opel16v Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Az az AGR szelep ;) az alapjárati motor a folytószelepházon van
Novy Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Szia Novyy! Egyébbként én még olyan emberrel nem beszéltem akinek minden ######án összejött volna az átalakításnál, Tisztelet a kivételnek! Sajna ezek a mocik és ezek az alkatrészek már többet futottak mint a kettőnk autója összesen, még a legfiatalabb is! De ha ez nem akkor ott van a csatlakozók halmaza ami pl teljessen más az ecu-nál az X14NZ-n és a C14SE-n! Nekem annyi szívás volt, hogy gyertyakábel szarakodott, namost 26e a gyári, egy 130e kiadás után nem kéne. De legalább most az jó! Amúgy meg ha minden cserélsz amit ilyenkor kéne, vagy is ajánlatos akkor a végén döbbensz csak rá, hogy egy 50e Huf-os motorból amit vettél simán lesz 100e Huf és akkor nem kellett rohangálnod villamoságihoz meg ultrahangos mosásra, vagy esetleg vissza a bontóba! ;) Tehát igaza van az elöttem felszolalóknak, erről véleményt csak az alkoson aki már megjárta az utat! Üdv:BB mondtam is hogy bocsi igazatok van :lol: csatlakozós részt nem értem, ha Se re alakítod, akkor cseréled az egész kábelköteget a motorhoz, és az Ecut is nem? vagy az a rész se passzol, ami a gyújtáskapcsolóhoz megy? mondjuk nekem mindegy, mert ebből az x14nzből sose lesz Se amit meg venni fogok magamnak az nem X es lesz
FPepe Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Szia dish! A feszítő görgőket a szijjal és a vízpumpával egyetembe szokták cserélni, tehát 60e Km!!! Ha ezt elhanyagolod akkor már, Ne agy Isten! muszályból is gondolkodhatsz a ménesnővelésen mert egy szakadás elég kellemetlen dolgokat tud végezni a Hf és a dugók környékén! A zsírzás, olajzás szerintem felejtős, mert ezek eleve porvédős csapágyak ha jól emlékszem! Üdv:BB Most végülis melyik szíjról van szó? Számomra nem derült ki egyértelműen. A generátorszíj szakadása ezért nem okoz ekkora problémákat.
daykiller Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Most végülis melyik szíjról van szó? Számomra nem derült ki egyértelműen. A generátorszíj szakadása ezért nem okoz ekkora problémákat. Írta már, hogy nem a vezérlés résznél hallja, hanem a hosszbordás feszítője. ;)
conquistador Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Hát itt vannak a gyertyáim, bár egy kicsit meg voltak hajtva fénykép elött, de a tőve nagyon ratyis szerintem. Mondjatok véleményt róluk légyszi! Balról-jobbra van a sor 1-4-ig! http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg Előre is Köszi!
Novy Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Hát itt vannak a gyertyáim, bár egy kicsit meg voltak hajtva fénykép elött, de a tőve nagyon ratyis szerintem. Mondjatok véleményt róluk légyszi! Balról-jobbra van a sor 1-4-ig! http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg Előre is Köszi! szerintem semmi baja, csak sokat jársz vele tötyögve.
Fori23 Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Hát itt vannak a gyertyáim, bár egy kicsit meg voltak hajtva fénykép elött, de a tőve nagyon ratyis szerintem. Mondjatok véleményt róluk légyszi! Balról-jobbra van a sor 1-4-ig! http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg Előre is Köszi! Szerintem égéssel, hőértékkel nincs gond, szépen őntisztul. 2-nél az olaj honnan került oda? Ebben a BOSCH pdf-ben a 21. oldalon megnézheted (4,5MB)
hening Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Hát itt vannak a gyertyáim, bár egy kicsit meg voltak hajtva fénykép elött, de a tőve nagyon ratyis szerintem. Mondjatok véleményt róluk légyszi! Balról-jobbra van a sor 1-4-ig! http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg Előre is Köszi! szerintem semmi baja, csak sokat jársz vele tötyögve. Szerintem égéssel, hőértékkel nincs gond, szépen őntisztul. 2-nél az olaj honnan került oda? Ebben a BOSCH pdf-ben a 21. oldalon megnézheted (4,5MB) Sztem sincs semmi baja. Csak az az olaj honnan került a 2.-ra?
conquistador Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Lehet, hogy a menet szar? Mert kintől semmi nem látszik, hogy folyna vagy dolgozna ki valamit! Ötlet?
hening Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Lehet, hogy a menet szar? Mert kintől semmi nem látszik, hogy folyna vagy dolgozna ki valamit! Ötlet? Ott a tömítés, kintről üzemközben nem mehet be semmi. Normál esetben. Esetleg kivételkor nem lehetett olajos?
Novy Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Ott a tömítés, kintről üzemközben nem mehet be semmi. Normál esetben. Esetleg kivételkor nem lehetett olajos? szerintem vmikor befolyhatott oda az olaj, mikor se sítés volt stb nekem is olajos volt mikor kivettem. nekem pl a gyújtás alól folyt régebben. aztán megkapta a metabondos dolgokat, megszűnt, de most ujra ereszti kicsit. nem nagyon, de a por odaragad, és csúnya. vettem is oda egy gyűrűt, 160 Ft volt ;)
conquistador Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Én nem arra gondoltam, hogy kintről be, hanem hogy bentről kifelé indult meg az az olaj! ;) Majd ha legközelebb kiveszem utána kitörlöm valami ronggyal és a következő kivételnél kiderül, hogy szerelési probléma folytán olajos a hengerem vagy belső olaj!
pszilaj Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Én nem arra gondoltam, hogy kintről be, hanem hogy bentről kifelé indult meg az az olaj! ;) Majd ha legközelebb kiveszem utána kitörlöm valami ronggyal és a következő kivételnél kiderül, hogy szerelési probléma folytán olajos a hengerem vagy belső olaj! Érdekes h nekem is a balról a második hengerben lévő gyertya az olajos... mindig... de nem az elektróda, hanem a menetje...
webshark Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! Hát itt vannak a gyertyáim, bár egy kicsit meg voltak hajtva fénykép elött, de a tőve nagyon ratyis szerintem. Mondjatok véleményt róluk légyszi! Balról-jobbra van a sor 1-4-ig! http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/090403/GR_TA_0...ltoltes.hu_.jpg Előre is Köszi! egész szépek, az enyémek jobban olajozottak voltak, a az elektróda körüli gyűrűn volt koksz bőven....nem győztem kefélni. mennyit futottak, milyen eseménnyel olajoztad meg a kettest?
Novy Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Én nem arra gondoltam, hogy kintről be, hanem hogy bentről kifelé indult meg az az olaj! ;) Majd ha legközelebb kiveszem utána kitörlöm valami ronggyal és a következő kivételnél kiderül, hogy szerelési probléma folytán olajos a hengerem vagy belső olaj! szerintem nem belső olaj ha odáig felmenne az olaj, akkor ott már galiba lenne főleg, hogy barna és nem fekete. meg az égéstérbe ennyi olajnak nem szabadna lennie.
conquistador Elküldve Április4, 2009 Elküldve Április4, 2009 egész szépek, az enyémek jobban olajozottak voltak, a az elektróda körüli gyűrűn volt koksz bőven....nem győztem kefélni. mennyit futottak, milyen eseménnyel olajoztad meg a kettest? Szia webshark! Nem tudom mitől olajos a 2 hengerem gyertyája, bár örülnék neki ha megtudnám, de egyszer mindenre fény derül! ;) Valóban, ha ez belülről jönne akkor ezt látni kéne olajfogyás tekintetében, de én a 10e Km/ 1dl olajat nem tartom fogyásnak. Szerintem ha ez belső olaj lenne akkor a gyertya sem lenne igy kiégve hanem kokszos lenne a 2 elektróda is, de ez csak saját kút fejemből származó gondolkodás! :lol:
Novy Elküldve Április4, 2009 Elküldve Április4, 2009 Szia webshark! Nem tudom mitől olajos a 2 hengerem gyertyája, bár örülnék neki ha megtudnám, de egyszer mindenre fény derül! ;) Valóban, ha ez belülről jönne akkor ezt látni kéne olajfogyás tekintetében, de én a 10e Km/ 1dl olajat nem tartom fogyásnak. Szerintem ha ez belső olaj lenne akkor a gyertya sem lenne igy kiégve hanem kokszos lenne a 2 elektróda is, de ez csak saját kút fejemből származó gondolkodás! :lol: tuti hogy nem belső :lol: nem is menne az a henger akkor. 1dl nem fogyás. nekem a litert megeszi :lol: főleg most, hogy enged egy két szimering.
webshark Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Szia webshark! Nem tudom mitől olajos a 2 hengerem gyertyája, bár örülnék neki ha megtudnám, de egyszer mindenre fény derül! ;) Valóban, ha ez belülről jönne akkor ezt látni kéne olajfogyás tekintetében, de én a 10e Km/ 1dl olajat nem tartom fogyásnak. Szerintem ha ez belső olaj lenne akkor a gyertya sem lenne igy kiégve hanem kokszos lenne a 2 elektróda is, de ez csak saját kút fejemből származó gondolkodás! :lol: Tegnap lőttem egy pár képet, mert nekem is ilyen a rotor felőli gyertyámból kettő. Ahol folyok, az valsz. kívül.
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Tegnap lőttem egy pár képet, mert nekem is ilyen a rotor felőli gyertyámból kettő. Ahol folyok, az valsz. kívül. neked folyik a gyújtás alatti gumigyűrűnél.
webshark Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 neked folyik a gyújtás alatti gumigyűrűnél. Én is gondoltam arra, hogy milyen tömítés van a rotor felől? Az érdekes , hogy a gyertya elektródnál a fémgyűrű az úszott a lötyiben.... csak nem tudtam eldönteni, hogy olaj, vagy benzin netán kokszos benzin. Áhh, fogom kikapom őket, be nemrég kivett és szinte vadi új négyet, ha kell hetente cserélgetem őket. Közben körbenézek, hogy ki szedi le a gyújtáselosztót occcón.... szerintetek hagyjam a gyertyalyukakat jó sokáig nyitva, hogy ha van benne a hengerekben akkor párologjon el? Főleg elégetlen benyára gondoltam...
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Én is gondoltam arra, hogy milyen tömítés van a rotor felől? Az érdekes , hogy a gyertya elektródnál a fémgyűrű az úszott a lötyiben.... csak nem tudtam eldönteni, hogy olaj, vagy benzin netán kokszos benzin. Áhh, fogom kikapom őket, be nemrég kivett és szinte vadi új négyet, ha kell hetente cserélgetem őket. Közben körbenézek, hogy ki szedi le a gyújtáselosztót occcón.... szerintetek hagyjam a gyertyalyukakat jó sokáig nyitva, hogy ha van benne a hengerekben akkor párologjon el? Főleg elégetlen benyára gondoltam... heningnek vannak képei a gyujtáselosztó le fel ről. autósboltban adnak olyan gumigyűrűt, és nem is drága. nem bonyolult.
hening Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 heningnek vannak képei a gyujtáselosztó le fel ről. autósboltban adnak olyan gumigyűrűt, és nem is drága. nem bonyolult. Vannak, de neki meg DIS-es van. Olyat még nem szereltem.
FPepe Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Én is gondoltam arra, hogy milyen tömítés van a rotor felől? Az érdekes , hogy a gyertya elektródnál a fémgyűrű az úszott a lötyiben.... csak nem tudtam eldönteni, hogy olaj, vagy benzin netán kokszos benzin. Áhh, fogom kikapom őket, be nemrég kivett és szinte vadi új négyet, ha kell hetente cserélgetem őket. Közben körbenézek, hogy ki szedi le a gyújtáselosztót occcón.... szerintetek hagyjam a gyertyalyukakat jó sokáig nyitva, hogy ha van benne a hengerekben akkor párologjon el? Főleg elégetlen benyára gondoltam... Nézd csak, mit találtam: katt ;)
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Vannak, de neki meg DIS-es van. Olyat még nem szereltem. jah értem, de a lényeg egyezik nem? ugyan az a gumigyűrű van it is mint azt korábban írta vki.
Novy Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Nézd csak, mit találtam: katt ;) Pepe a hős. vki nem tudja lefordítani? és akkor mehetne a GYk ba ha a szerző nem haragszik meg érte.
Recommended Posts