hening Elküldve Április22, 2009 Elküldve Április22, 2009 hátőőő ha cserélni fogoma vezérlést akkor a régit ugyis ki kell szedni. egyébként ott milyen tömítés van??? 3év alatt egy oeplon se cseréltünk vezérlést... dejó ;) Van egy sima "O" gyűrű a pumpán.
individor Elküldve Április22, 2009 Elküldve Április22, 2009 erről breszéltem, hogy a főtengelynek mindegy melyik 360as fordulatába rakod jelre ;) de velem is pont így volt ;) nem megtudni kell, hanem megérteni, és akkor mindig tudni fogod no igen öregen nem fog az agy mindig jól....... ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 no igen öregen nem fog az agy mindig jól....... ;) hu de öreg vki ;)
individor Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 az olajbetöltő sapkán érdemes tömítést cserélni? mert folyik mellette valamelyest vagy egy másik sapkát inkább? elég könnyen is jár szinte be sem akad semmibe, menet közben is rezeg, vibrál, mozog eddig még nem tekeredett ki sosem
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 az olajbetöltő sapkán érdemes tömítést cserélni? mert folyik mellette valamelyest vagy egy másik sapkát inkább? elég könnyen is jár szinte be sem akad semmibe, menet közben is rezeg, vibrál, mozog eddig még nem tekeredett ki sosem hát ha ennyire gáz, akkor inkább komplett sapi. szerintem
pszilaj Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 az olajbetöltő sapkán érdemes tömítést cserélni? mert folyik mellette valamelyest vagy egy másik sapkát inkább? elég könnyen is jár szinte be sem akad semmibe, menet közben is rezeg, vibrál, mozog eddig még nem tekeredett ki sosem Kérdés h milyen motor... Az enyémnek elég volt egy tömítés csere...ugyanis kihallatszott a motortérből a zörgése... ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Kérdés h milyen motor... Az enyémnek elég volt egy tömítés csere...ugyanis kihallatszott a motortérből a zörgése... ;) valaki írta, hogy a tömítés csere nem éri meg, mert nem sokkal olcsóbb. és ő is vett egy komplett sapit ;)
pszilaj Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 valaki írta, hogy a tömítés csere nem éri meg, mert nem sokkal olcsóbb. és ő is vett egy komplett sapit ;) Hát az enyémbe kb 100 forint volt a tömítés...egy sima O-gyűrű, megfelelő méretekkel...a sapka meg 1300... ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Hát az enyémbe kb 100 forint volt a tömítés...egy sima O-gyűrű, megfelelő méretekkel...a sapka meg 1300... ;) hát nekem nem ó gyűrű van bennemondjuk... de akkor ha annyi akkor annyi ;)
conquistador Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Sziasztok! Lenne ismét egy gondolatom amire nem tudom a választ! ;) Tudom megszokott!!!! Szóval a cikk amit betettem az olaj topikba, van benne egy érdekes dolog számomra mégpedig idézem: "Kenéstechnikával foglalkozó szakemberek szerint legfeljebb egy lépcsővel térhetünk el a gyári előírástól. Ha hígfolyósabb olajat választunk, indításkor részben lecsökken a motor átolajozásának ideje, másrészt a motor lecsökkent belső ellenállása miatt nyerhetünk némi teljesítménytöbbletet. A kockázati oldalon viszont megjelenik a fokozottabb olajfogyasztás esélye, és szélsőséges terhelési feltételek mellett könnyebben megszakad az olajfilm." Mit jelent a kiemelt rész? (saját gondolat lent! ) 1; Alacsony fordulaton hirtelen gázreakció, nagy pillangó nyitás és eáltal betodul egy csomó nafta ami elég nagy terhelést jelent a motor belső szerkezetére (mivel alacsony a fordulat, kicsi az olajnyomás, lasabban tud újra felépülni a kiszorított olajfilm a csapágyakban) 2; Jelentős ideig vesenykörülmény, folyamatosan csucsteljesítményen járatott motor, megfelelő kenéssel mivel az olajnyomás a maximumon van szinte végig, de a nagy fordulat okozta kopások itt szerintem jelentősebbek. Ideális állapot: közepes fordulatszám tartomány jó olajnyomás és ebben az esetben terhelhető a motor még jobban, mert a csúcs és a jelen helyzet közti állapot nincs olyan távol egymástól, ezért akár egy hirtelen padlógáz sem okoz akkora hirtelen terhelést a motor számára. Jó a gondolat menet, vagy tanulnom kéne még némileg? Üdv:BB
opel16v Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 1+2 ;) Azonban az hiányzik a cikkből, hogy az optimális olajfilm csak optimális illesztési hézagok esetén van meg. Tehát ha lazább illesztésű motorba hígabb olajat használsz, ott sosem lesz olyan optimális az olajfilm, mintha a belevaló viszkozítási osztályt használod. Terhelés következtében pedig a kevésbé optimális helyzetből gyorsabban lesz rossznak mondható helyzet. ;)
conquistador Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Szia Gabi! Az eddig használt olajam viszkozitási indexe 165 (akármi) az új olaj 155, ez nagy különbség?
opel16v Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Az eddig használt olajam viszkozitási indexe 165 (akármi) az új olaj 155, ez nagy különbség? Mint mondtam, nem csak ezt kell nézni. ;) A csokifagyi és a kutyafos között sincs szerintem nagy különbség viszkozításban, már bocs a hasonlatért ;) Szóval mégsem mindegy, melyiket mire használod ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Mint mondtam, nem csak ezt kell nézni. :D A csokifagyi és a kutyafos között sincs szerintem nagy különbség viszkozításban, már bocs a hasonlatért ;) Szóval mégsem mindegy, melyiket mire használod -_- ;) ;) :P
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 ha az alapjárati moci tengelyét megfújom wd40el, az jótékony? mert szerintem már kezd igencsak szarakodni. tegnap reggel beindulás után úgy csinált, mint amikor ki volt szedve pucolásra. meg azóta elég hülyén idul néha.
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 az gondolom baj, ha az alapjárati mocim tengelye lóg. körbe is egy kicsit, meg előlre hátra, és elég hangosan szól, mikor ráadom, vagy leveszem a gyujtást :S
zotya975 Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 az gondolom baj, ha az alapjárati mocim tengelye lóg. körbe is egy kicsit, meg előlre hátra, és elég hangosan szól, mikor ráadom, vagy leveszem a gyujtást :S Ha lóg akkor ki van kopva, szerintem mindenfajta mentési kísérlet eleve kudarcra van ítalva. Előbb-utóbb akkor is ki kell cserélni. Nekem is. ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Ha lóg akkor ki van kopva, szerintem mindenfajta mentési kísérlet eleve kudarcra van ítalva. Előbb-utóbb akkor is ki kell cserélni. Nekem is. ;) akkor szerintem ez miatt van ez az alapjárati ingadozás is, nem tud megállni, és korrigál folyamatosan, egy kicsit sok egy kicsit kevés... ;) 8 ezerért volt valami era gyártmányú...
zotya975 Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 akkor szerintem ez miatt van ez az alapjárati ingadozás is, nem tud megállni, és korrigál folyamatosan, egy kicsit sok egy kicsit kevés... ;) 8 ezerért volt valami era gyártmányú... Én is erre gyanakszom, de nem terveztem mostanában cserét.
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 Én is erre gyanakszom, de nem terveztem mostanában cserét. én se... a hidrotőkét kéne cserélni előbb... ;)
individor Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 huh tiszta szomorúság vagyok széjjelszedtem a tőkéket, kipucolgattam frankón, extra sérülés, kopás nem volt rajtuk csak teli volt trutyival összeraktam, és ugyanolyan hangja lett mint volt sok munka sok pénz a semmiért......... következő beruházás 16 hidrotőke lesz ;)
Novy Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 huh tiszta szomorúság vagyok széjjelszedtem a tőkéket, kipucolgattam frankón, extra sérülés, kopás nem volt rajtuk csak teli volt trutyival összeraktam, és ugyanolyan hangja lett mint volt sok munka sok pénz a semmiért......... következő beruházás 16 hidrotőke lesz ;) és biztos az szól? mikor bemelegszik elcsendesedik?? hidegen mikor állt a kocsi meg lehet nézni jók e a tőkék. lvileg akkor jó, mikor megtartja a nyomást magában. leveszed a szelepd deknit, és a tőkéket megnyomogatod, hogy lemennek e. szelepváltásra kell tekergetni a motort, és akkor kell nézni a tőkéket... ha jól tudom, akkor mikor abütyök nem feszül neki a himbáknak.
individor Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 és biztos az szól? mikor bemelegszik elcsendesedik?? hidegen mikor állt a kocsi meg lehet nézni jók e a tőkék. lvileg akkor jó, mikor megtartja a nyomást magában. leveszed a szelepd deknit, és a tőkéket megnyomogatod, hogy lemennek e. szelepváltásra kell tekergetni a motort, és akkor kell nézni a tőkéket... ha jól tudom, akkor mikor abütyök nem feszül neki a himbáknak. hidegen-melegen egyformán zörög...... mi lehet még kereplő hang benne?? kb mint egy egyes diesel golf
daykiller Elküldve Április23, 2009 Elküldve Április23, 2009 hidegen-melegen egyformán zörög...... mi lehet még kereplő hang benne?? kb mint egy egyes diesel golf Hidrotőke, de nekem még mellé a generátor hosszbordásszíj feszítőgörgő is zörög, ami hasonló hangot ad ki.
Recommended Posts