Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mérnem árulod el, hogy sokat szoptál érte azt kész? :lol: :lol: :lol:

jah, akkora csöcsei voltak a csajnak, azt mondta h szereti ha szopogatják a bimbókat, és csak akkor adja oda ha ....meghát ;)

Elküldve

Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Elküldve
Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Ha leveszed, nem fog zörögni! :lol:

Jó hegesztő mindent hegeszt! ;)

Elküldve
Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Ha leveszed, nem fog zörögni! :lol:

Jó hegesztő mindent hegeszt! ;)

Azonkívül körülnézhetsz pár bontóban is. Nem biztos, hogy találsz, de egy próbát megér.

Elküldve
Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Nekem azt hiszem van otthon egy felesleges. Ha érdekel PÜ-ben a többit.

Elküldve
Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!

Nekem is eltört egyszer, aztán olyan hangja volt mint a nivának ;) ....Megoldás egyszerű, Vagy bontóba megnézed, vagy beszélsz a kollégával aki felajánlotta, vagy leveszed.... nekem nincs fent :lol: nem lesz tőle semmi baja :lol:...Sok sikert!!!

Elküldve
Hello,

Nekem van egy 1993-s C14NZ motorkódos kombim és a kipufogósor hővédő lemeze a csavaroknál megrepedt és ennek megfelelően van egy jellegzetes hangja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne egy ilyen csodalemezhez hozzájutni, mert égen földön egy helyet találtam összesen. (Opel Molnár ~9000 Ft)

Segítségeteket előre is köszönöm!

Nekem is ilyen volt aztán alátétet raktam a csavar feje alá. ;)

Ma egy kicsit kiganyéztam a motorteret, meg kicseréltem a szelepdekli tömítést is.

Ha már ott voltál megnézhetted volna, hogy szemre kifér-e a hidrotőke a vezérműtengely mellett. Visszatérő téma. ;) Amúgy szép tiszta lett. ;)

Elküldve
Ha már ott voltál megnézhetted volna, hogy szemre kifér-e a hidrotőke a vezérműtengely mellett. Visszatérő téma. :P Amúgy szép tiszta lett. ;)

;)

én is azt néztem a képeken vajon kifér e ;)

Elküldve
;)

szóval nejemnek van egy Daihatsu Applause-ja, 166.000 km-rel ...állítólag... több mint egy évet állt, most nekiestem olaj, légszűrőcsere, aztán szerelő átnézte elvitte vizsgára. Ártment.

OK, visszajön- szól hogy valami nem klappol, talán egy henger nem megy, (nagy spiller- előtte ő szerelte több évig : a légszűrő olyan poros volt, hogy kb 5 évesnek nézett ki . izomból kiszúrtam hogy nem cserélte azt senki .. utóbbi 3 évben ment kb 8000 km-t, úgy nézett ki mi mint a fekete szurok...nekem 2 év és 40.000 km után sem volt ennyi kosz rajta)

OK hát inditgattam, tényleg hidegen kihagy, párszor kábelrángatás után jobb lett. Mindegy alapon mentünk egy 15 ös próbautat.... rémes volt.

előtte a 2 nő már ment egy kört, megállapították, hogy a kuplung fent fog, szerintem is, de az amúgy is lassú járás miatt nem tudom belőni, hogy most folyamatosan csúszik vagy csak beképzelem.

Mint egy traktor!!! Aztán a másik öregebb szaki, (megint volt nála 5 kocsi, 2 kuncsaft - és persze egyből diganosztizálni nekiállt) stroboszkóp lámpa, meg pipaleszedés után :

valószínűleg egy kipufffszelep beégett ugye a sok állás miatt beáll aztán leragad, végül átég. hengerfejtömítéscsere, + szelepcsere ca ára 21-25 rugó.

Ugye én vettem NGK gyertyákat, csak a szokvány gyertyakulcs nem jó, hozzá. Az asszony előszedte valahonnan a kocsihoz való dugószerű kulcsot (igaz az emelő vasát dugtam át rajta, mert egy csavarhúzót sikerült görbévé varázsolni) Nos rendesen áll benne a szutyok,

Balról jobbra 1-4 hengerek, a kettes az tiszta szén és égéstermék, ezt kitekerni kb 10 percig tartott, az egyes négyes szürkén égett ugye, de a töve az vastagon olajos,

a 3as is azért eléggé.

A saját kis autómat is megmostam , motortér kapott brigéciolt. Végre az elosztó alja nem úszik olajban, se a szelepfedél, hengerfej, bár a váltó környéke nem gyári tiszta- még egy két mosást kaphatna.

Elküldve

Pedig már azt hittem az én drágám gyertyáit sikerült lefotózni. ;)

Két gyertyakábelemben is megszakadt a vezeték, ennek megfelelően néha ment akár 3 hengere is a kocsinak. Kábel csere után a gyertya csere következett, de azóta az egyik új kábel is megadta magát, így került vissza az egyetlen használható régi kábel. Most gyűjtök egy minőségi gyertyakábel készletre.

Köszi mindenkinek a segítséget és a válaszokat a hővédő lemez ügyében.

Elküldve

Sziasztok!

Van apósomnak egy Vectra B -je (1.6 16v eco. 2001-es model gondolom ezek a blokkok ugyan olyanok mint az astráéké) nem rég átugrott pár fogat a v.szíj és tönkrement pár szelep. A szerelő kicserélte az összes szelepet valamint a sz.sz.szimeringeket +oil csere. Minden tökéletesen működik olyan mint volt csak most már nagyon-nagyon füstöl és kb 100km/1L olajat eszik.

Tud erre valaki valami ötletet mondani mitől lehet vagy mit kellett volna nézni amikor leszedték a hengerfejet?

Elküldve
Tud erre valaki valami ötletet mondani mitől lehet vagy mit kellett volna nézni amikor leszedték a hengerfejet?

1. valami szilárd törmelék került a motorba a "balesetnél", ami most kárt tett a hengerekben

2. nem jók az új szelepszárszimmeringek, vagy a szelepvezető is eltört és nem nézték

3. ha a hf tömítés rossz minőségű, vagy a hf csavarok nem lettek cserélve, ill. a hf nem lett síkolva, az is elég nagy baj...

Elküldve

Azt még elfelejtettem írni hogy mind a 4 gyertya egyformán dzsuvás.

Akkor az összes szimering rossz lehet?

A h.fej nem volt sehol.Érdemes lett volna elvinni felsíkoltatni?

Ha a dugókat lenyomjuk akkor a henger falán látszódnia kell valaminek ha valami szilárd esett bele?

Elküldve
Azt még elfelejtettem írni hogy mind a 4 gyertya egyformán dzsuvás.

Akkor az összes szimering rossz lehet?

A h.fej nem volt sehol.Érdemes lett volna elvinni felsíkoltatni?

Ha a dugókat lenyomjuk akkor a henger falán látszódnia kell valaminek ha valami szilárd esett bele?

Hát igen, ez a tipikus esete lehet annak, ha valaki olcsón akarja megúszni a dolgokat, aztán még zsebbenyúlósabb lesz a történet. ;)

Annyit mondok, hogy valami ténylegesen hozzáértővel le kell vetetni a hf-et újra, és majd ő megmondja, mi az ábra. ;)

A szilárd törmelék lehet az is, ami a szelepekről leesett a "koccanás" következtében lerakódás. Az alig láthatóan össze tudja

karcolni a henger oldalfalát, de az is lehet hogy ennél jóval láthatóbb sérülést is okoz mondjuk egy szeleptányér szélének kis darabja.

Elküldve

Próbaút megvolt, hát nem mondom, nem volt traktor hangja, de alapjárat , se hidegen se melegen nem igazán van- na akkor 500 ra visszaesik és rángat, viszont 1800 fölött végre megy és nem összevissza. Gyertyacsere után némileg észrevehető volt a különbség. Érdekes, hogy a meleg levegő rávezető az sehol!!! tehát mindig hideg levegőt szív (télen gonodolom jobban játszik), és az elosztónál az egyik leágazás is le van csípve!! hogy hova menne, talán a fojtószelep alá (mint az enyémen, ahol van a rotor alatt egy kis fekete csati és az megy el valahova oda... )

Valahogy szeretném megúszi a HF levételt, tömítés cserét, állítólag nem olcsó ehhez a típushoz, hát még a szelep!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.