Novy Elküldve Május13, 2009 Megoszt Elküldve Május13, 2009 nekem régebben volt ilyen sufnis megoldás, ami viszont szépen meg volt csinálva. de nem sokat jelentett, egy jó csippel talán 10%-ot hozott volna LE-ben. már teljesen más rendszerem van, 4pillangós. Ebben csak a szívósor volt 130e körül, de úgy, hogy csak a talpat kellett a dbilastól venni, a dupla 45-ös pillangó blokkokat a Szuromi gyártja olcsóbban :lol: A gázrudazatot pedig KG gyártotta le hozzá, különben az se lett volna olcsó <_< majd muti már egy képet róla, ha lesz időd :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 akkor szerintem le lehetne bontani a szívósort, és cserélni azt a tömítést (kettő is van!). nem olyan nagy meló, és a tömítés sem drága. Közben pedig töviről hegyire át lehet nézni az összes vákumcsövet. Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!! Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!! Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!! a légszűrőből rögtön megy a motorba. tök szépen, de gondolom nem alapjáraton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Na fújkáltunk féktisztítót mindenhova,de nem változott semmi!!!Viszont befújtunk a levegőszűrőhöz,és egyből tök szépen járt abban a pillanatban!!! Ez mitől lehet?Egyre erősebb a gyanúm,hogy a computer hibás!!! Ha javasolhatom, menjetek alá is, és alulról is fújkodjátok meg a szívósor talpat, meg az alsó csatlakozásokat a vákum részen :lol: az a tuti <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 a légszűrőből rögtön megy a motorba. tök szépen, de gondolom nem alapjáraton. nem pörgött fel hanem pár másodpercig egyenletes volt az alapjárat!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ten Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Hali! Lehet ám generátor tárcsa el van kopva és beleül a szíj. Pl.: Nekem ez volt a baj ki lett cserélve és a nyikorgó hang elmúlt. Sziasztok! Nálam ugyanez a probléma jött elő két napja, csak kár, hogy én tegnap elindultam vele, már nincs is meg a szíj, leszakadt az egész, este megy szerelőhöz. Ugyan nekem G-s Astrám van, nem tudom mennyire különbözik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 nem pörgött fel hanem pár másodpercig egyenletes volt az alapjárat!!! A szívósor gumicsövét megnéztétek tüzetesen?Levettétek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 A szívósor gumicsövét megnéztétek tüzetesen?Levettétek? Jah nekem is el volt repedve a gumiharmonika amikor vettem, de nem láttam amíg le nem szereltem, mert allul volt a repedés, és pont két borda között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Jah nekem is el volt repedve a gumiharmonika amikor vettem, de nem láttam amíg le nem szereltem, mert allul volt a repedés, és pont két borda között. Én nem arról a csőről beszélek,hanem ami a pillangó és a szívósor között van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Én nem arról a csőről beszélek,hanem ami a pillangó és a szívósor között van. Bocsesz, nekem olyan nincs. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 A szívósor gumicsövét megnéztétek tüzetesen?Levettétek? Háááát nem bontottunk most semmit csak ezt a féktisztitos dolgot probáltuk ki!!!Arra a gumira is fujtunk,de nem változott semmi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május15, 2009 Megoszt Elküldve Május15, 2009 Ha javasolhatom, menjetek alá is, és alulról is fújkodjátok meg a szívósor talpat, meg az alsó csatlakozásokat a vákum részen :lol: az a tuti <_< Alul is van vákuum cső?Hol keressem?Amit J0hnny javasolt,hogy azt a gumi közbetétet is nézzük át.Olyat hol lehet kapni?Csak gyári van?Mert a Bárdinál-Unixnál nem találtam!!!Az lenne a legjobb ha egyből ki is cserélném!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Tomi Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Na ugy fest hengerfejes a jármű <_< Így most egyéb projektem várat magára :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget! Hello! Ha jól tudom a GYIK ben van ehez leírás....de majd jön valaki okosabb és megmondja <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget! A pénz sokmindentől függ, ha magad szereled akkor nyilván olcsóbb. Cserélni sokmindent kell, kábelköteg, ecu, hengerfej, szívósor kompletten mindennel, Ac pumpa, pár cső... Persze a hengerfejet érdemes felújíttatni is például. Csak az alkatrészek simán belekerülhetnek 50-80ezerbe is, állapottól, meg szerencsétől függően, aztán a felújítás, a munkadíj...nem olcsó mulatság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni van egy f Astrám c14nz központi befecskendezésű 1.4 8 szelepes motorral szeretném megcsinálni hogy hengerenkénti befecskendezésű legyen (8 szelepes az se motor) úgy tudom hogy a váltót nem kell cserélni és talán elég csak a hengerfejtől felfele cserélni a motort ez igaz e és még mit kell cserélni a motorba (kábelek , számítógép ...egyebek?) És kb. mennyi pénzbe fáj ez? előre is kösz a segítséget! A váltó maradhat, HF-és attól felfele cserés, szívosor, leömlő, injektorsor. Kábelköteg, ECU, 3 bar-os benzinpumpa is kellene. Alsó hangon olyan 80, de inkább 100 csak az anyagköltség. Na ugy fest hengerfejes a jármű <_< Így most egyéb projektem várat magára :lol: Egészen pontosan? Átégett a tömítés, vagy mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Tomi Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol: Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol: Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<. A motorszám nem változik, tehát papírozni nem kell, viszont ha eredetvizsgára viszed egyszer, vagy műszakin kifogsz olyat aki ismeri ezeket a dolgokat akkor lehet belőle gondod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Egészen pontosan? Átégett a tömítés, vagy mi? Eszi a vizet...de kifele nem csöppenik...a szerelő ismerős lecsavarta az olajbetöltö kupakot és habos szerü kence van a kupak belső felén...azt mondta nagy valószinűséggel belenyomja a vizet, ezért van az hogy kihagy a motor néha, meg hogy fuldoklósan indul.... De pontosat nem tudok még, holnap viszem ki aztán majd kiderül mi van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 A váltó maradhat, HF-és attól felfele cserés, szívosor, leömlő, injektorsor. Kábelköteg, ECU, 3 bar-os benzinpumpa is kellene. Alsó hangon olyan 80, de inkább 100 csak az anyagköltség. Azért ezek elég durva árak. Én pár éve 25e Ft-ért vettem Si-hez a komplett hengerfejet, kábelkötegestül, ECU-val együtt. Ehhez már csak néhány vízcső, meg a 3bar-os AC-pumpa kéne. Leömlőt nem kell cserélni. Értem mindenféleképpen magam csinálom már egy pár éve f astrám van elég jól megtanultam már szerelni :lol: Hát ott körül gondoltam én is köszönöm a segítséget mindenkinek jah és még lenne egy kérdésem ha esetleg valaki tudja hogy mennek most a motorcserének a hivatalos részei mert sokan sokmindent mondanak és nehéz eldönteni kinek higgyek <_<. Ehhez nem kell motorcserés eljárás, mivel a motorszám marad. Egyébként nem egyszerű, ha erősebbet akarsz bele, asszem 10% teljesítménynövekedés felett mérnöki terveket kell benyújtani az átíráshoz, ami többe kerül, mint az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Amit J0hnny javasolt,hogy azt a gumi közbetétet is nézzük át.Olyat hol lehet kapni?Csak gyári van?Mert a Bárdinál-Unixnál nem találtam!!!Az lenne a legjobb ha egyből ki is cserélném!!! Szerintem addig,amíg azt a szívósort nem szeditek le és az illesztéseknél nem lesz letömítve normálisan,addig hiába fujkálod. A gumicsövön hajszálrepedéseket kell keresni,de ezt csak kiszerelt állapotban lehet megnézni. A gyári csövet nem javaslom,sajna 6E körül van az az 5 centis cső. Én Homasitában vettem megfelelő átmérőjű,benzinálló csövet és azt vágtam méretre,ha jól emléxem 65mm az átmérője.Így csak 1500Ft volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Tomi Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Azért ezek elég durva árak. Én pár éve 25e Ft-ért vettem Si-hez a komplett hengerfejet, kábelkötegestül, ECU-val együtt. Ehhez már csak néhány vízcső, meg a 3bar-os AC-pumpa kéne. Leömlőt nem kell cserélni. Ehhez nem kell motorcserés eljárás, mivel a motorszám marad. Egyébként nem egyszerű, ha erősebbet akarsz bele, asszem 10% teljesítménynövekedés felett mérnöki terveket kell benyújtani az átíráshoz, ami többe kerül, mint az autó. Kösz! Ez így már mindjárt jobban hangzik reménykedek is benne hogy kb egy 50 es ből ki fog jönni mert 90 ezertől már 2000 es motort kompletten lehet venni <_< Akkor ezek szerint nem igaz az hogy olyan motort bele lehet tenni átalakítási engedély nélkül ami gyárilag abba az autótípusba megtalálható ezt hallottam legutoljára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Kösz! Ez így már mindjárt jobban hangzik reménykedek is benne hogy kb egy 50 es ből ki fog jönni mert 90 ezertől már 2000 es motort kompletten lehet venni <_< Akkor ezek szerint nem igaz az hogy olyan motort bele lehet tenni átalakítási engedély nélkül ami gyárilag abba az autótípusba megtalálható ezt hallottam legutoljára. valami olyan van, hogy ugyan azt a motort teheted bele és ehhez nem kell már annyi hercehurca mint ezelőtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május17, 2009 Megoszt Elküldve Május17, 2009 Szerintem addig,amíg azt a szívósort nem szeditek le és az illesztéseknél nem lesz letömítve normálisan,addig hiába fujkálod. A gumicsövön hajszálrepedéseket kell keresni,de ezt csak kiszerelt állapotban lehet megnézni. A gyári csövet nem javaslom,sajna 6E körül van az az 5 centis cső. Én Homasitában vettem megfelelő átmérőjű,benzinálló csövet és azt vágtam méretre,ha jól emléxem 65mm az átmérője.Így csak 1500Ft volt. Keveset mondtál!!!11e ft az a kis szar utángyártottban van 2700-ért!!! Hát akkor rászánom a szerelőmet,hogy bontsa le,de azt mondta,hogy ö a hengerfejjel együtt rakta össze,és utána rakta kompletten a motorra,mert hogy szar odaférni belülről... De hát csak megcsinálja... Akkor új tömítések+valami tömítő anyagot kenjünk oda??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts