Novy Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 A legutóbbb Wahlert vettem, mert az előző vmi ugy volt. Háááááát nem is kell többet olyan, alig egy évet bírt. :huh: hát nekem is volt vmi baja ennek, de elmúlt neki... azóta igaz már nem marad meg 95ön, de a 91et szépen tartja
daykiller Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 volt autója gondolom ha látja, ogy folyik csak kicseréli bár én se cseréltem még egyiket se pedig kellene 3mat is, de egyenlőre egyik az ami olyan mértékő, hogy foglalkozni kell vele, de azért meg szét kell bontani az egész kocsit :S szóval marad még egy darabig. Volt autója, de szerintem nem hobbiból kérdezte meg, hogy mit kell tenni. Írta is.
daykiller Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Ha nem sajnál még 3500 ft-ot vegyen egy termosztátot is. Ki tudja a régi meddig bírja még??? Gondoltam rá, de én sem cseréltettem, mert jó volt és még most is jó. :huh: (kopp,kopp,kopp)
Zsoltee Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 C20XE szakik help! :) tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett? A másik dolog az hogy a kipörgésgátlómat nem tudom kikapcsolni, eddig mindíg erőlködött elindulásnál aztán 300mután feladta és kigyulladt az ETC felirat a műszerfalon, most az istenért sem tudom kikapcsolni, a gombbal sem. Viszont nem is nagyon működik mert tegnap simán megforgattam a kerekeket akárhol. Lehet összefüggés a vastag piros olajos végű kábel és a kipörgésgátló között? :huh: Előre is köszi :D
FPepe Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett? Nem lehet a generátor kábele? :huh:
Zsoltee Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nem lehet a generátor kábele? :huh: Passzolok... Töltésem van. :)
J0hnny Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 C20XE szakik help! :) tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett? A másik dolog az hogy a kipörgésgátlómat nem tudom kikapcsolni, eddig mindíg erőlködött elindulásnál aztán 300mután feladta és kigyulladt az ETC felirat a műszerfalon, most az istenért sem tudom kikapcsolni, a gombbal sem. Viszont nem is nagyon működik mert tegnap simán megforgattam a kerekeket akárhol. Lehet összefüggés a vastag piros olajos végű kábel és a kipörgésgátló között? :huh: Előre is köszi :D Egy képet csinálhatnál róla...
Novy Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Volt autója, de szerintem nem hobbiból kérdezte meg, hogy mit kell tenni. Írta is. hát ez is igaz, de talán egy ömlő szimeringet csak gyanúsnak talál :huh:
Zsoltee Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Egy képet csinálhatnál róla... mindjárt megyek ki és akkor csinálok. :huh:
FPepe Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nekem az lenne a kérdésem, mennyire bonyolult C14NZ motorban hidrotőkéket cserélni? Van itt olyan, aki már csinált ilyet?
spzoli Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nekem az lenne a kérdésem, mennyire bonyolult C14NZ motorban hidrotőkéket cserélni? Van itt olyan, aki már csinált ilyet? sztem nem különbözik a többi 8szelepes cserétől, lekell venni a tengelyházat...vagyis azt nem tudom h külön egyszerübb vagy lehet e kivenni a tengelyt... :huh:
Novy Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 ez a hidrotőkecsere engem is érdekelne. én olyat olvastam, hogy van egy célszerszám, és azt használva nem kell kivenni semmit se.
Tápiószecső Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Szerencsésen széthullott a kat a pirosban, csörög mint a fene. :huh: Pedig reméltem hogy csak a hővédő lemez adta meg magát. Mennyit nem szégyellnek elkérni kipufosok egy katcseréért?
hening Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Szerencsésen széthullott a kat a pirosban, csörög mint a fene. :huh: Pedig reméltem hogy csak a hővédő lemez adta meg magát. Mennyit nem szégyellnek elkérni kipufosok egy katcseréért? Két éve 24 ezerbe volt az ugy, szereléssel együtt.
invictus Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Szerencsésen széthullott a kat a pirosban, csörög mint a fene. :huh: Pedig reméltem hogy csak a hővédő lemez adta meg magát. Mennyit nem szégyellnek elkérni kipufosok egy katcseréért? Hát ha egyszer én is eljutok ebbe a fázisba akkor egy cső megy a helyére, nincs kb 30-am egy katalizátorrara.
Novy Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Hát ha egyszer én is eljutok ebbe a fázisba akkor egy cső megy a helyére, nincs kb 30-am egy katalizátorrara. én inkább azt mondanám, hogy bele menjen egy cső, legalább szemre meglegyen a hatás :huh:
Tápiószecső Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Hát ha egyszer én is eljutok ebbe a fázisba akkor egy cső megy a helyére, nincs kb 30-am egy katalizátorrara. Ha szeretsz zöldkártyán meg műszakin szórakozni meg tartani attól mikor küldenek szigorítottra... :huh: Köszi hening. :)
hening Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Ha szeretsz zöldkártyán meg műszakin szórakozni meg tartani attól mikor küldenek szigorítottra... :huh: Köszi hening. :) NM. :D
autastra Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 tudna valaki segiteni mit jelenthet a kovetkezo : olajbetolto zárósapka emulzios nivopálca is emulzios kissé kb . 2 mm-el magasabb az olajszint de a tagulási tartályban a viz tiszta ,nem olajos kipufogó nem füstől fehéren a kocsi jol megy koszi
daykiller Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 tudna valaki segiteni mit jelenthet a kovetkezo : olajbetolto zárósapka emulzios nivopálca is emulzios kissé kb . 2 mm-el magasabb az olajszint de a tagulási tartályban a viz tiszta ,nem olajos kipufogó nem füstől fehéren a kocsi jol megy koszi Azt, hogy minden oké, csak a rövid távok miatt kicsapódott a víz a motortérben, ezért van fehér trutyi az olajsapkán.
Guest Sanci Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 A sok rövidtáv miatt kicsapódik az olajból a vízpára. Menj vele egy hosszabb távot és el fog tűnni... :huh:
daykiller Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 A sok rövidtáv miatt kicsapódik az olajból a vízpára. Menj vele egy hosszabb távot és el fog tűnni... :) Nekem a hosszabb távok ellenére is 5 centi vastag fehér trutyi van a sapkán. Le kéne takarítanom kézzel... :huh:
Guest Sanci Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Attól még a hengerfej dekniből nem fog eltűnni de egy jó "előjelző"... :) :huh:
autastra Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Nekem a hosszabb távok ellenére is 5 centi vastag fehér trutyi van a sapkán. Le kéne takarítanom kézzel... :huh: remélem tényleg ennyi a baj bár évek óta városban járok főleg a kocsival de eddig még nem volt ilyen trutyis sem a sapka , sem a pálca
daykiller Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 remélem tényleg ennyi a baj bár évek óta városban járok főleg a kocsival de eddig még nem volt ilyen trutyis sem a sapka , sem a pálca Nekem is a sok rövidtáv miatt ilyen trutyis. A másik probléma a GM olaj. :huh:
Recommended Posts