Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Én meg mindig csak a gyújtásmodulra tudok gyanakodni az ilyen esetekben... ez már beteges, ugye!? :) :)

Nem beteges, de mivel azt írta, hogy "mintha elfogyna a benzin" nekem ez eszembe sem jutott. :lol:

Ez is megvolt, de azért köszi a válaszokat :lol: 3 lehetőség maradt.

- út jeladó

- annyira kopott, hogy bezavar az olaj

- ecu

Azt hiszem, most már mindenképp megvárom, hogy mi lesz felújítás után.

Egy apróság.:vezérlés jelen van? Nem ugrott pár fokot? <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

pár óra szokott lenni.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem semennyi. Úgy értem, ha meg vannak huzva a csavarok, akkor amíg összerakod a kocsit kell ennyit száradnia, hogy már nem lesz vele gond.

Zotyás összerakás: összerak-szétszed-összerak-anyázás szétszed-megintösszerak. Addigra télleg megszárad <_< :) :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

látom már használtak itt páran piros hőálló szilkont,

én most injektorház tömítéseinél használtam lengyel JKK RTV szilikont,

és az lenne a kérdésem mennyi ennek vagy ezeknek a száradási ideje, mert ezen csak lengyelül van ráirva sajnos.

arra tippelek 24 óra, akkor addig nem tudom használni az autót.

silikon 300

SILICONE RTV 300°C

http://www.jkk.com.pl/jkk_nowa/oferta_silikony_ang.html

Itt találtam meg, megy a TÖBBI doksim mellé, mert érdekes anyag:

5 perc megmunkálási időt említ.

Link to comment
Megosztás:

igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent.

a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam.

nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál.

Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek.

Link to comment
Megosztás:

igen, én is néztem már ezt a honlapot, egyébként vannak ott még részletesebb pdf-ek is technikai adatokkal, csak pont erről a termékről nincs fent.

a megmunkálási idő szerintem az ameddig felhasználható a kinyomott anyag ez 5 perc, a kötési idő pedig 16 óra 1 mm rétegvastagságnál, úgy olvastam.

nem is ez a lényeg, hanem attól parázok most hogy ez lehet nem benzinálló, tehát nem fog sokáig tartani az injektorháznál.

Van sorban utána a fekete ultra silikon arra irják hogy ellenál olajnak meg minden ilyesminek is, nemcsak a hőnek.

Ezt könnyen kipróbálhatod, húzol egy vékony csíkot vmi fémlemezre amint megköt berakod egy duncosüvek benzinbe. Ha pár nap mulva semmi változás, akkor szerintem benzinálló.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.)

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak, azért ide írok. Akadt egy kis problémám egy 20XE (nem C20XE) motor beépítésével egy F Astrába. Konkrétan az elektronika kábeleivel. Tudtok ajánlani egy szerelőt, aki össze tudná párosítani nekem a kasztnit a motorral? (Valami szakira gondoltam, aki már tizenX éve opelokkal foglalkozik.)

Köszi.

most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival?

kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani

Link to comment
Megosztás:

most a kasztnit kell amotorral, vagy a kábeleket a kocsival?

kábeleket akocsival számítógépcserével lehet csak megoldani

Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

a motort saját kábelkötegével és számítógépével szokták megvenni, és akkor elvileg annak jónak kell lennie, de egészen én se tom pontosan de az elektromos topicban jobb helye van ennek <_<

Link to comment
Megosztás:

Hello!

A moci már bent van a kocsiban. Megvan a compu, meg a kábelköteg is, csak a kábelköteg nem igazán passzol a motor hátoldalán lévő Kábelköteghez (indítómotorhoz, generátorhoz, stb.), valamint a kasztniban lévőhöz. Pl. van az a bizonyos soklábú, nagy kerek csatlakozó az aksi mellett, az sem stimmel.

Röviden erre gondoltam, a mechanikus dolgokat megoldottam.

Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem értek hozzá, de miből van a motor illetve a kábelköteg? Nem lehetséges, hogy azért nem passzolnak össze mert nem F Astrából van? ...esetleg nem is ahhoz a motorhoz tartozó köteged van...vagy egyben vetted/szerezted a köteget a mocival? <_<

Egyben vettem, Calibrából. Így már világos, hogy a kasztnival miért nem stimmel, de a motor két kábelkötegének akkor is passzolnia kéne.

Asszem keresek egy GSi kábelköteget.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

Fals levegő, AGR szelep, gyújtókábelek, gyertyák... első körben <_<

Link to comment
Megosztás:

...mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Rá kéne szerintem nézni a vezérlésre nincs e átugorva vagy ilyesmi. Lehet, hogy szar a szíj, ami belekerült <_<

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!!

Ezeket meg nagy ívben kerüld :)

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok Mágusok!

Elég sokat olvasgattam már a rángatásokról, de az én konkrét hibámra nem találtam orvosságot(vagy csak keveset olvastam??).

Tehát...

Opel Astra F X16XEL 16V EcoTech.

kb 1,5 éve lett a motor felújítva, mert vezérműszíj elszakadt és a moci összeakadt. Egész sokáig nem is volt vele baj, de pár hónapja RÁNGAT és FULLAD, hibakód nélkül!!

Akkor produkálja, ha tartani szeretném a fordulatot, de nem függ a a motorfordulattól, sem a sebességtől, sem, hogy hideg, vagy meleg a motor. Az alapjárat tökéletes.

Azóta ki lett cserélve a Lambdaszonda(Bosch), alapjárati motor, tömítések, folytószelepház gumiharangja, gyertya, olaj, szűrő. Csatlakozók lecsekkolva, befújkálva.

A rádugott komputer(ek!!)semmi hibát nem mutattak, sem egyhelyben, sem út közben.

Több tudor megnézte már(Opel is), de a sokadik(utolsó) az mondta, hogy váltóhiba!! Ekkor telt be a pohár!

Valaki segítsen légyszi, mert így nem lehet használni az autót, félek, hogy kiszakadnak a tartóbakok, annyira rángat!!

A válaszokat előre is köszönöm.

na ez is kihivás esetleg ránéznék én is mielött bármit venne az ember....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.