zotya975 Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Én meg mindig csak a gyújtásmodulra tudok gyanakodni az ilyen esetekben... ez már beteges, ugye!? :) :) Nem beteges, de mivel azt írta, hogy "mintha elfogyna a benzin" nekem ez eszembe sem jutott. :lol: Ez is megvolt, de azért köszi a válaszokat :lol: 3 lehetőség maradt. - út jeladó - annyira kopott, hogy bezavar az olaj - ecu Azt hiszem, most már mindenképp megvárom, hogy mi lesz felújítás után. Egy apróság.:vezérlés jelen van? Nem ugrott pár fokot? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 sziasztok! látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont, én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont, és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos. arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 sziasztok! látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont, én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont, és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos. arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót. pár óra szokott lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 sziasztok! látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont, én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont, és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos. arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót. Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond. Zotyás összerakás: összerak-szétszed-összerak-anyázás szétszed-megintösszerak. Addigra télleg megszárad <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Zotyás összerakás: összerak-szétszed-összerak-anyázás szétszed-megintösszerak. Addigra télleg megszárad :) :lol: :) Most mér, amikor felraktuk a kartert nem vártunk vele semmit. Igaz az fekete ragasztó volt, meg azóta ereszt is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Most mér, amikor felraktuk a kartert nem vártunk vele semmit. Igaz az fekete ragasztó volt, meg azóta ereszt is. <_< nekem nem azóta a főteng szimeringje ereszt... szal szintem ugyan olyan, a fele legalábbis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július4, 2009 Megoszt Elküldve Július4, 2009 sziasztok! látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont, én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont, és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos. arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót. silikon 300 SILICONE RTV 300°C http://www.jkk.com.pl/jkk_nowa/oferta_silikony_ang.html Itt találtam meg, megy a TÖBBI doksim mellé, mert érdekes anyag: 5 perc megmunkálási időt említ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent. a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam. nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál. Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent. a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam. nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál. Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek. Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló. Na ja, de ezért vegyen egyet potyára, ha nem felelne meg neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Na ja, de ezért vegyen egyet potyára, ha nem felelne meg neki? Jah bocsi azt hittem már van neki. <_< Akkor viszont sima ügy, bemegy az autósboltba, és kér hő, és benzinálló cuccost. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Szevasztok! Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Szevasztok! Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.) Köszi. most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival? kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival? kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani Hello! A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel. Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Hello! A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel. Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam. a motort saját kábelkötegével és számítógépével szokták megvenni, és akkor elvileg annak jónak kell lennie, de egészen én se tom pontosan de az elektromos topicban jobb helye van ennek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 a motort saját kábelkötegével és számítógépével szokták megvenni, és akkor elvileg annak jónak kell lennie, de egészen én se tom pontosan de az elektromos topicban jobb helye van ennek <_< Ok, akkor folyt köv ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Július5, 2009 Megoszt Elküldve Július5, 2009 Hello! A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel. Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam. Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_< Egyben vettem, Calibrából. Így már világos, hogy a kasztnival miért nem stimmel, de a motor két kábelkötegének akkor is passzolnia kéne. Asszem keresek egy GSi kábelköteget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló. Esetleg a dunsztos üveg jobban megfelel.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
p3892 Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Szevasztok Mágusok! Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??). Tehát... Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech. kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!! Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes. Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva. A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben. Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár! Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!! A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Szevasztok Mágusok! Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??). Tehát... Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech. kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!! Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes. Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva. A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben. Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár! Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!! A válaszokat előre is köszönöm. Fals levegő, AGR szelep, gyújtókábelek, gyertyák... első körben <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 ...mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!! Rá kéne szerintem nézni a vezérlésre nincs e átugorva vagy ilyesmi. Lehet, hogy szar a szíj, ami belekerült <_< Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ezeket meg nagy ívben kerüld :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Szevasztok Mágusok! Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??). Tehát... Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech. kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!! Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes. Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva. A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben. Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár! Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!! A válaszokat előre is köszönöm. na ez is kihivás esetleg ránéznék én is mielött bármit venne az ember.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
p3892 Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Fals levegő, AGR szelep, gyújtókábelek, gyertyák... első körben <_< A fals levegő elvileg megoldva, a gumiharang volt a rossz, az AGR szelep ebben a régifajta állítólag(én nem értek hozzá). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts