Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

nekem régebben volt ilyen sufnis megoldás, ami viszont szépen meg volt csinálva.

de nem sokat jelentett, egy jó csippel talán 10%-ot hozott volna LE-ben.

már teljesen más rendszerem van, 4pillangós. Ebben csak a szívósor volt 130e körül,

de úgy, hogy csak a talpat kellett a dbilastól venni, a dupla 45-ös pillangó blokkokat

a Szuromi gyártja olcsóbban :lol: A gázrudazatot pedig KG gyártotta le hozzá, különben

az se lett volna olcsó <_<

majd muti már egy képet róla, ha lesz időd :lol:

Link to comment
Megosztás:

akkor szerintem le lehetne bontani a szívósort, és cserélni azt a tömítést (kettő is van!).

nem olyan nagy meló, és a tömítés sem drága. Közben pedig töviről hegyire át lehet nézni az

összes vákumcsövet.

Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!!

Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!!

Link to comment
Megosztás:

Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!!

Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!!

a légszűrőből rögtön megy a motorba.

tök szépen, de gondolom nem alapjáraton.

Link to comment
Megosztás:

Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!!

Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!!

Ha javasolhatom, menjetek alá is, és alulról is fújkodjátok meg a szívósor talpat, meg az alsó csatlakozásokat

a vákum részen :lol: az a tuti <_<

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Lehet ám generátor tárcsa el van kopva és beleül a szíj. Pl.: Nekem ez volt a baj ki lett cserélve és a nyikorgó hang elmúlt.

Sziasztok!

Nálam ugyanez a probléma jött elő két napja, csak kár, hogy én tegnap elindultam vele, már nincs is meg a szíj, leszakadt az egész, este megy szerelőhöz. Ugyan nekem G-s Astrám van, nem tudom mennyire különbözik.

Link to comment
Megosztás:

Ha javasolhatom, menjetek alá is, és alulról is fújkodjátok meg a szívósor talpat, meg az alsó csatlakozásokat

a vákum részen :lol: az a tuti <_<

Alul is van vákuum cső?Hol keressem?Amit J0hnny javasolt,hogy azt a gumi közbetétet is nézzük át.Olyat hol lehet kapni?Csak gyári van?Mert a Bárdinál-Unixnál nem találtam!!!Az lenne a legjobb ha egyből ki is cserélném!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget!

Hello!

Ha jól tudom a GYIK ben van ehez leírás....de majd jön valaki okosabb és megmondja <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget!

A pénz sokmindentől függ, ha magad szereled akkor nyilván olcsóbb. Cserélni sokmindent kell, kábelköteg, ecu, hengerfej, szívósor kompletten mindennel, Ac pumpa, pár cső... Persze a hengerfejet érdemes felújíttatni is például. Csak az alkatrészek simán belekerülhetnek 50-80ezerbe is, állapottól, meg szerencsétől függően, aztán a felújítás, a munkadíj...nem olcsó mulatság.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget!

A váltó maradhat, HF-és attól felfele cserés, szívosor, leömlő, injektorsor. Kábelköteg, ECU, 3 bar-os benzinpumpa is kellene. Alsó hangon olyan 80, de inkább 100 csak az anyagköltség.

Na ugy fest hengerfejes a jármű <_<

Így most egyéb projektem várat magára :lol:

Egészen pontosan? Átégett a tömítés, vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol:

Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<.

Link to comment
Megosztás:

Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol:

Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<.

A motorszám nem változik, tehát papírozni nem kell, viszont ha eredetvizsgára viszed egyszer, vagy műszakin kifogsz olyat aki ismeri ezeket a dolgokat akkor lehet belőle gondod.

Link to comment
Megosztás:

Egészen pontosan? Átégett a tömítés, vagy mi?

Eszi a vizet...de kifele nem csöppenik...a szerelő ismerős lecsavarta az olajbetöltö kupakot és habos szerü kence van a kupak belső felén...azt mondta nagy valószinűséggel belenyomja a vizet, ezért van az hogy kihagy a motor néha, meg hogy fuldoklósan indul....

De pontosat nem tudok még, holnap viszem ki aztán majd kiderül mi van...

Link to comment
Megosztás:

A váltó maradhat, HF-és attól felfele cserés, szívosor, leömlő, injektorsor. Kábelköteg, ECU, 3 bar-os benzinpumpa is kellene. Alsó hangon olyan 80, de inkább 100 csak az anyagköltség.

Azért ezek elég durva árak. Én pár éve 25e Ft-ért vettem Si-hez a komplett hengerfejet, kábelkötegestül, ECU-val együtt. Ehhez már csak néhány vízcső, meg a 3bar-os AC-pumpa kéne. Leömlőt nem kell cserélni.

Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol:

Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<.

Ehhez nem kell motorcserés eljárás, mivel a motorszám marad. Egyébként nem egyszerű, ha erősebbet akarsz bele, asszem 10% teljesítménynövekedés felett mérnöki terveket kell benyújtani az átíráshoz, ami többe kerül, mint az autó.

Link to comment
Megosztás:

Amit J0hnny javasolt,hogy azt a gumi közbetétet is nézzük át.Olyat hol lehet kapni?Csak gyári van?Mert a Bárdinál-Unixnál nem találtam!!!Az lenne a legjobb ha egyből ki is cserélném!!!

Szerintem addig,amíg azt a szívósort nem szeditek le és az illesztéseknél nem lesz letömítve normálisan,addig hiába fujkálod.

A gumicsövön hajszálrepedéseket kell keresni,de ezt csak kiszerelt állapotban lehet megnézni.

A gyári csövet nem javaslom,sajna 6E körül van az az 5 centis cső.

Én Homasitában vettem megfelelő átmérőjű,benzinálló csövet és azt vágtam méretre,ha jól emléxem 65mm az átmérője.Így csak 1500Ft volt.

Link to comment
Megosztás:

Azért ezek elég durva árak. Én pár éve 25e Ft-ért vettem Si-hez a komplett hengerfejet, kábelkötegestül, ECU-val együtt. Ehhez már csak néhány vízcső, meg a 3bar-os AC-pumpa kéne. Leömlőt nem kell cserélni.

Ehhez nem kell motorcserés eljárás, mivel a motorszám marad. Egyébként nem egyszerű, ha erősebbet akarsz bele, asszem 10% teljesítménynövekedés felett mérnöki terveket kell benyújtani az átíráshoz, ami többe kerül, mint az autó.

Kösz! Ez így már mindjárt jobban hangzik reménykedek is benne hogy kb egy 50 es ből ki fog jönni mert 90 ezertől már 2000 es motort kompletten lehet venni <_<

Akkor ezek szerint nem igaz az hogy olyan motort bele lehet tenni átalakítási engedély nélkül ami gyárilag abba az autótípusba megtalálható ezt hallottam legutoljára.

Link to comment
Megosztás:

Kösz! Ez így már mindjárt jobban hangzik reménykedek is benne hogy kb egy 50 es ből ki fog jönni mert 90 ezertől már 2000 es motort kompletten lehet venni <_<

Akkor ezek szerint nem igaz az hogy olyan motort bele lehet tenni átalakítási engedély nélkül ami gyárilag abba az autótípusba megtalálható ezt hallottam legutoljára.

valami olyan van, hogy ugyan azt a motort teheted bele

és ehhez nem kell már annyi hercehurca mint ezelőtt.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem addig,amíg azt a szívósort nem szeditek le és az illesztéseknél nem lesz letömítve normálisan,addig hiába fujkálod.

A gumicsövön hajszálrepedéseket kell keresni,de ezt csak kiszerelt állapotban lehet megnézni.

A gyári csövet nem javaslom,sajna 6E körül van az az 5 centis cső.

Én Homasitában vettem megfelelő átmérőjű,benzinálló csövet és azt vágtam méretre,ha jól emléxem 65mm az átmérője.Így csak 1500Ft volt.

Keveset mondtál!!!11e ft az a kis szar utángyártottban van 2700-ért!!!

Hát akkor rászánom a szerelőmet,hogy bontsa le,de azt mondta,hogy ö a hengerfejjel együtt rakta össze,és utána rakta kompletten a motorra,mert hogy szar odaférni belülről...

De hát csak megcsinálja...

Akkor új tömítések+valami tömítő anyagot kenjünk oda???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.