Stefan Elküldve Július30, 2009 Elküldve Július30, 2009 évjáratban különbözött az, nem típus szerint. C20XE-nél is van egy ilyen évjáratos különbség. Az egyikben egyel több feszítőgörgő van a vezérlésnél. Lehet, hogy eleve egy XE konstrukcióváltás volt?
pszilaj Elküldve Július30, 2009 Elküldve Július30, 2009 évjáratban különbözött az, nem típus szerint. Teljesen ugyanolyan volt. Talán a falán lévő 3 lyukban különböztek. De teljesen megkerült a motor tőle...
opel16v Elküldve Július30, 2009 Elküldve Július30, 2009 Teljesen ugyanolyan volt. Talán a falán lévő 3 lyukban különböztek. De teljesen megkerült a motor tőle... Meg a fogak mások rajta, ha jól megnézed. Sőt, asszem 1 foggal el is tér egyik a másiktól, de ebben most nem vagyok biztos.
pszilaj Elküldve Július30, 2009 Elküldve Július30, 2009 Meg a fogak mások rajta, ha jól megnézed. Sőt, asszem 1 foggal el is tér egyik a másiktól, de ebben most nem vagyok biztos. Na ennyire tüzetesen nem néztem meg... de megteszem egy adandó alkalommal.... Addig is árulom az alkatrészes topikban, meg itt is.... Ötezerért postázom bárkinek... :)
Blackdaniel Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 A klíma kompresszort merre találom a motortérben? Ma viszem feltöltetni gázzal, remélem hogy csak azért nem hűt mert nincs benne gáz, mivel amikor bekapcsolom a klímát akkor nagyon hangosan jár a kompresszor és keményen rezegteti a kasztnit. Lehet csak régi technika? (1994)
Petya_1106 Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Sziasztok! Jó régen jártam erre. Lenne egy elég régóta zavaró probléma a kocsimmal, jóformán mióta megvettem 2 éve megvan ez a probléma vele. A jelenség az, hogy mikor a legnagyobb szükségem lenne a kigyorsitásra, tehát egy nagyobb gázt kéne adnom, akkor fullad meg a kocsi(gyakran le is fullad). Eléggé életveszélyes szituációkba keveredtem már miatta. Ha pl lefullad ezáltal, akkor utána nagyon nehezen is indul be a kocsi, sokáig kell inditózni. Egyébként meg tökéletesen indul. Csak ha nagy gázfröccsre fullasztom le akkor van ez a probléma. Most egyik nap nézegettük tesómmal alapjáraton apróbb, de nagy gázlenyomásokat csináltunk és ugye minden lenyomásnál megfulladt majd hátul kb. egy dizel motorra hasonlitó fekete füst jött ki a kipufogóból. Még kb. 1 éve Zöldkártyán mondták nekem hogy eléggé lassan reagál a lambda szondám, ennek lehet köze ehhez? Vagy kinek milyen tippje van? A kocsim C16NZ.Előre is köszönöm a segitséget!
Guest gorbi Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Sziasztok! Jó régen jártam erre. Lenne egy elég régóta zavaró probléma a kocsimmal, jóformán mióta megvettem 2 éve megvan ez a probléma vele. A jelenség az, hogy mikor a legnagyobb szükségem lenne a kigyorsitásra, tehát egy nagyobb gázt kéne adnom, akkor fullad meg a kocsi(gyakran le is fullad). Eléggé életveszélyes szituációkba keveredtem már miatta. Ha pl lefullad ezáltal, akkor utána nagyon nehezen is indul be a kocsi, sokáig kell inditózni. Egyébként meg tökéletesen indul. Csak ha nagy gázfröccsre fullasztom le akkor van ez a probléma. Most egyik nap nézegettük tesómmal alapjáraton apróbb, de nagy gázlenyomásokat csináltunk és ugye minden lenyomásnál megfulladt majd hátul kb. egy dizel motorra hasonlitó fekete füst jött ki a kipufogóból. Még kb. 1 éve Zöldkártyán mondták nekem hogy eléggé lassan reagál a lambda szondám, ennek lehet köze ehhez? Vagy kinek milyen tippje van? A kocsim C16NZ.Előre is köszönöm a segitséget! Szia! Be kell méretni azt a rakoncátlan szondát. Ha egy éve lassan reagált, most kormol, torpan és fullad az autó - több, mint erősen lambda gyanús. Természetesen más is lehet gond, de most ez a leggyanúsabb. Ha ez a gond csak gyári alk.
daykiller Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 A klíma kompresszort merre találom a motortérben? Ma viszem feltöltetni gázzal, remélem hogy csak azért nem hűt mert nincs benne gáz, mivel amikor bekapcsolom a klímát akkor nagyon hangosan jár a kompresszor és keményen rezegteti a kasztnit. Lehet csak régi technika? (1994) A szervópumpa alatt találod a motor bal oldalán. A generátorral együtt van hajtva a szervó és a klímakompresszor is egy hosszbordás szíjjal. Ha zörög, akkor az van mint nekem. Halódik. Nekem üresen zörög, ha van benne gáz, akkor csendben teszi a dolgát.
opel16v Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 A klíma kompresszort merre találom a motortérben? Ma viszem feltöltetni gázzal, remélem hogy csak azért nem hűt mert nincs benne gáz, mivel amikor bekapcsolom a klímát akkor nagyon hangosan jár a kompresszor és keményen rezegteti a kasztnit. Lehet csak régi technika? (1994) Sajna 99% hogy felújításra szorul a kompresszor, de majd vákumolásnál megmondják. :( Az enyémet skyrangr kartárs újította fel szakszerűen, és olcsón, igaz messze lakozik :) Jó régen jártam erre. Lenne egy elég régóta zavaró probléma a kocsimmal, jóformán mióta megvettem 2 éve megvan ez a probléma vele. A jelenség az, hogy mikor a legnagyobb szükségem lenne a kigyorsitásra, tehát egy nagyobb gázt kéne adnom, akkor fullad meg a kocsi(gyakran le is fullad). Eléggé életveszélyes szituációkba keveredtem már miatta. Ha pl lefullad ezáltal, akkor utána nagyon nehezen is indul be a kocsi, sokáig kell inditózni. Egyébként meg tökéletesen indul. Csak ha nagy gázfröccsre fullasztom le akkor van ez a probléma. Most egyik nap nézegettük tesómmal alapjáraton apróbb, de nagy gázlenyomásokat csináltunk és ugye minden lenyomásnál megfulladt majd hátul kb. egy dizel motorra hasonlitó fekete füst jött ki a kipufogóból. Még kb. 1 éve Zöldkártyán mondták nekem hogy eléggé lassan reagál a lambda szondám, ennek lehet köze ehhez? Vagy kinek milyen tippje van? A kocsim C16NZ.Előre is köszönöm a segitséget! Lambda csere az szinte biztos hogy kell, csak gyári zacsis GM legyen! Illetve le kéne zárnod az AGR szelepet egy vékony lemezzel, valahol a szívósoron van neked, vákumos.
J0hnny Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Lambda csere az szinte biztos hogy kell, csak gyári zacsis GM legyen! Illetve le kéne zárnod az AGR szelepet egy vékony lemezzel, valahol a szívósoron van neked, vákumos. Emelett elmennék kipuffoshoz és megnézetném a kipuff rendszert,mert lehet a katalizátor van összeszakadva.
individor Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 hali! az 1,4es 16 szelepes hengerfej mennyiben más mint az 1,6os 16szelepes? kompatibilisek a felfogatásai? esetlegesen kb mennyi pénz lehet egy jó állapotú x14xe hengerfej? köszi!
yankee Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 hali! az 1,4es 16 szelepes hengerfej mennyiben más mint az 1,6os 16szelepes? kompatibilisek a felfogatásai? esetlegesen kb mennyi pénz lehet egy jó állapotú x14xe hengerfej? köszi! Nos én nem értek annyira ezekhez a dolgokhoz de a jelenlegi ismereteire hagyatkozva én ugy tudom hogy az 1.4 és 1.6között henger furatban csak csekély eltérés van. Ezáltal a hengerfejen lévő marás is annyival nagyobb. Felfogatásban és méretben elvileg ugyanaz. Egy a fontos hogy X14xe-re csak az X16xe megy rá. De gondolom ezt gondoltad. Nahát én ennyiben tudtam segíteni. Nekem 8szelepesem van azt mondta egy emberke aki opelekkel foglalkozik hogy az 1.6os hengerfej rámegy. Árban 25-30körül mondott nekem árat, persze ez 8szelepes a 16szelepes gondolom jóval drágább. Ha tudtam segíteni szívesen ha nem akkor meg majd aki ért hozzá megmondja:D
zotya975 Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Nos én nem értek annyira ezekhez a dolgokhoz de a jelenlegi ismereteire hagyatkozva én ugy tudom hogy az 1.4 és 1.6között henger furatban csak csekély eltérés van. Ezáltal a hengerfejen lévő marás is annyival nagyobb. Felfogatásban és méretben elvileg ugyanaz. Egy a fontos hogy X14xe-re csak az X16xe megy rá. De gondolom ezt gondoltad. Nahát én ennyiben tudtam segíteni. Nekem 8szelepesem van azt mondta egy emberke aki opelekkel foglalkozik hogy az 1.6os hengerfej rámegy. Árban 25-30körül mondott nekem árat, persze ez 8szelepes a 16szelepes gondolom jóval drágább. Ha tudtam segíteni szívesen ha nem akkor meg majd aki ért hozzá megmondja:D Lehet hogy passzol, de mi értelme van csak hengerfejet cserélni?
yankee Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Lehet hogy passzol, de mi értelme van csak hengerfejet cserélni? hát az én esetembe a c14nz átalakítása c14si-re van értelme a hengerfej cserének:D. Más esetben gondolom x14xe nél x16xe-re a vezérlés más, és több erőt adhat? Mivel 1.6os vezérműtengely meg szelepek hát kitudja.
daykiller Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 hát az én esetembe a c14nz átalakítása c14si-re van értelme a hengerfej cserének:D. Más esetben gondolom x14xe nél x16xe-re a vezérlés más, és több erőt adhat? Mivel 1.6os vezérműtengely meg szelepek hát kitudja. c14se-hez nem csak hengerfejet kell cserélni. :)
yankee Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 c14se-hez nem csak hengerfejet kell cserélni. :) Természetesen tudom h nemcsak hengerfejet kell cserélni tisztába vok vele:D utánna jártam már ennek de ha gondolod akkor leírom hogy mi kell neki Hengerfej minden sallangja szívórész, injectorhíd komputer kábelköteg 3bar-os ac mivel az nz-bbe 0.75ös van, akkor kipuff leömlő az SI lambda szondájával. és minden más meg egyezik az nz-vel gondolok erre hogy jeladók motorhőfok stb.
Imike20 Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődnék hogy gyertyát mennyni KM megtétele után érdemes cserélni (GM)? Jó ez a fajta gyertya vagy vegyek inkább NDK-t ? Üdv Mindenkinek
daykiller Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődnék hogy gyertyát mennyni KM megtétele után érdemes cserélni (GM)? Jó ez a fajta gyertya vagy vegyek inkább NDK-t ? http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/58..._1237454365.jpg Üdv Mindenkinek Vettem én már NGK-t, de 2000 km után kettő meghót, aztán visszaraktam a régi gyári GM-s kétpólusúakat, amikben már 90 ezer km van. Amúgy 30 000km az ajánlott csereperiódus. :huh: Szerintem vegyél GM kétpólusút a fenti adat eléggé meggyőző érv mellette. :lol:
Imike20 Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Vettem én már NGK-t, de 2000 km után kettő meghót, aztán visszaraktam a régi gyári GM-s kétpólusúakat, amikben már 90 ezer km van. Amúgy 30 000km az ajánlott csereperiódus. :lol: Szerintem vegyél GM kétpólusút a fenti adat eléggé meggyőző érv mellette. ^_^ Most is ilyen van benne :huh:
daykiller Elküldve Július31, 2009 Elküldve Július31, 2009 Most is ilyen van benne :huh: Akkor meg minek a kérdés? :lol: Csak megosztottam az NGK gyertyával való tapasztalatomat. ^_^
individor Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 nem tuning ok miatt kellene a hengerfej........ a saját hengerfejemben elég veszélyesen elkoptak a hidrotőkék úgy megy a motor mintha egy harkály család kopogtatna benne mivel pénzügyi zavarban voltam így jártunk vele kb 2 évet lehet már nem csak a hidrotőke rossz benne hanem szétvert még pár alkatrészt....... meg aztán 16 új hidrotőke kb 100ezer forint..... hátha a hengerfej cserével jobban jönnék ki de eddig 1.4 est nem találtam még a környékben
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 nem tuning ok miatt kellene a hengerfej........ a saját hengerfejemben elég veszélyesen elkoptak a hidrotőkék úgy megy a motor mintha egy harkály család kopogtatna benne mivel pénzügyi zavarban voltam így jártunk vele kb 2 évet lehet már nem csak a hidrotőke rossz benne hanem szétvert még pár alkatrészt....... meg aztán 16 új hidrotőke kb 100ezer forint..... hátha a hengerfej cserével jobban jönnék ki de eddig 1.4 est nem találtam még a környékben Ezért jó a nyócszelepes, van hozzá tőke már 2-3 ezer/darabért is. :huh:
individor Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 Ezért jó a nyócszelepes, van hozzá tőke már 2-3 ezer/darabért is. :huh: legszivesebben ütném is a nejem fejét..... az akarta ezt a 16 szelepest...... minden 2-3x több pénz hozzá mind a 8 szelepeshez pl injektorból is 4 kellene, mert egyik behalt(gondolom követi a többi)..... tényleg, a 8 szelepesé jó a 16 szelepeshez?? azt tudnék bontottan 5 pénzért szegény autóm odavan teljesen...... kitapostuk már a belét.... opel sosem kop el........ ló@ nem kopik....... mindene meghalt már 200ezer alatt haver meg röhög rajtam a 4t wartburgjában 3x fordult át a km óra aztán csak kuplungtárcsát cserélt rajta 2x (3500ért) nekem meg alig fért bele most 30ezerbe a kuplung......
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 legszivesebben ütném is a nejem fejét..... az akarta ezt a 16 szelepest...... minden 2-3x több pénz hozzá mind a 8 szelepeshez pl injektorból is 4 kellene, mert egyik behalt(gondolom követi a többi)..... tényleg, a 8 szelepesé jó a 16 szelepeshez?? azt tudnék bontottan 5 pénzért szegény autóm odavan teljesen...... kitapostuk már a belét.... opel sosem kop el........ ló@ nem kopik....... mindene meghalt már 200ezer alatt haver meg röhög rajtam a 4t wartburgjában 3x fordult át a km óra aztán csak kuplungtárcsát cserélt rajta 2x (3500ért) nekem meg alig fért bele most 30ezerbe a kuplung...... Nem tudom, mert az enyém központi befecsis. Ha ez megnyugtat, én is költöttem már tavaly április óta amikor megvettem olyan 200 ezret rá. De ebben nem a javítás volt a számottevő, henem új gumik, felnik, el. ablakemelő, tükör, meg ehhez hasonlók. Csak ugye 1.4 központis 8 szelepes 60 paci, a 16-szelepes, meg ha jól tudom 90. Valamit-valamiért. :huh:
daykiller Elküldve Augusztus1, 2009 Elküldve Augusztus1, 2009 legszivesebben ütném is a nejem fejét..... az akarta ezt a 16 szelepest...... minden 2-3x több pénz hozzá mind a 8 szelepeshez pl injektorból is 4 kellene, mert egyik behalt(gondolom követi a többi)..... tényleg, a 8 szelepesé jó a 16 szelepeshez?? azt tudnék bontottan 5 pénzért szegény autóm odavan teljesen...... kitapostuk már a belét.... opel sosem kop el........ ló@ nem kopik....... mindene meghalt már 200ezer alatt haver meg röhög rajtam a 4t wartburgjában 3x fordult át a km óra aztán csak kuplungtárcsát cserélt rajta 2x (3500ért) nekem meg alig fért bele most 30ezerbe a kuplung...... 16 szelepesek sajnos ilyenek. Enyémben már bent a 200000 kilométer és baja nincs a motornak, csak hidrotőkéket kell már cserélnem. Olajat nem eszi. Egyedül most a klíma van megdögölve benne. :huh:
Recommended Posts