Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Sziasztok. van egy kis problémám <_< nos néha, mostanában elég sűrübben mikor beindítom a kocsit olyan hangot ad ki mintha csúszna az égszíj, de nem az csúszik, kb 2-3 km-er után abbahagya, olyan visító vinyogó hangja van, apám azt mondta lehet hogy a vízpumpám haldoklik, vagy a vezérlésnél meghalt 1 csapágy, de akkor az állandóan csinálná nem? az elmult 2 nap nem csinálta, de előtte csinálta, nem mindig, de zavar. milehet a hiba?? köszi a segítséget!! lehet attól még vezérlés, hogy elhallgat, de lehet generátor csapágy is. mikor volt vezérlés cserélve??? honnan tudod, hogy nem az ékszíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 lehet attól még vezérlés, hogy elhallgat, de lehet generátor csapágy is. mikor volt vezérlés cserélve??? honnan tudod, hogy nem az ékszíj? még nemvolt, mikor megvettem akkor volt cserélve, azóta kb 5000-ret mentem vele. a generátor a valószínübb szerintem, annak má volt baja, igaza vezetékkel, mert nem töltött oxidálódva volt nagyon. mondjuk mikor termosztátot cseréltünk, ako jólraktuk visza a gészíjat a vezérlésre, átugrott volna? csaknem a generátorégszíjára gonolsz? az megvanhúzva rendesen, és jó állapotban van, meg ha turáztatnám elhalgatna, de nemteszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 még nemvolt, mikor megvettem akkor volt cserélve, azóta kb 5000-ret mentem vele. a generátor a valószínübb szerintem, annak má volt baja, igaza vezetékkel, mert nem töltött oxidálódva volt nagyon. mondjuk mikor termosztátot cseréltünk, ako jólraktuk visza a gészíjat a vezérlésre, átugrott volna? csaknem a generátorégszíjára gonolsz? az megvanhúzva rendesen, és jó állapotban van, meg ha turáztatnám elhalgatna, de nemteszi Igazából ha átugrik a vezérlés az nem nyikorog, meg nem halgat el. Inkább romlana a teljesítmény, vagy el sem indulna, atól függ mennyit ugrott el. A generátort ki tudod próbálni ha leveszed az ékszíjat, és kézzel szépen tudod forgatni, akkor nem az lehet. Nekem is volt ilyen, és nekem a generátor ékszíj volt. Először próbáld azokat a dolgokat kiszűrni, amiket egyszerűen megtudsz nézni, és nem kerül sokba. Pölö a generátort, meg a szíját kapásból letesztelheted, ha leveszed, és mész egy kört. Ha nem sivít, akkor vmelyik a ludas a kettő közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 még nemvolt, mikor megvettem akkor volt cserélve, azóta kb 5000-ret mentem vele. a generátor a valószínübb szerintem, annak má volt baja, igaza vezetékkel, mert nem töltött oxidálódva volt nagyon. mondjuk mikor termosztátot cseréltünk, ako jólraktuk visza a gészíjat a vezérlésre, átugrott volna? csaknem a generátorégszíjára gonolsz? az megvanhúzva rendesen, és jó állapotban van, meg ha turáztatnám elhalgatna, de nemteszi ÉKSZÍJ <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Novyy! Így van rögzítve! A teljes oldal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Novyy! Így van rögzítve! A teljes oldal... Mióta ez a téma megy végig az jár a fejemben - mert ugyebár azon filóztak, hogy jó legyen áramlástanilag az összes hengernél - hogy minek is lenne benne bármilyen terelés, meg mittudomisén milyen forma, ha egyszerre úgyis csak egy henger "szippant" levegőt...és itt tényleg szépen látszik is hogy sima/üres belülről az egész. Na persze az jogos hogy iveltnek, lekerekitettnek illene lennie a belső falának, de azon túl!?..- semmi léyneges, tudom, csak az eszmémet futtattam <_< :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltika01 Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Sziasztok. Lehet,hogy meghalt az ecotech??? Üzemi hőmérsékleten elkezd sziszegni,vagy kattogni valami gyanúsan a motor környékéről olyan hangja van a motornak mintha diesel lenne. Szerintetek ez micsoda? Eléggé be vagyok szarva,holnap szerelő <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Novyy! Így van rögzítve! A teljes oldal... erre gondoltam én is, csak azt nem tudtam, hogy akkor a mantzel miért nincs így megoldva?? nem láttam, még ilyen szívósort, nemtudom, hogy van átalakítva stb....meg ezen akialakításon se értem, hogy az a vastag talplemez miért nincs összehegesztve a dobozzal, és akor elég csak a szívócsonkra felcsavarozni. de lehet ennek az az oka, hogy a talplemez alu.. a doboz meg fém. a teljes oldalon nézegettem a vekit, elég komoly cucc lesz, és képről nézve nem is látszott rossznak az a gép eredetileg is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Akkor magyarán ennél a menzel féle tuningnál elég sok minden változik még, nem csak a doboz az egyetlen különbség. Azt írtátok, hogy ez a teljesítmény különbség amit valaki már felrakott egy hivatalos oldalról, az egy komplett kipuf változtatással érhető el. De akkor egy ilyen teljes kit mennyibe is kerül, mert a sport kipufogó rendszerek nem az olcsóságról híressek? Lehet, hogy itt már ez a pár lóerő különbség átlépi a 20000 huf/Le határt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Akkor magyarán ennél a menzel féle tuningnál elég sok minden változik még, nem csak a doboz az egyetlen különbség. Azt írtátok, hogy ez a teljesítmény különbség amit valaki már felrakott egy hivatalos oldalról, az egy komplett kipuf változtatással érhető el. De akkor egy ilyen teljes kit mennyibe is kerül, mert a sport kipufogó rendszerek nem az olcsóságról híressek? Lehet, hogy itt már ez a pár lóerő különbség átlépi a 20000 huf/Le határt? JOhnny írta, hogy chip eza a szívócső, meg a kipiuff tuning 20 Le ha beleveszed, hogy JOhnny alias flexman megoldi a szívócsős részt, akkor szerintem nem jön ki neki drágán majd. sport kipufogó, meg kinek hogy. négyleömlő az nem otthoni móka... de a többi megoldható othon is esetleg. vannak rajzok neten, rá lehet keresni, és olyat lelehet gyártani, akkor az megint olcsóbb, mint megvenni. de nem egyszerű otthon megoldani. 20 Le x20eFt az 400E ft ennyibe azért biztos nem kerül, még ha megveszed a kopmlett sportkipufogót, meg a chipet, bár a gyári matzel maga 200 vagy mennyi... de szerintem aki annyit azért kiad baj van a fejében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 ........... 20 Le x20eFt az 400E ft ennyibe azért biztos nem kerül, még ha megveszed a kopmlett sportkipufogót, meg a chipet, bár a gyári matzel maga 200 vagy mennyi... de szerintem aki annyit azért kiad baj van a fejében. ...vagy tele van pénzzel és utál flexelni meg hegeszteni... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 ...vagy tele van pénzzel és utál flexelni meg hegeszteni... <_< nagyon televan pár napot elfelexelgetnék 200ezerért. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Na akkor három dolgoggal kezdeném. Először is a szívósor papírtömítését mielőtt felrakják,vékonyan kenjék meg gumiámpasztával és ne izomból huzzák rá. Másrészt a pillangó utáni csövet ki kell szedni és tüzetesen átnézni nem-e lyukas az oldala,repedéseket keresni rajta. Erről a csőről beszélek: Alapjárati motort is ki kellene venni,tisztítani és a myakán lévő tömítést megnézni,jó-e még. AGR szelepje jó még? Nagyon köszi az infókat!!!Alapjáratit meg az EGR-t nem rég szedtük ki,azok jók!!!Hallottam olyanról ,hogy valahova fújni kell féktisztítót,és ha megváltozik az alapjárat akkor ott falsot szív!!!Tudsz(tudtok erről infót adni???) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Nagyon köszi az infókat!!!Alapjáratit meg az EGR-t nem rég szedtük ki,azok jók!!!Hallottam olyanról ,hogy valahova fújni kell féktisztítót,és ha megváltozik az alapjárat akkor ott falsot szív!!!Tudsz(tudtok erről infót adni???) nem valahova, hanem csövek csatlakozásaihoz. mert ha ott beszívja a féktisztítót, akkor azért változik meg, mert a féktisztítóba van éghető anyag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Nagyon köszi az infókat!!!Alapjáratit meg az EGR-t nem rég szedtük ki,azok jók!!!Hallottam olyanról ,hogy valahova fújni kell féktisztítót,és ha megváltozik az alapjárat akkor ott falsot szív!!!Tudsz(tudtok erről infót adni???) Tudtommal ha ilyen - általában petróleumos - izéket fújsz neki attól eleve befullad vagy fuldokolni kezd. Ha igy akarod kideriteni hogy hol sziv falsot akkor szerintem körbefüjhatod vele a kocsit. Itt azt irták , ha jól emlékszem, hogy a vákumcsövekkel kel "játszani"...valamelyik(ke)ket le kell húzni majd befogni/lezárni a helyét és ha akkor változik vagy nem az jelenti hogy kap-e falsot vagy nem.... Mindettől lehetséges, hogy valóban van az általad emlitett módszernek is létjogosultsága! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 nem valahova, hanem csövek csatlakozásaihoz. mert ha ott beszívja a féktisztítót, akkor azért változik meg, mert a féktisztítóba van éghető anyag. Úgy érted,hogy a szívósorra menő vákuumcsöveket kell fújni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Úgy érted,hogy a szívósorra menő vákuumcsöveket kell fújni? ha minden áron fújni akarsz igen. de a mozgatásukkal könyebben megállípíthatod mizu. eleve ne is biztos, hogy ahol falsot szív van akkora vákum, hogy felszívja a féktisztítót az égéstérig. mozgasd és fülelj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Sziasztok! Adott egy ismerős '97-es 1.6 16V (100LE ???)Astrája. A kipufogó torkon található egy vákumdoboz amihez megy egy levegőcső a bal első kerék előtt lévő ventilátortól. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a ventilátornak gyújtás ráadásakor egyből el kell-e indulnia( folyamatosan kell működnie)? Mi célt szolgál ez a ventilátor? Köszönöm a segítséget előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Sziasztok! Adott egy ismerős '97-es 1.6 16V (100LE ???)Astrája. A kipufogó torkon található egy vákumdoboz amihez megy egy levegőcső a bal első kerék előtt lévő ventilátortól. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a ventilátornak gyújtás ráadásakor egyből el kell-e indulnia( folyamatosan kell működnie)? Mi célt szolgál ez a ventilátor? Köszönöm a segítséget előre is! Sztem ez a szekunderlevegő kompresszor lesz, az a dolga, hogy plusz levegőt juttat a kipuffrendszerbe, ezzel higítva a hideg motor benzindúsabb kipufogógázát, a katalizátor védelme érdekében. Azt nem tudom, hogy gyújtással egyből mennie kell-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Sztem ez a szekunderlevegő kompresszor lesz, az a dolga, hogy plusz levegőt juttat a kipuffrendszerbe, ezzel higítva a hideg motor benzindúsabb kipufogógázát, a katalizátor védelme érdekében. Azt nem tudom, hogy gyújtással egyből mennie kell-e. Köszi már ez is segítség! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti43 Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 lehet attól még vezérlés, hogy elhallgat, de lehet generátor csapágy is. mikor volt vezérlés cserélve??? honnan tudod, hogy nem az ékszíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti43 Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 lehet attól még vezérlés, hogy elhallgat, de lehet generátor csapágy is. mikor volt vezérlés cserélve??? honnan tudod, hogy nem az ékszíj? Szevasztok Nekem is volt hasonló problémám,a generátor csúszógyűrűt kell cserélni vagy ha az átmérő engedi szabályozni! Ilyen esetben a keféket is érdemes cserélni. A fesz. szab-val eggyüt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 ...vagy tele van pénzzel és utál flexelni meg hegeszteni... :lol: vagy belátta hogy fillérekből meg sufniból nincs igazán sok plusz lóerő :lol: nekem sem azért van a motorban többszázezer huf, mert dolgozó lány sok kidobnivaló pénzem van. :lol: végigjártam ezt a szamárlétrát, tanultam belőle <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 vagy belátta hogy fillérekből meg sufniból nincs igazán sok plusz lóerő :lol: nekem sem azért van a motorban többszázezer huf, mert dolgozó lány sok kidobnivaló pénzem van. :lol: végigjártam ezt a szamárlétrát, tanultam belőle <_< és mégse a 200ezres volt rajta neked se. vagy már az van rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Május12, 2009 Megoszt Elküldve Május12, 2009 Sziasztok! Egy fontos kérdésem lenne. Meg tudnátok mondani mennyibe krülhet Astra F-hez behúzótekercs ? Bosch öninditóhoz. Előre is köszönöm. Neten kerestem de nem találtam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts