Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Akkor mondanám a kábel pontos adatait Hengerekre lebontva:

1 henger: 4,35

2 henger: 4,22

3 henger: 3,75

4 henger: 3,38

Ezek az adatok teljesen hiteles műszerrel lettek mérve. Szerintem ezek jó értékek csak akkor nem tudom mi a gond!????

Elküldve

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy milyen gyártmányú lambda szondát érdemes venni, jelenleg egy utángyártott van benne, már a második, az első egy hétig húzta a mostani pár hónapig. Nem akarok újra ebbe a hibába esni bár már rutinosan cserélem.

Előre is köszönöm

Elküldve
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy milyen gyártmányú lambda szondát érdemes venni, jelenleg egy utángyártott van benne, már a második, az első egy hétig húzta a mostani pár hónapig. Nem akarok újra ebbe a hibába esni bár már rutinosan cserélem.

Előre is köszönöm

Gyárit. ;)

Elküldve

Na, sikerült kicserélnem a hőmérséklet érzékelőt.

Ugyanazon a hőmérsékleten ez már csak 225 Ohm-ot mutat, ahol a másik 289-et...

DE!

Kimértem a multiméterrel a fojtószelep potmétert is.

Szomorú lettem. Alapból csak 4,95 V van benne...az 5,0 helyett. Ráadásul alapjárati helyzetben a jelfeszültség 0,59 V a 0,45 V helyett.

Tehát elállítódott. ;)

Láttam h van rajta állító csavar, de csak akkor lehet állítani, ha leveszem a fojtószelepházat. Ezt még megfogom vele játszani, mert aminek 0,45 V-nak kell lennie, az legyen annyi! :lol:

Elküldve
GM zacsis. Attól függetlenül lehet, hogy Bosch. De a GM paramétarak alapján működjön.

Aha, szóval amit a Vaterán árulnak 12000 pénzért Bosch dobozos az kerülendő?

Elküldve
Na, sikerült kicserélnem a hőmérséklet érzékelőt.

Ugyanazon a hőmérsékleten ez már csak 225 Ohm-ot mutat, ahol a másik 289-et...

DE!

Kimértem a multiméterrel a fojtószelep potmétert is.

Szomorú lettem. Alapból csak 4,95 V van benne...az 5,0 helyett. Ráadásul alapjárati helyzetben a jelfeszültség 0,59 V a 0,45 V helyett.

Tehát elállítódott. ;)

Láttam h van rajta állító csavar, de csak akkor lehet állítani, ha leveszem a fojtószelepházat. Ezt még megfogom vele játszani, mert aminek 0,45 V-nak kell lennie, az legyen annyi! :lol:

mennyire pontos az a mérő??

ekkora eltérése akár lehet simán.

Elküldve
Ezt melyik értékre írod? ;)

mind a két érték 100os eltérés, ami lehet a mérőd csalása is.

igaz egyik lefelé, másik felfelé.

de ezt állítással nemtudom, hogy lehet pontosítani, ha csak nem két állítása van.

Elküldve
Akkor mondanám a kábel pontos adatait Hengerekre lebontva:

1 henger: 4,35

2 henger: 4,22

3 henger: 3,75

4 henger: 3,38

Ezek az adatok teljesen hiteles műszerrel lettek mérve. Szerintem ezek jó értékek csak akkor nem tudom mi a gond!????

Ez tényleg jónak tűnik. Cseréld már fel az injektorokat, egy kormos gyertyához tartozót egy nem kormoshoz tartozóval. És járasd meg. ;)

Elküldve
mind a két érték 100os eltérés, ami lehet a mérőd csalása is.

igaz egyik lefelé, másik felfelé.

de ezt állítással nemtudom, hogy lehet pontosítani, ha csak nem két állítása van.

úgy h ha a fojtószelepet visszább engedem, akkor csökken a jel feszültség...

és az ecu tudni fogja h most alapjárat van. Ugyanis a 0.45 Voltból tudja...

de az én értékem azt mutatja h nyomom a gázt...

ha csak picit is, de nyomom...

ugyanis ha taposni kezded, úgy nő a jelfeszültség egészen 4,9 Voltig...

;)

Elküldve
1 henger: 4,35

2 henger: 4,22

3 henger: 3,75

4 henger: 3,38

Rosszul emlékeztél? ;)

Na, sikerült kicserélnem a hőmérséklet érzékelőt.

Ugyanazon a hőmérsékleten ez már csak 225 Ohm-ot mutat, ahol a másik 289-et...

DE!

Kimértem a multiméterrel a fojtószelep potmétert is.

Szomorú lettem. Alapból csak 4,95 V van benne...az 5,0 helyett. Ráadásul alapjárati helyzetben a jelfeszültség 0,59 V a 0,45 V helyett.

Tehát elállítódott. :lol:

Láttam h van rajta állító csavar, de csak akkor lehet állítani, ha leveszem a fojtószelepházat. Ezt még megfogom vele játszani, mert aminek 0,45 V-nak kell lennie, az legyen annyi! :)

úgy h ha a fojtószelepet visszább engedem, akkor csökken a jel feszültség...

és az ecu tudni fogja h most alapjárat van. Ugyanis a 0.45 Voltból tudja...

de az én értékem azt mutatja h nyomom a gázt...

ha csak picit is, de nyomom...

ugyanis ha taposni kezded, úgy nő a jelfeszültség egészen 4,9 Voltig...

:lol:

Ezt honnan vetted? Felejtsd el! 0,6V kell legyen az alap, és 4,4V a teljes! Az úgy jó, ahogy van!

Melyik hülye program írta ezeket az értékeket? Vagy netről nézted? :lol:

Elküldve
úgy h ha a fojtószelepet visszább engedem, akkor csökken a jel feszültség...

és az ecu tudni fogja h most alapjárat van. Ugyanis a 0.45 Voltból tudja...

de az én értékem azt mutatja h nyomom a gázt...

ha csak picit is, de nyomom...

ugyanis ha taposni kezded, úgy nő a jelfeszültség egészen 4,9 Voltig...

:lol:

jajo csak az egyiket akarod korrigálni.

azt hittem mind a kettőt egy csavarral ;)

okay :lol:

Elküldve
Rosszul emlékeztél? ;)

Ezt honnan vetted? Felejtsd el! 0,6V kell legyen az alap, és 4,4V a teljes! Az úgy jó, ahogy van!

Melyik hülye program írta ezeket az értékeket? Vagy netről nézted? :lol:

Az Autofitt is ezt írja meg a net is...

Sajna csak ezek vannak...

:lol:

Akkor nem nyúlok hozzá!

Elküldve
Az Autofitt is ezt írja meg a net is...

Sajna csak ezek vannak...

;)

Akkor nem nyúlok hozzá!

Felejtsd el ezeket a forrásokat, sok hülyeséget írnak :lol:

Elküldve
Felejtsd el ezeket a forrásokat, sok hülyeséget írnak ;)

Azért van benne sok jó is...szerintem...

Mint például a hibakódok...

A hőgomba ellenállása most már jobbnak mondható?

Elküldve
Azért van benne sok jó is...szerintem...

Mint például a hibakódok...

A hőgomba ellenállása most már jobbnak mondható?

Persze, csak a sok hülyeség miatt elég hiteltelenek a szememben ezek a dolgok.

225ohm az 92 fok, ez már jónak tűnik ;)

Elküldve
Ez tényleg jónak tűnik. Cseréld már fel az injektorokat, egy kormos gyertyához tartozót egy nem kormoshoz tartozóval. És járasd meg. ;)

Szia Tápi!

Az a gond, hogy mindegyik kormosodik! Akkor lehet, hogy injektor?

Elküldve
Az a gond, hogy mindegyik kormosodik! Akkor lehet, hogy injektor?

Minden lehet, azért írtam mert egy viszonylag egyszerű ellenőrzés lett volna. Gyertya hőértéke tuti jó?

Nem lehet hogy tényleg csak alaposan meg kellene járatni az az autót?

Elküldve
nem egy kartárs szívott már az utángyári kábelekkel, legutóbb a champion is szarnak bizonyult pl :lol:

Igen én voltam a championnal (is) szívó ;)

Mivel utángyári nem vált be (áthúzott) és a gyárira most nincs pénzem így fogtam a 12éves gyári kábelt, belehúztam egy pvc gégecsőbe:

foto

Most így nem jelentkezett a henger kihagyás párás reggelen sem (egyenlőre) ez a gégecső eléggé eltartja minden fém alkatrésztől annyira hogy ne tudjon áthúzni.

Bevallom a bontós megoldástól félek. Semmi kedvem többször visszamenni, cserélgetni visszapénzért könyörögni vagy bizonygatni hogy tényleg áthúz hiszen még csak meg sem tudom mutatni csak csont sötétben és ugye a bontók nem éjjel vannak nyitva.

Most így használom amig nincs vele gond.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.