Blackdaniel Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Ez tipikus AGR hiba,vagy ki kell szedni és alaposan kiáztatni mondjuk nitrohigítóban,vagy lefalazni egy alulemezzel,amit az alatta található tömítés helyére vágsz vagy csere újra. Kösz, amúgy pontosan hogy férek hozzá a szelephez? Mit kell leszednem hozzá? Gondolom egy aknás garázs vagy emelő szükséges hozzá...
J0hnny Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Kösz, amúgy pontosan hogy férek hozzá a szelephez? Mit kell leszednem hozzá? Gondolom egy aknás garázs vagy emelő szükséges hozzá... Ez ugyan X14XE,de a lezárás hasonlóan történik. Hanyas évjárat a géped? Mert előfordulhat,ha lezárod és 5.-ben motorfékezel,hogy kigyújtja majd a motorkontrol lámpát,de köv indításnál eltűnik.Én már megszoktam,nem zavar!
Blackdaniel Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Ez ugyan X14XE,de a lezárás hasonlóan történik. Hanyas évjárat a géped? Mert előfordulhat,ha lezárod és 5.-ben motorfékezel,hogy kigyújtja majd a motorkontrol lámpát,de köv indításnál eltűnik.Én már megszoktam,nem zavar! Szia, 1994-es, különösebben nem érdekel ha kigyújtja a lámpát csak legyen jó végre. Mellékesen köszönöm a linket :lol: Remélem sikerül mihamarabb megoldanom a tisztítást vagy a lezárást. Megnéztem a képeket, és ott az első képen látom maga a gyári eredeti "tömítést" esetleg ha azt nem tudom beszerezni, akkor a meglévő tömítésről tudok koppintani valahogy? És milyen fémlemezt szerezzek hozzá? kb. milyen vastag legyen ?(mm)
brezsó Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Szia, 1994-es, különösebben nem érdekel ha kigyújtja a lámpát csak legyen jó végre. Mellékesen köszönöm a linket :D Remélem sikerül mihamarabb megoldanom a tisztítást vagy a lezárást. Megnéztem a képeket, és ott az első képen látom maga a gyári eredeti "tömítést" esetleg ha azt nem tudom beszerezni, akkor a meglévő tömítésről tudok koppintani valahogy? És milyen fémlemezt szerezzek hozzá? kb. milyen vastag legyen ?(mm) Erre van külön topic, ott nézz körül! :lol: De szerintem a lemez vastagsága bizonyos határok között "szabadon választható"...pl. egy 1mm-es tökéletes lehet oda....vagy mint az eredetileg ott lévő tömités vastagsága..végülis az helyett kell oda tenni. :lol:
Blackdaniel Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Erre van külön topic, ott nézz körül! :D De szerintem a lemez vastagsága bizonyos határok között "szabadon választható"...pl. egy 1mm-es tökéletes lehet oda....vagy mint az eredetileg ott lévő tömités vastagsága..végülis az helyett kell oda tenni. :lol: Okés, köszi :lol:
conquistador Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Szia Zotya! Te anno mikor össze hoztad a bödönödet a vastag csövet ami a pillangó elé csatlakozik milyen átmérővel toldottad meg a bödönig? Mennyit szükült a keresztmetszet? Volt-e ennek hatása, tapasztalatból, láthaó jele esetleg olajon vagy egyébb helyen? Köszi a választ!
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Szia Zotya! Te anno mikor össze hoztad a bödönödet a vastag csövet ami a pillangó elé csatlakozik milyen átmérővel toldottad meg a bödönig? Mennyit szükült a keresztmetszet? Volt-e ennek hatása, tapasztalatból, láthaó jele esetleg olajon vagy egyébb helyen? Köszi a választ! Ugyanolyan csövet szereztem bontóból mint a gyári eredeti, és ha jól emlékszem 20-as rézcsövet hasznéáltam a toldáshoz. Csak annyit vettem észre, hogy tiszta marad a pilangószelep, és környéke, teljesítmény változást , is éreztem, talán dinamikusabb lett a motor, de ez nem lett mérve, lehet hogy csak azért érezhető, mert ezt vártam, akartam érezni. Elvégre, ha sportosabban vezetsz, akkor dinamikusabban autózol. De a karterszűrő előtti-utánni csövek magukért beszélnek:
conquistador Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Ugyanolyan csövet szereztem bontóból mint a gyári eredeti, és ha jól emlékszem 20-as rézcsövet hasznéáltam a toldáshoz. Csak annyit vettem észre, hogy tiszta marad a pilangószelep, és környéke, teljesítmény változást , is éreztem, talán dinamikusabb lett a motor, de ez nem lett mérve, lehet hogy csak azért érezhető, mert ezt vártam, akartam érezni. Elvégre, ha sportosabban vezetsz, akkor dinamikusabban autózol. De a karterszűrő előtti-utánni csövek magukért beszélnek: Köszi az infót! Üdv
Steve Boy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Az aktív szénszűrőt ki kell belőle venni és az összes vákumcsövét átfújni,valszeg dugulás lesz valahol. Az aktív szénszűrő szivacsa lyukas volt, onnan jött a szén az injektorhoz.Kicseréltem, a vákuumcsövek tiszták de még mindig ingadozik a fordulat.Vagy leáll alapjáraton vagy hullámzik az alapjáart és kb. 2000 1/min között.
dati Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Az aktív szénszűrő szivacsa lyukas volt, onnan jött a szén az injektorhoz.Kicseréltem, a vákuumcsövek tiszták de még mindig ingadozik a fordulat.Vagy leáll alapjáraton vagy hullámzik az alapjáart és kb. 2000 1/min között. Hol lehet aktív szénszűrőt beszerezni?
conquistador Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Hol lehet aktív szénszűrőt beszerezni? Ha jól emlékszem sokan vissza sem rakják, vagy az injektor elé tesznek be egy sima benyaszürőt mert arany árban mérik azt a cuccot!
Novy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Hol lehet aktív szénszűrőt beszerezni? :lol: autósbolt??
Alex0403 Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Srácok!! Az igaz lehet, hogy ha a katalizátor ki van véve(helyete cső) akkor gyorsabban megy az autó??
daykiller Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Srácok!! Az igaz lehet, hogy ha a katalizátor ki van véve(helyete cső) akkor gyorsabban megy az autó?? Gergő tegnap említette hogy 10%-ot számít, ha nincs bent. :lol:
Novy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 szerintem nem gyorsabban, hanem jobban fog gyorsulni.
J0hnny Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Srácok!! Az igaz lehet, hogy ha a katalizátor ki van véve(helyete cső) akkor gyorsabban megy az autó?? Csökken egy kicsit a fojtás a kipuff rendszerben,de ez kihat a nyomatékra is. Én nem venném ki ha nem muszáj,másrészt vizsgán ha hiányzik ciki lehet.
Novy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Csökken egy kicsit a fojtás a kipuff rendszerben,de ez kihat a nyomatékra is. Én nem venném ki ha nem muszáj,másrészt vizsgán ha hiányzik ciki lehet. hát még zöldön am megvan az uj zöldkártyánk és most is 0,00 mind a két érték... rendesen számítógépbe bevitt adatok, elküldve a felügyeletnek, minden szabályosan.
FPepe Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 hát még zöldön am megvan az uj zöldkártyánk és most is 0,00 mind a két érték... rendesen számítógépbe bevitt adatok, elküldve a felügyeletnek, minden szabályosan. Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl.
daykiller Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl. Nekem is alapjárati 0,15. Emelt alacsonyabb.
Novy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl. de be volt indítva, mondtam, hogy szabályosan mérték... én se értem, de kamuból nem írhat rá más értéket, mert ezt el kell küldeni nekik... vagy a gép szar akkor, de mérés közben ott néztema gépet, és alapjáraton is 0,01 e írt csak, de azt se folyamatosan. nekem mindegy, megvana zöld és annyi. egyszer volt erről csinálva másik autónak zöldkártya, akkor is megszenvedtek, hogy hihető éréket kapjanak, a másik autóra nézve.
J0hnny Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Nekem 0,09 volt etanollal és nem csaltak semmit vele. Szal a 0,00 az hatalmas kamu.
Novy Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Nekem 0,09 volt etanollal és nem csaltak semmit vele. Szal a 0,00 az hatalmas kamu. nekem is furcsa, de most mit csináljak? de a lambda az 1,000 előzőn meg 1,001 volt
Alex0403 Elküldve Június13, 2009 Elküldve Június13, 2009 Az enyém tegnap előtt volt zöldkártyán...azt mondta az ember, hogy nem mostanába találkozott ilyen jó adatokkal, legalábbis olyannal nem amibe 200ezer Km benne van. Megdícsért, azt mondta hogy biztos tudok bánni az autóval :D Vagy ez nem az a hajó ahol lehet dícsekedni? :lol:
Recommended Posts