Dáwid Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Nekem is van ilyen ingasozás mint amiről te irsz...hol van az a belső levegőkeringető csatlakozás? Meglesem én is, hátha csak az a baj. Azt pedig már irták máskor is hogy valahol falsot kap a rendszer mert már érdeklődtem én is ezügyben, de semmi kedvem nem volt tüzetesebben átnézni minden csövet. Igy egyszerű átnézegetésre jónak tűntek. Remélem, hogy nem a fékrásegitő dob van kilyukadva! :lol: A belső levegő keringtetés csöve velem is kib.szott már. Ha a szélvédő alatti műanyag lefolyós-pollenszűrős részleget nézed, akkor van egy gumi kifolyó-lefolyó valamivel lejjebb. Nah abban tűnik el ha jól rémlik, és valahol a kasztin belül van egy p.ö.cs amire fel kell nyomni a végét. Amúgy nálam már carrá volt repedezve, a cső vége is azért csúszott le mert szétrepedt. Szerintem ha a vége fönt is van, lehet hogy ott is berepedezett, az meg tömíteni annyira nem fog sztem. Nekem a fékrásegítőm ment el néha. Illetve mindig ha alapjáraton fékeztem, úgyhogy ha meg akartam állni akkor először gázt kellett adni :lol: arra megjött a vákuum, és lehetett fékezni is. ;) élmény volt úgy járni vele. Jah meg az alapjáratom is fülre emelkedett nagyjából a kétszeresére, de nem ingadozott, szimplán magas volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Sziasztok! Kérdésem 20XE: Gázadáskor ha állok, ha haladok az utastérben a műszerfal felől vízszürcsölő hangot hallok, ez mi lehet honnan jön a vészjósló hang?;) Köszi Valószínűleg levegős a rendszer, mert valahol szökik a víz. Van elég víz a hűtőrendszerben? Nekem C14NZ adott ki ilyen hangot, amikor már eléggé leapadt a tartályban a szint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 a belső levegő keringetője a mocitérben is sziszeghet. a fékrásegítőből jövő vastagabb csőre kétvékonyka is rámegy alulról, abból az egyik az . kasztnin belül nem is gondoltam még erre, meg kell akkor ezt is nézegetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Szerintetek mennyit számít a motornak (teljesítményben) ha a tankszellőztető szelep baszik lezárni? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 visszatérő jelenség: megyek a kocsival, kinyomott kuplunggal, vagy üresbe gurulok ingadozik az alapjárat és úgy fülre kb 1100 között a motor fordulatszáma. amint gázt adok megszűnik, amint motorfékezek megszűnik, üresbe fékezve megállásig ingadozik, megálláskor megtartja vagy 3 mp ig aztán alapjáratra beáll. az ingadozás teljesen szabályos mert kb 2mpnként váltogatja az alapjáratot és ezt az 1100körülit. álló helybe benyomva a féket hallom,hogy a fordulatszám valamennyit leesik, és amíg a féket nyomom nem is emelkedig vissza. ez természetes? ha nem akkor lehet ott kellen levegőszivárgást keresnem?? motorhőfok jeladó? az tud olyat csinálni, hogy egyszer csak gondol egyet, és hol jó hol nem? volt aki azt mondta, injektor elektronika... csak nemtudom ezalatt mit értett, mert nekem azt mondta, hogy a gömbölyű fedő alatt... ott tudtommal csak a szelep van már semmi más elektronikus. valaki?? Szia Novyy! Nekem is volt ez a jelenség anno az Nz-nél, de egyszer kipucoltam az alapjárati motot, vaszán befujtam hőálló olajspével és a leglényegesebb dolog, hogy azt a kis kúpot amire az alapjárati réz kúpja rázár, egy kicsit megdörgöltem 800-as csiszpapirral, nem felcsiszoltam, csak finoman a kormot leszedtem róla, majd porszívó és vissza minden a helyére! Bár utána már csak kb 5000km mentem vele mikor le lett bontva, de addig semmi gondom nem volt vele. Engem is idegesített, mert olyan volt mikor gurultam mintha racingolni akarnék 60 lóval ;) A spray valami Würth-ös termék volt ilyent használtunk melóba is, passz a neve, de az tuti, hogy nagyon haint lett tőle. Egyébbként ha jól tudom akkor a moci tengelye szokott megszorulni, szerintem ha évente lekapja az ember és eljátsza ezt a tisztítós mókát akkor sokkal tovább fogja bírni! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Szia Novyy! Nekem is volt ez a jelenség anno az Nz-nél, de egyszer kipucoltam az alapjárati motot, vaszán befujtam hőálló olajspével és a leglényegesebb dolog, hogy azt a kis kúpot amire az alapjárati réz kúpja rázár, egy kicsit megdörgöltem 800-as csiszpapirral, nem felcsiszoltam, csak finoman a kormot leszedtem róla, majd porszívó és vissza minden a helyére! Bár utána már csak kb 5000km mentem vele mikor le lett bontva, de addig semmi gondom nem volt vele. Engem is idegesített, mert olyan volt mikor gurultam mintha racingolni akarnék 60 lóval ;) A spray valami Würth-ös termék volt ilyent használtunk melóba is, passz a neve, de az tuti, hogy nagyon haint lett tőle. Egyébbként ha jól tudom akkor a moci tengelye szokott megszorulni, szerintem ha évente lekapja az ember és eljátsza ezt a tisztítós mókát akkor sokkal tovább fogja bírni! Üdv:BB szedtem már én is szét, első alkalommal el is mult jóideig, de most hiába vettem le még az injektor házat is, akkor se javult már meg... kiszedtem én is kifujtam féktisztítóval, szépen lepucoltam a kormot, de semmi hatása nem lett már.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMO107 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Valószínűleg levegős a rendszer, mert valahol szökik a víz. Van elég víz a hűtőrendszerben? Nekem C14NZ adott ki ilyen hangot, amikor már eléggé leapadt a tartályban a szint. Tünik is el a víz elég kevés de mindig tünik el egy kicsi akkor átnézem köszi!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aglia Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Sziasztok lenne egy problémám egy 1.4 motorral mégpedig 1 az hogy sokat eszik és néha dadog a motor majd fölpörög aztán megint normál az alapjárat hibajelzés nincs már műszeren is volt de nem találtak semmit segítsetek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Sziasztok lenne egy problémám egy 1.4 motorral mégpedig 1 az hogy sokat eszik és néha dadog a motor majd fölpörög aztán megint normál az alapjárat hibajelzés nincs már műszeren is volt de nem találtak semmit segítsetek! Mi a motor kódod??? C14NZ C14SE X14NZ És mennyit eszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Ez bolond 2x-er küldte el!...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Na jelentem, ma megoldottam a tankszellőztető problémámat! :lol: Tegnap kitakarítottam a csöveket, meg a mágnesszelepet és mérgemben egy 180 forintos papír benzinszűrőt raktam a mágnesszelep elé, h ne tudjon eltömődni és felakadni... :lol::D Most h nincs állandóan nyitva, mintha jobban menne 2000-es fordulat alatt is... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Na jelentem, ma megoldottam a tankszellőztető problémámat! :lol: Tegnap kitakarítottam a csöveket, meg a mágnesszelepet és mérgemben egy 180 forintos papír benzinszűrőt raktam a mágnesszelep elé, h ne tudjon eltömődni és felakadni... :lol::D Most h nincs állandóan nyitva, mintha jobban menne 2000-es fordulat alatt is... ;) Ha az aktívszén tömítette el, akkor ezután a csövet fogja a szűrő előtt. Szerintem ez csak ideig óráig lesz jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Ha az aktívszén tömítette el, akkor ezután a csövet fogja a szűrő előtt. Szerintem ez csak ideig óráig lesz jó. Hát remélem h a szűrőbe hullik bele a mocsadék... ;) De a csőből könnyű volt kiszedni...és így legalább nem szívja be a motor a morzsákat... Legalább ennyi előnye legyen... A szűrőt meg majd cserélem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Hát remélem h a szűrőbe hullik bele a mocsadék... ;) De a csőből könnyű volt kiszedni...és így legalább nem szívja be a motor a morzsákat... Legalább ennyi előnye legyen... A szűrőt meg majd cserélem! :lol: Egy benzinszűrő sokkal kisebb szennyeződéseket hivatott felfogni, de az tuti hogy azon keresztül legalább nem fog menni, a többit meg majd meglátod. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MagyiZ Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Adva van F Astra 1.6i,problémám a köv: pöccre indul,de utána az alapjárat kicsit dadog.Majd miután elindulok,főleg 2-3ba erősen rángat.Először azt hittem azért,mert nem üzemmeleg,de később is csinálta,főleg hirtelen gázfröccsnél és emelkedőn.A műszerfalon a motorhibát jelző ikon néha felvillan. Gyújtás jó,elosztófedél,kábelek,gyertyák,benzinszűrő cserélve. Nálam jobban hozzáértők azt mondják,lehet még az alapjárati motor,ill. az injektor, v. trafó. Ha van vmi ötletetek,osszátok meg plz,én kuka vok hozzá! ;) Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Adva van F Astra 1.6i,problémám a köv: pöccre indul,de utána az alapjárat kicsit dadog.Majd miután elindulok,főleg 2-3ba erősen rángat.Először azt hittem azért,mert nem üzemmeleg,de később is csinálta,főleg hirtelen gázfröccsnél és emelkedőn.A műszerfalon a motorhibát jelző ikon néha felvillan. Gyújtás jó,elosztófedél,kábelek,gyertyák,benzinszűrő cserélve. Nálam jobban hozzáértők azt mondják,lehet még az alapjárati motor,ill. az injektor, v. trafó. Ha van vmi ötletetek,osszátok meg plz,én kuka vok hozzá! ;) Előre is köszi! Lambda hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Adva van F Astra 1.6i,problémám a köv: pöccre indul,de utána az alapjárat kicsit dadog.Majd miután elindulok,főleg 2-3ba erősen rángat.Először azt hittem azért,mert nem üzemmeleg,de később is csinálta,főleg hirtelen gázfröccsnél és emelkedőn.A műszerfalon a motorhibát jelző ikon néha felvillan. Gyújtás jó,elosztófedél,kábelek,gyertyák,benzinszűrő cserélve. Nálam jobban hozzáértők azt mondják,lehet még az alapjárati motor,ill. az injektor, v. trafó. Ha van vmi ötletetek,osszátok meg plz,én kuka vok hozzá! ;) Előre is köszi! Ki kellene villogtatni a hibakódot/kat kezdetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aglia Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 X14XE nem is az lenne a probléma hogy többet eszik hanem hogy néha rángat dadog fölpörög a motor és van hogy tünetmentes teljesen normálisan jár a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 X14XE nem is az lenne a probléma hogy többet eszik hanem hogy néha rángat dadog fölpörög a motor és van hogy tünetmentes teljesen normálisan jár a motor Az enyém olyat csinál hogy lámpán megállok a fordulatszám 1500 körül megáll aztán visszesik alapjáratra egy pár másodperc után(üzemmeleg motornálX14NZ) Nálad is ilyesmi?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Az enyém olyat csinál hogy lámpán megállok a fordulatszám 1500 körül megáll aztán visszesik alapjáratra egy pár másodperc után(üzemmeleg motornálX14NZ) Nálad is ilyesmi?? Így jó, ahogy van. MÍg van sebességjel, addig emelt a fordulatszám. Más autóknál is így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Így jó, ahogy van. MÍg van sebességjel, addig emelt a fordulatszám. Más autóknál is így van. mondjuk 1500 az sok... 1000-1100 lehet max. Vagy suzukinál muszáj emeltebb fordulatot tartani, ki tudja mi lesz alapon? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 mondjuk 1500 az sok... 1000-1100 lehet max. Vagy suzukinál muszáj emeltebb fordulatot tartani, ki tudja mi lesz alapon? :lol: cö-cö-cö. nekem 700 / 900-1100 az alap / emelt alapjáratom :( Csak gondoltam, opelnél magasabb, ki tudja mi lesz alapon :lol: Bár, ha jobban meggondolom, én a 700-at kevésnek tartom ;) Kicsit remeg a kaszni. 750-800nál viszont absz. nem. Meg néha betegeskedik az alapjáratom, hidegen indítva 2000. Melegszik : 2000. Üzemmeleg: 2000. Leállítom, újraindítom ( xp feeling :) ), visszaáll 700-ra. Valami jeladóra tippelek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Meg néha betegeskedik az alapjáratom, hidegen indítva 2000. Melegszik : 2000. Üzemmeleg: 2000. Leállítom, újraindítom ( xp feeling :lol: ), visszaáll 700-ra. Valami jeladóra tippelek... ;) Alzheimer-es az ecu-d. Elfelejti visszavenni a fordulatot :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 Alzheimer-es az ecu-d. Elfelejti visszavenni a fordulatot ;) :lol: Vagy lehet érzékeli a nitrós palackokat, és készül a száguldásra :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március25, 2009 Megoszt Elküldve Március25, 2009 X14XE nem is az lenne a probléma hogy többet eszik hanem hogy néha rángat dadog fölpörög a motor és van hogy tünetmentes teljesen normálisan jár a motor Nekem is csinált annó ilyet az NZ. Szerintem max pucold ki az alapjárati motort, talán az segít rajta egy kicsit. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts