Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
na ez is kihivás esetleg ránéznék én is mielött bármit venne az ember....

hogy érted hogy ránéznél?! Személyesen?! Az lenne a NAGYSZERŰ!!

Elküldve
A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá).

Nem hinném, hogy a régifajta (vákumos) AGR lenne a tieden.

Elküldve
A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá).

Lehet még máshol is fals.

AGR a tiedben elektromos, és elég esélyes hibaforrás.

Wessz kartársnak van egy műhelye Törökbálinton, be tudsz nézni hozzá <_< Többit vele pü-ben szerintem.

Elküldve
hogy érted hogy ránéznél?! Személyesen?! Az lenne a NAGYSZERŰ!!

püben küldddd a számodat hivlak ha szeretnél elörébb jutni....

Elküldve
Motorhőmérséklet jeladó pl.

De nem ártana egy benzinnyomást is nézni, hogy van-e indítás előtt az injektornál.

Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

Elküldve
Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

Az üzemanyag szivattyú reléje az anyós lábtérben található, az ECU mellett.

Elküldve
Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

A hibakód: 47 = "EGR rendszer, hibás pozícióérzékelő jel."

Remélem ez segít... <_<

Elküldve
Én is úgy látom, EGR hiba lesz.

Kösz Srácok!

Ezen a mocin hol található az EGR? Valaki tudna fényképet vagy rajzot mutatni?

G Astrán tudom, hogy melyik az EGR ez is ugyanígy néz ki?

Elküldve
Szia opel16v!

Motorhőmérséklet jeladó és az üza.szűrő kicserélve, a hiba ua.! Megtudnád mondani, hogy az üzaszivattyú reléje merre található? Az én 1.4 8V 98-as Astrámban a motortérben volt a relé. Ebben nem találjuk!

'94-es 1.6-os F Astra. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor. Írtad, hogy: "nem ártana egy benzinnyomást is nézni"

Ezt hogyan lehet megtenni? /Csak szervíz?/

A hibakód kivillogtatva 47, vagyis: "Levegőpumpa / relé ? feszültség túl magas"

Ez mi lehet?

Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!

Üdv, gezoli

AGR hiba az, pucold ki, zárd le <_< Nem tudom biztosra, ezen a mocin melyik típus van.

Benyanyomást az injektornál tudsz nézni. Hengerenkéntiken szokott szelep lenni a hídon,

de ha ezen nincs, akkor benyacsövet tudod letekerni. Ha gyújtás ráadás után kitekerésnél

kiszisszen belőle némi benya, akkor jó.

Elküldve

Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Elküldve
Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél.

Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_<

Elküldve
Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

..............

Ötletek?

balázs

...gyertyák, gyújtáskábelek..

Elküldve
Szerintem ne használd ötödikben ilyen kis sebességnél.

Lehet,hogy csak kicsit meg kellene pörgetni,és magasabb fordulaton járni vele. <_<

szoktam kormolni ha erre gondolsz:D

Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?

Elküldve
szoktam kormolni ha erre gondolsz:D

Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?

Nekem a 2500-3000rpm-s tartományt szereti nagyon, akkor eszik a legkevesebbet. Persze ez a hosszútávú utazásoknál. <_<

Elküldve
szoktam kormolni ha erre gondolsz:D

Nektek gondolom régebb óta van f astrátok, mi az a fordulatszám ami a fogyasztás szempontjából az ideális?

Szerintem rossz a kérdés mert annál kevesebbet fogyaszt minél kevesebbet pörög a motor. Vagyis 5.-ben 60-nal kevesebbet kellenen fogyasztania mint 4.-ben....ám akkor gyenge is a motor, vagyis 1200-1500ford/perc-nél csak kis hányadát tudja leadni a valós teljesitményének. Nincs fordulatszámmérőm, de más hasonló motorizációjú autókból kiindulva valahol 2200-3500f/perc között van az "ideális" fordulatszámtartomány a teljesitményt illetően... :) <_<

Elküldve

Sziasztok!

1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :)

Elküldve
Sziasztok!

1.7 TD Isuzu motoros astránál mire kell figyelni vásárlás előtt? :) Úgy néz ki pénz áll a házhoz és takarékosabb lenne egy Dízel astra ami működik... A lényeg: Mik azok a jellemzők amire figyeljek? Különösen motorikus értelemben érdekelne, mivel kicsit befürödtem az 1.6 16V-vel ... <_< (Nagy felújítás cirka 200ropi...kössz nem) :)

Addig is, amig nem kapsz konkrét válaszokat, ajánlom figyelmedbe a diesel topicot. Olvasgass bele, biztosan találsz pár dolgot, iránymutatást benne! :lol:

Elküldve
Addig is, amig nem kapsz konkrét válaszokat, ajánlom figyelmedbe a diesel topicot. Olvasgass bele, biztosan találsz pár dolgot, iránymutatást benne! :)

Hupsz <_< Nem vettem észre azt a topicot. :) Köszi

Elküldve

nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines.

kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!!

1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni.

a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni.

Elküldve
Sziasztok!

Jöttem ismét segítségért:P

Következő a problémám. Eddig kevésbé rángatott menet közben a gép, de most egyre gyakrabban és sűrűbben aprókat. Tehát mintha nem egyenletesen menne a verda.

Én a dologhoz nem értek, ezért kérdezlek Titeket. Eddig csak 5-ösben rángatott 55-60nál 1500-2000 fordulat között, de most már 4-ben is érzem. Ritkán erőteljesebb rángatás, de aprókat szinte mindig.

Amúgy 92es c16nz astráról van szó. Most volt zöldkártyán a gép, meg új lambdaszonda is lett beletéve.

Ötletek?

balázs

Hello!

Nem tudom, próbáltad-e kivillogtatni a hibakódot. Nekem hasonló jelenség volt C20NE-vel, nekem a forszám jeladót köpte ki a gép.

Elküldve
nem biztos,hogy egy dízel verda gazdaságosabb lesz, mint egy jó benzines.

kérdezd csak meg Sancit, mennyit költött rá mostanság!!!

1.8 as alatt nem érdemes 16v-t venni, mert az 1.4, 1.6 16 mind szétkopott már(kivételek ritka ellenpéldáit kivéve), de egy c16nz vagy x16sz/r nagyoncsak sokáig el tud menni.

a rángatós témára meg lehet injektortisztítót kellene kipróbálni.

Igazából most a dízel topicban érdeklődök, hogy mire figyeljek.. Mert tisztában vagyok vele, hogyha az is valami széthajtott gép akkor megszívtam.

Sajna az injektortisztítás már megvolt 2x <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.