Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem sem volt,így nem 100%,hogy háromhengerezik,de szerintem igen. :lol:

Én is gondoltam a pipa lehúzásra,de nem mertem. :D Reggel kiveszem a gyertyákat,hátha találok olyat,ami nagyon elüt a többitől.

stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket.

Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni.

Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron.

Ide kapcsolódóan van egy kérdésem:

A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség????

Menetre stimmel külsőre is ok.

Link to comment
Megosztás:

de ahhoz kell egy vezeték, amit testelsz, és húzod végig a gyertyakábeleket.

egyébként járó motrnál is le lehet húzni, a gyrtyához közel elég vastag az a gumi szigetelés, nem fogja megrázni.

ha 3 ahngerezik, akkor a motor remeg is, ha nem jó kábelt húzol le mégjobban fog remegni, esetleg le is áll, ha zt húzod le ami a problémás hengeré, akkor nem fog változni

Igen remeg,elég rendesen érezni belül.

Link to comment
Megosztás:

stroboszkóplámpa kölcsönkér, végigmérni a kábeleket.

Az összes gyertyát meg amúgyis érdemes lecsekkolni, hogy jó-e, ha nagyon olajos, akkor nem szégyen kefézni.

Amúgy éppen most fogta magát a japán verda és jól beköpdöste a gyertyákat. Alig tudtunk hazajönni- garnitúra csere után is fuldokolva indult- biztos fennakadt a szívató szelep a karburátoron.

Ide kapcsolódóan van egy kérdésem:

A Bosch gyártmányú gyújtógyertya :az FR7DC és az FR7DCX között mi a különbség????

Menetre stimmel külsőre is ok.

az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz.

gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való.

Link to comment
Megosztás:

az hogy egyik gyertya egy mocitipushoz való, másik meg másikhoz.

gyíkban ott vannak a gyertyák, melyik mocihozmelyik gyertya való.

Köszi

Bocs, azt nem írtam, hogy Daihatsu Applause-ból tekertem ki- nem az Opelből.

Most még egy Garnitúra BKR6E-11 is drótkefézés alatt áll.

Link to comment
Megosztás:

Igen remeg,elég rendesen érezni belül.

Talán ebben tudok segíteni, mert az Nz-nek meg vannak a kábelei, egy próbára oda tudom adni őket vasárnap. Nekem hővédő csöve ment bele a pipa, tehát nem azon volt a hőelvezetés hanem a hengerfejen.

Na mindegy a tecskonál ha jössz be is dobhatod oszt kiderül a turpisság.

Link to comment
Megosztás:

Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Link to comment
Megosztás:

Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

nekem made in japan van benne

szerintem a darabok már régen kintvannak az égéstérből.

Link to comment
Megosztás:

Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Imádkozni, hogy kiköpje. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nah még indítás előtt kivettem sorban a gyertyákat,balról a másodikról hiányzott egy kis darab porcelán vagy mi. :D :lol: :D (ami az alsó elektróda körül van belül)

Nem tudom,hogy akkor tört-e le,amikor kivettem,vagy benn figyel a motorban.Volt itthon régi ugyanolyan gyertya,kicseréltem és

normálisan indult.Na mondom azért megnézzük a többit is,az utolsó szintén zenész,azt is cseréltem.

Egyébként Made in Germany GM gyertyákról van szó,nem tudom mennyi van bennük (el van mentve,csak nincs office telepítve),de

nincs egy éve,hogy cserélve lett. :lol:

Ha bennemaradtak a darabok mit lehet vele kezdeni?

Nem érdemel meg az a szegény gép 4 vacsiúj gyertyát? ;)

Link to comment
Megosztás:

Csőváz!Valaki mondja má meg a hengerfejből mennyit lehet/max/ leszedni,még nem volt bántva,egy pici tuning reményében.Előre is kösz!

Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol:

Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni....

Link to comment
Megosztás:

Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Ez olyan mintha egy 25 éves csatalóval akarnál díjugrató versenyen indulni..... :lol:

Egyébként egy 2 literes motornál 1 mm-t lehet büntetlenül lefaragni....

Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síkolni kéne??

Link to comment
Megosztás:

Értem én a célzást. ;)

Akkor is jól pörgött. :D ;)

Ugye? :D Attól még tud mert dízel.. :D

Te egy 373 000 km-es bontatlan motort akarsz tuningolni? Örülj, hogy a saját lábán megy mééééég!

Lehet azt, tesz helyette bele egy új E4 16v-st.. :D

Annyit lehet, de mi lesz vele, ha később hf-es lesz, és ne adj isten újból síjolni kéne??

Az mi? :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

vezesd le a csövet a kosi alá

ott már elfelé fogja fújni, és nem befelé

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell jól kiiktatni az aktívszénszűrőt? Az a helyzet, hogy 1-2 hónapja észrevettem, hogy tele van a vákumcső szénnel, lekötöttem, a szelepnél ledugóztam, a szűrőtől jövő csövet meg visszadugtam a sárvédő alá szabadon, hogy azért tudjon szellőzni a tank. De időnként menet közben érzem bent is a szagot, valahogy a menetszél behozza. És elég idegesítő. A csövet csak nem akarnám lezárni, mert akkor hogy szellőzik a tank? Egy új aktívszénszűrő ára meg horror.

Tegyél a szénszűrő és a mágnesszelep közé egy 200 forintos papíros benzinszűrőt...

Nekem megállította a "szemcseszivárgást"! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.