Novy Elküldve Március28, 2009 Elküldve Március28, 2009 Na hát akkor el van döntve a kérdés. Ha kézzel forgatva nem akad össze akkor járó motornál sem. Ugyanis ebből indult el az egész diskurzus. :lol: ja ;)
Novy Elküldve Március28, 2009 Elküldve Március28, 2009 Az oké, nem az a nagy kérdés, hogy hogyan nyomom le a szelepet, hanem hogy kifér -e a tőke? ha van célszerszám hozzá, akkor elvlieg azért van, hogy így is meglehet csinálni.
hening Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Sziasztok! Sikerült találni csodás neten magyar nyelvű F astra kézikünyvet. elviekben van benne sokminden, átlapozgattam, eléggé részletesen leírja hogy mit kell csinálni. (egészen belemélyed a dolgokba). Jelenleg töltöm fel a DATA.hu-ra, ha készen van, megosztom veletek a linket, akinek kell letöltheti. a pontos címe a könyvnek: Opel Astra Így csináld! javítás beállítás karbantartás autóvillamosság. szerzője:Dr. Hans-Rüdiger Etzold. Kb egy óra, és nyomom a linket. /.pdf formátumban van./ üdv! Ne tedd! A többségnek már amúgy is megvan. Ráadásul sérti a szerzői jogokat is. ;)
FPepe Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Okozhat teljesítmény csökkenést? Úgy értem, h gyorsulásban és fogyasztásban? Még annyit ehhez, hogy ne QH gyártmányút vegyél, inkább a gyárit, nem sokkal drágább, de a QH-s, amit én vettem rosszabb értékeket produkált újonnan, mint a gyári 15 évesen.
Novy Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Még annyit ehhez, hogy ne QH gyártmányút vegyél, inkább a gyárit, nem sokkal drágább, de a QH-s, amit én vettem rosszabb értékeket produkált újonnan, mint a gyári 15 évesen. mikor a kuplungot néztem, akkor nézegettem a QH illtve HQ dolgokat. eleve rossz a véleményem róluk, ( vízpumpáról leesett a szíjtárcsa, görgő összeszakadt, vízpumpán faragni kell, hogy bemenjen a helyére) de a raktáros srácc mondta, hogy a HQ QH ugyan az csak az egyiknek még zacskós csomagolása sincsen. én se ajánlom ezt a két gyártót.
Fori23 Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 15%-ot csal? Holnap megpróbálom bemérni a sajátom. Bár ilyen gyenge motornál ez igen hosszú áttétel. (6000-nél 200km/h ;) ) Méregettem tegnap meg ma. Persze csak ilyen paraszt GPS-szel: 1km stopperrel, mindet kétszer: Őra......Idő.....Valós km/h 70.......56mp.......64 80.......50mp.......72 90.......43mp.......83 100......40mp.......90 Szóval sokat csal.
eddi Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Szia. Megtudnád adni azt a linket amit feltöltöttél a DATA.hu-ra. Opel Astra Így csináld című könyvről van szó!! Köszi
Novy Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 15%-ot csal? Holnap megpróbálom bemérni a sajátom. Bár ilyen gyenge motornál ez igen hosszú áttétel. (6000-nél 200km/h ;) ) Méregettem tegnap meg ma. Persze csak ilyen paraszt GPS-szel: 1km stopperrel, mindet kétszer: Őra......Idő.....Valós km/h 70.......56mp.......64 80.......50mp.......72 90.......43mp.......83 100......40mp.......90 Szóval sokat csal. ez nem sok ennyi átlagos
invictus Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Ma jöttem fel Bp-re és kicsit erőtlennek érzem 120 felett, 5-ösben már alig megy tovább. Valami gebasz lehet, vagy csak hiú ábrándokat kergetek?
Novy Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Ma jöttem fel Bp-re és kicsit erőtlennek érzem 120 felett, 5-ösben már alig megy tovább. Valami gebasz lehet, vagy csak hiú ábrándokat kergetek? most csak nem érzed annyira gyorsulni, vagy egyáltalán nem akar menni 120 felé? 160at kellene végbe mennie.
invictus Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 most csak nem érzed annyira gyorsulni, vagy egyáltalán nem akar menni 120 felé? 160at kellene végbe mennie. Nagyon lomhán gyorsul 5.ben 120-tól. Az út elég vizes volt de nem hinném hogy ez fogna rajta.
Novy Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Nagyon lomhán gyorsul 5.ben 120-tól. Az út elég vizes volt de nem hinném hogy ez fogna rajta. hát 120tól eléggé lassan gyorsul már tovább. de nekem eléri a 160at... meg még felé is menne, de ahhoz már kell út is ;)
pszilaj Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Még annyit ehhez, hogy ne QH gyártmányút vegyél, inkább a gyárit, nem sokkal drágább, de a QH-s, amit én vettem rosszabb értékeket produkált újonnan, mint a gyári 15 évesen. Én SWAGre vagy EPSre gondoltam... A HQ QH-ra gondolni sem akarok... ;)
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Na hát akkor el van döntve a kérdés. Ha kézzel forgatva nem akad össze akkor járó motornál sem. Ugyanis ebből indult el az egész diskurzus. :lol: Még mindig nem vágod? ;) Ha kézzel átforgatod a főtengelyt, és nem csörömpöl, az még nem jelenti azt, hogy nem akad össze! Először be kell állítani úgy a vezérműtengelyt, hogy egyik hengernél teljes nyitáson legyen a szívószelep, és utána kell megtekerni a főtengelyt! Úgy már jó eséllyel a legtöbb motornál bele fog érni a dugó a szelepbe! Ugyanis alaphelyzetben nagy valószínűség szerint egyik szelep sincs teljes nyitáson :lol: Kapish? :lol:
conquistador Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Sziasztok! A gyertyáim állandóan lekormosodnak mi lehet a gond? Előzmények: -gyertyakábel cserélve, nem gyárira, de kimérve ellenálása mindnek 0-5 között van -gyertyák kb 1500Km-t futottak, gyári 2 polusú és nem Made is Cina! -kábeleket néztem már sötétben is és semmi szikra vagy egyébb rendelenesség -olajat nem eszi, 10000Km max 1dl -amikor megpucolom és berakom a gyertyát érezhetően jobban húz Lehet, hogy "hugyoznak" az injektorok? Fogyasztásom 30-70 arányban 6,5. Vagy nem hajtom a gépet eléggé és nem tud rendessen kiégni, bár anno az Nz-t sem hajtottam és gyönyörű "őz barna" volt az öszes gyertyám!Mert ugye a kormos gyertya a dús keverékre utal! Aki már találkozott hasonlóval és van tapasztalata kérem írja meg! Köszi:BB
Stefan Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 ... Először be kell állítani úgy a vezérműtengelyt, hogy egyik hengernél teljes nyitáson legyen a szívószelep, és utána kell megtekerni a főtengelyt! Úgy már jó eséllyel a legtöbb motornál bele fog érni a dugó a szelepbe! Ugyanis alaphelyzetben nagy valószínűség szerint egyik szelep sincs teljes nyitáson :lol: Kapish? :lol: A lényeg, hogy jól elállíttatod vele a vezérlést ;)
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 -gyertyakábel cserélve, nem gyárira, de kimérve ellenálása mindnek 0-5 között van Na ez elég baj, mert nulla nem lehetne... :lol: A lényeg, hogy jól elállíttatod vele a vezérlést ;) És? 1 perc alatt be lehet állítani jelre :lol:
conquistador Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Na ez elég baj, mert nulla nem lehetne... ;) Hejesbítek 0,..... akármennyi! de a lényeg, hogy eléggé a 0 környékén van a mért adat. A műszert a munkahelyemen használják és hitelesített ketyere!
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Hejesbítek 0,..... akármennyi! de a lényeg, hogy eléggé a 0 környékén van a mért adat. A műszert a munkahelyemen használják és hitelesített ketyere! Az még mindig kevés... 2K körül indulnak a gyáriak, és nem hiába ;) Szóval az a kábel nem igazán jó neked...
Fori23 Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Az még mindig kevés... 2K körül indulnak a gyáriak, és nem hiába ;) Szóval az a kábel nem igazán jó neked... Az Opel könyv 3,2kohmot ír hossztól függően (ha nem gond, hogy beleszólok)
conquistador Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Köszi a válaszokat! De ezek szerint a kábel a gyenge láncszem? Akkor az egyetlen megoldás, hogy ha már az embernek nincs pénze gyárira akkor vigye a müszert magvával és válogasson!
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Köszi a válaszokat! De ezek szerint a kábel a gyenge láncszem? Akkor az egyetlen megoldás, hogy ha már az embernek nincs pénze gyárira akkor vigye a müszert magvával és válogasson! Valószínűleg az utángyári kábelek más technológiával készülnek, és emiatt alapjában más az ellenállásértékük, hiába válogatsz... nem egy kartárs szívott már az utángyári kábelekkel, legutóbb a champion is szarnak bizonyult pl ;) Bevállalás kérdése, a kisebb ellenállásérték a gyújtás forrás oldalon okozhat inkább gondot, pl a rotor és az elosztó fedél hamarabb tönkre fog menni, de nagyobb a terhelés a DIS modulon is, ha az van.
J0hnny Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Valószínűleg az utángyári kábelek más technológiával készülnek, és emiatt alapjában más az ellenállásértékük, hiába válogatsz... nem egy kartárs szívott már az utángyári kábelekkel, legutóbb a champion is szarnak bizonyult pl :lol: Bevállalás kérdése, a kisebb ellenállásérték a gyújtás forrás oldalon okozhat inkább gondot, pl a rotor és az elosztó fedél hamarabb tönkre fog menni, de nagyobb a terhelés a DIS modulon is, ha az van. Gabi! Te megveszed 60EFt-ért az enyémre a gyári készletet? ;)
Stefan Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Gabi! Te megveszed 60EFt-ért az enyémre a gyári készletet? ;) Akkor már inkább vegyél 60 Forintért 2KOhmos teljesítményellenállást. A PVC cső mellett fel sem tűnne :lol: :lol:
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Gabi! Te megveszed 60EFt-ért az enyémre a gyári készletet? ;) Hülye lennék a tiedre venni :lol: Ha nekem lenne hasonló gondom, akkor keresnék bontóban fiatalabb darabot :lol: Az megvan max annyiból mint az utángyári, de többet el fog menni :lol:
Recommended Posts