Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez tipikus AGR hiba,vagy ki kell szedni és alaposan kiáztatni mondjuk nitrohigítóban,vagy lefalazni egy alulemezzel,amit az alatta található tömítés helyére vágsz vagy csere újra.

Kösz, amúgy pontosan hogy férek hozzá a szelephez? Mit kell leszednem hozzá? Gondolom egy aknás garázs vagy emelő szükséges hozzá...

Elküldve
Ez ugyan X14XE,de a lezárás hasonlóan történik.

Hanyas évjárat a géped?

Mert előfordulhat,ha lezárod és 5.-ben motorfékezel,hogy kigyújtja majd a motorkontrol lámpát,de köv indításnál eltűnik.Én már megszoktam,nem zavar!

Szia, 1994-es, különösebben nem érdekel ha kigyújtja a lámpát csak legyen jó végre. Mellékesen köszönöm a linket :lol: Remélem sikerül mihamarabb megoldanom a tisztítást vagy a lezárást.

Megnéztem a képeket, és ott az első képen látom maga a gyári eredeti "tömítést" esetleg ha azt nem tudom beszerezni, akkor a meglévő tömítésről tudok koppintani valahogy? És milyen fémlemezt szerezzek hozzá? kb. milyen vastag legyen ?(mm)

Elküldve
Szia, 1994-es, különösebben nem érdekel ha kigyújtja a lámpát csak legyen jó végre. Mellékesen köszönöm a linket :D Remélem sikerül mihamarabb megoldanom a tisztítást vagy a lezárást.

Megnéztem a képeket, és ott az első képen látom maga a gyári eredeti "tömítést" esetleg ha azt nem tudom beszerezni, akkor a meglévő tömítésről tudok koppintani valahogy? És milyen fémlemezt szerezzek hozzá? kb. milyen vastag legyen ?(mm)

Erre van külön topic, ott nézz körül! :lol: De szerintem a lemez vastagsága bizonyos határok között "szabadon választható"...pl. egy 1mm-es tökéletes lehet oda....vagy mint az eredetileg ott lévő tömités vastagsága..végülis az helyett kell oda tenni. :lol:

Elküldve
Erre van külön topic, ott nézz körül! :D De szerintem a lemez vastagsága bizonyos határok között "szabadon választható"...pl. egy 1mm-es tökéletes lehet oda....vagy mint az eredetileg ott lévő tömités vastagsága..végülis az helyett kell oda tenni. :lol:

Okés, köszi :lol:

Elküldve

Szia Zotya!

Te anno mikor össze hoztad a bödönödet a vastag csövet ami a pillangó elé csatlakozik milyen átmérővel toldottad meg a bödönig? Mennyit szükült a keresztmetszet? Volt-e ennek hatása, tapasztalatból, láthaó jele esetleg olajon vagy egyébb helyen?

Köszi a választ!

Elküldve
Szia Zotya!

Te anno mikor össze hoztad a bödönödet a vastag csövet ami a pillangó elé csatlakozik milyen átmérővel toldottad meg a bödönig? Mennyit szükült a keresztmetszet? Volt-e ennek hatása, tapasztalatból, láthaó jele esetleg olajon vagy egyébb helyen?

Köszi a választ!

Ugyanolyan csövet szereztem bontóból mint a gyári eredeti, és ha jól emlékszem 20-as rézcsövet hasznéáltam a toldáshoz. Csak annyit vettem észre, hogy tiszta marad a pilangószelep, és környéke, teljesítmény változást , is éreztem, talán dinamikusabb lett a motor, de ez nem lett mérve, lehet hogy csak azért érezhető, mert ezt vártam, akartam érezni. Elvégre, ha sportosabban vezetsz, akkor dinamikusabban autózol. De a karterszűrő előtti-utánni csövek magukért beszélnek:

P3090017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P3090020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Ugyanolyan csövet szereztem bontóból mint a gyári eredeti, és ha jól emlékszem 20-as rézcsövet hasznéáltam a toldáshoz. Csak annyit vettem észre, hogy tiszta marad a pilangószelep, és környéke, teljesítmény változást , is éreztem, talán dinamikusabb lett a motor, de ez nem lett mérve, lehet hogy csak azért érezhető, mert ezt vártam, akartam érezni. Elvégre, ha sportosabban vezetsz, akkor dinamikusabban autózol. De a karterszűrő előtti-utánni csövek magukért beszélnek:

Köszi az infót!

Üdv

Elküldve
Az aktív szénszűrőt ki kell belőle venni és az összes vákumcsövét átfújni,valszeg dugulás lesz valahol.

Az aktív szénszűrő szivacsa lyukas volt, onnan jött a szén az injektorhoz.Kicseréltem, a vákuumcsövek tiszták de még mindig ingadozik a fordulat.Vagy leáll alapjáraton vagy hullámzik az alapjáart és kb. 2000 1/min között.

Elküldve
Az aktív szénszűrő szivacsa lyukas volt, onnan jött a szén az injektorhoz.Kicseréltem, a vákuumcsövek tiszták de még mindig ingadozik a fordulat.Vagy leáll alapjáraton vagy hullámzik az alapjáart és kb. 2000 1/min között.

Hol lehet aktív szénszűrőt beszerezni?

Elküldve
Srácok!! Az igaz lehet, hogy ha a katalizátor ki van véve(helyete cső) akkor gyorsabban megy az autó??

Gergő tegnap említette hogy 10%-ot számít, ha nincs bent. :lol:

Elküldve
Srácok!! Az igaz lehet, hogy ha a katalizátor ki van véve(helyete cső) akkor gyorsabban megy az autó??

Csökken egy kicsit a fojtás a kipuff rendszerben,de ez kihat a nyomatékra is.

Én nem venném ki ha nem muszáj,másrészt vizsgán ha hiányzik ciki lehet.

Elküldve
Csökken egy kicsit a fojtás a kipuff rendszerben,de ez kihat a nyomatékra is.

Én nem venném ki ha nem muszáj,másrészt vizsgán ha hiányzik ciki lehet.

hát még zöldön

am megvan az uj zöldkártyánk

és most is 0,00 mind a két érték...

rendesen számítógépbe bevitt adatok, elküldve a felügyeletnek, minden szabályosan.

Elküldve
hát még zöldön

am megvan az uj zöldkártyánk

és most is 0,00 mind a két érték...

rendesen számítógépbe bevitt adatok, elküldve a felügyeletnek, minden szabályosan.

Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl.

Elküldve
Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl.

Nekem is alapjárati 0,15. Emelt alacsonyabb.

Elküldve
Csak épp az autó nem volt beindítva... nem tudom, nálatok hogy mérik, de ahová én szoktam vinni, ott ilyen 0-kat sosem mértek, mindig legalább század nagyságrendű értékek voltak, de az alapjárati CO-m tized nagyságrendű pl.

de be volt indítva, mondtam, hogy szabályosan mérték...

én se értem, de kamuból nem írhat rá más értéket, mert ezt el kell küldeni nekik... vagy a gép szar akkor, de mérés közben ott néztema gépet, és alapjáraton is 0,01 e írt csak, de azt se folyamatosan.

nekem mindegy, megvana zöld és annyi.

egyszer volt erről csinálva másik autónak zöldkártya, akkor is megszenvedtek, hogy hihető éréket kapjanak, a másik autóra nézve.

Elküldve
Nekem 0,09 volt etanollal és nem csaltak semmit vele.

Szal a 0,00 az hatalmas kamu.

nekem is furcsa, de most mit csináljak?

de a lambda az 1,000 előzőn meg 1,001 volt

Elküldve

Az enyém tegnap előtt volt zöldkártyán...azt mondta az ember, hogy nem mostanába találkozott ilyen jó adatokkal, legalábbis olyannal nem amibe 200ezer Km benne van. Megdícsért, azt mondta hogy biztos tudok bánni az autóval :D

Vagy ez nem az a hajó ahol lehet dícsekedni? :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.