Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Mondjuk igy is bele megy majd nem kis pénz -legalábbis ha tényleg rendesen meg akarod csináltatni(ugyebár illene a mozgó/kopó részeket cserélni, hengerfejet sikoltatni ha már egyszer igy alakult, ne kelljen újra szétkapni más valami végett) - és ha már a motor szét lesz boritva akár bevállalható is lehetne egy SE-projekt, nem beszél rosszul az a Novyy gyerek <_< :lol: , szerintem. :lol: Na én ehhez nem értek...igy szívesen veszem a véleményeteket! :lol: Remélem jól megcsinálják...nem lenne egészséges ha az útszélén hagyna :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Na én ehhez nem értek...igy szívesen veszem a véleményeteket! :lol: A helyedben én is utána néznék ennek a dolognak ha már ugy is bontav lett a moci! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Na új info...mindegyik henger szép fényes kenés ok...3. henger sárgás felület kenés nem sok minden...ugye abba volt a víz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Na új info...mindegyik henger szép fényes kenés ok...3. henger sárgás felület kenés nem sok minden...ugye abba volt a víz... ...vagyis generál javitás..vagyis irány a net és keress egy SE szettet! :lol: ...sőt, akár motorcsere is könnyen lehet hogy az egyedüli megoldás....nahát akkor uccu neki! Bánni fogod ha most nem teszed meg, hidd el! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Na új info...mindegyik henger szép fényes kenés ok...3. henger sárgás felület kenés nem sok minden...ugye abba volt a víz... őő izé kérdés, hogy honnan kapta a vizet. remélhetőleg csak felülről, és a hf pakolása megoldja majd a helyzetet. ezek az nz-k nem szoktam meghalni így Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 ma olyat hallottam egy szerelőtől, ha szar a hidrotőke, akkor vez tengelyt himba sort mindent le kell cserélni :S mert akkor az is elkopik... szerintetek? szerintem elég nagy hülyeség, senkitől nem hallottam még, meg most azért, mert egy ponton nem megfeellő az olajzás.. attól a többitől még kapja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok! Ma megpróbáltam kivillogtatni a hibát ahogy az opel-magazin.hu-n leírták de nekem az "ABS" lámpa villog és az is csak a 12es kódot ami a "Diagnózis kezdete". Sikerült előhoznom a hibát szándékosan hosszú motorfék 5,4,3- ban és 3ikban 60nál elkedzte a rángatást és miközben rángatja az autót ilyen csilingelős hangot hallottam. majd kuplungolás után már le is állt. Újraindult és utána nem használtam motorféket, nem is állt le, viszont egyenletes gáznál bármelyik fokozatban 1500-2300 között rángat. Még egy érdekesség, indítás után 1-es kuplunggal elindulok alapjáraton megy az autó és kicsi egyenletes gáznál megugrik -megtorpan és nagyon lassan kúszik fel 3000környékére ahol már nem csinálja. Igaz ez ugyanaz a jelenség mint amit fent leírtam csak kisebb sebességnél jobban kijön... Szerintetek érdemes az AGR-szelepet levakoltatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Sziasztok! Ma megpróbáltam kivillogtatni a hibát ahogy az opel-magazin.hu-n leírták de nekem az "ABS" lámpa villog és az is csak a 12es kódot ami a "Diagnózis kezdete". Sikerült előhoznom a hibát szándékosan hosszú motorfék 5,4,3- ban és 3ikban 60nál elkedzte a rángatást és miközben rángatja az autót ilyen csilingelős hangot hallottam. majd kuplungolás után már le is állt. Újraindult és utána nem használtam motorféket, nem is állt le, viszont egyenletes gáznál bármelyik fokozatban 1500-2300 között rángat. Még egy érdekesség, indítás után 1-es kuplunggal elindulok alapjáraton megy az autó és kicsi egyenletes gáznál megugrik -megtorpan és nagyon lassan kúszik fel 3000környékére ahol már nem csinálja. Igaz ez ugyanaz a jelenség mint amit fent leírtam csak kisebb sebességnél jobban kijön... Szerintetek érdemes az AGR-szelepet levakoltatni? Amit leírtál ezalapján ez tipikus AGR probléma. A válasz: IGEN! <_< Nekem ugyanez a hibajelenség volt AGR problémánál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 ma olyat hallottam egy szerelőtől, ha szar a hidrotőke, akkor vez tengelyt himba sort mindent le kell cserélni :S mert akkor az is elkopik... szerintetek? szerintem elég nagy hülyeség, senkitől nem hallottam még, meg most azért, mert egy ponton nem megfeellő az olajzás.. attól a többitől még kapja Nekem meg azt mondták, hogy kopogó hidrotőkével eltörhet a himba és/vagy a szelep. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Nekem meg azt mondták, hogy kopogó hidrotőkével eltörhet a himba és/vagy a szelep. <_< lassan már annyi mindent hallottunk erről a kis ujnyi alkatrészről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Nekem meg azt mondták, hogy kopogó hidrotőkével eltörhet a himba és/vagy a szelep. <_< hát ha kitámaszt a tőke akkor még jó h eltöri a bütyköstengely a himbát :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 lassan már annyi mindent hallottunk erről a kis ujnyi alkatrészről... Tehát nem igaz? <_< hát ha kitámaszt a tőke akkor még jó h eltöri a bütyköstengely a himbát happy.gif Remek. Lassan egy éve zörög(nek). :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Tehát nem igaz? <_< Remek. Lassan egy éve zörög(nek). :lol: de igaz lehet ha ténylegesen kitámaszt. de hogy himbasort, meg vez tengelyt kelljen cserélni miatta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 de igaz lehet ha ténylegesen kitámaszt. de hogy himbasort, meg vez tengelyt kelljen cserélni miatta... Ha csak zörör, az oké, de ha tényleg kitámaszt és eltörik egy himba, ami megakasztja a vezérlést, és kiflit csinál pár szelepből? <_< Meg esetleg lyukat üt pár dugón. :lol: Mennyibe kerülne a tőkecsere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_< Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom... Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_< Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom... Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb... Én a bontottat vettem tőkkékel együtt 15-ért. Én ha a te helyedben lennék, megnézném azt az SE-mocit . Bár gyanúsan olcsó. A fogyasztás nem biztos hogy több lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_< Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom... Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb... Kevesebb is lehet akár. :lol: Én a bontottat vettem tőkkékel együtt 15-ért. Én ha a te helyedben lennék, megnézném azt az SE-mocit . Bár gyanúsan olcsó. A fogyasztás nem biztos hogy több lenne. Sőt. :lol: Azt is lehet, de ha kell esetleg egy hf, akkor hívj. Számom az aláírásomban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Van esetleg valaki, akinek le van már dugózva a tankszellőztetése? Lenne egy-két kérdésem. Más. A visszamenő benzincső hova megy pontosan a tankban? Tudja valaki? Próbáltam megfújni egy fecskendővel az injektor felőli végéről, de nagyon nehezen akart menni. Nem kellene tudni itt nagyon simán belefújni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 annak is van egy szelepe, ha az zárva, akkor hiába fújod <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 annak is van egy szelepe, ha az zárva, akkor hiába fújod <_< Na de hol van az a szelep, és mi nyitja? Mert a felesleges benzin is visszafolyik valahogyan... Igazából azt szerettem volna kideríteni, hogy nem dugult-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Na de hol van az a szelep, és mi nyitja? Mert a felesleges benzin is visszafolyik valahogyan... Igazából azt szerettem volna kideríteni, hogy nem dugult-e. egy elektromágneses szelep, és vagy a szívósoron, vagy ott mögötte a tűzfalon van valahol. ne keverd a benzin visszatérő ágat, és a szellőztető csövet, 3 cső van függetlenül egymástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 egy elektromágneses szelep, és vagy a szívósoron, vagy ott mögötte a tűzfalon van valahol. ne keverd a benzin visszatérő ágat, és a szellőztető csövet, 3 cső van függetlenül egymástól. Sztem nem is keverem. <_< én egyértelműen a visszatérő csőre gondolok, a szellőztető az más téma. Szóval annak az esetleges dugulását szeretném vizsgálni, amiben a felesleges benzinmennyiség folyik vissza az injektorhídról a tankba. Mert állítólag ennek a dugulása okozhat túl nagy nyomást, és nekem ez a gyanúm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Van esetleg valaki, akinek le van már dugózva a tankszellőztetése? Lenne egy-két kérdésem. Más. A visszamenő benzincső hova megy pontosan a tankban? Tudja valaki? Próbáltam megfújni egy fecskendővel az injektor felőli végéről, de nagyon nehezen akart menni. Nem kellene tudni itt nagyon simán belefújni? A szintjelző mellett megy be a cső, pontosabban a csonk amire a cső rá van húzva, és a tankban az AC-alatti "dobozba" nyomja vissza a benyát. Nekem ez volt kicsúszva, ezért rángatott 15-liter alatt. Amennyire én láttam nincs benne szűrő, vagy visszacsapószelep ami akadályozná a fecskendős akciódat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 A szintjelző mellett megy be a cső, pontosabban a csonk amire a cső rá van húzva, és a tankban az AC-alatti "dobozba" nyomja vissza a benyát. Nekem ez volt kicsúszva, ezért rángatott 15-liter alatt. Amennyire én láttam nincs benne szűrő, vagy visszacsapószelep ami akadályozná a fecskendős akciódat. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Köszi Nincs mit. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts