webshark Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nekem sem volt,így nem 100%,hogy háromhengerezik,de szerintem igen. :lol: Én is gondoltam a pipa lehúzásra,de nem mertem. :D Reggel kiveszem a gyertyákat,hátha találok olyat,ami nagyon elüt a többitől. stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket. Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni. Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron. Ide kapcsolódóan van egy kérdésem: A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség???? Menetre stimmel külsőre is ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 de ahhoz kell egy vezeték, amit testelsz, és húzod végig a gyertyakábeleket. egyébként járó motrnál is le lehet húzni, a gyrtyához közel elég vastag az a gumi szigetelés, nem fogja megrázni. ha 3 ahngerezik, akkor a motor remeg is, ha nem jó kábelt húzol le mégjobban fog remegni, esetleg le is áll, ha zt húzod le ami a problémás hengeré, akkor nem fog változni Igen remeg,elég rendesen érezni belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket. Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni. Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron. Ide kapcsolódóan van egy kérdésem: A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség???? Menetre stimmel külsőre is ok. az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz. gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz. gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való. Köszi Bocs, azt nem írtam, hogy Daihatsu Applause-ból tekertem ki- nem az Opelből. Most még egy Garnitúra BKR6E-11 is drótkefézés alatt áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Igen remeg,elég rendesen érezni belül. Talán ebben tudok segíteni, mert az Nz-nek meg vannak a kábelei, egy próbára oda tudom adni őket vasárnap. Nekem hővédő csöve ment bele a pipa, tehát nem azon volt a hőelvezetés hanem a hengerfejen. Na mindegy a tecskonál ha jössz be is dobhatod oszt kiderül a turpisság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül) Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem. Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol: Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül) Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem. Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol: Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni? nekem made in japan van benne szerintem a darabok már régen kintvannak az égéstérből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül) Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem. Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol: Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni? Imádkozni, hogy kiköpje. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Imádkozni, hogy kiköpje. :D Himbagyilkos! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül) Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem. Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol: Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni? Nem érdemel meg az a szegény gép 4 vacsiúj gyertyát? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Himbagyilkos! :D :lol: Miért a dugattyút nem verheti/koptathatja szét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Miért a dugattyút nem verheti/koptathatja szét? Itt most nem erről van szó! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Himbagyilkos! ;) :lol: Miért a dugattyút nem verheti/koptathatja szét? Itt most nem erről van szó! ;) Értem én a célzást. :D Akkor is jól pörgött. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Értem én a célzást. :lol: Akkor is jól pörgött. :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június14, 2009 Megoszt Elküldve Június14, 2009 Csőváz!Valaki mondja má meg a hengerfejből mennyit lehet/max/ leszedni,még nem volt bántva,egy pici tuning reményében.Előre is kösz! Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég! Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol: Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég! Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol: Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni.... Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síkolni kéne?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Értem én a célzást. ;) Akkor is jól pörgött. :D ;) Ugye? :D Attól még tud mert dízel.. :D Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég! Lehet azt, tesz helyette bele egy új E4 16v-st.. :D Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síjolni kéne?? Az mi? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 ...Az mi? :lol: :lol: Jóvannaelírtam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Csőváz!Valaki mondja má meg a hengerfejből mennyit lehet/max/ leszedni,még nem volt bántva,egy pici tuning reményében.Előre is kösz! Ménem csinálsz belőle SE-t, az "kicsit" többet hoz, mint a hengerfej gyalulása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Az a baj,hogy nem bontatlan,de ez másik moci./donor/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Június15, 2009 Megoszt Elküldve Június15, 2009 Ezmánmegvan!Occóért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror. vezesd le a csövet a kosi alá ott már elfelé fogja fújni, és nem befelé Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június16, 2009 Megoszt Elküldve Június16, 2009 Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror. Tegyél a szénszűrő és a mágnesszelep közé egy 200 forintos papíros benzinszűrőt... Nekem megállította a "szemcseszivárgást"! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Nem érdemel meg az a szegény gép 4 vacsiúj gyertyát? <_< Most vettem észre a hszt. Természetesen cserélem,viszont biztos nem GM lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts