deuxopel Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 mert németül szín.... Sajnos nekem ezen a tablan nincs egyeb szoveg, csak amiket idemasoltam, a C14NZ motoros '92-es astra tablajan szerepel a "szin" szo a MOTIP katalogusban sajnos nem szerepel a 379 kod az Opelhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Sajnos nekem ezen a tablan nincs egyeb szoveg, csak amiket idemasoltam, a C14NZ motoros '92-es astra tablajan szerepel a "szin" szo a MOTIP katalogusban sajnos nem szerepel a 379 kod az Opelhez. Nézd meg a jobb első ajtó "mögött" a "B"oszlopon! Ott is kellene lennie egy adatkártyának - vagy minek is hivják azt magyarul :) - én is ott találtam csak meg. Novy, neked van róla képed, ha jól tudom, linkeld be a cartársnak, légyszi! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 amint feltölti a képeket, megkeresem és belinkelem megint, de jólenne ha vki a sziszegő tankomra is bőgne már vmit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 amint feltölti a képeket, megkeresem és belinkelem megint, de jólenne ha vki a sziszegő tankomra is bőgne már vmit... Nem jó a tankszellőztetésed. Nézd meg a betöltőnél és a szénszűrőt és az abból futó csöveket! Mi mást lehet erre mondani, őszintén? :) Ezt meg te is tudod, vagy nem? :( Amig meg nem orvosoltad a dolgot, addig használj valami egyszerű kupakot, vagy mittoménmit, ami nem zárja le teljesen, hogy tudjon szellőzni....mert még behorpad a tank! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 amint feltölti a képeket, megkeresem és belinkelem megint, de jólenne ha vki a sziszegő tankomra is bőgne már vmit... múú Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Nem jó a tankszellőztetésed. Nézd meg a betöltőnél és a szénszűrőt és az abból futó csöveket! Mi mást lehet erre mondani, őszintén? :) Ezt meg te is tudod, vagy nem? :( hát jah am a kocsi alatt hol futnak a szellőzető csövei?? emlékeim szerint csak a két kéket találtam meg.... a szellőztetőé meg fekete gumicső... vagy nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 hát jah am a kocsi alatt hol futnak a szellőzető csövei?? emlékeim szerint csak a két kéket találtam meg.... a szellőztetőé meg fekete gumicső... vagy nem?? Na, látod, én az életben nem néztem mi meg hogyan a betöltő környékén.. :( Szerintem a küszöb mentén megy az is..de tényleg nem tudom... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 hát jah am a kocsi alatt hol futnak a szellőzető csövei?? emlékeim szerint csak a két kéket találtam meg.... a szellőztetőé meg fekete gumicső... vagy nem?? Ezt a feketét keresed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c15a57720...&aid=150222 ez e ni ha a szénszűrő, ténylegesen csak szellőzteti a tankot, és a csőben nem találok dugulást, akkor nekem annyit se fog, gyanítható, akkor már, hogy megadta magát nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Sajnos nekem ezen a tablan nincs egyeb szoveg, csak amiket idemasoltam, a C14NZ motoros '92-es astra tablajan szerepel a "szin" szo a MOTIP katalogusban sajnos nem szerepel a 379 kod az Opelhez. Nézd meg a jobb első ajtó "mögött" a "B"oszlopon! Ott is kellene lennie egy adatkártyának - vagy minek is hivják azt magyarul :) - én is ott találtam csak meg. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c15a57720...&aid=150222 ez e ni Na, szóval ott a Z147 a szinkód, vagyis azon a részen lesz nagy valószinűséggel a tiéden is. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c15a57720...&aid=150222 ez e ni ha a szénszűrő, ténylegesen csak szellőzteti a tankot, és a csőben nem találok dugulást, akkor nekem annyit se fog, gyanítható, akkor már, hogy megadta magát nem? Elmész a tecsóba, és ideiglenesen veszel univerzális tanksapkát 200forintért. Arra fúrsz lyukat és szellőzik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Elmész a tecsóba, és ideiglenesen veszel univerzális tanksapkát 200forintért. Arra fúrsz lyukat és szellőzik. egyszerűbb lehúzni a csövet a szűrőről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 egyszerűbb lehúzni a csövet a szűrőről. Szerintem az túl nagy lyuk, ott sok párolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 Szerintem az túl nagy lyuk, ott sok párolog. a benzingőz így is úgy is kipárolog nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shitty Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 a benzingőz így is úgy is kipárolog nem? :) nekem meg az a gondom hogy az (központi)injektorba bejön egy cső ami szénnel van tele és benyomja az injektorba mostmár ott vagyok hogy egy benzinszűrőt tettem elé de nem tudom miért kerül az oda? valaki állítólag ez is tankból jön vagy mi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 nekem meg az a gondom hogy az (központi)injektorba bejön egy cső ami szénnel van tele és benyomja az injektorba mostmár ott vagyok hogy egy benzinszűrőt tettem elé de nem tudom miért kerül az oda? valaki állítólag ez is tankból jön vagy mi! Nem a tankból jön. Az az aktivszén szűrőből ami a jobboldali kerék felett található. Tönkrement, szétmállott benne a szén és azt szivja magába a motor. Ki kell iktatni. Ilyenkor szokták helyettesiteni azzal az "egyszerűbb", átlátszó benzinszűrővel...ha jól tudom. :) ...ja, és persze kipucolni a csöveket valamint az injektorházat a széntől!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2009 Megoszt Elküldve Július18, 2009 a benzingőz így is úgy is kipárolog nem? :) Persze párolog, csak nem mindegy, hogy 1 centi átmérőjű csövön, vagy 1 milis lyukon amit a tanksapkába fúrsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Persze párolog, csak nem mindegy, hogy 1 centi átmérőjű csövön, vagy 1 milis lyukon amit a tanksapkába fúrsz. és az a fekete csőszerinted egy centi lyukkal bír??? enyhén optikai csalódásod volt akkor :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shitty Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Nem a tankból jön. Az az aktivszén szűrőből ami a jobboldali kerék felett található. Tönkrement, szétmállott benne a szén és azt szivja magába a motor. Ki kell iktatni. Ilyenkor szokták helyettesiteni azzal az "egyszerűbb", átlátszó benzinszűrővel...ha jól tudom. :) ...ja, és persze kipucolni a csöveket valamint az injektorházat a széntől!!! Áá! értem! igen ezt már megtettem vettem bele olyan átlátszó szűrőt és ki is takarítottam! és azt hogyan tudok kiszedni mármint ahonnan a szén jön ahhoz hogyan tudok hozzáférni mert akkor kiszedem belőle minek legyen benne ha semmit nem ér már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Áá! értem! igen ezt már megtettem vettem bele olyan átlátszó szűrőt és ki is takarítottam! és azt hogyan tudok kiszedni mármint ahonnan a szén jön ahhoz hogyan tudok hozzáférni mert akkor kiszedem belőle minek legyen benne ha semmit nem ér már? a kerék mögött van egy műanyag csavar, és a küszöb alatt egy műanyag bolha. a csavart 10es kulccsal kiszeded, a bolhának vékony csavarhúzóval kinyomod a közepét, és kihúzod a bolhát. ekkor már elmozdítható annyira a doblemez, hogy hozzáférsz a szűrőhöz. erősen meg kell mozdítani majd, mert fülekkel kapaszkodik a sárvédőbe a doblemez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shitty Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 a kerék mögött van egy műanyag csavar, és a küszöb alatt egy műanyag bolha. a csavart 10es kulccsal kiszeded, a bolhának vékony csavarhúzóval kinyomod a közepét, és kihúzod a bolhát. ekkor már elmozdítható annyira a doblemez, hogy hozzáférsz a szűrőhöz. erősen meg kell mozdítani majd, mert fülekkel kapaszkodik a sárvédőbe a doblemez. értem! köszönöm, még egy kérdés kezd teljesen meghülyülni a külső hőmérő (mínusz 30fokot szokót mutatni) erre van valami gyógyír vagy lekel cserélnem a szenzort ami megint csak valahova elvan dugva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 értem! köszönöm, még egy kérdés kezd teljesen meghülyülni a külső hőmérő (mínusz 30fokot szokót mutatni) erre van valami gyógyír vagy lekel cserélnem a szenzort ami megint csak valahova elvan dugva! Ezt a TID szokta csinálni. A kijelzőt ha kiveszed (kispolcon a gumi betét felemel, alatta két csavar fogja a TID-et) akkor csatit lehúzod, a hátulján a burkolat lepattint, és a panelen a kitört szerelvénylábakat újra beforraszt :) :D ) Közben a kijelző fóliájára nagyon vigyázz mert ha szakad akkor kuka, ha meg leválik, akkor csak én tudom javítani :lol: :D (komolyan mondom, nem vicc :( ) A kikészült forrasztások miatt szokott hülyeségeket mutogatni. Nekem is szépek voltak a kijelzéseim. A " - 3 - " volt a kedvencem :hiya: Amúgy off, vigyük át elektroba :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
shitty Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Ezt a TID szokta csinálni. A kijelzőt ha kiveszed (kispolcon a gumi betét felemel, alatta két csavar fogja a TID-et) akkor csatit lehúzod, a hátulján a burkolat lepattint, és a panelen a kitört szerelvénylábakat újra beforraszt :) :D ) Közben a kijelző fóliájára nagyon vigyázz mert ha szakad akkor kuka, ha meg leválik, akkor csak én tudom javítani :lol: :D (komolyan mondom, nem vicc :( ) A kikészült forrasztások miatt szokott hülyeségeket mutogatni. Nekem is szépek voltak a kijelzéseim. A " - 3 - " volt a kedvencem :hiya: Amúgy off, vigyük át elektroba :P köszöntem! meglesem! és bocsi ez tényleg nem ide tartozik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július20, 2009 Megoszt Elküldve Július20, 2009 am megtaláltam a szellőztető csövét, ott fut végig mellette, a két benya cső is 3 cső fut nem kettő, ahogy emlékeztem mikor megfujkáltam a vákumcsöveket, és azt az ufószerű szelepet is megmozgattam, pár napig teljesen megszűnt az ingadozás. de tegnaptól újra előjött, és bárhogy megyek vele, sőt megállás után is egyből előjön, amint gurulok holnap leveszem az aktív szűrőről a csövet, ami hátulról jön. ha az se válik be, akkor leveszem a szűrő és az injektor közötti csövet, és ledugózom az ufót. illetve arra a kérdésemre még most se kaptam válszt, hogy a pillangó szelep alól a keverőtérbe menő csövet ha megfújom, vagy megszívom, ott nehezen kell áramlania a levegőnek??? brezso, neked ugyan ez van nézd már meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fopeltibi Elküldve Július21, 2009 Megoszt Elküldve Július21, 2009 Sziasztok. Lenne nekem egy olyan gondom kicsi sárga és a müszerfalon világit (check engine) Opel Astra f kombi 93-as c16nz-os motor 1.8 i katalizátor. A következő képpen mosolyog rám a kicsi felirat, motor beinditása után kb 2-3 perc és villágit. Volt hogy észrevettem hogy menet közbe elaludt 3-10 percre aztán megint felgyulladt. A gond összefügésse hogy minden sebességben pontosan kb 1400-1500 között rángat a motor eléggé, 1400 alatt vagy 1500 felett már nem. Ha tudna segiteni valaki vagy már volt ilyen gondja valakinek megköszönném a segitséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts