Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

csupán annyi a bajom, ezekkela delparts os cuccokkal, hogy fele minden cuccuk szinte, mint máshol.

pl tőkék 40% os kedvezménnyel is többe kerültek bárhol ahol nézem eddig, de ma nézegettem vízpumpát, legalja Qh vízpumpa is drágább, mint ott a meyle ( ha jól írom) meg a feszítőgörgő is ott 5500 mindenhol máshol meg 7 ezertől kezdődnek, ezért érdeklődöm tőletek.

lehet nekem is ilyen tőke van benne már gyárilag??

mert nekem is egy szól, hidegen melegen egy kis ideig.

<_<

Link to comment
Megosztás:

csupán annyi a bajom, ezekkela delparts os cuccokkal, hogy fele minden cuccuk szinte, mint máshol.

pl tőkék 40% os kedvezménnyel is többe kerültek bárhol ahol nézem eddig, de ma nézegettem vízpumpát, legalja Qh vízpumpa is drágább, mint ott a meyle ( ha jól írom) meg a feszítőgörgő is ott 5500 mindenhol máshol meg 7 ezertől kezdődnek, ezért érdeklődöm tőletek.

lehet nekem is ilyen tőke van benne már gyárilag??

mert nekem is egy szól, hidegen melegen egy kis ideig.

<_<

Szia Novyy!

Én vezérlésnél SKF pumpát vettem 8900-ért és a görgő is ennyi volt ami szintén SKF, szerintem nem rossz ár, nekem is a boltos a mayle-t ajnlotta, de mivel nem ismertem ezért mondtam nekem nem olyan kell és kész, sokszor nehéz megygőzni a boltos apját, hogy nekem az kell akkor nem veszek meg mást! :) A váltóolajnál voltam még így vele, álandóan a rowe olajat akarta adni, de mondtam ha meg tudják hozni a gyárit akkor hozzák, ha nem akkor nem lesz üzlet köztünk! Nekem is hidegen egy tökén finoman hallatja a hangját.

Link to comment
Megosztás:

És azt honnan tudom h az-e a rossz? <_<

Cseréljem és vagy-vagy? 50%?

Ha tudsz szerezni egyet próbára, az is jó, de ha leírod a két lába között mérhető ellenállását (csatit lehúzni róla) hidegen, és üzemmelegen (pl. hazaérkezés után) akkor kiderül, jó-e.

Link to comment
Megosztás:

Szia Novyy!

Én vezérlésnél SKF pumpát vettem 8900-ért és a görgő is ennyi volt ami szintén SKF, szerintem nem rossz ár, nekem is a boltos a mayle-t ajnlotta, de mivel nem ismertem ezért mondtam nekem nem olyan kell és kész, sokszor nehéz megygőzni a boltos apját, hogy nekem az kell akkor nem veszek meg mást! <_< A váltóolajnál voltam még így vele, álandóan a rowe olajat akarta adni, de mondtam ha meg tudják hozni a gyárit akkor hozzák, ha nem akkor nem lesz üzlet köztünk! Nekem is hidegen egy tökén finoman hallatja a hangját.

na ez reálisabb ár sztem is... bár a feszítő görgőre kicsit húzós...

na holnap lesznek infók, és meglátom mennyi az annyi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, nemet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el!

Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki. Ötletek...?

AC-relé, AC-pumpa, benzinszűrő <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, menet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el!

Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki... Ötletek...?

Hali!

Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond.

Hát ezek nem kimondottan üzemanyagellátási problémák. :) De mindenesetre öröm és bódotság! <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

'99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, menet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el!

Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki... Ötletek...?

AC-relé, AC-pumpa, benzinszűrő :)

Hali!

Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond.

Én meg mindig csak a gyújtásmodulra tudok gyanakodni az ilyen esetekben... ez már beteges, ugye!? <_< :)

Link to comment
Megosztás:

Tisztelet Hölgyek és Urak!

Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra:

- lambdaszonda

- gyertyák

- gyertyakábelelk

- elosztófedél

- AGR ledugózva

- benzinszűrő

- levegőszűrő

- alapjárati motor kipucolva.

- az injektor "háza" kipucolva

- hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés)

Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát?

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelet Hölgyek és Urak!

Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra:

- lambdaszonda

- gyertyák

- gyertyakábelelk

- elosztófedél

- AGR ledugózva

- benzinszűrő

- levegőszűrő

- alapjárati motor kipucolva.

- az injektor "háza" kipucolva

- hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés)

Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát?

Előre is köszi.

esetleg az út jeladó a km óra hátúljában elromlott, az szokott ilyesmit okozni

Link to comment
Megosztás:

Tisztelet Hölgyek és Urak!

..............

Nem vagyok szakértő, de (most) más úgysem mondja neked, hogy a gyújtótrafó, a gyújtásmodul és a hall jeladó is gyanús ilyenkor....szerintem... Nekem konkrétan a gyújtásmodul cseréje oldott meg hasonló problémát(bár nekem nem csak üresben csinálta!) Persze - hiszen mondtam is, hogy nem vagyok szakértő - csak sejtem, hogy az 1,6NZ is hasonló az 1,4NZ-hez...és mindamellett, mivel eddig csak alapjáratnál jelentkezett a hiba, lehetséges, hogy Novyynak lesz igaza...ő mégiscsak autószerelő... <_<

Azon kivül lehetséges, hogy egy "egyszerű kontakthiba" van a háttérben...próbáld a csatikat megcibálni a motortérben járó motornál...amire reagál, az a gyanús.. :)

Link to comment
Megosztás:

Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra:

Ha nagyon füstöl, akkor ott már egyes hengerekben a kompresszió hiánya okozhat dadogást... mérni kéne kompressziót és résveszteséget.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelet Hölgyek és Urak!

Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra:

- lambdaszonda

- gyertyák

- gyertyakábelelk

- elosztófedél

- AGR ledugózva

- benzinszűrő

- levegőszűrő

- alapjárati motor kipucolva.

- az injektor "háza" kipucolva

- hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés)

Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát?

Előre is köszi.

Miután ennek még vákuumos az AGR szelepe, sztem zárd le. Ha hidegen is vacakol, akkor sztem nem elég a vákuumcsövet lehúzni róla, mert lehet, hogy nyitott állapotban van beragadva. Próbáld meg, hogy leveszed a szelepet (egy ufó alakú fém vacak a motorblokk és az injektorház között a szívósoron, egy vákuumcső megy rá) és tegyél alá egy fémlemezt, ami csak a rögzítő csavaroknál van kifúrva. Ha ezután nem csinálja, ez okozta a problémát. Egyébként a hibától függetlenül se árt lezárni... <_<

Link to comment
Megosztás:

Miután ennek még vákuumos az AGR szelepe, sztem zárd le. Ha hidegen is vacakol, akkor sztem nem elég a vákuumcsövet lehúzni róla, mert lehet, hogy nyitott állapotban van beragadva. Próbáld meg, hogy leveszed a szelepet (egy ufó alakú fém vacak a motorblokk és az injektorház között a szívósoron, egy vákuumcső megy rá) és tegyél alá egy fémlemezt, ami csak a rögzítő csavaroknál van kifúrva. Ha ezután nem csinálja, ez okozta a problémát. Egyébként a hibától függetlenül se árt lezárni... <_<

Ez is megvolt, de azért köszi a válaszokat :) 3 lehetőség maradt.

- út jeladó

- annyira kopott, hogy bezavar az olaj

- ecu

Azt hiszem, most már mindenképp megvárom, hogy mi lesz felújítás után.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.