p3892 Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 na ez is kihivás esetleg ránéznék én is mielött bármit venne az ember.... hogy érted hogy ránéznél?! Személyesen?! Az lenne a NAGYSZERŰ!!
daykiller Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá). Nem hinném, hogy a régifajta (vákumos) AGR lenne a tieden.
opel16v Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá). Lehet még máshol is fals. AGR a tiedben elektromos, és elég esélyes hibaforrás. Wessz kartársnak van egy műhelye Törökbálinton, be tudsz nézni hozzá <_< Többit vele pü-ben szerintem.
zotya975 Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Esetleg a dunsztos üveg jobban megfelel.... :) Köszönöm Tanár Bácsi! <_<
wessz Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 hogy érted hogy ránéznél?! Személyesen?! Az lenne a NAGYSZERŰ!! püben küldddd a számodat hivlak ha szeretnél elörébb jutni....
gezoli Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Motorhőmérséklet jeladó pl. De nem ártana egy benzinnyomást is nézni, hogy van-e indítás előtt az injektornál. Szia opel16v! Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk! '94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni" Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/ A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas" Ez mi lehet? Nagyon köszönöm az eddigi segítséget! Üdv, gezoli
daykiller Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Szia opel16v! Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk! '94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni" Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/ A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas" Ez mi lehet? Nagyon köszönöm az eddigi segítséget! Üdv, gezoli Az üzemanyag szivattyú reléje az anyós lábtérben található, az ECU mellett.
gezoli Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Az üzemanyag szivattyú reléje az anyós lábtérben található, az ECU mellett. Köszi!
pszilaj Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 Szia opel16v! Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk! '94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni" Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/ A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas" Ez mi lehet? Nagyon köszönöm az eddigi segítséget! Üdv, gezoli A hibakód: 47 = "EGR rendszer, hibás pozícióérzékelő jel." Remélem ez segít... <_<
FPepe Elküldve Július6, 2009 Elküldve Július6, 2009 A hibakód: 47 = "EGR rendszer, hibás pozícióérzékelő jel." Remélem ez segít... <_< Én is úgy látom, EGR hiba lesz.
gezoli Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Én is úgy látom, EGR hiba lesz. Kösz Srácok! Ezen a mocin hol található az EGR? Valaki tudna fényképet vagy rajzot mutatni? G Astrán tudom, hogy melyik az EGR ez is ugyanígy néz ki?
opel16v Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Szia opel16v! Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk! '94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni" Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/ A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas" Ez mi lehet? Nagyon köszönöm az eddigi segítséget! Üdv, gezoli AGR hiba az, pucold ki, zárd le <_< Nem tudom biztosra, ezen a mocin melyik típus van. Benyanyomást az injektornál tudsz nézni. Hengerenkéntiken szokott szelep lenni a hídon, de ha ezen nincs, akkor benyacsövet tudod letekerni. Ha gyújtás ráadás után kitekerésnél kiszisszen belőle némi benya, akkor jó.
Ballage83 Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Jöttem ismét segítségért:P Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda. Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig. Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve. Ötletek? balázs
zocsa Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Jöttem ismét segítségért:P Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda. Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig. Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve. Ötletek? balázs Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél. Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_<
brezsó Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Jöttem ismét segítségért:P Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda. .............. Ötletek? balázs ...gyertyák, gyújtáskábelek..
Ballage83 Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 ...gyertyák, gyújtáskábelek.. full gyújtáskábel csere volt...azt elfelejtettem mondani... elvileg a gyertyák jók bár nem tudom mikoriak....
Ballage83 Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél. Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_< szoktam kormolni ha erre gondolsz:D Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?
daykiller Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 szoktam kormolni ha erre gondolsz:D Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális? Nekem a 2500-3000rpm-s tartományt szereti nagyon, akkor eszik a legkevesebbet. Persze ez a hosszútávú utazásoknál. <_<
brezsó Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 szoktam kormolni ha erre gondolsz:D Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális? Szerintem rossz a kérdés mert annál kevesebbet fogyaszt minél kevesebbet pörög a motor. Vagyis 5.-ben 60-nal kevesebbet kellenen fogyasztania mint 4.-ben....ám akkor gyenge is a motor, vagyis 1200-1500ford/perc-nél csak kis hányadát tudja leadni a valós teljesitményének. Nincs fordulatszámmérőm, de más hasonló motorizációjú autókból kiindulva valahol 2200-3500f/perc között van az "ideális" fordulatszámtartomány a teljesitményt illetően... :) <_<
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! 1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :)
brezsó Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! 1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :) Addig is, amig nem kapsz konkrét válaszokat, ajánlom figyelmedbe a diesel topicot. Olvasgass bele, biztosan találsz pár dolgot, iránymutatást benne! :lol:
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Addig is, amig nem kapsz konkrét válaszokat, ajánlom figyelmedbe a diesel topicot. Olvasgass bele, biztosan találsz pár dolgot, iránymutatást benne! :) Hupsz <_< Nem vettem észre azt a topicot. :) Köszi
Novy Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines. kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!! 1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni. a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni.
ptomi82 Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 Sziasztok! Jöttem ismét segítségért:P Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda. Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig. Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve. Ötletek? balázs Hello! Nem tudom, próbáltad-e kivillogtatni a hibakódot. Nekem hasonló jelenség volt C20NE-vel, nekem a forszám jeladót köpte ki a gép.
Blackdaniel Elküldve Július7, 2009 Elküldve Július7, 2009 nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines. kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!! 1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni. a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni. Igazából most a dízel topicban érdeklődök, hogy mire figyeljek.. Mert tisztában vagyok vele, hogyha az is valami széthajtott gép akkor megszívtam. Sajna az injektortisztítás már megvolt 2x <_<
Recommended Posts