Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én meg mindig csak a gyújtásmodulra tudok gyanakodni az ilyen esetekben... ez már beteges, ugye!? :) :)

Nem beteges, de mivel azt írta, hogy "mintha elfogyna a benzin" nekem ez eszembe sem jutott. :lol:

Ez is megvolt, de azért köszi a válaszokat :lol: 3 lehetőség maradt.

- út jeladó

- annyira kopott, hogy bezavar az olaj

- ecu

Azt hiszem, most már mindenképp megvárom, hogy mi lesz felújítás után.

Egy apróság.:vezérlés jelen van? Nem ugrott pár fokot? <_<

Elküldve

sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

Elküldve
sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

pár óra szokott lenni.

Elküldve
sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond.

Elküldve
Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond.

Zotyás összerakás: összerak-szétszed-összerak-anyázás szétszed-megintösszerak. Addigra télleg megszárad <_< :) :)

Elküldve
Zotyás összerakás: összerak-szétszed-összerak-anyázás szétszed-megintösszerak. Addigra télleg megszárad :) :lol: :)

Most mér, amikor felraktuk a kartert nem vártunk vele semmit. Igaz az fekete ragasztó volt, meg azóta ereszt is. <_<

Elküldve
Most mér, amikor felraktuk a kartert nem vártunk vele semmit. Igaz az fekete ragasztó volt, meg azóta ereszt is. <_<

nekem nem

azóta a főteng szimeringje ereszt... szal szintem ugyan olyan, a fele legalábbis.

Elküldve
sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

silikon 300

SILICONE RTV 300°C

http://www.jkk.com.pl/jkk_nowa/oferta_silikony_ang.html

Itt találtam meg, megy a TÖBBI doksim mellé, mert érdekes anyag:

5 perc megmunkálási időt említ.

Elküldve

igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent.

a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam.

nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál.

Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek.

Elküldve
igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent.

a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam.

nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál.

Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek.

Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló.

Elküldve
Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló.

Na ja, de ezért vegyen egyet potyára, ha nem felelne meg neki?

Elküldve
Na ja, de ezért vegyen egyet potyára, ha nem felelne meg neki?

Jah bocsi azt hittem már van neki. <_< Akkor viszont sima ügy, bemegy az autósboltba, és kér hő, és benzinálló cuccost. :)

Elküldve

Szevasztok!

Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.)

Köszi.

Elküldve
Szevasztok!

Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.)

Köszi.

most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival?

kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani

Elküldve
most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival?

kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani

Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

Elküldve
Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

a motort saját kábelkötegével és számítógépével szokták megvenni, és akkor elvileg annak jónak kell lennie, de egészen én se tom pontosan de az elektromos topicban jobb helye van ennek <_<

Elküldve
a motort saját kábelkötegével és számítógépével szokták megvenni, és akkor elvileg annak jónak kell lennie, de egészen én se tom pontosan de az elektromos topicban jobb helye van ennek <_<

Ok, akkor folyt köv ott.

Elküldve
Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_<

Elküldve
Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_<

Egyben vettem, Calibrából. Így már világos, hogy a kasztnival miért nem stimmel, de a motor két kábelkötegének akkor is passzolnia kéne.

Asszem keresek egy GSi kábelköteget.

Elküldve
Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló.

Esetleg a dunsztos üveg jobban megfelel.... <_<

Elküldve

Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

Elküldve
Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

Fals levegő, AGR szelep, gyújtókábelek, gyertyák... első körben <_<

Elküldve
...mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Rá kéne szerintem nézni a vezérlésre nincs e átugorva vagy ilyesmi. Lehet, hogy szar a szíj, ami belekerült <_<

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!!

Ezeket meg nagy ívben kerüld :)

Elküldve
Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

na ez is kihivás esetleg ránéznék én is mielött bármit venne az ember....

Elküldve
Fals levegő, AGR szelep, gyújtókábelek, gyertyák... első körben <_<

A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.