Novy Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 Az még nem ok a majréra. Én tök fekvő benzinszint mutatóval még 70 km-t tudok autózni (ha nem előzgetek.....). :) nekem meg volt olyan, hogy a mutatóm még nem feküdt, mégis kitankoltam érdekes volt
epk947 Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 nekem meg volt olyan, hogy a mutatóm még nem feküdt, mégis kitankoltam érdekes volt Te ezt "érdekesnek" hívod? Én ezt inkább egy rohadt nagy kib...ásnak hívnám. :)
Novy Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 Te ezt "érdekesnek" hívod? Én ezt inkább egy rohadt nagy kib...ásnak hívnám. :) na jo jo akkor térjünk csak vissza a motorom alapjáratának ingadozásásra. szóval jelenség: gurulok a kocsival üresbe, kuplung pedál állása mindegy, és ingadozik az alapjárat, de nem össze vissza, hanem szabályos időközök, és fordulatzám értékek között. kb így: alapjárat, aztán felpörög 2mpre mondjuk úgy 1300ra aztán alapjárat, 2p ig utána megint 2mp 1300 és ez így megy addig, amíg meg nem állok, és akkor egy kicsit kitartja ezt a kb 1300as fordulatot, és utána beáll szépen alapjáratra. ha időközben leveszem a gyújtást, megszűnik. ha sebességberakom, és motorfékezem, vag gázt adok, akkor megmarad ugyan úgy. megállás után nem jön elő rögtön legalábbis. amik voltak nézve: alapjárati motor, ez nyekereg is, meg kotyog a tengelye. vákumcsövek voltak nézve, a fékrásegítő környékén. tankszellőztetés részét kell még megnézni, pucolni meg amia tűzfalon van az a fekete map szenzor, azt is kipucolni hibalámpám nincs ilyenkor, sőt egyetlen egyszer voltcsak, miótamegvan, de az más volt. mit kellene mégmegnézni. alapjárati mocit én kizárnám, mivel ez túl szabályos, ahhoz, hogy egy kikopott alkatrész miatt legyen. én olyanra gondolok, hogy valahol falsot szív, és a számítógép reakciója miatt ingadozik, hol több benzint ad a több levegőhöz, de ekkor ugye megugrik az alapjárat, és visszavesz, de akkormegint sok a levegő.... de lehet baromság ez is :( tippek ötletek?? és ez tényleg régóta meglévő hiba, ami elő előjön néha. többnyire olyankor, mikor csak tötyögünk a kocsival, gyorsan közlekedve asszem nem szokott jelentkezni.
pszilaj Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 na jo jo akkor térjünk csak vissza a motorom alapjáratának ingadozásásra. szóval jelenség: gurulok a kocsival üresbe, kuplung pedál állása mindegy, és ingadozik az alapjárat, de nem össze vissza, hanem szabályos időközök, és fordulatzám értékek között. kb így: alapjárat, aztán felpörög 2mpre mondjuk úgy 1300ra aztán alapjárat, 2p ig utána megint 2mp 1300 és ez így megy addig, amíg meg nem állok, és akkor egy kicsit kitartja ezt a kb 1300as fordulatot, és utána beáll szépen alapjáratra. ha időközben leveszem a gyújtást, megszűnik. ha sebességberakom, és motorfékezem, vag gázt adok, akkor megmarad ugyan úgy. megállás után nem jön elő rögtön legalábbis. amik voltak nézve: alapjárati motor, ez nyekereg is, meg kotyog a tengelye. vákumcsövek voltak nézve, a fékrásegítő környékén. tankszellőztetés részét kell még megnézni, pucolni meg amia tűzfalon van az a fekete map szenzor, azt is kipucolni hibalámpám nincs ilyenkor, sőt egyetlen egyszer voltcsak, miótamegvan, de az más volt. mit kellene mégmegnézni. alapjárati mocit én kizárnám, mivel ez túl szabályos, ahhoz, hogy egy kikopott alkatrész miatt legyen. én olyanra gondolok, hogy valahol falsot szív, és a számítógép reakciója miatt ingadozik, hol több benzint ad a több levegőhöz, de ekkor ugye megugrik az alapjárat, és visszavesz, de akkormegint sok a levegő.... de lehet baromság ez is :( tippek ötletek?? és ez tényleg régóta meglévő hiba, ami elő előjön néha. többnyire olyankor, mikor csak tötyögünk a kocsival, gyorsan közlekedve asszem nem szokott jelentkezni. Az enyém mindig ezt csinálja, ha kinyomott kuplunggal gurulok...amint megáll a talicska, azonnal helyre áll az alapjárat... Okát nem tudom. Biztos az útjeladó kavar be. Egyszer kipróbáltam úgy, h kikötöttem a km-spirált. Na akkor volt érdekes. Ugyanúgy ment mint máskor, csak mikor váltásnál engedtem alapjáratig leesni a fordulatot, akkor fogta magát és le is állt. :)
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Az enyém mindig ezt csinálja, ha kinyomott kuplunggal gurulok...amint megáll a talicska, azonnal helyre áll az alapjárat... Okát nem tudom. Biztos az útjeladó kavar be. Egyszer kipróbáltam úgy, h kikötöttem a km-spirált. Na akkor volt érdekes. Ugyanúgy ment mint máskor, csak mikor váltásnál engedtem alapjáratig leesni a fordulatot, akkor fogta magát és le is állt. :) azért, mert az útjeladó felel azért, hogy guruláskor ne áljon le a motort, és a spirál forgásából kapja a jelet
daykiller Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Amióta megvan a kocsim, azóta csinálja ezt nekem is. Amíg gurul a verda, addig 1000-n tartja a fordulatot, aztán megáll a kocsi és beáll az alapjáratra. Szerintem ez így teljesen normális. Az hogy ingadozik, az már nem éppen.
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Amióta megvan a kocsim, azóta csinálja ezt nekem is. Amíg gurul a verda, addig 1000-n tartja a fordulatot, aztán megáll a kocsi és beáll az alapjáratra. Szerintem ez így teljesen normális. Az hogy ingadozik, az már nem éppen. nahát ez az nekem ingadozik
conquistador Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 na jo jo akkor térjünk csak vissza a motorom alapjáratának ingadozásásra. szóval jelenség: gurulok a kocsival üresbe, kuplung pedál állása mindegy, és ingadozik az alapjárat, de nem össze vissza, hanem szabályos időközök, és fordulatzám értékek között. kb így: alapjárat, aztán felpörög 2mpre mondjuk úgy 1300ra aztán alapjárat, 2p ig utána megint 2mp 1300 és ez így megy addig, amíg meg nem állok, és akkor egy kicsit kitartja ezt a kb 1300as fordulatot, és utána beáll szépen alapjáratra. ha időközben leveszem a gyújtást, megszűnik. ha sebességberakom, és motorfékezem, vag gázt adok, akkor megmarad ugyan úgy. megállás után nem jön elő rögtön legalábbis. amik voltak nézve: alapjárati motor, ez nyekereg is, meg kotyog a tengelye. vákumcsövek voltak nézve, a fékrásegítő környékén. tankszellőztetés részét kell még megnézni, pucolni meg amia tűzfalon van az a fekete map szenzor, azt is kipucolni hibalámpám nincs ilyenkor, sőt egyetlen egyszer voltcsak, miótamegvan, de az más volt. mit kellene mégmegnézni. alapjárati mocit én kizárnám, mivel ez túl szabályos, ahhoz, hogy egy kikopott alkatrész miatt legyen. én olyanra gondolok, hogy valahol falsot szív, és a számítógép reakciója miatt ingadozik, hol több benzint ad a több levegőhöz, de ekkor ugye megugrik az alapjárat, és visszavesz, de akkormegint sok a levegő.... de lehet baromság ez is :( tippek ötletek?? és ez tényleg régóta meglévő hiba, ami elő előjön néha. többnyire olyankor, mikor csak tötyögünk a kocsival, gyorsan közlekedve asszem nem szokott jelentkezni. nekem is volt anno ilyen betegség az Nz-vel, akkor mindenki azt mondta, hogy alaplyárati moci. Mivel akkor még nem volt semmi energiám a kocsival foglalkozni ezért halgattam itt egy okosabb emberre és vettem egy pályamatrinyát, majd jó 10km-en keresztül 130 4.-ben. Érdekes volt, én akkor sem halytottam soha a vasat, de az nagyon fájdalmas volt nekem! :) Viszont utána meg pár hónapig ez a jelenség elmúlt, majd megint előjött. Akkor már kiszedtem a mocit 1 este állat wd40 szerű olajba és utána megint eltünt, majd a történet vége az lett, hogy SE!
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 nekem is volt anno ilyen betegség az Nz-vel, akkor mindenki azt mondta, hogy alaplyárati moci. Mivel akkor még nem volt semmi energiám a kocsival foglalkozni ezért halgattam itt egy okosabb emberre és vettem egy pályamatrinyát, majd jó 10km-en keresztül 130 4.-ben. Érdekes volt, én akkor sem halytottam soha a vasat, de az nagyon fájdalmas volt nekem! :) Viszont utána meg pár hónapig ez a jelenség elmúlt, majd megint előjött. Akkor már kiszedtem a mocit 1 este állat wd40 szerű olajba és utána megint eltünt, majd a történet vége az lett, hogy SE! igen ez nekem is feltűnt, hogy mikor csapatás van, akkor nem csinálja, meg mikor elsőnek kivettem az alapjáratit, akkor sokáig elmúlt. de most már nem múlik el... a vége lehet a csere lesz
conquistador Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 igen ez nekem is feltűnt, hogy mikor csapatás van, akkor nem csinálja, meg mikor elsőnek kivettem az alapjáratit, akkor sokáig elmúlt. de most már nem múlik el... a vége lehet a csere lesz Ha jól tudom az alapjárati alatt van egy tömítés, az nem sérült esetleg? Lehet, hogy falsot szív?
1.6 16v Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Hali. Opel16v Te nagy tudója vagy az x16xel-nek. Menyibe fáj egy generál?
pepe1.6 Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 SEGÍTSÉG! Az lenne a kérdésem hogy ha a vizem rohamosan fogy és a motor belebészel a kipufogóba akkor mi lehet a baj?
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Ha jól tudom az alapjárati alatt van egy tömítés, az nem sérült esetleg? Lehet, hogy falsot szív? egy gumigyűrűcske van hátnemtom hallod, nekem ez túlságosan szabályos ingadozás, hogy false levegő legyen, de jövőhéten úgyis mókolni fogok a kocsival egész héten keddtől, szóval adok annak is egy kis pasztát.
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 SEGÍTSÉG! Az lenne a kérdésem hogy ha a vizem rohamosan fogy és a motor belebészel a kipufogóba akkor mi lehet a baj? hf tömítés kiégett, vagy repedta hf, durva esetben a henger.
J0hnny Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 egy gumigyűrűcske van hátnemtom hallod, nekem ez túlságosan szabályos ingadozás, hogy false levegő legyen, de jövőhéten úgyis mókolni fogok a kocsival egész héten keddtől, szóval adok annak is egy kis pasztát. Nézd meg az alapjárati kúpját mennyire kopott.
J0hnny Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Amióta megvan a kocsim, azóta csinálja ezt nekem is. Amíg gurul a verda, addig 1000-n tartja a fordulatot, aztán megáll a kocsi és beáll az alapjáratra. Szerintem ez így teljesen normális. Az hogy ingadozik, az már nem éppen. Normális,mert arra számítanak,hogy te gurulásnál béna vagy és lefullasztod és tartanak egy kis fordulatot,biztos,ami ziher! :)
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Normális,mert arra számítanak,hogy te gurulásnál béna vagy és lefullasztod és tartanak egy kis fordulatot,biztos,ami ziher! :( nem a fékrásegítő miatt, hogy legyen elég levegő fékezni? :) nézegettem már a kúpot, de szerintem nem kopott....
zotya975 Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 nem a fékrásegítő miatt, hogy legyen elég levegő fékezni? :) nézegettem már a kúpot, de szerintem nem kopott.... Úgy tudom alapjárat bőven elég vákumot termel a fékhez. Nekem meg olyan, hohy hidegen felpörög 2000-ig, ha kiengedem a kuplungot sebességben akkor visszaáll, tehát nem viszi az autót gáz nélkül. gyorsítok kuplung ki, megint 2000-váltás. Kábé az utca végén eltűnik. Amikor megvettem már ilyen volt. Alapjárati moci 3X.kipucolva, nem kopott nagyon, a tengelye nem kotyog. Ez van, ráfogom időskori nyavajára. :(
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Úgy tudom alapjárat bőven elég vákumot termel a fékhez. Nekem meg olyan, hohy hidegen felpörög 2000-ig, ha kiengedem a kuplungot sebességben akkor visszaáll, tehát nem viszi az autót gáz nélkül. gyorsítok kuplung ki, megint 2000-váltás. Kábé az utca végén eltűnik. Amikor megvettem már ilyen volt. Alapjárati moci 3X.kipucolva, nem kopott nagyon, a tengelye nem kotyog. Ez van, ráfogom időskori nyavajára. :) alapjárati nem termeli a levegőt neki
zotya975 Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 alapjárati nem termeli a levegőt neki Az a alapjárat nem is, hanem a motor elég vákumot termel alapjárati fordulatszámon is. Legalábbis nekem ezt mondták. :)
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Az a alapjárat nem is, hanem a motor elég vákumot termel alapjárati fordulatszámon is. Legalábbis nekem ezt mondták. :) nem alapjáratról beszéltem. de régebben volt erről szó, és akkor azt mondták okosabbak, hogy megemeli a motor fordulatszámát, hogy legyen elég levegő fékezni. de nem is érdekel am, mert nekem nem ezzel van hiba
zotya975 Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 na jo jo akkor térjünk csak vissza a motorom alapjáratának ingadozásásra. szóval jelenség: gurulok a kocsival üresbe, kuplung pedál állása mindegy, és ingadozik az alapjárat, de nem össze vissza, hanem szabályos nem alapjáratról beszéltem. de régebben volt erről szó, és akkor azt mondták okosabbak, hogy megemeli a motor fordulatszámát, hogy legyen elég levegő fékezni. de nem is érdekel am, mert nekem nem ezzel van hiba Novyy, most akkor ez megint valami elméleti kérdés lesz? :( :)
Novy Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Novyy, most akkor ez megint valami elméleti kérdés lesz? :( :) nem de úgylátom fáradt vagy az én problémám egy másik dolog, meg a te alapjáraton is elég levegő termelődik témád
zotya975 Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 nem de úgylátom fáradt vagy az én problémám egy másik dolog, meg a te alapjáraton is elég levegő termelődik témád Lehet, holnap Balcsi kisbusszal, megyek szundizni, jóccakát. :)
Breki Elküldve Július11, 2009 Elküldve Július11, 2009 Amióta megvan a kocsim, azóta csinálja ezt nekem is. Amíg gurul a verda, addig 1000-n tartja a fordulatot, aztán megáll a kocsi és beáll az alapjáratra. Szerintem ez így teljesen normális. Az hogy ingadozik, az már nem éppen. Nekem ezt úgy magyarázták annak idején, hogy a sebességváltások közötti rángatás csökkentésére van kitalálva. Sokan szeretnek kényelmes tempóban kapcsolgatni.
Recommended Posts