Novy Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Valószínűleg azért mert nem a veztengelyházról volt szó. ;) de spec szerszám nélkül elvileg nem lehet kivenni másképp a vez tengelyt, csak ha a vez tengely házát leveszem. ahogy előtteszólók elmondták.
Tápiószecső Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 de spec szerszám nélkül elvileg nem lehet kivenni másképp a vez tengelyt, csak ha a vez tengely házát leveszem. ahogy előtteszólók elmondták. Keresd már meg azt a kommentet. Tényleg én vagyok a hülye? ;) :P ;) Veszek magamnak egy ilyet. Ha valaki kéri majd kölcsönadom. ;)
szobikari Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Veszek magamnak egy ilyet. Ha valaki kéri majd kölcsönadom. ;) Szívesen beszállok a költségekbe ;)
Stefan Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Termosztátból milyen márkát érdemes venni és C20XE-nél ez kb. mennyibe fáj?
Novy Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 visszaolvastam, és te is (TÁpi) meg gabi is azt mondtátok, hogy a vezérműtengelyt kell kivenni, nem a hf et. de hening is meg zotya is azt írta, hogy a vezérműtengelyt úgy tudom kivenni, hogy lenyomkodom a szelepeket, és kiveszem a himbákat, a spec szerszámmal. illetve leveszem a vezérműtengely házat, de ahhoz meg a Hf csavarjait kell kivenni. ezt jól értettem? vagy hol kavarodok el? és nem fikázást kérek, hanem segítséget.
hening Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Termosztátból milyen márkát érdemes venni és C20XE-nél ez kb. mennyibe fáj? Wahler.
opel16v Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Vannak olyan nyóccelepek, ahol nem a hf csavar fogja a vezérműházat, ezek szerint a 14nz nem ilyen ;) Pl az omiban a 20se az ilyen ;)
zotya975 Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 visszaolvastam, és te is (TÁpi) meg gabi is azt mondtátok, hogy a vezérműtengelyt kell kivenni, nem a hf et. de hening is meg zotya is azt írta, hogy a vezérműtengelyt úgy tudom kivenni, hogy lenyomkodom a szelepeket, és kiveszem a himbákat, a spec szerszámmal. illetve leveszem a vezérműtengely házat, de ahhoz meg a Hf csavarjait kell kivenni. ezt jól értettem? vagy hol kavarodok el? és nem fikázást kérek, hanem segítséget. Igazából szerintem a vezérműtengely kiszedéséhez nem kell piszkálni a szelepeket, meg a himbákat, mert alatta vannak. Nem tudom, hogy azt a 5 csapágyat ki lehet-e emelni a házából felfele, annélkül, hogy levennéd az egész cókmókot. De hogy a HF-csavarok fogják ezt is a C14nz-n az tuti.
Novy Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Vannak olyan nyóccelepek, ahol nem a hf csavar fogja a vezérműházat, ezek szerint a 14nz nem ilyen ;) Pl az omiban a 20se az ilyen ;) Igazából szerintem a vezérműtengely kiszedéséhez nem kell piszkálni a szelepeket, meg a himbákat, mert alatta vannak. Nem tudom, hogy azt a 5 csapágyat ki lehet-e emelni a házából felfele, annélkül, hogy levennéd az egész cókmókot. De hogy a HF-csavarok fogják ezt is a C14nz-n az tuti. na erről van szó köszönöm szépen uraim. tehát hidrotőke csere: 1. hf is lejön. 2. célszerszám, vagy ha ügyes vki, akkor csavarhúzóval lenyomkodja.
daykiller Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 na erről van szó köszönöm szépen uraim. tehát hidrotőke csere: 1. hf is lejön. 2. célszerszám, vagy ha ügyes vki, akkor csavarhúzóval lenyomkodja. Tegnap voltam autószerelőmnél, épp egy totálkáros astra f 1.4Si (82LE)-t raktak rendbe, de elfelejtettem megkérdezni, hogy kell-e az enyémen is levenni a hf-t, hidrotőke csere esetén. ;)
Novy Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 Tegnap voltam autószerelőmnél, épp egy totálkáros astra f 1.4Si (82LE)-t raktak rendbe, de elfelejtettem megkérdezni, hogy kell-e az enyémen is levenni a hf-t, hidrotőke csere esetén. ;) én nagyon ezen kívül nem láttam más motorosat. ha megnézed, lehet látszik is, hogy le kell e venni vagy sem. de nekem nagygenerállal lesz egybekötve nem? akkor meg mindegy így is ugy is lejön.
daykiller Elküldve Április14, 2009 Elküldve Április14, 2009 én nagyon ezen kívül nem láttam más motorosat. ha megnézed, lehet látszik is, hogy le kell e venni vagy sem. de nekem nagygenerállal lesz egybekötve nem? akkor meg mindegy így is ugy is lejön. Végülis igaz. Nem nagygenerál lesz, csak megnézetem a motor állapotát hidrotőke és szelepszár szimmering cserénél, meg a hengerfejet rendbe rakatom, ha kell, a szokásos síkoltatáson kívül. Aztán döntök. ;)
conquistador Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Vagy leveszed a tengelyházat, és úgy húzod ki a tengelyt, vagy lenyomod a szelepeket, kiveszed a himbát, és kihúzod a tengelyt. Csak az utóbbihoz kell egy spec szerszám amivel lenyomod a szelepet. Miért kell ezt 3X leírnom????????? Szia Karcsi! Én megpróbáltam megérteni, csak közben az én agyam is kattogott a dolgon! Lehet ezt kellett volna kihagyni a beszélgetésből! ;) Köszi a segítséget!
bujdi1 Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos)
broncse Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Nézd meg ezt: http://www.ko-csi.hu/ Nagyon korrekt cég, és egyszer már voltam nálunk AC ügyben. Nem biztos, hogy ki kell dobni a régit, lehet, hogy meg tudják csinálni. Egy felújított biztosabb választás, mint egy ismeretlen előéletű bontott, az u.gy. lehet gáz, a gyári meg iszonyat pénz...
broncse Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Igen, ez a testelési dolog jó ötlet ;) Csatiját is nézd meg, kontaktsprét neki ;) Megnéztem. A motor-akku negatív között 1.7 ohm (ebből valamennyi a kábel, nem emlékszem pontosan, talán 0.8 volt), a lambda testje (külső) és az akku negatív között 2.6 ohm. Ez mennyire lehet gáz szerinted? Még arra gondoltam, egy vezetékkel a lamdba testét átkötöm próbaképpen pár napra egy fix testpontra.
opel16v Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Megnéztem. A motor-akku negatív között 1.7 ohm (ebből valamennyi a kábel, nem emlékszem pontosan, talán 0.8 volt), a lambda testje (külső) és az akku negatív között 2.6 ohm. Ez mennyire lehet gáz szerinted? Még arra gondoltam, egy vezetékkel a lamdba testét átkötöm próbaképpen pár napra egy fix testpontra. Szerintem ez egész jó érték.
pok81 Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Sziasztok. Megvolt az alapjárati motor tisztítása. Minimális dzsuva volt rajta. A fészkét is kitakarítottam. A fojtószelep és környéke tisztának mondható, ezért azzal nem foglakoztam különösebben. A remegés sajnos továbbra is megvan. Beszéltem egy cimborámmal, aki 2004-ben vett ugyan így egy 8 éves x16sz-s kombit, és mondta hogy neki is így remegett, ne foglakozzak vele. Közben sikerült a vezérlés elemeit is lecserélni. Mondjuk ez nem volt elsődleges, de mivel a termosztát az egész mögött van, hát legyen. Olcsó kör volt és legalább tudom hogy honnan számít a 60 ekm, és az 5 év. P.
brezsó Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Caravanban alulról van az AC pumpa, nincs az utastérből olyan szerelőnyilás mint nálunk, de talán a tartályt azért nem kell leszedni.
zotya975 Elküldve Április15, 2009 Elküldve Április15, 2009 Tegnap elvittem a kocsit a szerelőhöz. 5perc nézegetés után biztosra kijelentette hogy ez biz ac pumpa csere, javítani nem lehet. Tényleg nem lehet javítani? Melyiket érdemes belerakni a bontósat vagy újat? (szerelő azt mondta nem érdemes a bontott mert az is bármikor beszarhat) '96-os f astra caravánnál tényleg le kell szedni a tankot az ac cseréhez, vagy van valami rejtett szerelőnyílás? (a pótkeréknél a csomitartóban nincs az biztos) Szerintem nem lehet javítani, mert úgy van összeperemezve, ha egyszer megbontod annak lőttek. 8400-tól 50 ezerig lehet választani. Érdemes előszűrőt is venni hozzá másikat. Lehet cserélni a tank leszedése nélkül is, de akna nélkül nem sokkal gyorsabb, és így belelátsz a tankba is. A gumitömítést is ajánlatos cserélni alatta. De lehet hogy egy bontott gyári többet ér, mint egy új gagyitron. Én a legolcsóbbat vettem , és azóta 20 liter mindíg bentmarad a tankban, nem szívja ki a pumpa. Igaz még nem derült ki hogy miért. Lehet hogy vmelyik bilincs ereszt a tankon bellül. Caravanban alulról van az AC pumpa, nincs az utastérből olyan szerelőnyilás mint nálunk, Nincs sajna. ;)
bujdi1 Elküldve Április16, 2009 Elküldve Április16, 2009 Köszönöm a segítséget már meg is rendeltem az olcsó pumpát (10900Ft) máshol egy kicsivel jobb minőségű már 24eft a gyári vagyis bochs 50eft mondtak egy autósboltban ezért inkább megpróbálkozok a legolcsóbbal. Nagyon durva hogy egy piko villanyvasút motorja és egy walkman két fogaskereke meg némi csecse-becséért ennyit mernek kérni. ;)
broncse Elküldve Április16, 2009 Elküldve Április16, 2009 Sziasztok! Valaki meg tudná adni a folytószelep potin mérendő fesz. értékeket nyitott meg zárt állapotra?
Novy Elküldve Április16, 2009 Elküldve Április16, 2009 Köszönöm a segítséget már meg is rendeltem az olcsó pumpát (10900Ft) máshol egy kicsivel jobb minőségű már 24eft a gyári vagyis bochs 50eft mondtak egy autósboltban ezért inkább megpróbálkozok a legolcsóbbal. Nagyon durva hogy egy piko villanyvasút motorja és egy walkman két fogaskereke meg némi csecse-becséért ennyit mernek kérni. ;) van ott azért még görgőcellás szivattyú is... meghát ára van és sajna fogyó eszköz.
pszilaj Elküldve Április16, 2009 Elküldve Április16, 2009 Sziasztok! Valaki meg tudná adni a folytószelep potin mérendő fesz. értékeket nyitott meg zárt állapotra? Na csak megtaláltamaz egyik hsz-ben! Opel16V kartárs írta nekem anno: 0,6V kell legyen az alap, és 4,4V a teljes
Recommended Posts