invictus Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Most vettem észre a hszt. Természetesen cserélem,viszont biztos nem GM lesz. Hát?<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Hát?<_< GM-et vettem végül,de 2 pólusút. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 GM-et vettem végül,de 2 pólusút. <_< az is kell bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 GM-et vettem végül,de 2 pólusút. :) Jah, amit mutattál az egy pólusú volt. Nekem is GM kétpólusúak vannak benne, miután a négy NGK-ból 2 megmurdelt 2000km után, a GM gyertyák meg 89 ezer kilométer után is pöngék. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Jah, amit mutattál az egy pólusú volt. Nekem is GM kétpólusúak vannak benne, miután a négy NGK-ból 2 megmurdelt 2000km után, a GM gyertyák meg 89 ezer kilométer után is pöngék. <_< mert az NGK-t is hamisítják... :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Jah, amit mutattál az egy pólusú volt. Nekem is GM kétpólusúak vannak benne, miután a négy NGK-ból 2 megmurdelt 2000km után, a GM gyertyák meg 89 ezer kilométer után is pöngék. <_< Már a második garnitúra NGK egypólusú BPR5ES gyertyám fut a kocsimban (30 ezer km csereperiódussal) de hibátlan. 30000 után is úgy néz ki mint az új! Szerintem az nem valódi NGK volt. A japcsik nem csinálnak selejtet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június18, 2009 Megoszt Elküldve Június18, 2009 A japcsik nem csinálnak selejtet. De csinálnak, csak kisebb mértékű az eltérés mint az europaiaknál! Tapasztalat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 A japcsik nem csinálnak selejtet. De csinálnak, csak kisebb mértékű az eltérés mint az europaiaknál! Tapasztalat! Létezik jól kinéző hamisítvány NGKból.... http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 Létezik jól kinéző hamisítvány NGKból.... http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya kár hogy a képek nem jöttek be de am az első képen a bóvli olyan, mint egy kifli, ez nem tűnik fel elsőre? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Sziasztok! Egy rokon autójában X14XE moci van. Ennél a gyertyakábelnek mennyi a gyári ellenállása? Vagy is melyik érték a megfelelő? Ugyan annyi mint a sima Nz-s kábeleknél? Hét végén megyek fel hozzájuk pestre és akkor ki szeretném méregetni neki a dolgot. Ha jól tudom ez ecotec moci, akkor lehet, hogy rögtön egy agr pucolás is kéne? Hol van ezen a motoron az agr, ha valaki képpel tudna egy ilyet mutatni annak nagyon örülnék, mert szegénynek nagyon betegeskedik kis fordulaton. Olajat egyébként nem kajálja 10000km/0,4liter. Köszi előre is a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Sziasztok! Egy rokon autójában X14XE moci van. Ennél a gyertyakábelnek mennyi a gyári ellenállása? Vagy is melyik érték a megfelelő? Ugyan annyi mint a sima Nz-s kábeleknél? Hét végén megyek fel hozzájuk pestre és akkor ki szeretném méregetni neki a dolgot. Ha jól tudom ez ecotec moci, akkor lehet, hogy rögtön egy agr pucolás is kéne? Hol van ezen a motoron az agr, ha valaki képpel tudna egy ilyet mutatni annak nagyon örülnék, mert szegénynek nagyon betegeskedik kis fordulaton. Olajat egyébként nem kajálja 10000km/0,4liter. Köszi előre is a válaszokat! Szerintem ugyanojyannak kell lennie. 3-20 Kohm között jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 képet meg nemrég tette be Johnny ha jól emlékszem a kipuf csonk végnél van Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Sziasztok! Egy rokon autójában X14XE moci van. Ennél a gyertyakábelnek mennyi a gyári ellenállása? Vagy is melyik érték a megfelelő? Ugyan annyi mint a sima Nz-s kábeleknél? Hét végén megyek fel hozzájuk pestre és akkor ki szeretném méregetni neki a dolgot. Ha jól tudom ez ecotec moci, akkor lehet, hogy rögtön egy agr pucolás is kéne? Hol van ezen a motoron az agr, ha valaki képpel tudna egy ilyet mutatni annak nagyon örülnék, mert szegénynek nagyon betegeskedik kis fordulaton. Olajat egyébként nem kajálja 10000km/0,4liter. Köszi előre is a válaszokat! Szia! Tennék képet az AGR-ről, de épp szakad az eső. <_< De ha szemben állsz a kocsival, akkor a motor jobb szélén van, a fékmunkahenger és a szívósor között. Nagyon jól elérhető helyen, nem úgy mint az X16XE motornál... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Szia! Tennék képet az AGR-ről, de épp szakad az eső. <_< De ha szemben állsz a kocsival, akkor a motor jobb szélén van, a fékmunkahenger és a szívósor között. Nagyon jól elérhető helyen, nem úgy mint az X16XE motornál... :) na igen Johnny 1.6osét mutatta, és mondta is hogy nem egy egyszerű a szerelése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Szia! Tennék képet az AGR-ről, de épp szakad az eső. <_< De ha szemben állsz a kocsival, akkor a motor jobb szélén van, a fékmunkahenger és a szívósor között. Nagyon jól elérhető helyen, nem úgy mint az X16XE motornál... :) X14XE-ből is kétfajta szívósorú létezik,az astrában emiatt jobban hozzá lehet férni az AGR-hez,de pl Corsában elég nagy szívás takarítani,hogy a tigráról nem is beszéljek.Nekem ezért is van lefalazva. Egyébként én nem sokat kínlódnék a gyertyakábelekkel én vettem u.gy. spanyolt 7Eért és tökéletes.Nem veszek gyárit 64Eért! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Sziasztok! Köszi a segítséget mindenkinek. Elösszőr megprobálom kimérni, mert ha nem attól van a hiba akkor egy felesleges költség, bár én mondtam neki anno, hogy egy garnitura gyári gyertya is csodákra képes, főleg ha azt sem tudja mikor volt utoljára kicserélve! Na mindegy elösszőr megprobáljuk ezt a méricskélést, azt majd lesz valami pontos diagnozis, vagy is pontosabb és utána igénybe veheti a boltos kedvezményét! <_< Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Üdvözlet Mindenkinek! Mivel itt F astra motor témában rengeteg hozzászólás van bevallom csak nagyjából tudtam átnézni a fórum ezen részét. Segítséget szeretnék kérni ill. ötleteket várok a megoldásra. A probléma a következő: C16SE motor irdatlanul eszi az olajat, viszont nem füstöl egyáltalán és nem látok sehol olaj folyást sem, a blokk száraz mindenhol, nem olajsáros. Budapest-Nyíregyháza oda-vissza távról jöttem tegnap haza (ez ottani mászkálással együtt kb. 600 km). Indulás előtt feltöltöttem a nívó pálca max jeléig olajjal a gépet. Hazaérvén néztem szintet meleg motornál és ma reggel hideg motornál is. Mindkét esetben min alatt volt egy kicsivel a szint. Kérdésem az lenne szerintetek hová lesz az olaj? Előre is köszönök minden segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Üdvözlet Mindenkinek! Mivel itt F astra motor témában rengeteg hozzászólás van bevallom csak nagyjából tudtam átnézni a fórum ezen részét. Segítséget szeretnék kérni ill. ötleteket várok a megoldásra. A probléma a következő: C16SE motor irdatlanul eszi az olajat, viszont nem füstöl egyáltalán és nem látok sehol olaj folyást sem, a blokk száraz mindenhol, nem olajsáros. Budapest-Nyíregyháza oda-vissza távról jöttem tegnap haza (ez ottani mászkálással együtt kb. 600 km). Indulás előtt feltöltöttem a nívó pálca max jeléig olajjal a gépet. Hazaérvén néztem szintet meleg motornál és ma reggel hideg motornál is. Mindkét esetben min alatt volt egy kicsivel a szint. Kérdésem az lenne szerintetek hová lesz az olaj? Előre is köszönök minden segítséget! eevitte a szisza :) Nekem az tűnt fel hogy (köze nincs az én motoromnak a tiedhez) de ha a max jelzésig töltöm, hamarabb elfogy mint ha belövöm egy közepes értékig. Nekem monnyuk a főtengelyszimering ereszti az olajat. Ha huzamosabb ideig állsz egy helyen, nincs alatta cspögésnyom? <_< Hátha a deklinél enged a tömítés vagy mittomén, ami miatt nem látszik egyéb helyen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 eevitte a szisza :) Nekem az tűnt fel hogy (köze nincs az én motoromnak a tiedhez) de ha a max jelzésig töltöm, hamarabb elfogy mint ha belövöm egy közepes értékig. Nekem monnyuk a főtengelyszimering ereszti az olajat. Ha huzamosabb ideig állsz egy helyen, nincs alatta cspögésnyom? <_< Hátha a deklinél enged a tömítés vagy mittomén, ami miatt nem látszik egyéb helyen. :) Üdv! Köszönöm a tippet! Már volt hogy nem töltöttem tele, csak rá töltöttem, akkor is eltűnt. Most a tesztelés jeleggel nyomtam tele. Egyébként inkább rövidebb távokon használom az autót. Nincsen alatta olajfolt sem. Kb. három hónapja vettem egyébként a motort, úgyhogy nem tudom milyen előélete volt. Mikor beépítettük, akkor komplett vezérlés csere és össztömítés csere is volt. Át lett nézve teljesen, hangja is nagyon szép, ezt leszámítva teszi a dolgát rendesen. Nem olcsó a jó olaj és ha ilyen sűrűn kell venni az bosszantó nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Üdv! Köszönöm a tippet! Már volt hogy nem töltöttem tele, csak rá töltöttem, akkor is eltűnt. Most a tesztelés jeleggel nyomtam tele. Egyébként inkább rövidebb távokon használom az autót. Nincsen alatta olajfolt sem. Kb. három hónapja vettem egyébként a motort, úgyhogy nem tudom milyen előélete volt. Mikor beépítettük, akkor komplett vezérlés csere és össztömítés csere is volt. Át lett nézve teljesen, hangja is nagyon szép, ezt leszámítva teszi a dolgát rendesen. Nem olcsó a jó olaj és ha ilyen sűrűn kell venni az bosszantó nagyon. Nekem speciel az olajdekli leeresztőcsavar menete halott, most teflonszalaggal oldottuk meg a tömítést a legutóbbi olajcserekor. Ha beton/aszfaltra állsz, akkor a legjobb látni, hogy van-e csöpögés, azon jobban meglátszik egy csepp, mint a fűben egy tócsa. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Na végre valaki aki überel engem is olajfogyasztásban <_< Amugy nálam is ez a helyzet, hogy megeszi a 0,6-0,7l olajat is 1000km-en, minden jel nélkül (füst vagy olajfolt). (Talán csak a gyertyáimon látszik) Nálam jellemzően városban eszegeti, országúton autópályán csak nagyon keveset. Én egyenlőre a beletörődöm és beletöltögetem megoldást választottam amig szépen megy a kocsi. Scilence neked viszont jobban eszi. max és min között kb 1l van és ezt 600km alatt. Én ránéznék a gyertyákra hátha egyértelmű lenne, hogy melyik hengernél van a gond. Amugy egy kompresszió és résveszteség méréssel esetleg meg tudják mondani, hogy hol nem jó a tömítés, ha az a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 se az ugyan az blokra, mint az nz, és ezek amocik nem esznek sok olajat. nekem is alegfelső nívó rovátka az első 1000km en eltünt, és azóta ott áll, ujjabb 3 ezer km. vezérlés oldalán nem ereszti?? ott eléggé rejtve tud maradni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 se az ugyan az blokra, mint az nz, és ezek amocik nem esznek sok olajat. nekem is alegfelső nívó rovátka az első 1000km en eltünt, és azóta ott áll, ujjabb 3 ezer km. vezérlés oldalán nem ereszti?? ott eléggé rejtve tud maradni. Nekem pont a vezérlés oldalon való eresztés miatt látszik. Úgy veri szét az elcsöpögő olajat hogy még a lökös is olajsáros belülről.... <_< :) (tom, nem nz, és nem se, hanem csak dr, de az olaj az folyékony ebben is abban is :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Nekem pont a vezérlés oldalon való eresztés miatt látszik. Úgy veri szét az elcsöpögő olajat hogy még a lökös is olajsáros belülről.... <_< :) (tom, nem nz, és nem se, hanem csak dr, de az olaj az folyékony ebben is abban is :) ) de neked ott tökre más kialakítású. nekem is olajsáros ott elég vastagon, szóval vezérléscserekor lesz egy kis játék ott is zsíroldóval meg lehet le is kellene venni azt a deknit ott, és megkenni szilóval alatta, mert ott is engedni szokta, mégse veri sehova :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 de neked ott tökre más kialakítású. nekem is olajsáros ott elég vastagon, szóval vezérléscserekor lesz egy kis játék ott is zsíroldóval meg lehet le is kellene venni azt a deknit ott, és megkenni szilóval alatta, mert ott is engedni szokta, mégse veri sehova :) Ebben van rácijjó kollega. :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts