zocsa Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Nem indul a gép. <_< Önindító teker. Hogy lehet legegyszerrűbben megnézni,hogy szikra vagy benzin nincs? Az AC-t hallom menni,szerintem gyújtás lesz. Milyen gyújtás alkatrészek szoktak legtöbbször elromlani? köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Tomi Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Nem indul a gép. <_< Önindító teker. Hogy lehet legegyszerrűbben megnézni,hogy szikra vagy benzin nincs? Az AC-t hallom menni,szerintem gyújtás lesz. Milyen gyújtás alkatrészek szoktak legtöbbször elromlani? köszi. Szerintem nézd meg a gyújtáselosztót bár aszt nem írtad hogy milyen tipus de ha a régifajta gyújtás van akkor nézd meg a az elosztót mert abba lehet hogy nincs contact. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Szerintem nézd meg a gyújtáselosztót bár aszt nem írtad hogy milyen tipus de ha a régifajta gyújtás van akkor nézd meg a az elosztót mert abba lehet hogy nincs contact. c16nz motoros, az elosztófedélre gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
shootman Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Alapjárati vezérlőszelep hibára panaszkodik a kocsi, mitlehet vele csinálni? van rá lehetőség hogy kitisztítani?? vagy csere?? mi a menete?? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Sziasztok! Van egy Astra F kombin 1.6 16V, kb. 2 hónapja van nálam és van vele egy kis gondom, miszerint gázpedál elengedése után hagyom egy kicsit motorfékkel gurulni utána kikuplungolom és előszeretettel lefullad. Ezt a vásárlás után is csinálta de az injektor és fojtószelep tisztítása után némileg megjavult. De most megint előjött ez fulladásos hiba viszont van előjele. Ha egyenletesen tartom a gázt 1500-2200fordulat között akkor iszonyatosan elkezd rángatni majd csak izmos full gáznál hagyja abba. Nem mindig fullad le a rángatás után alapjáraton de elég gyakran. Tudni kell: AC-pumpám 2hete meghalt, kicseréltem és most jött elő megint ez a rángatás + lefulladás. Benzinszűrőt most cseréltem. Gyertyák jók, megnéztük szerelővel, elvileg a gyújtáskábel se húz át sehol. Szerintetek mi okozhatja ezt a rángatást + a lefulladást? Az előző tulaj azt mondta hogy az alapjárati motort kell cserélni... De akkor még nem rángatott csak néha lefulladt de nem ennyiszer... Légyszíves segítsetek. Köszi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Sziasztok! Van egy Astra F kombin 1.6 16V, kb. 2 hónapja van nálam és van vele egy kis gondom, miszerint gázpedál elengedése után hagyom egy kicsit motorfékkel gurulni utána kikuplungolom és előszeretettel lefullad. Ezt a vásárlás után is csinálta de az injektor és fojtószelep tisztítása után némileg megjavult. De most megint előjött ez fulladásos hiba viszont van előjele. Ha egyenletesen tartom a gázt 1500-2200fordulat között akkor iszonyatosan elkezd rángatni majd csak izmos full gáznál hagyja abba. Nem mindig fullad le a rángatás után alapjáraton de elég gyakran. Tudni kell: AC-pumpám 2hete meghalt, kicseréltem és most jött elő megint ez a rángatás + lefulladás. Benzinszűrőt most cseréltem. Gyertyák jók, megnéztük szerelővel, elvileg a gyújtáskábel se húz át sehol. Szerintetek mi okozhatja ezt a rángatást + a lefulladást? Az előző tulaj azt mondta hogy az alapjárati motort kell cserélni... De akkor még nem rángatott csak néha lefulladt de nem ennyiszer... Légyszíves segítsetek. Köszi. <_< Hibakódot nem dob? Nekem a sebességjeladó miatt csinálta ezt (1.6 8v), de azt ki is dobta hibának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Na az már kiderült hogy a 3. hengerembe ment a vizem...de a tömítésnél nem igen látszik semmi...elküldték repedés vizsgálatra...aztán kiderül <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Sziasztok! Van egy Astra F kombin 1.6 16V, kb. 2 hónapja van nálam és van vele egy kis gondom, miszerint gázpedál elengedése után hagyom egy kicsit motorfékkel gurulni utána kikuplungolom és előszeretettel lefullad. Ezt a vásárlás után is csinálta de az injektor és fojtószelep tisztítása után némileg megjavult. De most megint előjött ez fulladásos hiba viszont van előjele. Ha egyenletesen tartom a gázt 1500-2200fordulat között akkor iszonyatosan elkezd rángatni majd csak izmos full gáznál hagyja abba. Nem mindig fullad le a rángatás után alapjáraton de elég gyakran. Tudni kell: AC-pumpám 2hete meghalt, kicseréltem és most jött elő megint ez a rángatás + lefulladás. Benzinszűrőt most cseréltem. Gyertyák jók, megnéztük szerelővel, elvileg a gyújtáskábel se húz át sehol. Szerintetek mi okozhatja ezt a rángatást + a lefulladást? Az előző tulaj azt mondta hogy az alapjárati motort kell cserélni... De akkor még nem rángatott csak néha lefulladt de nem ennyiszer... Légyszíves segítsetek. Köszi. :lol: mennyi benzinvan benne?? egy két kollégának volt olyan problémája, hogy kevésbenzinnel, kb 15 liter rángatott a motor. egyikőjüknek nem volt bilinccsel megszorítva az AC-n lévő cső, másiknak pedig a visszatérő ág volt leesve, és nem az AC ra folyt a benya, hanem a tankba, bár ők lefulladásról nem számoltak be de az AC cseréd miatt nekem ez ugrott be. hátha :lol: egyébként nem Kombi hanem CARAVAN, ha már F astrád van <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Van egy Astra F kombin 1.6 16V, kb. 2 hónapja van nálam és van vele egy kis gondom, miszerint gázpedál elengedése után hagyom egy kicsit motorfékkel gurulni utána kikuplungolom és előszeretettel lefullad. Ezt a vásárlás után is csinálta de az injektor és fojtószelep tisztítása után némileg megjavult. De most megint előjött ez fulladásos hiba viszont van előjele. Ha egyenletesen tartom a gázt 1500-2200fordulat között akkor iszonyatosan elkezd rángatni majd csak izmos full gáznál hagyja abba. Nem mindig fullad le a rángatás után alapjáraton de elég gyakran. Gyújtáskábel (gyakorlatilag se húz át? <_< ellenállás? ), gyertyák (milyenek, mikoriak?), AGR szelep zárási hiba, lambdaszonda kezdődő behalás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 mennyi benzinvan benne?? egy két kollégának volt olyan problémája, hogy kevésbenzinnel, kb 15 liter rángatott a motor. egyikőjüknek nem volt bilinccsel megszorítva az AC-n lévő cső, másiknak pedig a visszatérő ág volt leesve, és nem az AC ra folyt a benya, hanem a tankba, bár ők lefulladásról nem számoltak be de az AC cseréd miatt nekem ez ugrott be. hátha :lol: egyébként nem Kombi hanem CARAVAN, ha már F astrád van :lol: Nekem is ez volt a gondom tavaly,de nem rángattott,csak egyszerűen leállt,és nem indult be. AC csere megoldotta. Ekkor cseréltek gyújtásmodult,de nem az volt a gond. Szerencsére,mert megmaradt a gyári gyújtásmodulom plusszba, <_< ÉS MEGOLDOTTA A MOSTANI PROBLÉMÁMAT,VISSZARAKTAM ÉS PÖCCRE INDUL! :lol: :lol: Tehát amit beleraktak,9 hónapot bírt és bevégeztetett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Tomi Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 c16nz motoros, az elosztófedélre gondolsz? Igen. De ezt csak akkor ha központi befecskendezésű (mert a hengerenkéntinek már ilyen díszgyújtása van ahoz nem értek) mert nekem olyan van és ezt csinálta nekem is és levettem a gyújtáselosztót és a pólusokon elég durva lerakódás volt és emiatt nem adta át a szikrát megtakarítottam és utána jó volt. Most itt vagyok egy pár percig ha valami még érdekel kérdezz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Igen. De ezt csak akkor ha központi befecskendezésű (mert a hengerenkéntinek már ilyen díszgyújtása van ahoz nem értek) mert nekem olyan van és ezt csinálta nekem is és levettem a gyújtáselosztót és a pólusokon elég durva lerakódás volt és emiatt nem adta át a szikrát megtakarítottam és utána jó volt. Most itt vagyok egy pár percig ha valami még érdekel kérdezz!!! köszi. Közben megoldódott egy gyújtásmodulcserével,de ahogy néztem szerintem cserélek elosztófedelet és rotort is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Szerintem addig,amíg azt a szívósort nem szeditek le és az illesztéseknél nem lesz letömítve normálisan,addig hiába fujkálod. A gumicsövön hajszálrepedéseket kell keresni,de ezt csak kiszerelt állapotban lehet megnézni. A gyári csövet nem javaslom,sajna 6E körül van az az 5 centis cső. Én Homasitában vettem megfelelő átmérőjű,benzinálló csövet és azt vágtam méretre,ha jól emléxem 65mm az átmérője.Így csak 1500Ft volt. Neked is volt hasonló problémád vagy más okból cserélted ki azt a közbetétet??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Igen. De ezt csak akkor ha központi befecskendezésű (mert a hengerenkéntinek már ilyen díszgyújtása van ahoz nem értek) mert nekem olyan van és ezt csinálta nekem is és levettem a gyújtáselosztót és a pólusokon elég durva lerakódás volt és emiatt nem adta át a szikrát megtakarítottam és utána jó volt. Most itt vagyok egy pár percig ha valami még érdekel kérdezz!!! Nekem sem rotoros, hanem DIS gyújtásmodulom van már a verdán. 1.6 nyóccelep, központi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Eszi a vizet...de kifele nem csöppenik...a szerelő ismerős lecsavarta az olajbetöltö kupakot és habos szerü kence van a kupak belső felén...azt mondta nagy valószinűséggel belenyomja a vizet, ezért van az hogy kihagy a motor néha, meg hogy fuldoklósan indul.... De pontosat nem tudok még, holnap viszem ki aztán majd kiderül mi van... A víz az olajban beleszólna az indulásba, kihagyásba? <_< Azért ezek elég durva árak. Én pár éve 25e Ft-ért vettem Si-hez a komplett hengerfejet, kábelkötegestül, ECU-val együtt. Ehhez már csak néhány vízcső, meg a 3bar-os AC-pumpa kéne. Leömlőt nem kell cserélni. Igazából szerintem maga az Se-szett olyan 50-60 lehet, csak jönnek még a járulékos kölétségek, meg a nem várt kiadások. Sziasztok! Van egy Astra F kombin 1.6 16V, kb. 2 hónapja van nálam és van vele egy kis gondom, miszerint gázpedál elengedése után hagyom egy kicsit motorfékkel gurulni utána kikuplungolom és előszeretettel lefullad. Ezt a vásárlás után is csinálta de az injektor és fojtószelep tisztítása után némileg megjavult. De most megint előjött ez fulladásos hiba viszont van előjele. Ha egyenletesen tartom a gázt 1500-2200fordulat között akkor iszonyatosan elkezd rángatni majd csak izmos full gáznál hagyja abba. Nem mindig fullad le a rángatás után alapjáraton de elég gyakran. Tudni kell: AC-pumpám 2hete meghalt, kicseréltem és most jött elő megint ez a rángatás + lefulladás. Benzinszűrőt most cseréltem. Gyertyák jók, megnéztük szerelővel, elvileg a gyújtáskábel se húz át sehol. Szerintetek mi okozhatja ezt a rángatást + a lefulladást? Az előző tulaj azt mondta hogy az alapjárati motort kell cserélni... De akkor még nem rángatott csak néha lefulladt de nem ennyiszer... Légyszíves segítsetek. Köszi. :lol: Nem vettétek ki a szintjelzőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 A víz az olajban beleszólna az indulásba, kihagyásba? <_< Igazából szerintem maga az Se-szett olyan 50-60 lehet, csak jönnek még a járulékos kölétségek, meg a nem várt kiadások. Nem vettétek ki a szintjelzőt? Magában az ha a viz bekerül az olajba szernitem biztosan nem. Szerintem nem a vizes olaj hanem az aminek okán a viz az olajba került vagyis a tömitési hiba miatt...na persze akkor meg valószinűsithetően be kellet hogy kerüljön az égéstérbe is belőle, de arra meg azt irta - ha jól emlékszem - hogy nem voltak látható jelei.(nem volt fehér füst) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Magában az ha a viz bekerül az olajba szernitem biztosan nem. Szerintem nem a vizes olaj hanem az aminek okán a viz az olajba került vagyis a tömitési hiba miatt...na persze akkor meg valószinűsithetően be kellet hogy kerüljön az égéstérbe is belőle, de arra meg azt irta - ha jól emlékszem - hogy nem voltak látható jelei.(nem volt fehér füst) <_< Így van...se füst semmi...sőt...egész jól ment a gép így is...de a 3. hengerben víz van...ma nézték meg...aztán továbbiakat nem tudok még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Így van...se füst semmi...sőt...egész jól ment a gép így is...de a 3. hengerben víz van...ma nézték meg...aztán továbbiakat nem tudok még... nem mindig van látható jele.. meg olyan pici helyen is bele tud folyni, hogy észre se lehet szinte venni. majd nyomáspróbán megmondják, de most jó alkalom lett volna egy Se projektre <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 nem mindig van látható jele.. meg olyan pici helyen is bele tud folyni, hogy észre se lehet szinte venni. majd nyomáspróbán megmondják, de most jó alkalom lett volna egy Se projektre :lol: Ááá...nem volt szándékomban <_< Bár elgondolkodtam már hogy amikor vettem akkor a 82 Le jobb lett volna...de már mindegy :lol: A-ból B-be elvisz...az a lényeg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Ááá...nem volt szándékomban <_< Bár elgondolkodtam már hogy amikor vettem akkor a 82 Le jobb lett volna...de már mindegy :lol: A-ból B-be elvisz...az a lényeg :lol: hátő ő azé én komolyabban is elgondolkodnék, még ezzel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 hátő ő azé én komolyabban is elgondolkodnék, még ezzel is. Inkább igy legyen most jó...mert már mást gondoltam ki...GSI első ülés + egybe kárpitoztatni mindent (ülések ajtók) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blackdaniel Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Köszönöm a gyors válaszokat, közben olvasgattam itt a fórumon és mostmár gyanakszok az AGR szelepre. Az AC-t elvileg jól rakták össze de ránézek. A gyújtáskábelt nem néztem még meg teljesen. Most az AGR szelep lemezzel való lefedésén gondolkodok... Úgy olvastam sokaknak bevált. Esetleg holnap megpróbálom kivillogtatni a hibát. Holnap kipróbálom a hosszabb motorféket, hátha kigyullad a motorhiba jelző lámpa, ámbár múltkor egy 20mp-re kigyulladt majd elaludt.. No mindegy, holnap tesztelgetek... ha valami kínom van írok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Inkább igy legyen most jó...mert már mást gondoltam ki...GSI első ülés + egybe kárpitoztatni mindent (ülések ajtók) hát az se lesz ócsó... 40-50? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 hát az se lesz ócsó... 40-50? még nem tudom ezt...utána kell járnom...és értékelnem a helyzetet <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Inkább igy legyen most jó...mert már mást gondoltam ki...GSI első ülés + egybe kárpitoztatni mindent (ülések ajtók) Mondjuk igy is bele megy majd nem kis pénz -legalábbis ha tényleg rendesen meg akarod csináltatni(ugyebár illene a mozgó/kopó részeket cserélni, hengerfejet sikoltatni ha már egyszer igy alakult, ne kelljen újra szétkapni más valami végett) - és ha már a motor szét lesz boritva akár bevállalható is lehetne egy SE-projekt, nem beszél rosszul az a Novyy gyerek <_< :lol: , szerintem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts