Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Helló mindenkinek!

Tudna nekem segiteni valaki?

A problémám a következö lenne: nekem van egy 95-ös évjáratu 1.4 es 8 szelepes astra f-em az utoval motoikusan nincs semmi gond csak mikor terhelem a motorját pl: gyorsitásnál akkor nagyon torok hangja van mintha lyukas lenne a kipufogo, de lyuk nincs rajta.

Nincs valakinek valami ötlete mi lehet vele?

Nem tudom pontosan hogy hova is kéne írnóm ezzel a problémámmal, meg az is lehet hogy már régebben beszéltetek erről a témáról de én sajna nem vagyok túl sokat a gép elött így nem tudtam rendesen utánanézni. Emiatt elnézést kérek de a segitségeteket megköszönném!

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Tudna nekem segiteni valaki?

A problémám a következö lenne: nekem van egy 95-ös évjáratu 1.4 es 8 szelepes astra f-em az utoval motoikusan nincs semmi gond csak mikor terhelem a motorját pl: gyorsitásnál akkor nagyon torok hangja van mintha lyukas lenne a kipufogo, de lyuk nincs rajta.

Nincs valakinek valami ötlete mi lehet vele?

Nem tudom pontosan hogy hova is kéne írnóm ezzel a problémámmal, meg az is lehet hogy már régebben beszéltetek erről a témáról de én sajna nem vagyok túl sokat a gép elött így nem tudtam rendesen utánanézni. Emiatt elnézést kérek de a segitségeteket megköszönném!

Lehet a szívó oldalt hallod. Gyári a levegőszűrőd, és ott van alatta aza kis tartáyl is ami hantompítást szolgálja?

Vagy esetleg ha fullad és gyenge is akkor lehet a kataílizátor halt meg.

Link to comment
Megosztás:

Lehet a szívó oldalt hallod. Gyári a levegőszűrőd, és ott van alatta aza kis tartáyl is ami hantompítást szolgálja?

Vagy esetleg ha fullad és gyenge is akkor lehet a kataílizátor halt meg.

A kocsi erejével nincs gond mert ugyan mit is várhat az ember 60 lóerötöl. De a katalizátorom a legutóbbi zöldkártyánál már elégé gyenge volt. Meg néha mikor jobban meg hajtom a kocsit utána egy kicsit olajszag szivárog be az utastérbe. Lehet hogy akkor a katalizátor szorakozik velem!

A levegöszürö alatt arra a tartályra gondolsz ami a lökháritó mögött van?

Link to comment
Megosztás:

A kocsi erejével nincs gond mert ugyan mit is várhat az ember 60 lóerötöl. De a katalizátorom a legutóbbi zöldkártyánál már elégé gyenge volt. Meg néha mikor jobban meg hajtom a kocsit utána egy kicsit olajszag szivárog be az utastérbe. Lehet hogy akkor a katalizátor szorakozik velem!

annak a szagnak semmi köze a katalizátorhoz. Az olajszag akkor jön ha olajos a motor vagy a hajtómű és az hosszu úton jól átmelegedve illatozik <_<

A levegöszürö alatt arra a tartályra gondolsz ami a lökháritó mögött van?

igen. Ha az nincs bennt lehet kicsit hangosabb a szívás

Link to comment
Megosztás:

annak a szagnak semmi köze a katalizátorhoz. Az olajszag akkor jön ha olajos a motor vagy a hajtómű és az hosszu úton jól átmelegedve illatozik <_<

igen. Ha az nincs bennt lehet kicsit hangosabb a szívás

A levegöszürö doboza alatt van valami csö amire csatlakozik de a lökháritót nem szedtem még le de majd megnézem mi a helyzet vele ugy is itt a hétvége. :-)

Köszönöm szépen a segitséget! Majd megírom hogy mire jutottam vele.

Link to comment
Megosztás:

A levegöszürö doboza alatt van valami csö amire csatlakozik de a lökháritót nem szedtem még le de majd megnézem mi a helyzet vele ugy is itt a hétvége. :-)

Köszönöm szépen a segitséget! Majd megírom hogy mire jutottam vele.

ha ott vana cső, akkor a doboz is rajta van, mert egybe vannak építve.

Link to comment
Megosztás:

A levegöszürö doboza alatt van valami csö amire csatlakozik de a lökháritót nem szedtem még le de majd megnézem mi a helyzet vele ugy is itt a hétvége. :-)

Köszönöm szépen a segitséget! Majd megírom hogy mire jutottam vele.

Azért, hogy megnézd ott van-e, rendben van-e, nem kell a lököst leszedni. Habár nem tudom melyik a jobb megoldás, a lökháritót leszedni vagy csak a légszűrőházat, de én az utóbbira szavaznék. <_<

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Tudna nekem segiteni valaki?

A problémám a következö lenne: nekem van egy 95-ös évjáratu 1.4 es 8 szelepes astra f-em az utoval motoikusan nincs semmi gond csak mikor terhelem a motorját pl: gyorsitásnál akkor nagyon torok hangja van mintha lyukas lenne a kipufogo, de lyuk nincs rajta.

Nincs valakinek valami ötlete mi lehet vele?

Nem tudom pontosan hogy hova is kéne írnóm ezzel a problémámmal, meg az is lehet hogy már régebben beszéltetek erről a témáról de én sajna nem vagyok túl sokat a gép elött így nem tudtam rendesen utánanézni. Emiatt elnézést kérek de a segitségeteket megköszönném!

Szia Máté!

Ez érdekes amit irtál erre a hangra, mert a sok strassze race csávó minden ketyerét betesz a kocsiba, vagy is kivesz (sportlégszűrő, direktszűrő stb.) hogy előcsalja belőle ezt a torokhangot! <_<

Link to comment
Megosztás:

Szia Máté!

Ez érdekes amit irtál erre a hangra, mert a sok strassze race csávó minden ketyerét betesz a kocsiba, vagy is kivesz (sportlégszűrő, direktszűrő stb.) hogy előcsalja belőle ezt a torokhangot! <_<

nekem már van egy kicsi, de nekem is csak két fal között lehet hallani.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, karter tömítés csere előtt állok, ismeritek ezt a márkát: GLASER, PARAFA 1310 Ft-ért adnák, ez jó minőség lehet?

meg injektorház felsőrész tömítést is cserélni kéne szivárog ott a benzin, lehet ezért magas néha az alapjárat, nem tudjátok hol lehetne ilyet olcsón beszerezni? 3500 ért akarják adni....

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, karter tömítés csere előtt állok, ismeritek ezt a márkát: GLASER, PARAFA 1310 Ft-ért adnák, ez jó minőség lehet?

meg injektorház felsőrész tömítést is cserélni kéne szivárog ott a benzin, lehet ezért magas néha az alapjárat, nem tudjátok hol lehetne ilyet olcsón beszerezni? 3500 ért akarják adni....

Jó lesz,de azért würth-ös pasztával megkenném előtte hajszálvékonyan és ne izomból tépjétek rá a csavarokat és úgy húzd rá a csavarokat sorrendben,mintha hengerfej lenne.

Amúgy én addig nem nyúlok hozzá,amíg nem hagy foltot maga alatt.Ha csak könnyedzik szarni rá.Néha rosszabb a csere után.

A benzintömítés más tészta,az életveszély,kigyuladhat.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, karter tömítés csere előtt állok, ismeritek ezt a márkát: GLASER, PARAFA 1310 Ft-ért adnák, ez jó minőség lehet?

meg injektorház felsőrész tömítést is cserélni kéne szivárog ott a benzin, lehet ezért magas néha az alapjárat, nem tudjátok hol lehetne ilyet olcsón beszerezni? 3500 ért akarják adni....

Nekem is magas néha az alapjárat... ezen vagyok én is h miért lehet :S

Főleg csak melegben, vagy amikor már elég meleg a motor, 30-40km után felmegy az alapjárat 1500ra!Hideg motornál, vagy ha csak nincs olyan meleg kint akkor normális az alapjárat!

Pillangószelepnél cseréltem 1 tömítést, gumicsöveket megnéztem, az egyikből kicsit vágtam mert elérett a vége, alapjárati szelep elvileg jó!

Lehet valahol falsot szív... de fogalmam sincs hol szívhatja :S

Tipp?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is magas néha az alapjárat... ezen vagyok én is h miért lehet :S

Főleg csak melegben, vagy amikor már elég meleg a motor, 30-40km után felmegy az alapjárat 1500ra!Hideg motornál, vagy ha csak nincs olyan meleg kint akkor normális az alapjárat!

Pillangószelepnél cseréltem 1 tömítést, gumicsöveket megnéztem, az egyikből kicsit vágtam mert elérett a vége, alapjárati szelep elvileg jó!

Lehet valahol falsot szív... de fogalmam sincs hol szívhatja :S

Tipp?

Fogyasztás milyen? Esetleg lehet a motorhőmérséklet-jeladó is (a kétvezetékes!) <_<

Link to comment
Megosztás:

delpartson van hidrotőke, 1900Ft ért

német utángyári

ez nem túl olcsó??

s ez kell mindengyik c14nz be meg x14nz be?

már csak ezért is kételkedem, mert pl szelepdekli tömítésre is egyfajtát hoz, nekem meg nem az kell...

Meglehet, hogy németországi cég részére gyártják Lengyelországban vagy még keletebbre valamerre, nem? Lehet, hogy az van ráirva, hogy "Made in China". :) <_<

Link to comment
Megosztás:

Meglehet, hogy németországi cég részére gyártják Lengyelországban vagy még keletebbre valamerre, nem? Lehet, hogy az van ráirva, hogy "Made in China". :) <_<

német utángyári

nekem ez azt jelenti, hogy németországban gyártják.

de az ára igencsak ócsó mint a kínaji

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Igaz, hogy én G Astrás vagyok, de szeretnék Tőletek segítséget kérni.

A munkatársamnak van egy '94-es 1.6-os F Astrája. A motor kódja (a forgalmi szerint) X16SZ. 8 szelepes a motor.

A probléma a következő:

-Hidegen nehezen indul és ha beindult egy ideig nem megy az összes henger.

-Miután bemelegedett megy rendesen a motor és indul is normálisan. De ha vissza hűlt a motor akkor ugyanez a jelenség.

Ami eddig volt:

-Gyertyák cserélve, gyújtókábel cserélve, de a hiba fönn áll!

Ha valaki találkozott már ezzel a hibával kérem ossza meg velem. Minden tanácsot szívesen fogadok és tolmácsolom a srácnak!

Köszönöm,gezoli!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.