invictus Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 A tigra még rosszabb! ;) Off, de annak a hátsó ülései viccesek ;)
J0hnny Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Off, de annak a hátsó ülései viccesek ;) Mér?Mit próbáltál te azon? ;)
Novy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Mér?Mit próbáltál te azon? ;) lehet csak bejutni, meg utazni ;)
invictus Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Mér?Mit próbáltál te azon? ;) Csak nemrég megtetszett, és nézegettem, be nem mertem ülni....rosszabb mint egy ócska pad. ;)
Stefan Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 c20ne mocit láttam, de az majdnem így nézett ki mint ez, pl EPK é is ilyesmi, gondolom nem arra kell alkalmazni. olyan hosszú kacskaringósat még nem láttam, amit te említettél, attól biztos jobb egy rövidebb szívórész. persze látni kellene tényleg, hogy milyen az igazából, de a két egymás mellett lévő képből is látszik, hogy jóval rövidebb ez mint a gyári. A C20NE amúgy pont a legjobb példa rá, hogy egy szívó tuninggal mennyit lehet javítani a dinamikán, mivel annak főleg a szívó része van gyárilag korlátozva, emiatt magasabb fordulaton már "haldoklik". Pl. egy Lexmaul szívósorral, még gyári kipufogóval is egész sokat lehet nyerni (persze megint a fránya ár/teljesítmény arány, de észrevehető). Szóval szerintem reális lehet egy ilyen Mantzel is. Persze nyílván nem 20 lóerő lesz pluszba, (csak sárkányos matricával ;) ) de szerintem is rugalmasabb lenne a motor. Egyébként J0hnny, nézd meg a pdf-et, amit linkeltél! Iszonyú veszélyes ez a művelet, még vér is folyhat! ;) ;)
Johnny82 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Találtam nektek valamit. Szívósor Szívósor 2
Novy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Találtam nektek valamit. Szívósor ez Gabi racing ótója
Johnny82 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 ez Gabi racing ótója Hát sajna ezt nem tudom. ;) Ezt dobta a google.
Novy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Hát sajna ezt nem tudom. ;) Ezt dobta a google. Futó Gabié, és lehet JOhnny is ezt mondta. az a baj, hogy nekünk pla c14nzseknek hiába is gondolkoznak ilyenen, hogy rövidíteni, mert nem is nagyon lehet már rövidíteni, mert akkor az áramlás lehet rosszabb lenne. na meg annyi sokat nem is lehet rövidíteni jjaaaaa te linkeltél egy c20ne-s képet, ami másként volt. linkeld már be megint lehet azon is ilyen cucc van... bár az másban is más volt.
Johnny82 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Futó Gabié, és lehet JOhnny is ezt mondta. az a baj, hogy nekünk pla c14nzseknek hiába is gondolkoznak ilyenen, hogy rövidíteni, mert nem is nagyon lehet már rövidíteni, mert akkor az áramlás lehet rosszabb lenne. na meg annyi sokat nem is lehet rövidíteni jjaaaaa te linkeltél egy c20ne-s képet, ami másként volt. linkeld már be megint lehet azon is ilyen cucc van... bár az másban is más volt. Hát igen az NZ-ből semmit se lehet kihozni max egy SE projekt. Itt a kép. C20NE
Novy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Szívósor 3 ez annyira szerintem nem nagy különbség lehet a gyárihoz képest. ahogy látom, itt is lemegy a cső az egész moci mögé, és a másikoldalon jön fel. viszont a toronymerevítő egész tetszetős, könyebben kivitelezhető, mint az eddig látottak...
Novy Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 Hát igen az NZ-ből semmit se lehet kihozni max egy SE projekt. Itt a kép. C20NE ez egy roppant érdekes kép vagy valami oltári nagy sufni az egész, vagy vmi nagyon spéci gép ;) az a citromsárga gyújtáskábel eléggé szemetszúró, meg hogy a légszűrőház helyén van a trafó, meg hogy itt a pillangószelep is pont másikoldalon áll...
Johnny82 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 ez egy roppant érdekes kép vagy valami oltári nagy sufni az egész, vagy vmi nagyon spéci gép ;) az a citromsárga gyújtáskábel eléggé szemetszúró, meg hogy a légszűrőház helyén van a trafó, meg hogy itt a pillangószelep is pont másikoldalon áll... A szelepfedél is fordítva van rajta! Csak azt nem értem, hogy az "OHC" feliratot miért lehet rendesen olvasni akkor ;) Szerintem ez valami full egyedi cucc lehet!
Johnny82 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 ez egy roppant érdekes kép vagy valami oltári nagy sufni az egész, vagy vmi nagyon spéci gép ;) az a citromsárga gyújtáskábel eléggé szemetszúró, meg hogy a légszűrőház helyén van a trafó, meg hogy itt a pillangószelep is pont másikoldalon áll... Utánna néztem ennek a c20ne-nek. Ez egy full egyedileg épitett motor!
mélykék76 Elküldve Április26, 2009 Elküldve Április26, 2009 ....Ne legyél már ilyen régimódi...a motorszámot bizti át lehet ütni. ;).... http://hu.wikipedia.org/wiki/Egyedi_azonos...l_meghamisítása
conquistador Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Sziasztok! Le szeretném cserélni az olajteknő tömítését, mert olajos az alja ahogy izzad! Anno valaki említette, hogy a vissza rakáznál nem árt oda figyelni, mert hibázhat az ember, csak azt nem írta le mi lehet a hibaforrás a felrakásnál. A nyomaték táblám meg van, kap új tömítést, szépen kimosom stb! Tehát aki esetleg végígjátszotta már ezt a dolgot az legyen olyan kedves és homályósítson fel ezzel kapcsolatban mit cseszhetek el! Kösönöm!
spzoli Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 ez annyira szerintem nem nagy különbség lehet a gyárihoz képest. ahogy látom, itt is lemegy a cső az egész moci mögé, és a másikoldalon jön fel. viszont a toronymerevítő egész tetszetős, könyebben kivitelezhető, mint az eddig látottak... neme? ismered azt a nevet h lexmaul? ;)
Stefan Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Hát igen az NZ-ből semmit se lehet kihozni max egy SE projekt. Itt a kép. C20NE Ha már NE, akkor már GET ;)
invictus Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 neme? ismered azt a nevet h lexmaul? ;) http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/38..._1238911479.jpg De akkor is sokkal korrektebbnek tűnne, ha nem 2km-t utazna a levegő a torokig.
FPepe Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Sziasztok! Le szeretném cserélni az olajteknő tömítését, mert olajos az alja ahogy izzad! Anno valaki említette, hogy a vissza rakáznál nem árt oda figyelni, mert hibázhat az ember, csak azt nem írta le mi lehet a hibaforrás a felrakásnál. A nyomaték táblám meg van, kap új tömítést, szépen kimosom stb! Tehát aki esetleg végígjátszotta már ezt a dolgot az legyen olyan kedves és homályósítson fel ezzel kapcsolatban mit cseszhetek el! Kösönöm! Amit még javasolni tudok, hogy a tömítés felrakása előtt kend be a felületeket (a tömítés mindkét oldalán) olyan tömítőpasztával, amit az autószerelők használnak.
Stefan Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 De akkor is sokkal korrektebbnek tűnne, ha nem 2km-t utazna a levegő a torokig. A távolság mindegy, a keresztmetszet nem, hogy mennyi tud utazni egyszerre.
epk947 Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Szívósor 3 Az mind semmi!!! De micsoda túúúning ablaktörlője van! ;)
invictus Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 A távolság mindegy, a keresztmetszet nem, hogy mennyi tud utazni egyszerre. A távolság sem mindegy, hiszen ha mindegy lenne, nem lennének változó szívócsöves motorok.
Recommended Posts