gergolabs Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Naaa, nem kell szídni a 16 szelepest. :huh: Használtautóként meg alaposan meg kell nézni és nem az autót kell hibáztatni, hanem a korábbi gazdáját, meg aki megvette... A 4T Wartburg meg nem 1 kategória, elég sokat vezettem azt is. Szépen rozsdásodik. Nem mondhatnám, hogy kevesebb baj volt vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Ezért jó a nyócszelepes, van hozzá tőke már 2-3 ezer/darabért is. :huh: A 16V-hez is van 3E-ért INA tőke! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 legszivesebben ütném is a nejem fejét..... az akarta ezt a 16 szelepest...... minden 2-3x több pénz hozzá mind a 8 szelepeshez pl injektorból is 4 kellene, mert egyik behalt(gondolom követi a többi)..... tényleg, a 8 szelepesé jó a 16 szelepeshez?? azt tudnék bontottan 5 pénzért szegény autóm odavan teljesen...... kitapostuk már a belét.... opel sosem kop el........ ló@ nem kopik....... mindene meghalt már 200ezer alatt haver meg röhög rajtam a 4t wartburgjában 3x fordult át a km óra aztán csak kuplungtárcsát cserélt rajta 2x (3500ért) nekem meg alig fért bele most 30ezerbe a kuplung...... Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség! Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki. Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést. Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh: Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét. A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség! Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki. Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést. Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh: Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét. A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni... Naja, 155 ezer kmnél nekem is mondták, hogy max 30 ezret bír ki, utána már cserélni kell mindenképp. Most áll 200502 kmnél és még tökéletes a kuplung. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 A 16V-hez is van 3E-ért INA tőke! :huh: hol van annyiért????????? én olyan 6-8 körül láttam mindenhol 3 ezerért már holnap megyek érte Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 hol van annyiért????????? én olyan 6-8 körül láttam mindenhol 3 ezerért már holnap megyek érte ..hirtelen pl. itt van 4e-ért.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 ..hirtelen pl. itt van 4e-ért.. :huh: 1: ez nem 3 ezer 2: innen közember nem tud rendelni, csak szervizek, boltok bolt meg ha rendel akkor egyből 6ezer lesz belőle..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 1: ez nem 3 ezer 2: innen közember nem tud rendelni, csak szervizek, boltok bolt meg ha rendel akkor egyből 6ezer lesz belőle..... .na jó, hát nem 3 hanem 4, de mégse 8 (irtam, hogy nem keresgéltem, csak egy helyen meglestem..."hirtelen"!!)...a rendelés mikéntjét meg nem vizsgáltam meg..de ha J0hnny mondja, akkor 16 szelepesbe is van hasonló árkategóriában beszerezhető hidrotőke... :huh: .......... szerk.: vagy ez is jó áron van... :lol: ..jaj, most nézem, hogy az meg nincs nekik.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 1: ez nem 3 ezer 2: innen közember nem tud rendelni, csak szervizek, boltok bolt meg ha rendel akkor egyből 6ezer lesz belőle..... Gyere be kecskemétre és a Kis és társa boltban megkapod ennyiért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Gyere be kecskemétre és a Kis és társa boltban megkapod ennyiért! esetleg egy cím???? kecskemét nincs is messze, ha tényleg ennyi, és tényleg gyári ina akkor megéri Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 esetleg egy cím???? kecskemét nincs is messze, ha tényleg ennyi, és tényleg gyári ina akkor megéri Mindszenti krt sportlőtérnél.Tomi a telszámukat is tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Naja, 155 ezer kmnél nekem is mondták, hogy max 30 ezret bír ki, utána már cserélni kell mindenképp. Most áll 200502 kmnél és még tökéletes a kuplung. :huh: Mázlista vagy! Volt vagy 10 Astránk a cégnél, és általában 150 - 180 ezer között kellett cserélni a kuplung szerkezetet. Nekem 180-at bírt. Ezért amikor megvettem a mostanit 155 -el, elmentem vele 180-ig aztán csere! Pedig még "jó" volt. Persze csere után igencsak másképp viselkedett a drágám!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Egyrészt a 4t waresz nem egy kategória,másrészt nézd meg a waresz fogyiját és ülj bele,menj vele.Megtudod mi a különbség! Astrán is lehet kuplungot cserélni olcsóért(felveretni a régi tárcsát),de ne ebből indulj ki. Nem az autó hibája,ha nem kapja meg a rendszeres karbantartást és törődést. Saját magad írtad,hogy kitapostátok a belét,mégis mit vársz akkor? :huh: Nekem a Morzsa motorjában több mint 210 van óra szerint,de szerintem inkább olyan 300E van benne és semmi különösebb gond nincs vele,mert megkapja amit kér időben,hidegen nem taposom ki a belét. A kuplungolásról meg csak annyit,hogy ha majd megtanulnak az emberek normálisan kuplungot használni,akkor elvárható,hogy 200E után kelljen csak hozzá nyúlni... Üdv. Ha már 4T waresz volt emlegetve, ami már vw én a Jettámról 270.000 km után dobtam ki a gyári tárcsát, de akkor sem volt elkopva, hanem a külső-belső lemezek összeszegecselésénél elnyíródott és alapjáraton berezonált, csörgött, mint a rumbatök. Beraktam egy méregdrága olasz tárcsát aminél utána már többször rá kellett állítanom, mert sokkal jobban kopott, mint kellene. Azután ismét tárcsa, de akkor már nyomólapcsere is. A mociban pedig már 500.000 km felett járunk (1,6D). Érdekesség, hogy az astrámon 115.000-nél normál használat mellett teljesen elhasználódott a gyári tárcsa. Bírta volna még kínlódva, de lényegi haszna már nem volt. Ez csak az én esetem, szerintem is sokkal többett kellett volna kibírnia. Erősen használatfüggő a dolog, de szakemberként soha nem voltam gyilkos fajta. A km pedig valós, mert családban van új kora óta. 20 év alatt sokat romlott a gyári alkatrészek tartóssága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Mázlista vagy! Volt vagy 10 Astránk a cégnél, és általában 150 - 180 ezer között kellett cserélni a kuplung szerkezetet. Nekem 180-at bírt. Ezért amikor megvettem a mostanit 155 -el, elmentem vele 180-ig aztán csere! Pedig még "jó" volt. Persze csere után igencsak másképp viselkedett a drágám!!! Ha az autóra gondolsz a hatás nálam sem maradt el. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Szép jó estét mindenkinek! B) Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik) Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol: Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........ Nagy probléma ez???? :huh: ^_^ Köszi a válaszokat előre is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Tényleg. Ma voltam autószerelőmnél odaadtam neki az olajteknőt, amit majd felszerelünk, hogy takarítsa ki, tárolja stb. Aztán mondta, hogy lehet nem jó rá, mert az enyém alumínium ami a motoron van jelenleg, az meg acél, amit kaptam skj69-től. Ez igaz lehet? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Tényleg. Ma voltam autószerelőmnél odaadtam neki az olajteknőt, amit majd felszerelünk, hogy takarítsa ki, tárolja stb. Aztán mondta, hogy lehet nem jó rá, mert az enyém alumínium ami a motoron van jelenleg, az meg acél, amit kaptam skj69-től. Ez igaz lehet? :huh: Na és mi van akkor ha más az anyaga? Ha egyszer passzol! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Na és mi van akkor ha más az anyaga? Ha egyszer passzol! Én is ezt mondtam neki, hogy elvileg a lyukak passzolnak, csak a c16nz-n még nem spóroltak az anyagon és kapta a vas olajteknőt.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Szép jó estét mindenkinek! B) Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik) http://kepfeltoltes.hu/view/090802/DSC0327...ltoltes.hu_.jpg Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol: Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........ Nagy probléma ez???? :huh: ^_^ Köszi a válaszokat előre is!!! Nem tudom, tényleg, de nem az az ahova a kipuffból jön(ne) vissza a korom utánégetésre? - már több dizeles cartársunk is lezárta azt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Nem tudom, tényleg, de nem az az ahova a kipuffból jön(ne) vissza a korom utánégetésre? - már több dizeles cartársunk is lezárta azt.. Szerintem nem az, mert ez a hengerfejen van, ha jól láttam. Az a cső, (AGR szelepes cucc) nekem nincs lezárva... Ez valami más lehet.... Halvány lila fingom sincs mi is ez :huh: Olyan nagy baj nem lehet, mert tettem a kicsikébe már vagy 7.000-et, és idáig semmi baj sem volt szerencsére! Olajat nem eszik (nagyon csekély az olyajfogyasztása, utánna sem kell tölteni), és szerencsére gázolajat sem sokat :lol: Csak úgy érdekelne, mi is hiányzik onnan....... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 Én is ezt mondtam neki, hogy elvileg a lyukak passzolnak, csak a c16nz-n még nem spóroltak az anyagon és kapta a vas olajteknőt.. :huh: szerintem pont fordítva lenne, hogy a c16nz lenne aluteknős, az x16nz meg acélteknős, mivel az olcsóbb, és kevésbé hasznos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus2, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2009 szerintem pont fordítva lenne, hogy a c16nz lenne aluteknős, az x16nz meg acélteknős, mivel az olcsóbb, és kevésbé hasznos :lol: Mindegy, majd kiderül. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog...? Az a cső a szívósor végén valamiféle előnyomás szabályzó ami az adagolóhoz megy, pontosabban a tetejére.. :huh: Ahova bemegy ott van egy rugóval alátámasztott membrán, szemből nézve jobb oldalon meg jön ki egy olyan kis lyukas alu csavar -mintha egy alátét lenne benne, eltakarhatja egy gumi porvédő, feltéve ha még nem esett le róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 Szép jó estét mindenkinek! :P Meg tudná mondani nekem valaki, mi célt szolgálna a képen látható dolog ( ami asszem nekem hiányzik) http://kepfeltoltes.hu/thumb/090802/DSC032...ltoltes.hu_.jpg Valaminek a helyét látom és egy lyukat, benne valami lezárószelepfélével... :lol: Ma vettem észre, amikor takarítgattam, eltakarta egy kábelköteg, és most ahogy cserélgettem ki a védőcsöveket, feltűnt, hogy valami hiányzik onnan........ Nagy probléma ez???? :huh: ^_^ Köszi a válaszokat előre is!!! Szerintem nem az, mert ez a hengerfejen van, ha jól láttam. Az a cső, (AGR szelepes cucc) nekem nincs lezárva... Ez valami más lehet.... Halvány lila fingom sincs mi is ez B) Olyan nagy baj nem lehet, mert tettem a kicsikébe már vagy 7.000-et, és idáig semmi baj sem volt szerencsére! Olajat nem eszik (nagyon csekély az olyajfogyasztása, utánna sem kell tölteni), és szerencsére gázolajat sem sokat :lol: Csak úgy érdekelne, mi is hiányzik onnan....... :D Az a cső a szívósor végén valamiféle előnyomás szabályzó ami az adagolóhoz megy, pontosabban a tetejére.. :D Ahova bemegy ott van egy rugóval alátámasztott membrán, szemből nézve jobb oldalon meg jön ki egy olyan kis lyukas alu csavar -mintha egy alátét lenne benne, eltakarhatja egy gumi porvédő, feltéve ha még nem esett le róla. Sztem nem arra gondolt. A vez teng ház vége felé a szíjburkolat melletti 2 db kisebb, és 1 nagyobb lyukra gondolt. Ugye? Nos az a régebbi benzines modellek üza tápszivattyújának a helye. Nem lesz semmi baj, ha úgy hagyod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Augusztus3, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2009 Sziasztok! Kaptam egy jó tippet a problémám lokalizálására. A lényeg, hogy mivel túlmelegedésről van szó, le kell hűtenem egyesével az alkatrészeket fagyasztó sprayvel. A kérdésem tehát a következő: Hol keressem a problémát okozható jeladókat. Előre is köszönöm! Üdv: ZsöPö Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts