V hozzászólásában le is van mi minden lenne cserés.... Ha sokat riogattok, akkor a végén még el is hiszem, de hogy nem adom el, az tuti. :D Autó eladás-vétel az érzelmi alapon működik. 1.4 8V -> 1.6 8V átalakítás nem jáccik semmiképp? Akkor a mocin kívül -szerintem- semmihez nem kellene nyúlni.
knight Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Ha sokat riogattok, akkor a végén még el is hiszem, de hogy nem adom el, az tuti. :D Autó eladás-vétel az érzelmi alapon működik. 1.4 8V -> 1.6 8V átalakítás nem jáccik semmiképp? Akkor a mocin kívül -szerintem- semmihez nem kellene nyúlni. Nem hinném, hogy ilyen egyszerű... (a komputer talán maradhatna) de ez esetben még több probléma lenne szerintem. Arról nem is beszélve, hogy maga a moci amit veszel megint lutri... szóval így is előjönnek az érzelmi alapok... :P
aztec Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 leslie ha kell jövő tavasszal viheted a c20xe-m kompletten :wink:
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Nem hinném, hogy ilyen egyszerű... (a komputer talán maradhatna) de ez esetben még több probléma lenne szerintem. Arról nem is beszélve, hogy maga a moci amit veszel megint lutri... szóval így is előjönnek az érzelmi alapok... :P Nem úgy értettem a dolgot, h komplett motor csere, hanem kis felfúrás szerűségre gondoltam. :D A motor maradna, "csak" a belső átalakításokat csinálná meg vmi szaki ember.
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 leslie ha kell jövő tavasszal viheted a c20xe-m kompletten :wink: Jövő tavasz az elérhető időpont nekem, kb akkorra tervezem a műtétet. De ehhez meg piszkosul szét kell borítani a gépet sajna.
knight Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Ha sokat riogattok, akkor a végén még el is hiszem, de hogy nem adom el, az tuti. :D Autó eladás-vétel az érzelmi alapon működik. 1.4 8V -> 1.6 8V átalakítás nem jáccik semmiképp? Akkor a mocin kívül -szerintem- semmihez nem kellene nyúlni. Most olvastam csak át a Fogyasztás topicot ! Opel16V leírta, hogy mi minden lenne cserés egy nagyobb moci esetén ! Azt mind kicserélni iszonyatos összeg !!! Ezek után végképp csak az Si-re átalakításnak van értelme.
knight Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Nem úgy értettem a dolgot, h komplett motor csere, hanem kis felfúrás szerűségre gondoltam. :D A motor maradna, "csak" a belső átalakításokat csinálná meg vmi szaki ember. És hogy akarod 1.6-ra felfúrni az 1.4 -et ????? :D :P :D
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 És hogy akarod 1.6-ra felfúrni az 1.4 -et ????? :D :P :D Én sehogy, otthon a pincében nehéz lenne. De ha a blokk ugyanaz, csak az 1.4-ben kissebbek a "lukak"... Namindegy. Egyelőre uis csak érdeklődöm. :D
mélykék76 Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 ....meghát nem sok sedant láttam még 2.0-ás mocivan.... Úgy tudom, hogy 91-től 94-ig építették a C20NE motorokat Astra-ba, jelemzően inkább GSI-ben lelhető fel.
I_S Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Úgy tudom, hogy 91-től 94-ig építették a C20NE motorokat Astra-ba, jelemzően inkább GSI-ben lelhető fel. No hát épp ezaz :D Nekem naon gyere be a sedan, így nem igen szeretném gsi-re, vagy.... no értitek... a sedan tetszik, nem pedig a 3 vagy 5 ajtós. Ha azt akarom, hogy a kasztni maradjon sedan, akkor csak a mocicsere jöhet szóba, hogy elérjen a 2.0 űrtaltalmat. Vagy rosszúl tévedek :?
opel16v Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 1.6-ra a blokk is cserés. Plusz a kábelköteg, komputer, sallangok. Ez még mondjuk egy reálisabb dolog, mint a nagyobb moci, mert ennél még nem kell cserélni a hajtásláncot, bár a fékeket mindenképpen ajánlanám.
opel16v Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Ja, és ne felejtsétek a kpm-es engedélyezési eljárást sem, ami megint csak nem ingyen van...
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 1.6-ra a blokk is cserés. Plusz a kábelköteg, komputer, sallangok. Ez még mondjuk egy reálisabb dolog, mint a nagyobb moci, mert ennél még nem kell cserélni a hajtásláncot, bár a fékeket mindenképpen ajánlanám. És az 1.8-as blokk? :D Az a határeset? Nem célom a 2.0 minden áron... Computer merre leledzik a kocsimban? Keresgéltem, aztán feladtam, mondván, ebben még nincs. :P Fékeket miért zörgi mindenki? Most pl felraktam rá a gyári 175 helyett 195-ös gumit, ezzel szerintem jó 10-15%-al jobb lett a fék. Plusz, ha satuzok, akkor tuti ezt is állóra tudom satuzni a jelenlegi fékekkel. Úgy általában egyetértek, nagyobb moci, jobban megy, jobban meg is kell tudni állni. Erősebb fékek jobban satuznak? Még az álló helyzetű kerekeknél is? :D Vagy csak nem melegszik annyira fel, illetve hamarabb lehül?
leslie Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Ja, és ne felejtsétek a kpm-es engedélyezési eljárást sem, ami megint csak nem ingyen van... Ezt már szerettem is volna kérdezni. De ezt úgyis meg kell csinálni, bármekkorára is cserélem a mocit.
Recommended Posts