opel16v Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Vagy lehet érzékeli a nitrós palackokat, és készül a száguldásra ;) Szerintem te túl sokat nézel TV-t :lol:
MagyiZ Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Ki kellene villogtatni a hibakódot/kat kezdetnek. Elvittem már oda is,nem talált a diagnosztikás hibát..aszonta ha csak felvillan az nem jelent hibát,csak ha folyamatosan ég..
daykiller Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Elvittem már oda is,nem talált a diagnosztikás hibát..aszonta ha csak felvillan az nem jelent hibát,csak ha folyamatosan ég.. Általában hosszabb hiba esetén tárolja a rendszer a hibát. Ha csak pillanatokra történik, azt nem tárolja.
FPepe Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Okés,köszi... Ha cseréled, szigorúan csak gyárira!!!
Demó Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 C18NZ-nél, ha szakad, vagy ugrik a szíj, akkor nem akad össze a vezérlés? Egyik ismerősöm vett egy C18NZ Astrát vasárnap és ma már nem indult. Odaértem, hallottam hogy furcsán teker. Levettük a vezérléstakarót és elég foghíjas volt a szíj... Remélem nem akad össze, különben abban is mehet a motorcsere... ;)
hening Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 C18NZ-nél, ha szakad, vagy ugrik a szíj, akkor nem akad össze a vezérlés? Egyik ismerősöm vett egy C18NZ Astrát vasárnap és ma már nem indult. Odaértem, hallottam hogy furcsán teker. Levettük a vezérléstakarót és elég foghíjas volt a szíj... Remélem nem akad össze, különben abban is mehet a motorcsere... ;) Azt nem tudom, hogy összeér-e, de sztem nem kel egyből motorcserére gondolni. Szedjétek le a hf-t, és meglátjátok, hogy mit művelt. Zotyának mikor elszakadt, "csak" a hf-t cseréltük, meg persze a szokásos dolgokat (szíj, feszítő, vízpumpa, stb).
Demó Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Azt nem tudom, hogy összeér-e, de sztem nem kel egyből motorcserére gondolni. Szedjétek le a hf-t, és meglátjátok, hogy mit művelt. Zotyának mikor elszakadt, "csak" a hf-t cseréltük, meg persze a szokásos dolgokat (szíj, feszítő, vízpumpa, stb). Olcsóbban veszek egy C20NE-t, mint amennyiből rendberakható a C18NZ. ;) Egyszer volt szerencsém egy 18SE, vagy SEH-hoz A Omegában, aminek az olajtól elfogytak a fogai és átfordult. Arra is csak egy új szíj kellett és kész. Pedig annak nagyobb a sűrítése. Ez indításnál ugrott át, de nem akadt, nem csilingelt, kopogott semmi...
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Olcsóbban veszek egy C20NE-t, mint amennyiből rendberakható a C18NZ. ;) Egyszer volt szerencsém egy 18SE, vagy SEH-hoz A Omegában, aminek az olajtól elfogytak a fogai és átfordult. Arra is csak egy új szíj kellett és kész. Pedig annak nagyobb a sűrítése. Ez indításnál ugrott át, de nem akadt, nem csilingelt, kopogott semmi... az is más mint mikor vkinek 120nál ugrik össze
Demó Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Ha van hely a szelepek és a dugók között, akkor tökmindegy mikor ugrik át, indításnál, vagy 6000-es fordulaton. ;) Kicsid idegesítő, de egy új szíj és mehet tovább. Amennyiben nem lesz hajlandó rendesen járni új szíjjal, azaz a szelepek is kaptak, akkor valószínűleg repül a motor. :lol:
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Ha van hely a szelepek és a dugók között, akkor tökmindegy mikor ugrik át, indításnál, vagy 6000-es fordulaton. ;) Kicsid idegesítő, de egy új szíj és mehet tovább. Amennyiben nem lesz hajlandó rendesen járni új szíjjal, azaz a szelepek is kaptak, akkor valószínűleg repül a motor. :lol: hát így is lehet javítani :lol: papírok meg kit érdekelnek mi? :lol:
Demó Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 hát így is lehet javítani ;) papírok meg kit érdekelnek mi? :lol: Annál az autónál teljesen mindegy. :lol: Egyik haver anyjának kell és csak tanyára és boltba járnak vele.
epk947 Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Annál az autónál teljesen mindegy. :lol: Egyik haver anyjának kell és csak tanyára és boltba járnak vele. Arra nem kéne egy C18NZ, elég lenne egy ilyen is! http://209.85.129.132/search?q=cache:ZAdmy...=clnk&gl=hu ;)
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 A nyoccelepesesek arra pont jók. ;) a nagy sárba meg kell a köbcenti :lol:
here Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Hali Lali Papi! x16xel-ben hogy lehetne a hideginditás utáni 1500-1600as fordulatot lecsökkenteni? egyáltalán normális dolog ez ? ;) 2-4 mp ig felpörög és utánna beáll az 1100as "szivatós" majd később a 800as alapjárat... viszont néha észlelhető alapjáraton egy kis motor rángatózás, nagyon pici a fordulaton nem is észlelhető, csakis a remegésből
hening Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Hali Lali Papi! x16xel-ben hogy lehetne a hideginditás utáni 1500-1600as fordulatot lecsökkenteni? egyáltalán normális dolog ez ? ;) 2-4 mp ig felpörög és utánna beáll az 1100as "szivatós" majd később a 800as alapjárat... viszont néha észlelhető alapjáraton egy kis motor rángatózás, nagyon pici a fordulaton nem is észlelhető, csakis a remegésből Próbáld meg megtisztítani az alapjárati motort.
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Próbáld meg megtisztítani az alapjárati motort. azon is van alapjárati moci? pótlevegő tolattyú?
hening Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 azon is van alapjárati moci? pótlevegő tolattyú? Mittomén. ;) Persze hogy van. Nem C14NZ. :lol:
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Mittomén. ;) Persze hogy van. Nem C14NZ. :lol: én se tudom pontosan, de asszem hogy a nem központisokba így hívják.
hening Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 én se tudom pontosan, de asszem hogy a nem központisokba így hívják. Van benne. ;)
Stefan Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Mittomén. ;) Persze hogy van. Nem C14NZ. :lol: C14NZ-n is van. Szerintem mindegyik ilyen Bosch-rendszerű injektoroson van. :lol:
hening Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 C14NZ-n is van. Szerintem mindegyik ilyen Bosch-rendszerű injektoroson van. ;) Nézz már az aláírásomra Stefi. :lol: :lol:
Novy Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 nem az a kérdés hogy van e benne ;) hanem az hogy alapjárati motornak vagy pótlevegő tolattyúnak hívják? én az utóbbira szavazok.
daykiller Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Hali Lali Papi! x16xel-ben hogy lehetne a hideginditás utáni 1500-1600as fordulatot lecsökkenteni? egyáltalán normális dolog ez ? ;) 2-4 mp ig felpörög és utánna beáll az 1100as "szivatós" majd később a 800as alapjárat... viszont néha észlelhető alapjáraton egy kis motor rángatózás, nagyon pici a fordulaton nem is észlelhető, csakis a remegésből Nem lehet, ilyen. Nincs benne szivató, ECU vezérli, melegen megy le 800 körülire. Alapjárati motor tisztogatás.
Recommended Posts