Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Naaa, nem kell szídni a 16 szelepest. :huh: Használtautóként meg alaposan meg kell nézni és nem az autót kell hibáztatni, hanem a korábbi gazdáját, meg aki megvette...

A 4T Wartburg meg nem 1 kategória, elég sokat vezettem azt is. Szépen rozsdásodik. Nem mondhatnám, hogy kevesebb baj volt vele.

Link to comment
Megosztás:

legszivesebben ütném is a nejem fejét..... az akarta ezt a 16 szelepest...... minden 2-3x több pénz hozzá mind a 8 szelepeshez

pl injektorból is 4 kellene, mert egyik behalt(gondolom követi a többi).....

tényleg, a 8 szelepesé jó a 16 szelepeshez?? azt tudnék bontottan 5 pénzért

szegény autóm odavan teljesen...... kitapostuk már a belét....

opel sosem kop el........ ló@ nem kopik....... mindene meghalt már 200ezer alatt

haver meg röhög rajtam a 4t wartburgjában 3x fordult át a km óra aztán csak kuplungtárcsát cserélt rajta 2x (3500ért)

nekem meg alig fért bele most 30ezerbe a kuplung......

Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség!

Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki.

Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést.

Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh:

Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét.

A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni...

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség!

Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki.

Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést.

Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh:

Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét.

A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni...

Naja, 155 ezer kmnél nekem is mondták, hogy max 30 ezret bír ki, utána már cserélni kell mindenképp. Most áll 200502 kmnél és még tökéletes a kuplung. :lol:

Link to comment
Megosztás:

1: ez nem 3 ezer

2: innen közember nem tud rendelni, csak szervizek, boltok

bolt meg ha rendel akkor egyből 6ezer lesz belőle.....

.na jó, hát nem 3 hanem 4, de mégse 8 (irtam, hogy nem keresgéltem, csak egy helyen meglestem..."hirtelen"!!)...a rendelés mikéntjét meg nem vizsgáltam meg..de ha J0hnny mondja, akkor 16 szelepesbe is van hasonló árkategóriában beszerezhető hidrotőke... :huh:

..........

szerk.: vagy ez is jó áron van... :lol: ..jaj, most nézem, hogy az meg nincs nekik.. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Naja, 155 ezer kmnél nekem is mondták, hogy max 30 ezret bír ki, utána már cserélni kell mindenképp. Most áll 200502 kmnél és még tökéletes a kuplung. :huh:

Mázlista vagy! Volt vagy 10 Astránk a cégnél, és általában 150 - 180 ezer között kellett cserélni a kuplung szerkezetet. Nekem 180-at bírt. Ezért amikor megvettem a mostanit 155 -el, elmentem vele 180-ig aztán csere! Pedig még "jó" volt.

Persze csere után igencsak másképp viselkedett a drágám!!!

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség!

Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki.

Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést.

Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh:

Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét.

A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni...

Üdv. Ha már 4T waresz volt emlegetve, ami már vw én a Jettámról 270.000 km után dobtam ki a gyári tárcsát, de akkor sem volt elkopva, hanem a külső-belső lemezek összeszegecselésénél elnyíródott és alapjáraton berezonált, csörgött, mint a rumbatök. Beraktam egy méregdrága olasz tárcsát aminél utána már többször rá kellett állítanom, mert sokkal jobban kopott, mint kellene. Azután ismét tárcsa, de akkor már nyomólapcsere is. A mociban pedig már 500.000 km felett járunk (1,6D).

Érdekesség, hogy az astrámon 115.000-nél normál használat mellett teljesen elhasználódott a gyári tárcsa. Bírta volna még kínlódva, de lényegi haszna már nem volt. Ez csak az én esetem, szerintem is sokkal többett kellett volna kibírnia. Erősen használatfüggő a dolog, de szakemberként soha nem voltam gyilkos fajta. A km pedig valós, mert családban van új kora óta. 20 év alatt sokat romlott a gyári alkatrészek tartóssága.

Link to comment
Megosztás:

Mázlista vagy! Volt vagy 10 Astránk a cégnél, és általában 150 - 180 ezer között kellett cserélni a kuplung szerkezetet. Nekem 180-at bírt. Ezért amikor megvettem a mostanit 155 -el, elmentem vele 180-ig aztán csere! Pedig még "jó" volt.

Persze csere után igencsak másképp viselkedett a drágám!!!

Ha az autóra gondolsz a hatás nálam sem maradt el. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szép jó estét mindenkinek! B)

Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik)

DSC03275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol:

Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........

Nagy probléma ez???? :huh: ^_^

Köszi a válaszokat előre is!!!

Link to comment
Megosztás:

Tényleg. Ma voltam autószerelőmnél odaadtam neki az olajteknőt, amit majd felszerelünk, hogy takarítsa ki, tárolja stb. Aztán mondta, hogy lehet nem jó rá, mert az enyém alumínium ami a motoron van jelenleg, az meg acél, amit kaptam skj69-től. Ez igaz lehet? :huh:

Na és mi van akkor ha más az anyaga? Ha egyszer passzol!

Link to comment
Megosztás:

Szép jó estét mindenkinek! B)

Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik)

http://kepfeltoltes.hu/view/090802/DSC0327...ltoltes.hu_.jpg

Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol:

Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........

Nagy probléma ez???? :huh: ^_^

Köszi a válaszokat előre is!!!

confused.gifNem tudom, tényleg, de nem az az ahova a kipuffból jön(ne) vissza a korom utánégetésre? - már több dizeles cartársunk is lezárta azt..

Link to comment
Megosztás:

confused.gifNem tudom, tényleg, de nem az az ahova a kipuffból jön(ne) vissza a korom utánégetésre? - már több dizeles cartársunk is lezárta azt..

Szerintem nem az, mert ez a hengerfejen van, ha jól láttam.

Az a cső, (AGR szelepes cucc) nekem nincs lezárva...

Ez valami más lehet....

Halvány lila fingom sincs mi is ez :huh:

Olyan nagy baj nem lehet, mert tettem a kicsikébe már vagy 7.000-et, és idáig semmi baj sem volt szerencsére! Olajat nem eszik (nagyon csekély az olyajfogyasztása, utánna sem kell tölteni), és szerencsére gázolajat sem sokat :lol:

Csak úgy érdekelne, mi is hiányzik onnan....... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Én is ezt mondtam neki, hogy elvileg a lyukak passzolnak, csak a c16nz-n még nem spóroltak az anyagon és kapta a vas olajteknőt.. :huh:

szerintem pont fordítva lenne, hogy a c16nz lenne aluteknős, az x16nz meg acélteknős, mivel az olcsóbb, és kevésbé hasznos :lol:

Link to comment
Megosztás:

Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog...?

Az a cső a szívósor végén valamiféle előnyomás szabályzó ami az adagolóhoz megy, pontosabban a tetejére.. :huh:

Ahova bemegy ott van egy rugóval alátámasztott membrán, szemből nézve jobb oldalon meg jön ki egy olyan kis lyukas alu csavar -mintha egy alátét lenne benne, eltakarhatja egy gumi porvédő, feltéve ha még nem esett le róla.

Link to comment
Megosztás:

Szép jó estét mindenkinek! :P

Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik)

http://kepfeltoltes.hu/thumb/090802/DSC032...ltoltes.hu_.jpg

Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol:

Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........

Nagy probléma ez???? :huh: ^_^

Köszi a válaszokat előre is!!!

Szerintem nem az, mert ez a hengerfejen van, ha jól láttam.

Az a cső, (AGR szelepes cucc) nekem nincs lezárva...

Ez valami más lehet....

Halvány lila fingom sincs mi is ez B)

Olyan nagy baj nem lehet, mert tettem a kicsikébe már vagy 7.000-et, és idáig semmi baj sem volt szerencsére! Olajat nem eszik (nagyon csekély az olyajfogyasztása, utánna sem kell tölteni), és szerencsére gázolajat sem sokat :lol:

Csak úgy érdekelne, mi is hiányzik onnan....... :D

Az a cső a szívósor végén valamiféle előnyomás szabályzó ami az adagolóhoz megy, pontosabban a tetejére.. :D

Ahova bemegy ott van egy rugóval alátámasztott membrán, szemből nézve jobb oldalon meg jön ki egy olyan kis lyukas alu csavar -mintha egy alátét lenne benne, eltakarhatja egy gumi porvédő, feltéve ha még nem esett le róla.

Sztem nem arra gondolt.

A vez teng ház vége felé a szíjburkolat melletti 2 db kisebb, és 1 nagyobb lyukra gondolt. Ugye?

Nos az a régebbi benzines modellek üza tápszivattyújának a helye. Nem lesz semmi baj, ha úgy hagyod.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kaptam egy jó tippet a problémám lokalizálására. A lényeg, hogy mivel túlmelegedésről van szó, le kell hűtenem egyesével az alkatrészeket fagyasztó sprayvel. A kérdésem tehát a következő: Hol keressem a problémát okozható jeladókat. Előre is köszönöm!

Üdv: ZsöPö

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.