FPepe Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 C16NZ olajdeklije jó az én SZR-emre? Mert akkor skj69 rám sózná az övét, van egy fölösben neki. Elvileg ugyanaz. Új tömítéssel és pasztával tedd majd fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Elvileg ugyanaz. Új tömítéssel és pasztával tedd majd fel. Köszi! Természetesen. Legközelebbi olajcserénél fogom majd megejteni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Motorhőmérséklet jeladó pl. De nem ártana egy benzinnyomást is nézni, hogy van-e indítás előtt az injektornál. Köszi, utána járunk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 a delparts os 2000 Ft os hidrotőkére senki semmit??? Csak annyit, ha cserélek nekem is olyan lesz. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 csupán annyi a bajom, ezekkela delparts os cuccokkal, hogy fele minden cuccuk szinte, mint máshol. pl tőkék 40% os kedvezménnyel is többe kerültek bárhol ahol nézem eddig, de ma nézegettem vízpumpát, legalja Qh vízpumpa is drágább, mint ott a meyle ( ha jól írom) meg a feszítőgörgő is ott 5500 mindenhol máshol meg 7 ezertől kezdődnek, ezért érdeklődöm tőletek. lehet nekem is ilyen tőke van benne már gyárilag?? mert nekem is egy szól, hidegen melegen egy kis ideig. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 csupán annyi a bajom, ezekkela delparts os cuccokkal, hogy fele minden cuccuk szinte, mint máshol. pl tőkék 40% os kedvezménnyel is többe kerültek bárhol ahol nézem eddig, de ma nézegettem vízpumpát, legalja Qh vízpumpa is drágább, mint ott a meyle ( ha jól írom) meg a feszítőgörgő is ott 5500 mindenhol máshol meg 7 ezertől kezdődnek, ezért érdeklődöm tőletek. lehet nekem is ilyen tőke van benne már gyárilag?? mert nekem is egy szól, hidegen melegen egy kis ideig. <_< Szia Novyy! Én vezérlésnél SKF pumpát vettem 8900-ért és a görgő is ennyi volt ami szintén SKF, szerintem nem rossz ár, nekem is a boltos a mayle-t ajnlotta, de mivel nem ismertem ezért mondtam nekem nem olyan kell és kész, sokszor nehéz megygőzni a boltos apját, hogy nekem az kell akkor nem veszek meg mást! :) A váltóolajnál voltam még így vele, álandóan a rowe olajat akarta adni, de mondtam ha meg tudják hozni a gyárit akkor hozzák, ha nem akkor nem lesz üzlet köztünk! Nekem is hidegen egy tökén finoman hallatja a hangját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 A motorblokk hátulján. Ha benézel a generátor mellett, ott láthatod kicsit lejjebb (nem keverendő a szívósoron levő 1-vezetékessel, az csak a műszeregységé!). És azt honnan tudom h az-e a rossz? <_< Cseréljem és vagy-vagy? 50%? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 És azt honnan tudom h az-e a rossz? <_< Cseréljem és vagy-vagy? 50%? Ha tudsz szerezni egyet próbára, az is jó, de ha leírod a két lába között mérhető ellenállását (csatit lehúzni róla) hidegen, és üzemmelegen (pl. hazaérkezés után) akkor kiderül, jó-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Szia Novyy! Én vezérlésnél SKF pumpát vettem 8900-ért és a görgő is ennyi volt ami szintén SKF, szerintem nem rossz ár, nekem is a boltos a mayle-t ajnlotta, de mivel nem ismertem ezért mondtam nekem nem olyan kell és kész, sokszor nehéz megygőzni a boltos apját, hogy nekem az kell akkor nem veszek meg mást! <_< A váltóolajnál voltam még így vele, álandóan a rowe olajat akarta adni, de mondtam ha meg tudják hozni a gyárit akkor hozzák, ha nem akkor nem lesz üzlet köztünk! Nekem is hidegen egy tökén finoman hallatja a hangját. na ez reálisabb ár sztem is... bár a feszítő görgőre kicsit húzós... na holnap lesznek infók, és meglátom mennyi az annyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
szegyu Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Sziasztok! '99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, menet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el! Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki... Ötletek...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Sziasztok! '99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, nemet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el! Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki. Ötletek...? AC-relé, AC-pumpa, benzinszűrő <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 AC-relé, AC-pumpa, benzinszűrő <_< Ja-ja a gyujtás ráadásakor a tank fellől hallani kell egy halk 3-4 másodperces zúgást, majd a kesztyűtartó alól egy kattanást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szegyu Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Sziasztok! '99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, menet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el! Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki... Ötletek...? Hali! Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Hali! Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond. Hát ezek nem kimondottan üzemanyagellátási problémák. :) De mindenesetre öröm és bódotság! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Sziasztok! '99 -es 1,4 Astra Classicom ma cserben hagyott, menet közben a motor leállt, és újraindulni sem akart. Olyan volt mintha a benzin fogyott volna el! Persze a tank félig :-( Gyújtás van, de mintha nem jutna nafta neki... Ötletek...? AC-relé, AC-pumpa, benzinszűrő :) Hali! Köszi az ötleteket, ezekre gondoltam én is, de az elosztó és rotor csere egyenlőre megoldotta a problémát. Persze akkor már a gyújtókábeleket is kicserélték ...kopp-kopp... pár évig remélem nem lesz vele gond. Én meg mindig csak a gyújtásmodulra tudok gyanakodni az ilyen esetekben... ez már beteges, ugye!? <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizizuzu Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Tisztelet Hölgyek és Urak! Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra: - lambdaszonda - gyertyák - gyertyakábelelk - elosztófedél - AGR ledugózva - benzinszűrő - levegőszűrő - alapjárati motor kipucolva. - az injektor "háza" kipucolva - hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés) Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Tisztelet Hölgyek és Urak! Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra: - lambdaszonda - gyertyák - gyertyakábelelk - elosztófedél - AGR ledugózva - benzinszűrő - levegőszűrő - alapjárati motor kipucolva. - az injektor "háza" kipucolva - hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés) Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát? Előre is köszi. esetleg az út jeladó a km óra hátúljában elromlott, az szokott ilyesmit okozni Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 Tisztelet Hölgyek és Urak! .............. Nem vagyok szakértő, de (most) más úgysem mondja neked, hogy a gyújtótrafó, a gyújtásmodul és a hall jeladó is gyanús ilyenkor....szerintem... Nekem konkrétan a gyújtásmodul cseréje oldott meg hasonló problémát(bár nekem nem csak üresben csinálta!) Persze - hiszen mondtam is, hogy nem vagyok szakértő - csak sejtem, hogy az 1,6NZ is hasonló az 1,4NZ-hez...és mindamellett, mivel eddig csak alapjáratnál jelentkezett a hiba, lehetséges, hogy Novyynak lesz igaza...ő mégiscsak autószerelő... <_< Azon kivül lehetséges, hogy egy "egyszerű kontakthiba" van a háttérben...próbáld a csatikat megcibálni a motortérben járó motornál...amire reagál, az a gyanús.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizizuzu Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 A trafót, meg az egész gyújtásmodult cseréltük egy másikra. Azzal is ezt csinálta. A lehetséges zsinórokat megcibáltam, vákumcsöveket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizizuzu Elküldve Június30, 2009 Megoszt Elküldve Június30, 2009 esetleg az út jeladó a km óra hátúljában elromlott, az szokott ilyesmit okozni Köszönöm a segítséget, ezt még nem próbáltam, de megnézetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Nem lehet hogy csak az agyonkopott motor kartergáza "fojtja" meg alapjáraton? Hibakód nincs? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizizuzu Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Nem lehet hogy csak az agyonkopott motor kartergáza "fojtja" meg alapjáraton? Hibakód nincs? Villogtattam, hibakód nincs. Az az érdekes, hogy nem csak alapjáraton "puffog" a motor, hanem fordulaton is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra: Ha nagyon füstöl, akkor ott már egyes hengerekben a kompresszió hiánya okozhat dadogást... mérni kéne kompressziót és résveszteséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Tisztelet Hölgyek és Urak! Szakértők segítségét kérném természetesen. Nemrég vásároltam egy c16nz motoros 92-es astrát. A motor elég erősen füstöl, felújítás lesz a vége, de az alapvető problémám még sem ez. A következő hibajelenséget produkálja az autó. Üresben elég gyakran leáll, és dadog a motor. Ezt csinálja alapjáraton, fordulaton, hidegen, melegen, mindenhogy. Elmondom mit cseréltem eddig, újra: - lambdaszonda - gyertyák - gyertyakábelelk - elosztófedél - AGR ledugózva - benzinszűrő - levegőszűrő - alapjárati motor kipucolva. - az injektor "háza" kipucolva - hátsódob, normál gyárira, (semmi dörmögés) Elvittem villamossági szerelőhöz gyorstesztre, mértünk gyújtást, beállítottuk, ő sem tudott mit mondani a dadogásra. Lehet az, hogy a túlzott olajfogyasztás miatt áll le, és dadog a motor? A szerelő még a komp. cserét javasolta próbára, ez okozhatja a fenti hibát? Előre is köszi. Miután ennek még vákuumos az AGR szelepe, sztem zárd le. Ha hidegen is vacakol, akkor sztem nem elég a vákuumcsövet lehúzni róla, mert lehet, hogy nyitott állapotban van beragadva. Próbáld meg, hogy leveszed a szelepet (egy ufó alakú fém vacak a motorblokk és az injektorház között a szívósoron, egy vákuumcső megy rá) és tegyél alá egy fémlemezt, ami csak a rögzítő csavaroknál van kifúrva. Ha ezután nem csinálja, ez okozta a problémát. Egyébként a hibától függetlenül se árt lezárni... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zizizuzu Elküldve Július1, 2009 Megoszt Elküldve Július1, 2009 Miután ennek még vákuumos az AGR szelepe, sztem zárd le. Ha hidegen is vacakol, akkor sztem nem elég a vákuumcsövet lehúzni róla, mert lehet, hogy nyitott állapotban van beragadva. Próbáld meg, hogy leveszed a szelepet (egy ufó alakú fém vacak a motorblokk és az injektorház között a szívósoron, egy vákuumcső megy rá) és tegyél alá egy fémlemezt, ami csak a rögzítő csavaroknál van kifúrva. Ha ezután nem csinálja, ez okozta a problémát. Egyébként a hibától függetlenül se árt lezárni... <_< Ez is megvolt, de azért köszi a válaszokat :) 3 lehetőség maradt. - út jeladó - annyira kopott, hogy bezavar az olaj - ecu Azt hiszem, most már mindenképp megvárom, hogy mi lesz felújítás után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts