Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Valószínűleg azért mert nem a veztengelyházról volt szó. ;) de spec szerszám nélkül elvileg nem lehet kivenni másképp a vez tengelyt, csak ha a vez tengely házát leveszem. ahogy előtteszólók elmondták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 de spec szerszám nélkül elvileg nem lehet kivenni másképp a vez tengelyt, csak ha a vez tengely házát leveszem. ahogy előtteszólók elmondták. Keresd már meg azt a kommentet. Tényleg én vagyok a hülye? ;) :P ;) Veszek magamnak egy ilyet. Ha valaki kéri majd kölcsönadom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Veszek magamnak egy ilyet. Ha valaki kéri majd kölcsönadom. ;) Szívesen beszállok a költségekbe ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Termosztátból milyen márkát érdemes venni és C20XE-nél ez kb. mennyibe fáj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 visszaolvastam, és te is (TÁpi) meg gabi is azt mondtátok, hogy a vezérműtengelyt kell kivenni, nem a hf et. de hening is meg zotya is azt írta, hogy a vezérműtengelyt úgy tudom kivenni, hogy lenyomkodom a szelepeket, és kiveszem a himbákat, a spec szerszámmal. illetve leveszem a vezérműtengely házat, de ahhoz meg a Hf csavarjait kell kivenni. ezt jól értettem? vagy hol kavarodok el? és nem fikázást kérek, hanem segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Termosztátból milyen márkát érdemes venni és C20XE-nél ez kb. mennyibe fáj? Wahler. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Vannak olyan nyóccelepek, ahol nem a hf csavar fogja a vezérműházat, ezek szerint a 14nz nem ilyen ;) Pl az omiban a 20se az ilyen ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Wahler. Köszi! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 visszaolvastam, és te is (TÁpi) meg gabi is azt mondtátok, hogy a vezérműtengelyt kell kivenni, nem a hf et. de hening is meg zotya is azt írta, hogy a vezérműtengelyt úgy tudom kivenni, hogy lenyomkodom a szelepeket, és kiveszem a himbákat, a spec szerszámmal. illetve leveszem a vezérműtengely házat, de ahhoz meg a Hf csavarjait kell kivenni. ezt jól értettem? vagy hol kavarodok el? és nem fikázást kérek, hanem segítséget. Igazából szerintem a vezérműtengely kiszedéséhez nem kell piszkálni a szelepeket, meg a himbákat, mert alatta vannak. Nem tudom, hogy azt a 5 csapágyat ki lehet-e emelni a házából felfele, annélkül, hogy levennéd az egész cókmókot. De hogy a HF-csavarok fogják ezt is a C14nz-n az tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Vannak olyan nyóccelepek, ahol nem a hf csavar fogja a vezérműházat, ezek szerint a 14nz nem ilyen ;) Pl az omiban a 20se az ilyen ;) Igazából szerintem a vezérműtengely kiszedéséhez nem kell piszkálni a szelepeket, meg a himbákat, mert alatta vannak. Nem tudom, hogy azt a 5 csapágyat ki lehet-e emelni a házából felfele, annélkül, hogy levennéd az egész cókmókot. De hogy a HF-csavarok fogják ezt is a C14nz-n az tuti. na erről van szó köszönöm szépen uraim. tehát hidrotőke csere: 1. hf is lejön. 2. célszerszám, vagy ha ügyes vki, akkor csavarhúzóval lenyomkodja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 na erről van szó köszönöm szépen uraim. tehát hidrotőke csere: 1. hf is lejön. 2. célszerszám, vagy ha ügyes vki, akkor csavarhúzóval lenyomkodja. Tegnap voltam autószerelőmnél, épp egy totálkáros astra f 1.4Si (82LE)-t raktak rendbe, de elfelejtettem megkérdezni, hogy kell-e az enyémen is levenni a hf-t, hidrotőke csere esetén. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Tegnap voltam autószerelőmnél, épp egy totálkáros astra f 1.4Si (82LE)-t raktak rendbe, de elfelejtettem megkérdezni, hogy kell-e az enyémen is levenni a hf-t, hidrotőke csere esetén. ;) én nagyon ezen kívül nem láttam más motorosat. ha megnézed, lehet látszik is, hogy le kell e venni vagy sem. de nekem nagygenerállal lesz egybekötve nem? akkor meg mindegy így is ugy is lejön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 én nagyon ezen kívül nem láttam más motorosat. ha megnézed, lehet látszik is, hogy le kell e venni vagy sem. de nekem nagygenerállal lesz egybekötve nem? akkor meg mindegy így is ugy is lejön. Végülis igaz. Nem nagygenerál lesz, csak megnézetem a motor állapotát hidrotőke és szelepszár szimmering cserénél, meg a hengerfejet rendbe rakatom, ha kell, a szokásos síkoltatáson kívül. Aztán döntök. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Vagy leveszed a tengelyházat, és úgy húzod ki a tengelyt, vagy lenyomod a szelepeket, kiveszed a himbát, és kihúzod a tengelyt. Csak az utóbbihoz kell egy spec szerszám amivel lenyomod a szelepet. Miért kell ezt 3X leírnom????????? Szia Karcsi! Én megpróbáltam megérteni, csak közben az én agyam is kattogott a dolgon! Lehet ezt kellett volna kihagyni a beszélgetésből! ;) Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bujdi1 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Nézd meg ezt: http://www.ko-csi.hu/ Nagyon korrekt cég, és egyszer már voltam nálunk AC ügyben. Nem biztos, hogy ki kell dobni a régit, lehet, hogy meg tudják csinálni. Egy felújított biztosabb választás, mint egy ismeretlen előéletű bontott, az u.gy. lehet gáz, a gyári meg iszonyat pénz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Igen, ez a testelési dolog jó ötlet ;) Csatiját is nézd meg, kontaktsprét neki ;) Megnéztem. A motor-akku negatív között 1.7 ohm (ebből valamennyi a kábel, nem emlékszem pontosan, talán 0.8 volt), a lambda testje (külső) és az akku negatív között 2.6 ohm. Ez mennyire lehet gáz szerinted? Még arra gondoltam, egy vezetékkel a lamdba testét átkötöm próbaképpen pár napra egy fix testpontra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Megnéztem. A motor-akku negatív között 1.7 ohm (ebből valamennyi a kábel, nem emlékszem pontosan, talán 0.8 volt), a lambda testje (külső) és az akku negatív között 2.6 ohm. Ez mennyire lehet gáz szerinted? Még arra gondoltam, egy vezetékkel a lamdba testét átkötöm próbaképpen pár napra egy fix testpontra. Szerintem ez egész jó érték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pok81 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Sziasztok. Megvolt az alapjárati motor tisztítása. Minimális dzsuva volt rajta. A fészkét is kitakarítottam. A fojtószelep és környéke tisztának mondható, ezért azzal nem foglakoztam különösebben. A remegés sajnos továbbra is megvan. Beszéltem egy cimborámmal, aki 2004-ben vett ugyan így egy 8 éves x16sz-s kombit, és mondta hogy neki is így remegett, ne foglakozzak vele. Közben sikerült a vezérlés elemeit is lecserélni. Mondjuk ez nem volt elsődleges, de mivel a termosztát az egész mögött van, hát legyen. Olcsó kör volt és legalább tudom hogy honnan számít a 60 ekm, és az 5 év. P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Caravanban alulról van az AC pumpa, nincs az utastérből olyan szerelőnyilás mint nálunk, de talán a tartályt azért nem kell leszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Szerintem nem lehet javítani, mert úgy van összeperemezve, ha egyszer megbontod annak lőttek. 8400-tól 50 ezerig lehet választani. Érdemes előszűrőt is venni hozzá másikat. Lehet cserélni a tank leszedése nélkül is, de akna nélkül nem sokkal gyorsabb, és így belelátsz a tankba is. A gumitömítést is ajánlatos cserélni alatta. De lehet hogy egy bontott gyári többet ér, mint egy új gagyitron. Én a legolcsóbbat vettem , és azóta 20 liter mindíg bentmarad a tankban, nem szívja ki a pumpa. Igaz még nem derült ki hogy miért. Lehet hogy vmelyik bilincs ereszt a tankon bellül. Caravanban alulról van az AC pumpa, nincs az utastérből olyan szerelőnyilás mint nálunk, Nincs sajna. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bujdi1 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Köszönöm a segítséget már meg is rendeltem az olcsó pumpát (10900Ft) máshol egy kicsivel jobb minőségű már 24eft a gyári vagyis bochs 50eft mondtak egy autósboltban ezért inkább megpróbálkozok a legolcsóbbal. Nagyon durva hogy egy piko villanyvasút motorja és egy walkman két fogaskereke meg némi csecse-becséért ennyit mernek kérni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Sziasztok! Valaki meg tudná adni a folytószelep potin mérendő fesz. értékeket nyitott meg zárt állapotra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Köszönöm a segítséget már meg is rendeltem az olcsó pumpát (10900Ft) máshol egy kicsivel jobb minőségű már 24eft a gyári vagyis bochs 50eft mondtak egy autósboltban ezért inkább megpróbálkozok a legolcsóbbal. Nagyon durva hogy egy piko villanyvasút motorja és egy walkman két fogaskereke meg némi csecse-becséért ennyit mernek kérni. ;) van ott azért még görgőcellás szivattyú is... meghát ára van és sajna fogyó eszköz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Sziasztok! Valaki meg tudná adni a folytószelep potin mérendő fesz. értékeket nyitott meg zárt állapotra? Na csak megtaláltamaz egyik hsz-ben! Opel16V kartárs írta nekem anno: 0,6V kell legyen az alap, és 4,4V a teljes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts