Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá).

Lehet még máshol is fals.

AGR a tiedben elektromos, és elég esélyes hibaforrás.

Wessz kartársnak van egy műhelye Törökbálinton, be tudsz nézni hozzá <_< Többit vele pü-ben szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Motorhőmérséklet jeladó pl.

De nem ártana egy benzinnyomást is nézni, hogy van-e indítás előtt az injektornál.

Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

Link to comment
Megosztás:

Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

Az üzemanyag szivattyú reléje az anyós lábtérben található, az ECU mellett.

Link to comment
Megosztás:

Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

A hibakód: 47 = "EGR rendszer, hibás pozícióérzékelő jel."

Remélem ez segít... <_<

Link to comment
Megosztás:

Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

AGR hiba az, pucold ki, zárd le <_< Nem tudom biztosra, ezen a mocin melyik típus van.

Benyanyomást az injektornál tudsz nézni. Hengerenkéntiken szokott szelep lenni a hídon,

de ha ezen nincs, akkor benyacsövet tudod letekerni. Ha gyújtás ráadás után kitekerésnél

kiszisszen belőle némi benya, akkor jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél.

Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

..............

Ötletek?

balázs

...gyertyák, gyújtáskábelek..

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél.

Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_<

szoktam kormolni ha erre gondolsz:D

Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?

Link to comment
Megosztás:

szoktam kormolni ha erre gondolsz:D

Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?

Szerintem rossz a kérdés mert annál kevesebbet fogyaszt minél kevesebbet pörög a motor. Vagyis 5.-ben 60-nal kevesebbet kellenen fogyasztania mint 4.-ben....ám akkor gyenge is a motor, vagyis 1200-1500ford/perc-nél csak kis hányadát tudja leadni a valós teljesitményének. Nincs fordulatszámmérőm, de más hasonló motorizációjú autókból kiindulva valahol 2200-3500f/perc között van az "ideális" fordulatszámtartomány a teljesitményt illetően... :) <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :)

Addig is, amig nem kapsz konkrét válaszokat, ajánlom figyelmedbe a diesel topicot. Olvasgass bele, biztosan találsz pár dolgot, iránymutatást benne! :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines.

kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!!

1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni.

a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Hello!

Nem tudom, próbáltad-e kivillogtatni a hibakódot. Nekem hasonló jelenség volt C20NE-vel, nekem a forszám jeladót köpte ki a gép.

Link to comment
Megosztás:

nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines.

kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!!

1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni.

a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni.

Igazából most a dízel topicban érdeklődök, hogy mire figyeljek.. Mert tisztában vagyok vele, hogyha az is valami széthajtott gép akkor megszívtam.

Sajna az injektortisztítás már megvolt 2x <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.