Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Mondjuk igy is bele megy majd nem kis pénz -legalábbis ha tényleg rendesen meg akarod csináltatni(ugyebár illene a mozgó/kopó részeket cserélni, hengerfejet sikoltatni ha már egyszer igy alakult, ne kelljen újra szétkapni más valami végett) - és ha már a motor szét lesz boritva akár bevállalható is lehetne egy SE-projekt, nem beszél rosszul az a Novyy gyerek <_< :lol: , szerintem. :lol:

Na én ehhez nem értek...igy szívesen veszem a véleményeteket! :lol:

Remélem jól megcsinálják...nem lenne egészséges ha az útszélén hagyna :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na új info...mindegyik henger szép fényes kenés ok...3. henger sárgás felület kenés nem sok minden...ugye abba volt a víz...

...vagyis generál javitás..vagyis irány a net és keress egy SE szettet! :lol:

...sőt, akár motorcsere is könnyen lehet hogy az egyedüli megoldás....nahát akkor uccu neki! Bánni fogod ha most nem teszed meg, hidd el! <_<

Link to comment
Megosztás:

Na új info...mindegyik henger szép fényes kenés ok...3. henger sárgás felület kenés nem sok minden...ugye abba volt a víz...

őő izé

kérdés, hogy honnan kapta a vizet.

remélhetőleg csak felülről, és a hf pakolása megoldja majd a helyzetet.

ezek az nz-k nem szoktam meghalni így

Link to comment
Megosztás:

ma olyat hallottam egy szerelőtől, ha szar a hidrotőke, akkor vez tengelyt himba sort mindent le kell cserélni :S

mert akkor az is elkopik...

szerintetek?

szerintem elég nagy hülyeség, senkitől nem hallottam még, meg most azért, mert egy ponton nem megfeellő az olajzás.. attól a többitől még kapja

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma megpróbáltam kivillogtatni a hibát ahogy az opel-magazin.hu-n leírták de nekem az "ABS" lámpa villog és az is csak a 12es kódot ami a "Diagnózis kezdete".

Sikerült előhoznom a hibát szándékosan hosszú motorfék 5,4,3- ban és 3ikban 60nál elkedzte a rángatást és miközben rángatja az autót ilyen csilingelős hangot hallottam. majd kuplungolás után már le is állt. Újraindult és utána nem használtam motorféket, nem is állt le, viszont egyenletes gáznál bármelyik fokozatban 1500-2300 között rángat. Még egy érdekesség, indítás után 1-es kuplunggal elindulok alapjáraton megy az autó és kicsi egyenletes gáznál megugrik -megtorpan és nagyon lassan kúszik fel 3000környékére ahol már nem csinálja. Igaz ez ugyanaz a jelenség mint amit fent leírtam csak kisebb sebességnél jobban kijön... Szerintetek érdemes az AGR-szelepet levakoltatni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma megpróbáltam kivillogtatni a hibát ahogy az opel-magazin.hu-n leírták de nekem az "ABS" lámpa villog és az is csak a 12es kódot ami a "Diagnózis kezdete".

Sikerült előhoznom a hibát szándékosan hosszú motorfék 5,4,3- ban és 3ikban 60nál elkedzte a rángatást és miközben rángatja az autót ilyen csilingelős hangot hallottam. majd kuplungolás után már le is állt. Újraindult és utána nem használtam motorféket, nem is állt le, viszont egyenletes gáznál bármelyik fokozatban 1500-2300 között rángat. Még egy érdekesség, indítás után 1-es kuplunggal elindulok alapjáraton megy az autó és kicsi egyenletes gáznál megugrik -megtorpan és nagyon lassan kúszik fel 3000környékére ahol már nem csinálja. Igaz ez ugyanaz a jelenség mint amit fent leírtam csak kisebb sebességnél jobban kijön... Szerintetek érdemes az AGR-szelepet levakoltatni?

Amit leírtál ezalapján ez tipikus AGR probléma. A válasz: IGEN! <_<

Nekem ugyanez a hibajelenség volt AGR problémánál.

Link to comment
Megosztás:

ma olyat hallottam egy szerelőtől, ha szar a hidrotőke, akkor vez tengelyt himba sort mindent le kell cserélni :S

mert akkor az is elkopik...

szerintetek?

szerintem elég nagy hülyeség, senkitől nem hallottam még, meg most azért, mert egy ponton nem megfeellő az olajzás.. attól a többitől még kapja

Nekem meg azt mondták, hogy kopogó hidrotőkével eltörhet a himba és/vagy a szelep. <_<

Link to comment
Megosztás:

de igaz lehet ha ténylegesen kitámaszt.

de hogy himbasort, meg vez tengelyt kelljen cserélni miatta...

Ha csak zörör, az oké, de ha tényleg kitámaszt és eltörik egy himba, ami megakasztja a vezérlést, és kiflit csinál pár szelepből? <_< Meg esetleg lyukat üt pár dugón. :lol: Mennyibe kerülne a tőkecsere?

Link to comment
Megosztás:

Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_<

Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom...

Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb...

Link to comment
Megosztás:

Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_<

Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom...

Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb...

Én a bontottat vettem tőkkékel együtt 15-ért. Én ha a te helyedben lennék, megnézném azt az SE-mocit . Bár gyanúsan olcsó. A fogyasztás nem biztos hogy több lenne.

Link to comment
Megosztás:

Repedt a hengerfej....meg azt mondják mókoltak benne mert látszik rajta....f.sza...jól kifogtam <_<

Lehet akkor most kéne hidrotőkét cserélni? mert csetteg nekem is...az már annyit nem dob a dolgon gondolom...

Mert SE-t nem igazán akarok...fogyasztás igy is sok...bár lehet ugy kevesebb...

Kevesebb is lehet akár. :lol:

Én a bontottat vettem tőkkékel együtt 15-ért. Én ha a te helyedben lennék, megnézném azt az SE-mocit . Bár gyanúsan olcsó. A fogyasztás nem biztos hogy több lenne.

Sőt. :lol:

Azt is lehet, de ha kell esetleg egy hf, akkor hívj. Számom az aláírásomban.

Link to comment
Megosztás:

Van esetleg valaki, akinek le van már dugózva a tankszellőztetése? Lenne egy-két kérdésem.

Más. A visszamenő benzincső hova megy pontosan a tankban? Tudja valaki? Próbáltam megfújni egy fecskendővel az injektor felőli végéről, de nagyon nehezen akart menni. Nem kellene tudni itt nagyon simán belefújni?

Link to comment
Megosztás:

Na de hol van az a szelep, és mi nyitja? Mert a felesleges benzin is visszafolyik valahogyan... Igazából azt szerettem volna kideríteni, hogy nem dugult-e.

egy elektromágneses szelep, és vagy a szívósoron, vagy ott mögötte a tűzfalon van valahol.

ne keverd a benzin visszatérő ágat, és a szellőztető csövet, 3 cső van függetlenül egymástól.

Link to comment
Megosztás:

egy elektromágneses szelep, és vagy a szívósoron, vagy ott mögötte a tűzfalon van valahol.

ne keverd a benzin visszatérő ágat, és a szellőztető csövet, 3 cső van függetlenül egymástól.

Sztem nem is keverem. <_< én egyértelműen a visszatérő csőre gondolok, a szellőztető az más téma. Szóval annak az esetleges dugulását szeretném vizsgálni, amiben a felesleges benzinmennyiség folyik vissza az injektorhídról a tankba. Mert állítólag ennek a dugulása okozhat túl nagy nyomást, és nekem ez a gyanúm.

Link to comment
Megosztás:

Van esetleg valaki, akinek le van már dugózva a tankszellőztetése? Lenne egy-két kérdésem.

Más. A visszamenő benzincső hova megy pontosan a tankban? Tudja valaki? Próbáltam megfújni egy fecskendővel az injektor felőli végéről, de nagyon nehezen akart menni. Nem kellene tudni itt nagyon simán belefújni?

A szintjelző mellett megy be a cső, pontosabban a csonk amire a cső rá van húzva, és a tankban az AC-alatti "dobozba" nyomja vissza a benyát. Nekem ez volt kicsúszva, ezért rángatott 15-liter alatt. Amennyire én láttam nincs benne szűrő, vagy visszacsapószelep ami akadályozná a fecskendős akciódat.

P4220004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

A szintjelző mellett megy be a cső, pontosabban a csonk amire a cső rá van húzva, és a tankban az AC-alatti "dobozba" nyomja vissza a benyát. Nekem ez volt kicsúszva, ezért rángatott 15-liter alatt. Amennyire én láttam nincs benne szűrő, vagy visszacsapószelep ami akadályozná a fecskendős akciódat.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.