Novy Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Sajna az a művelet már megvolt 2x <_< de mind a kettő 16.16v vagy 1.4 16v nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 de mind a kettő 16.16v vagy 1.4 16v nem? Hát nekem 1.6 16V astrám van. Injektortisztítás pipa. Gyertyák Pipa. Mellékesen főtengely szimering megadta magát. Teleszkópok gatya,Vez.szíj + ékszíj csere kompletten kell. Eddig ennyi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Hát nekem 1.6 16V astrám van. Injektortisztítás pipa. Gyertyák Pipa. Mellékesen főtengely szimering megadta magát. Teleszkópok gatya,Vez.szíj + ékszíj csere kompletten kell. Eddig ennyi <_< ezeket ugyan úgy kell bármelyik autón cserélni :) azt hittem már kétszr is befürödtél 16v sekkel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 ezeket ugyan úgy kell bármelyik autón cserélni :) azt hittem már kétszr is befürödtél 16v sekkel Nem szerencsére nem... csak most ugye ha kompletten 100%osra akarom megcsináltatni akkor 200ropi.. abból a pénzből meg betudnám szerezni a td-s astrát amiben már megvoltak a szíjcserék + marad 100 ha esetleg kell valamit csináltatni.. de ne kelljen <_< No meg a festésem se éppen az amire azt mondják szép, szóval ha azt megcsináltatnám akkor az + 150 ... És akkor ráment egy vagyon... Vacilálok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Nem szerencsére nem... csak most ugye ha kompletten 100%osra akarom megcsináltatni akkor 200ropi.. abból a pénzből meg betudnám szerezni a td-s astrát amiben már megvoltak a szíjcserék + marad 100 ha esetleg kell valamit csináltatni.. de ne kelljen <_< No meg a festésem se éppen az amire azt mondják szép, szóval ha azt megcsináltatnám akkor az + 150 ... És akkor ráment egy vagyon... Vacilálok... lehet, hogy jobban jársz autócserével, de klehet, hogy nem. Akármennyire nézad meg a kocsit vásárláskor mindíg maradhatnak olyan hibák amik csak később jönnek elő. Én is kábé 200-ezret költöttem rá a 600-ezres kocsire egy év alatt. Igaz ebben benne van a új nyári gumi, alig használt téli, meg 4 felni. Egy év alatt szinte minden részébe bele kellett nyúlni, vagy "csak úgy " belenyúltam. Vezérlés, futómű, fékek ü. anyag ellátás,gyujtás. Kényelmi funkcióként kapott elektromos ablakot, tükröket, ford. mérős műszeregységet. Valszeg rövid időn bellül kuplungcsere, meg kéne lakatolni is. Ha első felindulásból eladtam volna, tuti, hogy a másik kocsin mindezek a dolgokkal nem lett volna baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 lehet, hogy jobban jársz autócserével, de klehet, hogy nem. Akármennyire nézad meg a kocsit vásárláskor mindíg maradhatnak olyan hibák amik csak később jönnek elő. Én is kábé 200-ezret költöttem rá a 600-ezres kocsire egy év alatt. Igaz ebben benne van a új nyári gumi, alig használt téli, meg 4 felni. Egy év alatt szinte minden részébe bele kellett nyúlni, vagy "csak úgy " belenyúltam. Vezérlés, futómű, fékek ü. anyag ellátás,gyujtás. Kényelmi funkcióként kapott elektromos ablakot, tükröket, ford. mérős műszeregységet. Valszeg rövid időn bellül kuplungcsere, meg kéne lakatolni is. Ha első felindulásból eladtam volna, tuti, hogy a másik kocsin mindezek a dolgokkal nem lett volna baj? Egyetértek. én a 92-es C20NE-s kocsimra egy év alatt ráköltöttem a vételárát (csak hibajavítások), ebben most természetesen nincs benne a C20XE csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Egyetértek. én a 92-es C20NE-s kocsimra egy év alatt ráköltöttem a vételárát (csak hibajavítások), ebben most természetesen nincs benne a C20XE csere. Hmm... részben megnyugtattatok, hogy azért normálisnak is mondható a javítási illetve fenntartási költségem. Holnap megnézem a TD-s járgányt, de sztem nem ugrok bele. Kösz a tapasztalatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Hmm... részben megnyugtattatok, hogy azért normálisnak is mondható a javítási illetve fenntartási költségem. Holnap megnézem a TD-s járgányt, de sztem nem ugrok bele. Kösz a tapasztalatokat. egy bibi van, hogy neked 1.6 16 v mocid van. és azok nem a leg tartósabbak. de szerintem ha kipróbálod a td astrát, egyből meggondood magad, és semmi pénzért nem fogsz cserélni Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Hmm... részben megnyugtattatok, hogy azért normálisnak is mondható a javítási illetve fenntartási költségem. Holnap megnézem a TD-s járgányt, de sztem nem ugrok bele. Kösz a tapasztalatokat. Motorcserén nem gondolkodtál? Pl. egy C16SE motor teljesítményben kb. ugyanott van, viszont sokkal tartósabb, abból egy jó állapotút talán érdemes lenne belehekkelni. Viszont rémlik olyasmi, hogy rosszabb környezetvédelmi osztályú motort nem lehet hivatalosan beépíteni, akkor pedig ez se járható, ennek utána kéne nézni... Isuzunál azt kell megnézni, hogy ne legyen hengerfejes (a kiegyenlítőtartályban ne legyen olaj, ill. indításnál a kipufból ne jöjjön fehér "füst"), meg hidegen könnyen induljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Egyetértek. én a 92-es C20NE-s kocsimra egy év alatt ráköltöttem a vételárát (csak hibajavítások), ebben most természetesen nincs benne a C20XE csere. Én 2005-ben vettem az enyémet 500 ezerért, és a vétel után 1 hónapon belül (tervezetten) ráköltöttem 600 ezret. Utána lett egy megbízható jó kocsim. Más ezt az összeget 1 év alatt költi rá, de folyamatosan küszködik a hibákkal. A használt autó már csak ilyen.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 szoktam kormolni ha erre gondolsz:D Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális? A lehető legkisebb fordulat minden fokozatban, amit még a legkisebb gázadással "erőlködés" nélkül folyamatosan tartani tud. Tehát: országúton lejtőn gyorsít kis gázadással, emelkedőnek nekifut (kis gázadással) és ahol emelkedik az út és lassul a motorfordulat és hallani amikor erősödik a szívászaj, no akkor kell visszavenni a gázból! Visszavált és kis gázon, csökkenő sebességgel "felkapaszkodik" az emelkedőn.... Nem az emelkedőn gyorsít. előz, hanem a lejtőn! Nekem egyetlen előzés meg tudja emelni az utolsó 100 km-es átlagfogyasztásomat 0,1 lit/100 km-rel!!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 A lehető legkisebb fordulat minden fokozatban, amit még a legkisebb gázadással "erőlködés" nélkül folyamatosan tartani tud. Tehát: országúton lejtőn gyorsít kis gázadással, emelkedőnek nekifut (kis gázadással) és ahol emelkedik az út és lassul a motorfordulat és hallani amikor erősödik a szívászaj, no akkor kell visszavenni a gázból! Visszavált és kis gázon, csökkenő sebességgel "felkapaszkodik" az emelkedőn.... Nem az emelkedőn gyorsít. előz, hanem a lejtőn! Nekem egyetlen előzés meg tudja emelni az utolsó 100 km-es átlagfogyasztásomat 0,1 lit/100 km-rel!!! <_< jaja pontosan így van. nem szeretem, én se, mikor itt is szörnyűlködnek, hogy 5.el megyek 50et, de akár még 40et is óra szerint. bemelegedve nekem gond nélkül megy ennyit a kocsi 5. ben persze gyorsulni nem fog, de egy minimális gázzal elmegy szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 jaja pontosan így van. nem szeretem, én se, mikor itt is szörnyűlködnek, hogy 5.el megyek 50et, de akár még 40et is óra szerint. bemelegedve nekem gond nélkül megy ennyit a kocsi 5. ben persze gyorsulni nem fog, de egy minimális gázzal elmegy szépen. Épp azért kérdezem mert nekem nem mindegy hogy 67 ezer megy el benzinre egy hónapban vagy ha spórolósan vezetek esetleg csak 62-63 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Nekem amikor a vízpumpám elkezdett zúgni akkor úgy közlekedtem vele, hogy nem pörgettem 2000 fölé nehogy megadja magát a szivattyú. Na ekkor érdekes módon nagyon nagy fogyasztásom lett. Szóval én nem értek egyet a 2000 alatti hajtásal. Csere óta újra a 2-3ezres fordulatot favorizáom ha nem sietek és nekem így hozza a legjobb fogyasztást. Hozzá kell tennem az enyám 16 szelepes! Arrol nem is beszélve, hogy alacsonyabb fordulaton előfordulhat, hogy a kenése a motornak nem megfelelő és károsodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Nekem amikor a vízpumpám elkezdett zúgni akkor úgy közlekedtem vele, hogy nem pörgettem 2000 fölé nehogy megadja magát a szivattyú. Na ekkor érdekes módon nagyon nagy fogyasztásom lett. Szóval én nem értek egyet a 2000 alatti hajtásal. Csere óta újra a 2-3ezres fordulatot favorizáom ha nem sietek és nekem így hozza a legjobb fogyasztást. Hozzá kell tennem az enyám 16 szelepes! Arrol nem is beszélve, hogy alacsonyabb fordulaton előfordulhat, hogy a kenése a motornak nem megfelelő és károsodik. szerintem ez a kenés dolog nem megfelelő az hülyeség akkor alapjáraton se ketyeg neked soha, mert baja lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 ...Na ekkor érdekes módon nagyon nagy fogyasztásom lett. Szóval én nem értek egyet a 2000 alatti hajtásal. Csere óta újra a 2-3ezres fordulatot favorizáom ha nem sietek és nekem így hozza a legjobb fogyasztást. Hozzá kell tennem az enyám 16 szelepes! Arrol nem is beszélve, hogy alacsonyabb fordulaton előfordulhat, hogy a kenése a motornak nem megfelelő és károsodik. Mert neked 16 szelepesed van, azt pörgetni kell az, ahogy mondod 3ezertől érzi jól magát 1ezer alatt még szinte káros is. Persze hidegen más a helyzet, de azért ott is érdemes 1000-2000 között dolgoztatni, aztán, ahogy megindul a hőfokjelző, már lehet is kicsit följebb menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 szerintem ez a kenés dolog nem megfelelő az hülyeség akkor alapjáraton se ketyeg neked soha, mert baja lehet? Erről volt egyszer egy nagyon jó cikk, hogy többet árt a motornak, ha alapjáraton járatják és/vagy melegítik. Szerk.: Meg is találtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Erről volt egyszer egy nagyon jó cikk, hogy többet árt a motornak, ha alapjáraton járatják és/vagy melegítik. Igen, a melegítés kifejezetten káros, ráadásul az üvegházhatás miatt környezetvédelmi okokból sem megengededett. :) Alapjáraton nincs terhelés alatt a moci, viszont ha valaki 8-900-as fordulattal közlekedik, annak csak gratulálni tudok <_< Én olynakor már sajnálom a motort, annyira hörög, erőlködik szerencsétlen. Én pl. nem megyek 1500 alá, vagy ha igen, akkor visszaváltok :lol: ( Jó, az enyém 16v és japán :lol: ) Stefan, nemhogy jönnél inkább offolni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 ahogy szobi is mondta, erőlködik, és hörög, olyankor persze, hogy váltani kell, de ha szépen megy a motor, fordulatszmmérős óra hiányában, zöldkártyán tapasztalt hang alapján, olyan 1200as fordulaton szokott menni 5. el óra szerint 50el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 ahogy szobi is mondta, erőlködik, és hörög, olyankor persze, hogy váltani kell, de ha szépen megy a motor, fordulatszmmérős óra hiányában, zöldkártyán tapasztalt hang alapján, olyan 1200as fordulaton szokott menni 5. el óra szerint 50el. Fogyasztásod meg ebben a stíusban az egekben, mert ilyenkor olyan fogyit mutat a bc, hogy elsírnám magam. De egyébként ez már elég jól kivesézett téma volt kb egy fél éve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Mert neked 16 szelepesed van, azt pörgetni kell az, ahogy mondod 3ezertől érzi jól magát 1ezer alatt még szinte káros is. Persze hidegen más a helyzet, de azért ott is érdemes 1000-2000 között dolgoztatni, aztán, ahogy megindul a hőfokjelző, már lehet is kicsit följebb menni. b@szni kell neki,mer opel! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 b@szni kell neki,mer opel! :) Mostanában nem nyomom neki 2000 fölé csak emelkedôn. Sík úton a 2000 elég neki. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 egy bibi van, hogy neked 1.6 16 v mocid van. és azok nem a leg tartósabbak. de szerintem ha kipróbálod a td astrát, egyből meggondood magad, és semmi pénzért nem fogsz cserélni Seggberúgva mikor voltál utoljára ??? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Seggberúgva mikor voltál utoljára ??? :) hát elég régen, és sokára is leszek :( de aki megszokott egy benyás gépet nemigen fog TD F astrát venni, ha számít neki a dinamika :P , főleg nem egy 16v-s gép után :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július9, 2009 Megoszt Elküldve Július9, 2009 Arrol nem is beszélve, hogy alacsonyabb fordulaton előfordulhat, hogy a kenése a motornak nem megfelelő és károsodik. Jó olajszivattyúval és nyomásszabályzó szeleppel sose fordulhat ez elő! Ha az olajszivattyú, vagy a nyomásszabályzó szelep "kh"-s akkor minden előfordulhat még nagy fordulaton is! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts