Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  zocsa001 írta:
Nekem sem volt,így nem 100%,hogy háromhengerezik,de szerintem igen. :lol:

Én is gondoltam a pipa lehúzásra,de nem mertem. :D Reggel kiveszem a gyertyákat,hátha találok olyat,ami nagyon elüt a többitől.

stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket.

Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni.

Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron.

Ide kapcsolódóan van egy kérdésem:

A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség????

Menetre stimmel külsőre is ok.

Elküldve
  Novyy írta:
de ahhoz kell egy vezeték, amit testelsz, és húzod végig a gyertyakábeleket.

egyébként járó motrnál is le lehet húzni, a gyrtyához közel elég vastag az a gumi szigetelés, nem fogja megrázni.

ha 3 ahngerezik, akkor a motor remeg is, ha nem jó kábelt húzol le mégjobban fog remegni, esetleg le is áll, ha zt húzod le ami a problémás hengeré, akkor nem fog változni

Igen remeg,elég rendesen érezni belül.

Elküldve
  webshark írta:
stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket.

Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni.

Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron.

Ide kapcsolódóan van egy kérdésem:

A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség????

Menetre stimmel külsőre is ok.

az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz.

gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való.

Elküldve
  Novyy írta:
az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz.

gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való.

Köszi

Bocs, azt nem írtam, hogy Daihatsu Applause-ból tekertem ki- nem az Opelből.

Most még egy Garnitúra BKR6E-11 is drótkefézés alatt áll.

Elküldve
  zocsa001 írta:
Igen remeg,elég rendesen érezni belül.

Talán ebben tudok segíteni, mert az Nz-nek meg vannak a kábelei, egy próbára oda tudom adni őket vasárnap. Nekem hővédő csöve ment bele a pipa, tehát nem azon volt a hőelvezetés hanem a hengerfejen.

Na mindegy a tecskonál ha jössz be is dobhatod oszt kiderül a turpisság.

Elküldve

Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Elküldve
  zocsa001 írta:
Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

nekem made in japan van benne

szerintem a darabok már régen kintvannak az égéstérből.

Elküldve
  zocsa001 írta:
Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Imádkozni, hogy kiköpje. ;)

Elküldve
  zocsa001 írta:
Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Nem érdemel meg az a szegény gép 4 vacsiúj gyertyát? ;)

Elküldve
  J0hnny írta:
Himbagyilkos! ;) :lol:

  webshark írta:
Miért a dugattyút nem verheti/koptathatja szét?

  J0hnny írta:
Itt most nem erről van szó! ;)

Értem én a célzást. :D

Akkor is jól pörgött. :D :lol:

Elküldve
  skj69 írta:
Csőváz!Valaki mondja má meg a hengerfejből mennyit lehet/max/ leszedni,még nem volt bántva,egy pici tuning reményében.Előre is kösz!

Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol:

Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni....

Elküldve
  epk947 írta:
Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol:

Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni....

Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síkolni kéne??

Elküldve
  Tiv. írta:
Értem én a célzást. ;)

Akkor is jól pörgött. :D ;)

Ugye? :D Attól még tud mert dízel.. :D

  epk947 írta:
Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Lehet azt, tesz helyette bele egy új E4 16v-st.. :D

  hening írta:
Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síjolni kéne??

Az mi? :lol: :lol:

Elküldve
  skj69 írta:
Csőváz!Valaki mondja má meg a hengerfejből mennyit lehet/max/ leszedni,még nem volt bántva,egy pici tuning reményében.Előre is kösz!

Ménem csinálsz belőle SE-t, az "kicsit" többet hoz, mint a hengerfej gyalulása.

Elküldve

Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

Elküldve
  broncse írta:
Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

vezesd le a csövet a kosi alá

ott már elfelé fogja fújni, és nem befelé

Elküldve
  broncse írta:
Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

Tegyél a szénszűrő és a mágnesszelep közé egy 200 forintos papíros benzinszűrőt...

Nekem megállította a "szemcseszivárgást"! :lol:

Elküldve
  J0hnny írta:
Nem érdemel meg az a szegény gép 4 vacsiúj gyertyát? <_<

Most vettem észre a hszt.

Természetesen cserélem,viszont biztos nem GM lesz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.