dyrasen Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 hello tudna nekem valaki segíteni hogy a kopogás érzékelő szenzor hol található pontosan?mert nekem nemsikerült megtalálnom köszönöm (16 as hiba kódot jelez c20xe motor.)
hening Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 hello tudna nekem valaki segíteni hogy a kopogás érzékelő szenzor hol található pontosan?mert nekem nemsikerült megtalálnom köszönöm (16 as hiba kódot jelez c20xe motor.) A motor hátsó felén a blokkra van csavarozva.
dyrasen Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 A motor hátsó felén a blokkra van csavarozva. Köszönöm megpróbálom kíműteni hátha sikerül valamit elkövetni vele
Novy Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 A motor hátsó felén a blokkra van csavarozva. nincs is eldugva :lol:
atis c14se Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Sziasztok! Kicseréltem a gyujtástrafót egy 1.6si gyujtástrafójával, ahogy elfordítottam a kulcsot, a motor már járt is. Úgyhogy a trafó volt a hibás. Nem tudja valaki megmondani, hogy kb mennyibe kerülhet bontóba? Érdemes egyálltalán bontottat venni? Mert az újnak elég húzós ára van.
zotya975 Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Sziasztok! Kicseréltem a gyujtástrafót egy 1.6si gyujtástrafójával, ahogy elfordítottam a kulcsot, a motor már járt is. Úgyhogy a trafó volt a hibás. Nem tudja valaki megmondani, hogy kb mennyibe kerülhet bontóba? Érdemes egyálltalán bontottat venni? Mert az újnak elég húzós ára van. Én tuti bontóban vennék, végülis tönkremehet az új is a garancia lejárta után 1 nappal, sőt lehet csak úgy él a gari, ha szerelő rakja be, gondolom nem ingyen.
atis c14se Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Én tuti bontóban vennék, végülis tönkremehet az új is a garancia lejárta után 1 nappal, sőt lehet csak úgy él a gari, ha szerelő rakja be, gondolom nem ingyen. Szerintem biztos bontóba fogok venni, persze ha jó árat mondanak rá.
spzoli Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Szerintem biztos bontóba fogok venni, persze ha jó árat mondanak rá. néköm is van egy darab, conquistador kipróbálta, hibátlanul működött. 10mátyáskirályért megválok tőle :lol:
atis c14se Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 néköm is van egy darab, conquistador kipróbálta, hibátlanul működött. 10mátyáskirályért megválok tőle :lol: Az hibátlan ár. Holnap még körbetelefonálgatok itt a környéken, és ha nincs, akkor hétvégén haver úgyis megy pestre, és én felmegyek vele. Persze ha pestre kell menni érte.
spzoli Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Az hibátlan ár. Holnap még körbetelefonálgatok itt a környéken, és ha nincs, akkor hétvégén haver úgyis megy pestre, és én felmegyek vele. Persze ha pestre kell menni érte. pesten van jájá :lol:
atis c14se Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 pesten van jájá :lol: akkor majd egyeztetünk, ha nem találok itt
spzoli Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 akkor majd egyeztetünk, ha nem találok itt rendben :lol:
SzTomi Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata C16NZ átalakításáról C16SE-re? A furat, löket mindkettőnél megegyezik, így elég csak a befecskendezést, gyújtást, motorvezérlő elektronikát, szelepfedelet kicserélni, vagy valami buktatója is van a műveletnek? :lol:
Novy Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata C16NZ átalakításáról C16SE-re? A furat, löket mindkettőnél megegyezik, így elég csak a befecskendezést, gyújtást, motorvezérlő elektronikát, szelepfedelet kicserélni, vagy valami buktatója is van a műveletnek? :lol: c14nz esetében beszélgettünk erről sokat. amit még én tudok: hf csere kábelköteg csere szívósor, meg pár gumicső curlangok.
SzTomi Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 c14nz esetében beszélgettünk erről sokat. amit még én tudok: hf csere kábelköteg csere szívósor, meg pár gumicső curlangok. Köszi a választ! De Ti végül nem vágtatok neki az átalakításnak?
spzoli Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 asszem vizsgaidőszak után meg kell írnom a gyikbe az átalakítást... hengerfej,veztengely+háza, szívósor, injektorok, acpumpa, legszűrőház, kábelköteg, computer, kell még egy 3ágú vízcső, egy másik műanyag vízcső, vákum cuccok is kellenek...
Novy Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Köszi a választ! De Ti végül nem vágtatok neki az átalakításnak? nem ti, hanem páran itt megcsinálták a c14nz-t pontosabban van aki x14nz-t Tápiószecső Udi bár őt nagyon ritkán látni meg Johnny82 jaaaa meg SPzoli, ő pont 1.6ost csinált.
SzTomi Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 asszem vizsgaidőszak után meg kell írnom a gyikbe az átalakítást... hengerfej,veztengely+háza, szívósor, injektorok, acpumpa, legszűrőház, kábelköteg, computer, kell még egy 3ágú vízcső, egy másik műanyag vízcső, vákum cuccok is kellenek... Szia spzoli! Köszönöm Neked is a segítséget! Lehet egyszerűbb venni egy komplett C16SE motort és átpakolni mindent az enyémbe?! ...úgy, hogy a motorszámom megmaradjon. :lol: Ma este derül ki, hogy mennyire sikerült megadnom a kegyelemdöfést a C16NZ-nek... Ha nagyon véres a torka, akkor nem látom értelmét már ennek a 75 lónak és megy Demóhoz. Azért érdeklődöm, hogy mennyire macerás, mert nem akarom megszivatni az átalakítással. :D
Novy Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Szia spzoli! Köszönöm Neked is a segítséget! Lehet egyszerűbb venni egy komplett C16SE motort és átpakolni mindent az enyémbe?! ...úgy, hogy a motorszámom megmaradjon. :lol: Ma este derül ki, hogy mennyire sikerült megadnom a kegyelemdöfést a C16NZ-nek... Ha nagyon véres a torka, akkor nem látom értelmét már ennek a 75 lónak és megy Demóhoz. Azért érdeklődöm, hogy mennyire macerás, mert nem akarom megszivatni az átalakítással. :D ha jól értem, akkor fel kell újítani a mocidat. akkor ez egy remek lehetőség az Se átalakításra. soha jobbat :lol:
SzTomi Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 ha jól értem, akkor fel kell újítani a mocidat. akkor ez egy remek lehetőség az Se átalakításra. soha jobbat :D Jaja, soha jobbat. ....és soha rosszabbkor. :lol:
spzoli Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 Szia spzoli! Köszönöm Neked is a segítséget! Lehet egyszerűbb venni egy komplett C16SE motort és átpakolni mindent az enyémbe?! ...úgy, hogy a motorszámom megmaradjon. :lol: Ma este derül ki, hogy mennyire sikerült megadnom a kegyelemdöfést a C16NZ-nek... Ha nagyon véres a torka, akkor nem látom értelmét már ennek a 75 lónak és megy Demóhoz. Azért érdeklődöm, hogy mennyire macerás, mert nem akarom megszivatni az átalakítással. :lol: igen, az a legegyszerűbb, bár nemtudom h milyen állapotban van a blokk része neked...kell e gépmunka, gyűrűzés ilyesmik...én ezeket nem csináltam, csak blokktól felfelé voltak cserék :D
SzTomi Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 igen, az a legegyszerűbb, bár nemtudom h milyen állapotban van a blokk része neked...kell e gépmunka, gyűrűzés ilyesmik...én ezeket nem csináltam, csak blokktól felfelé voltak cserék :lol: Azt sajnos még én sem tudom. Tegnap előtt kicsit nagyon megzargattam, aztán tegnap már 3 hengerrel indult a Drágám, rövid időn belül munkához látott a negyedik is és elkezdte "okádni" a füstöt. Sok jót nem jósolok már neki. Ma lesz szétborítva és kiderül, hogy mennyire komoly a baj. Ha filléres, akkor megcsináltatom, mert a pénztárcámban is válság van, de ha zsebbenyúlós, akkor szép lassan SE-re lesz varázsolva.
conquistador Elküldve Június2, 2009 Elküldve Június2, 2009 Sziasztok! Egy olyan kérésem lenne az 1.4 16v-s cartársakhoz,nem találkozott-e valaki olyan problémával, hogy idönként -nem rendszeressen- egyik henger 1500-2000 fordulat között nem akar dolgozni, mint ha kihagyna? A kocsiban 140e Km van és olajból 10e alatt cirka 0,5l-t eszik! Mi lehet a probléma? Köszi a válaszokat!
Recommended Posts