Udi Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Ezt próbáltam régebben elmagyarázni, hogy ugyanolyan gumigyűrű van a DIS-nél is, mint a hagyományosnál... ;)
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 jah értem, de a lényeg egyezik nem? ugyan az a gumigyűrű van itt is mint azt korábban írta vki. ahogy erre emlékeztem is, csak nem névszerint ;)
brezsó Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Pepe a hős. vki nem tudja lefordítani? és akkor mehetne a GYk ba ha a szerző nem haragszik meg érte. Nagyon nem is kel hozzá a szöveg, a képek önmagukért beszélnek, szerintem.
daykiller Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Pepe a hős. vki nem tudja lefordítani? és akkor mehetne a GYk ba ha a szerző nem haragszik meg érte. Google fordító esetleg, lefordítja, de keveri össze szavakat. ;)
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 mondjuk akinek ilyen autója van dobhatna egy GYK témánakvalót belőle.
brezsó Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Nagyon nem is kel hozzá a szöveg, a képek önmagukért beszélnek, szerintem. ...ami esetleg fontos lehet, hogy felhivja a figyelmet arra, hogy összerakáskor ügyeljünk a csavarok meghúzására. Húzzuk meg annyira hogy odatartja a gyűrűt, de utána fokozatosan egyesével 1/3-ad fordulattal szoritsuk illetve húzzuk tovább a csavarokon úgy, hogy egyenletesen tömitsen mindenhol. ;)
dish Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Reggelt Kollégák! Hát hétvégén nem jutottam gép elé, ezért ahogy kértétek és ígértem megprób pár képet felrakni. ;) Íme 1 :lol: Az egész moci http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_070...ltoltes.hu_.jpg 2 :lol: nagyon közelről a generátor szíj és görgői http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_071...ltoltes.hu_.jpg 3 :lol: Mégegyszer a szíj és a görgők http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_073...ltoltes.hu_.jpg Szóval a tünet: nyikorog, nyüszög vmi, és a két görgő kicsit kóvályog! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Andris
hening Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Reggelt Kollégák! Hát hétvégén nem jutottam gép elé, ezért ahogy kértétek és ígértem megprób pár képet felrakni. ;) Íme 1 :lol: Az egész moci http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_070...ltoltes.hu_.jpg 2 :lol: nagyon közelről a generátor szíj és görgői http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_071...ltoltes.hu_.jpg 3 :lol: Mégegyszer a szíj és a görgők http://kepfeltoltes.hu/view/090406/k_p_073...ltoltes.hu_.jpg Szóval a tünet: nyikorog, nyüszög vmi, és a két görgő kicsit kóvályog! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Andris Vedd le a szíjat, és nézd meg mennyire kotyog a feszítőgörgő. Lehet egy egyszerű szíjcsere megoldja a problémát. Nekem is ez volt, de a szíjcsere, és feszítés után abbamaradt.
dish Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Vedd le a szíjat, és nézd meg mennyire kotyog a feszítőgörgő. Lehet egy egyszerű szíjcsere megoldja a problémát. Nekem is ez volt, de a szíjcsere, és feszítés után abbamaradt. Szia Hening! Rendben megnézem a görgőket hogy mennyire kotyog. Azt mondjuk nemtudom hogy mennyi időközönként kellene ezt a szíjjat cserélni? mennyit bírnak ezek? De mondjuk ez a szíj nem nagy összeg, szóval ez hamar kipróbálható ;) Köszi a választ majd értesítelek a fejleményekről! Kösz mégegyszer! Üdv Andris
hening Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Szia Hening! Rendben megnézem a görgőket hogy mennyire kotyog. Azt mondjuk nemtudom hogy mennyi időközönként kellene ezt a szíjjat cserélni? mennyit bírnak ezek? De mondjuk ez a szíj nem nagy összeg, szóval ez hamar kipróbálható ;) Köszi a választ majd értesítelek a fejleményekről! Kösz mégegyszer! Üdv Andris Ha még nem csináltál ilyet, inkább bízd szerelőre. Ugyanis le kell bontani a jobb első motortartó bakot a cseréhez.
Fori23 Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Szóval a tünet: nyikorog, nyüszög vmi, és a két görgő kicsit kóvályog! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Andris Nekem is nyikorog néha valami. Nem hidegen, hanem üzemin leállítom és pár perc múlva indítom ~5mp-ig nyekereg. Szerintem a generátorszíj. Nemrég volt cserélve a vezérműszíj, feszítő, vízpumpa, de a rossz egyeztetés miatt kimaradt a generátoré.
pszilaj Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Sziasztok. Nekem valami tücsök költözhetett be a motorba, mert folyamatosan ciripel....:lol: Már rájöttünk, h mi az. A generátor. Mióta elmúlt az esős évszak, gondolom teljesen kiszáradt a tűgörgős csapágya és olyan ciripelés van, h szinte behallatszik a kocsiba... A baj, az h otthon nem tudom megjavítani...ugyanis Delco Remi gencsi van rajta és nem könnyű szétbogarászni...pedig egy zsírozás nem ártana neki. Mostanában erősen gondolkodom valami alu takarólemezen, ami a gencsit takarná alulról, mert a kerék nagyon beveri dzsuvával. Ezért elég hamar elkezdi a ciripelés... A hosszbordás szíjjat elég akkor cserélni, ha a bordák kezdenek repedezni...vagy rongyolódik a széle... Jó sokat bír!! :lol: A szíjfeszítője hamarabb megadja magát... Én szerelhető görgőt vettem rá, amiben ki lehet cserélni a 6203-as számú csapágyat. Ami gondolom olcsóbb lesz mint az egész görgő. ;)
J0hnny Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Sziasztok. Nekem valami tücsök költözhetett be a motorba, mert folyamatosan ciripel....:lol: Már rájöttünk, h mi az. A generátor. Mióta elmúlt az esős évszak, gondolom teljesen kiszáradt a tűgörgős csapágya és olyan ciripelés van, h szinte behallatszik a kocsiba... A baj, az h otthon nem tudom megjavítani...ugyanis Delco Remi gencsi van rajta és nem könnyű szétbogarászni...pedig egy zsírozás nem ártana neki. Mostanában erősen gondolkodom valami alu takarólemezen, ami a gencsit takarná alulról, mert a kerék nagyon beveri dzsuvával. Ezért elég hamar elkezdi a ciripelés... A hosszbordás szíjjat elég akkor cserélni, ha a bordák kezdenek repedezni...vagy rongyolódik a széle... Jó sokat bír!! :lol: A szíjfeszítője hamarabb megadja magát... Én szerelhető görgőt vettem rá, amiben ki lehet cserélni a 6203-as számú csapágyat. Ami gondolom olcsóbb lesz mint az egész görgő. :lol: Gencsi...anyám borogas...nagyon arcsi vagy! ;) Amúgy nem bonyolult szétkapni a geberátort,a delco is pofon egyszerű. A kérdés csak az,hogy betudod-e hozzá szerezni a csapágyakat és a szénkeféket. A takarásra pedig van gyári oda gyárotott lemez műanyagból.
dish Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Hát igen ezek a nyekergések.... eleinte engem se zavart de aztán egyre jobban idegesített .... aztán elhatároztam hogy megkérdezem az Urakat vané rá vmi Orvosság. Még alakulóban... de majd kenjük meg olajozzuk, meg okoskodjuk , meg ravartalanítjuk. ;)
pszilaj Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Gencsi...anyám borogas...nagyon arcsi vagy! ;) Amúgy nem bonyolult szétkapni a geberátort,a delco is pofon egyszerű. A kérdés csak az,hogy betudod-e hozzá szerezni a csapágyakat és a szénkeféket. A takarásra pedig van gyári oda gyárotott lemez műanyagból. Köszcsi!!! :lol: :lol: Egyébként azt vettem észre, h ott veri be gányévál, ahol a kormányösszekötő kijön a motortérből... :lol: Oda gondoltam vala csoda lemezre...
webshark Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Nézd csak, mit találtam: katt ;) köszi nagyon, nekem olyan sárga Bosch elosztóm van. KÍNOMBAN, kivettem a gyertyákat megdrótkeféztem őket. Aztán a cseregarnitúrát vissza. http://kepfeltoltes.hu/090406/DSCF4460_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090406/DSCF4461_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090406/DSCF4462_www...ltoltes.hu_.jpg látom a másik topicban éppen a gyűrű cseréjéről folyik a diskurzus....
opel16v Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 gyertyát nem illik reszelni vagy csiszolni ;) annak pont a lényege az elektróda felületén levő galvanizált anyag :lol:
webshark Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 gyertyát nem illik reszelni vagy csiszolni ;) annak pont a lényege az elektróda felületén levő galvanizált anyag :lol: csóró vagyok, nem tudok 1000 km -enként gyertyát cserélni.... drótkeféltem...
Losee Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Ezt próbáltam régebben elmagyarázni, hogy ugyanolyan gumigyűrű van a DIS-nél is, mint a hagyományosnál... ;) Akkor múltkor megint csak én kaptam méreten felülit. Szélesebb volt a gyűrű, nem engedte vissza a helyére a DIS-t. Még jó, hogy volt a szerelőnél tartalék.
pok81 Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Sziasztok. Én új vagyok. Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2001-es x16szr motoros F-es astra kombit. Azt tapasztaltam, hogy alapjáraton ha belemegszik a motor be-be remeg a motor. Olyan mintha kihagyna, vagy meg akarna fulladni. De csak melegen, és alapjáraton, amikor esik vissza az alapjárati fordulatszám. Zavaróan érezhető, mondjuk egy pirosnál való megállásnál, a kormányon, vagy az egész kasznin, felnyitva a motorháztetőt pedig látható, hogy bebillen a motor. A teljesítménye szerintem megfelelő, túlfogyasztása nincs az autónak. A gyertyákat már próbáltam cserélni, (NGK-GM) az nem hozott javulást. A hőmérséklet szenzort néztem, az is szépen csökkenti az ellenállását a hőmérséklet növekedésével, tehát nem hiszem hogy ez lenne a baj. Azt tapasztaltam, hogy a termosztát állandóan nyitva van, de gondolom nem ez lehet a hiba forrása. Diagnosztikai műszerrel volt vizsgálva, hibakód nincs, a lambdaszondát is szépen kezeli. Ha esetleg valakinek volt már ilyen panasza, és esetleg sikerült orvosolnia, megköszönném, ha valami infóval tudna szolgálni. Köszi. P.
Novy Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Sziasztok. Én új vagyok. Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2001-es x16szr motoros F-es astra kombit. Azt tapasztaltam, hogy alapjáraton ha belemegszik a motor be-be remeg a motor. Olyan mintha kihagyna, vagy meg akarna fulladni. De csak melegen, és alapjáraton, amikor esik vissza az alapjárati fordulatszám. Zavaróan érezhető, mondjuk egy pirosnál való megállásnál, a kormányon, vagy az egész kasznin, felnyitva a motorháztetőt pedig látható, hogy bebillen a motor. A teljesítménye szerintem megfelelő, túlfogyasztása nincs az autónak. A gyertyákat már próbáltam cserélni, (NGK-GM) az nem hozott javulást. A hőmérséklet szenzort néztem, az is szépen csökkenti az ellenállását a hőmérséklet növekedésével, tehát nem hiszem hogy ez lenne a baj. Azt tapasztaltam, hogy a termosztát állandóan nyitva van, de gondolom nem ez lehet a hiba forrása. Diagnosztikai műszerrel volt vizsgálva, hibakód nincs, a lambdaszondát is szépen kezeli. Ha esetleg valakinek volt már ilyen panasza, és esetleg sikerült orvosolnia, megköszönném, ha valami infóval tudna szolgálni. Köszi. P. vákumcsövek rendben vannak a fékrásegítő környékén?
opel16v Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Ha esetleg valakinek volt már ilyen panasza, és esetleg sikerült orvosolnia, megköszönném, ha valami infóval tudna szolgálni. Ki kellene takarítani a folytószelepházat és alapjárati motort kompletten, valamint nem ártana egy kis injektortisztító adalék, ebből a protec az ajánlott.
amavisca Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Halihó! Nekem olyan kínom lenne h szerintem elég sokat fogyaszt a kicsike! c16nz és 8.5-9liter városban. Olyan kérdésem lenne h mivel tudom ezt lejjebb tornázni.
opel16v Elküldve Április6, 2009 Elküldve Április6, 2009 Nekem olyan kínom lenne h szerintem elég sokat fogyaszt a kicsike! c16nz és 8.5-9liter városban. Olyan kérdésem lenne h mivel tudom ezt lejjebb tornázni. Ha rövid távokat mész, akkor ez még egész jó ;)
Recommended Posts